Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 2 din 4 ianuarie 2023  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 832/2022 privind stabilirea atribuţiilor, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-Ministrului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 2 din 4 ianuarie 2023 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 832/2022 privind stabilirea atribuţiilor, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-Ministrului

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 13 din 5 ianuarie 2023
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ARTICOL UNIC
    Hotărârea Guvernului nr. 832/2022 privind stabilirea atribuţiilor, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-Ministrului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 645 din 29 iunie 2022, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 4, după alineatul (7) se introduc trei noi alineate, alin. (8)-(10), cu următorul cuprins:
    "(8) În cadrul Cancelariei Prim-Ministrului îşi desfăşoară activitatea secretarul general al Cancelariei Prim-Ministrului, care este înalt funcţionar public, numit în condiţiile legii prin decizie a prim-ministrului. Acesta asigură stabilitatea funcţionării Cancelariei Prim-Ministrului, continuitatea conducerii şi realizarea legăturilor funcţionale între structurile acesteia.
(9) Secretarul general îndeplineşte atribuţiile şi responsabilităţile prevăzute de art. 61 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
(10) Secretarul general al Cancelariei Prim-Ministrului poate îndeplini şi alte atribuţii prevăzute de regulamentul de organizare şi funcţionare al Cancelariei Prim-Ministrului ori încredinţate de şeful Cancelariei Prim-Ministrului."

    2. Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotărâre.




                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    p. Şeful Cancelariei Prim-Ministrului,
                    Mihnea Claudiu Drumea,
                    consilier de stat
                    p. Secretarul general al Guvernului,
                    Alexandru-Cristian Vasilescu,
                    secretar de stat
                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marius-Constantin Budăi
                    Ministrul finanţelor,
                    Adrian Câciu

    Bucureşti, 4 ianuarie 2023.
    Nr. 2.
    ANEXA 1

    ^1) Anexa este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 832/2022)
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a Cancelariei Prim-Ministrului
    *) Funcţionează la nivel de compartiment.
 (a se vedea imaginea asociată)
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016