Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTĂRÂRE nr. 2 din 17 noiembrie 2021 privind ratificarea Hotărârii Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 25/2021 şi aprobarea unor modificări şi completări ale Statutului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014
EMITENT: Uniunea Naţională a Notarilor Publici PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1176 din 13 decembrie 2021
Având în vedere Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 25/2021 pentru aprobarea modificării şi completării Statutului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 56/2021, prin care se propune celui de-al XV-lea Congres al notarilor publici modificarea şi completarea Statutului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, în sensul completării acestuia cu dispoziţiile privind organizarea şi desfăşurarea, în situaţii excepţionale, a unor congrese în sistem de videoconferinţă sau prin vot exprimat prin corespondenţă, hotărâri transmise pe suport electronic tuturor reprezentanţilor cu drept de vot la Congres,
ţinând seama de votul celor 301 notari publici, reprezentanţi ai Camerelor Notarilor Publici, prezenţi la Congresul al XV-lea al Notarilor Publici din România,
în temeiul dispoziţiilor art. 54 alin. (7), alin. (9) lit. a) şi alin. (12) şi ale art. 166 din Legea notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, republicată, cu modificările ulterioare, precum şi al prevederilor art. 21 alin. (4) şi (12^1) şi art. 22 alin. (1) lit. c) din Statutul Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, cu modificările şi completările ulterioare,
Congresul Notarilor Publici din România, întrunit în sistem de videoconferinţă, cu unanimitate de voturi pentru, adoptă prezenta hotărâre.
ART. 1
Se ratifică Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 25/2021 pentru aprobarea modificării şi completării Statutului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, prevăzută în anexa nr. 1*), care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
*) Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 25/2021, prevăzută în anexa nr. 1, a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 919 din 24 septembrie 2021.
ART. 2
Se aprobă modificarea şi completarea Statutului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, potrivit anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. 3
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 4
Prezenta hotărâre se comunică tuturor Camerelor Notarilor Publici, pentru a fi adusă la cunoştinţa notarilor publici.
Preşedintele Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România,
preşedintele Congresului al XV-lea,
Dumitru Viorel Mănescu
Membrii Secretariatului Congresului al XV-lea
Irimia Traian Claudy
Bucur Cosmina Eugenia
Dascălu Oana
Popa Maria Cristina
Miclescu Bogdan Constantin
Buduşan Smaranda Valeria
Ştefan Elena Laura
Defta Florentin Leonard
Nica Nicolae Ciprian
Dimitriu Georgel-Irinel
Manea Andreescu Alexandru
Suditu Alexandru-Cezar
Marian Viorica
Lorinczi-Matefi Tunde
Cioia Adrian
Bucureşti, 17 noiembrie 2021.
Nr. 2.
ANEXA 2
MODIFICAREA ŞI COMPLETAREA STATUTULUI
Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014
Statutul Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 853 din 24 noiembrie 2014, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 21, alineatele (9)-(13) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
"(9) Congresul se organizează de Uniunea Naţională a Notarilor Publici din România. Congresul poate fi organizat de către Uniune şi în parteneriat cu una sau mai multe Camere ale Notarilor Publici, desemnate de Consiliul Uniunii, la solicitarea acestora.
(10) Preşedintele Congresului este preşedintele Uniunii în exerciţiu la data organizării Congresului. Lucrările Congresului sunt conduse de preşedintele Uniunii, sprijinit de prim-vicepreşedinte şi cei doi vicepreşedinţi ai Uniunii.
(11) Lucrările Congresului sunt menţionate în procesul-verbal al Congresului, acestea putând fi şi stenografiate, după caz.
(12) Hotărârile/Rezoluţiile Congresului se semnează de către preşedintele Uniunii şi de membrii secretariatului Congresului şi sunt aduse la cunoştinţa tuturor notarilor publici, prin publicaţiile Uniunii. În situaţia în care hotărârea/rezoluţia Congresului se referă la persoana preşedintelui Uniunii, aceasta se semnează de către preşedintele Secretariatului Congresului, iar lucrările sunt conduse de către acesta.
(13) Congresul are un secretariat format din câte un reprezentant al fiecărei Camere, care atestă cvorumul, pe baza mandatelor de reprezentare şi a listelor de prezenţă cuprinzând semnătura fiecărui delegat. Reprezentantul Camerei în secretariat este desemnat de Colegiul director al Camerei dintre reprezentanţii Camerei la Congres. Secretariatul Congresului, în îndeplinirea atribuţiilor, este sprijinit de personalul de specialitate al Uniunii şi, după caz, de personalul de specialitate al Camerei organizatoare."
2. La articolul 21, după alineatul (14) se introduc două noi alineate, alineatele (15) şi (16), cu următorul cuprins:
"(15) În cazul congreselor organizate prin videoconferinţă, Colegiile directoare ale Camerelor desemnează câte 2 reprezentanţi în Secretariatul Congresului.
(16) Procedura privind modul de desfăşurare a Congresului prin videoconferinţă, precum şi cea privind adoptarea de hotărâri/rezoluţii prin corespondenţă se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi desfăşurare a Congresului."
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: