Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 239 din 21 martie 2024  pentru aprobarea normativelor de cheltuieli necesare pregătirii, organizării şi găzduirii  a celei de-a 3-a întâlniri a celei de-a 31-a sesiuni a Comitetului Permanent al Consiliului Regional  al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, acţiune de protocol cu caracter deosebit  care va avea loc la Bucureşti în perioada 25-26 aprilie 2024    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 239 din 21 martie 2024 pentru aprobarea normativelor de cheltuieli necesare pregătirii, organizării şi găzduirii a celei de-a 3-a întâlniri a celei de-a 31-a sesiuni a Comitetului Permanent al Consiliului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, acţiune de protocol cu caracter deosebit care va avea loc la Bucureşti în perioada 25-26 aprilie 2024

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 255 din 25 martie 2024
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Se aprobă normativele de cheltuieli, prevăzute în anexa nr. 1, necesare pregătirii, organizării şi găzduirii la Bucureşti a celei de-a 3-a întâlniri a celei de-a 31-a sesiuni a Comitetului Permanent al Consiliului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, acţiune de protocol cu caracter deosebit care va avea loc la Bucureşti în perioada 25-26 aprilie 2024.
    (2) Devizul estimativ de cheltuieli pentru organizarea evenimentului menţionat la alin. (1) este prevăzut în anexa nr. 2.

    ART. 2
    (1) Prin derogare de la prevederile cap. I, cap. II pct. 2 şi pct. 5 lit. A-C din Normele privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991, cu modificările ulterioare, în scopul pregătirii, organizării şi găzduirii acţiunii de protocol prevăzute la art. 1, se aprobă desfăşurarea activităţii cu un număr de aproximativ 60 de participanţi.
    (2) În sensul prezentei hotărâri, prin participanţi la cea de-a 3-a întâlnire a celei de-a 31-a sesiuni a Comitetului Permanent al Consiliului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii se înţelege: delegaţi oficiali, inclusiv demnitari, personal al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, membrii Comitetului Permanent al Consiliului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, reprezentanţii Ministerului Sănătăţii, experţi internaţionali, reprezentanţi mass-media.

    ART. 3
    Fondurile necesare desfăşurării activităţii de protocol se suportă din bugetul aprobat pe anul 2024 al Ministerului Sănătăţii de la capitolul 66.01 „Sănătate“, titlul 20 „Bunuri şi servicii“.

    ART. 4
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.



                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Ministrul sănătăţii,
                    Alexandru Rafila
                    Ministrul afacerilor externe,
                    Luminiţa-Teodora Odobescu
                    p. Ministrul finanţelor,
                    Carmen Moraru,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 21 martie 2024.
    Nr. 239.
    ANEXA 1

    NORMATIVELE DE CHELTUIELI
    aferente pregătirii, organizării şi găzduirii celei de-a 3-a întâlniri
    a celei de-a 31-a sesiuni a Comitetului Permanent al
    Consiliului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, acţiune de
    protocol cu caracter deosebit care va avea loc
    la Bucureşti în perioada 25-26 aprilie 2024

┌───────────────────────────┬──────────┐
│Tip de cheltuieli │Limita │
│ │maximă │
├───────────────────────────┼──────────┤
│- închiriere săli întâlnire│6.000 lei/│
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│- cabină traducere - căşti │1.500 lei/│
│incluse │o cabină/ │
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │1.000 lei/│
│- sistem sunet │zi/1 │
│ │sistem │
├───────────────────────────┼──────────┤
│- set echipament tehnic IT │3.000 lei/│
│ │zi/set │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │500 lei/ │
│- dineu oficial │persoană/ │
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │200 lei/ │
│- masă de prânz │persoană/ │
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │50 lei/ │
│- trataţii │persoană/ │
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│- materiale informative şi │30 lei/ │
│de lucru (agendă, pix etc.)│persoană/ │
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│- servicii foto │2.500 lei/│
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│- aranjamente florale │2.000 lei/│
│ │zi │
├───────────────────────────┼──────────┤
│- transport local │100 lei/ │
│participanţi │persoană/ │
│ │zi │
└───────────────────────────┴──────────┘


    ANEXA 2

    DEVIZ ESTIMATIV
    privind cheltuielile ocazionate de pregătirea, organizarea şi găzduirea
    celei de-a 3-a întâlniri a celei de-a 31-a sesiuni a Comitetului Permanent
    al Consiliului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, acţiune de
    protocol cu caracter deosebit care va avea loc la Bucureşti
    în perioada 25-26 aprilie 2024

┌───────────────────────────────┬──────┐
│Activitate │Suma -│
│ │lei - │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli închiriere săli: │ │
│- închiriere sală reuniune │ │
│5.000 lei x 2 zile = 10.000 lei│ │
│- secretariat OMS │12.000│
│500 lei x 2 zile = 1.000 lei │lei │
│- închiriere cameră de lucru │ │
│director regional OMS Europa │ │
│500 lei x 2 zile = 1.000 lei │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli cabină traducere - │ │
│căşti incluse │12.000│
│1.500 lei x 2 zile x 4 cabine =│lei │
│12.000 lei │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli sistem de sunet │2.000 │
│1.000 lei x 2 zile x 1 sistem =│lei │
│2.000 lei │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli set echipament │ │
│tehnic IT │6.000 │
│3.000 lei x 2 zile x 1 set = │lei │
│6.000 lei │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli de masă/cină festivă│ │
│/trataţii: │ │
│- dineu oficial │ │
│500 lei x 60 persoane x 1 zi = │ │
│30.000 lei │66.000│
│- masă de prânz │lei │
│200 lei x 60 persoane x 2 zile │ │
│= 24.000 lei │ │
│- trataţii │ │
│50 lei x 60 persoane x 4 pauze │ │
│= 12.000 lei │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli materiale │ │
│informative şi de lucru │1.800 │
│(agendă, pix etc.) │lei │
│30 lei x 60 de persoane x 1 zi │ │
│= 1.800 │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli servicii foto │2.500 │
│2.500 lei x 1 zi = 2.500 lei │lei │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Aranjamente florale │2.000 │
│2.000 lei x 1 zi = 2.000 lei │lei │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli transport local │ │
│participanţi │6.000 │
│60 de persoane x 100 lei = │lei │
│6.000 lei │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Cheltuieli neprevăzute │7.000 │
│7.000 lei │lei │
└───────────────────────────────┴──────┘


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016