Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 3 din 2 februarie 2022  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 3 din 2 februarie 2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 107 din 2 februarie 2022
    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 32 alin. (1) lit. n) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,
    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1 se completează după cum urmează:
    a) Se înfiinţează în subordinea Secretarului general un nou compartiment, compartimentul Secretar general adjunct 4, condus de un secretar general adjunct.
    b) Se înfiinţează în subordinea Secretarului general un nou compartiment, compartimentul Biroul guvernanţă corporativă, condus de un şef de birou.

    2. Statul de funcţii al serviciilor Camerei Deputaţilor prevăzut în anexa nr. 2 se modifică şi se completează după cum urmează:
    a) După anexa nr. 23 se introduc două noi anexe, anexa nr. 24, Secretar general adjunct 4, prevăzută în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre, şi anexa nr. 25, Biroul guvernanţă corporativă, prevăzută în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
    b) La anexa nr. 4 litera C, punctele 27-31 devin punctele 28-32, iar poziţia aferentă punctului 27 devine „27. Comisia pentru antreprenoriat şi turism“, prevăzută în anexa nr. 3 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului legislativ se modifică în mod corespunzător.
    c) La anexa nr. 3 litera B, punctele 14-19 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 4 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului secretariatului tehnic se modifică în mod corespunzător.
    d) La anexa nr. 2 litera A, punctul 2 se modifică şi este prevăzut în anexa nr. 5 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al compartimentului Secretar general se modifică în mod corespunzător.
    e) La anexa nr. 4, litera A, litera B punctul 2 şi litera C punctul 19 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 6 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului legislativ se modifică în mod corespunzător.
    f) La anexa nr. 6, litera A se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 7 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Direcţiei comunicare şi relaţii publice se modifică în mod corespunzător.
    g) La anexa nr. 8 litera A, punctele 2 şi 3 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 8 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului economic se modifică în mod corespunzător.
    h) La anexa nr. 9, litera A se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 9 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Direcţiei generale resurse umane şi salarizare se modifică în mod corespunzător.
    i) La anexa nr. 15, litera A se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 10 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Direcţiei generale afaceri externe şi protocol se modifică în mod corespunzător.
    j) La anexa nr. 19, litera A punctul 1 şi litera B punctul 1 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 11 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului transporturi şi administrativ se modifică în mod corespunzător.
    k) La anexa nr. 22, litera B se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 12 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Centrului de dezvoltare tehnologică se modifică în mod corespunzător.

    3. Numărul total de posturi din statul de funcţii al serviciilor Camerei Deputaţilor se modifică în mod corespunzător cu prevederile pct. 2.


    ART. II
    În raport cu modificările intervenite prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent în structurile reorganizate în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1), (2), (5) şi (8) din Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. III
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. IV
    Anexele nr. 1-12* fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
    * Anexele nr. 1-12 se comunică instituţiilor interesate.


    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 2 februarie 2022, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                    VASILE-DANIEL SUCIU

    Bucureşti, 2 februarie 2022.
    Nr. 3.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016