┌───────────────────────┬────┬─────────┐
│Valoarea totală a │ │ │
│obiectivului de │Mii │1.002.719│
│investiţii, inclusiv │lei │ │
│T.V.A. │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Eşalonarea investiţiei │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Anul I │Mii │300.816 │
│ │lei │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Anul II │Mii │0 │
│ │lei │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Anul III │Mii │0 │
│ │lei │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Anul IV │Mii │701.903 │
│ │lei │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Capacităţi │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Trenuri electrice de │Buc.│12 │
│metrou TEM │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Dimensiuni şi │ │ │
│caracteristici │ │ │
│principale: │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│caroserie din oţel │ │ │
│inoxidabil, cu elemente│ │ │
│de protecţie împotriva │ │ │
│vandalismului; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│greutate: maximum 180 │ │ │
│de tone în stare goală │ │ │
│(7,5 tone pe osie), │ │ │
│maximum 336 tone în │ │ │
│stare încărcată (14 │ │ │
│tone pe osie); │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│viteza maximă de │ │ │
│exploatare: 80 km/h; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│capacitatea nominala a │ │ │
│trenului: 1.200 de │ │ │
│călători; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│lungimea maximă a │ │ │
│trenului peste cuple: │ │ │
│maximum 114 metri; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│lăţimea la exterior a │ │ │
│caroseriei la nivelul │ │ │
│podelei: maximum 3.100 │ │ │
│mm; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│înălţimea faţă de NSS: │ │ │
│maximum 3.600 mm; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│ecartament: 1.432 mm; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│raza minimă orizontală:│ │ │
│100 metri în linie │ │ │
│curentă; 50 metri în │ │ │
│depou şi ateliere │ │ │
│[inclusiv curba S (50 m│ │ │
│/0 m/50 m)]; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│raza minimă verticală: │ │ │
│3.000 metri în linie │ │ │
│curentă, 2.000 metri în│ │ │
│depou şi ateliere; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│declivitate maximă: 35‰│ │ │
│în linie curentă; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│declivitate │ │ │
│excepţională: 45‰ în │ │ │
│linie curentă; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│alimentare: 750 Vcc │ │ │
│prin şina a treia în │ │ │
│linie curentă şi prin │ │ │
│pantograf în depou şi │ │ │
│ateliere; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│dispunerea uşilor: câte│ │ │
│4 uşi cu deschiderea │ │ │
│utilă de minimum 1.400 │ │ │
│mm lăţime x 1.950 mm │ │ │
│înălţime pe fiecare │ │ │
│parte a fiecărui vagon;│ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│deschiderea │ │ │
│coridoarelor de │ │ │
│legătură între vagoane:│ │ │
│minimum 1.500 mm lăţime│ │ │
│x 1.950 mm înălţime; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│sistem de acţionare cu │ │ │
│motoare asincrone │ │ │
│trifazate; │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│frână de serviciu │ │ │
│electrodinamică, │ │ │
│suplimentată de frână │ │ │
│mecanică cu disc │ │ │
├───────────────────────┼────┼─────────┤
│Durata de realizare a │Luni│48 │
│investiţiei │ │ │
└───────────────────────┴────┴─────────┘