Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 199 din 10 februarie 2022  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 199 din 10 februarie 2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 146 din 14 februarie 2022
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Hotărârea Guvernului nr. 1.693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 968 din 21 octombrie 2004, cu completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 2
    Serviciile publice comunitare de paşapoarte au în structură birouri şi/sau, după caz, compartimente."

    2. La articolul 2^1, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
    "(3) Suspendarea sau reluarea activităţii punctelor de lucru, precum şi desfiinţarea acestora se dispun cu respectarea, în mod corespunzător, a procedurii prevăzute la alin. (1)."

    3. La articolul 3, după alineatul (2) se introducdouă noi alineate, alineatele (3) şi (4), cu următorul cuprins:
    "(3) Pentru buna funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte şi/sau a punctelor de lucru prevăzute la art. 2^1, în scopul prestării unui serviciu public de calitate, cu asigurarea prevalenţei principiilor eficienţei şi eficacităţii, numărul de posturi existent în statele de funcţii poate fi redimensionat prin ordin al ministrului afacerilor interne, la propunerea Direcţiei Generale de Paşapoarte, în baza analizelor efectuate cu privire la volumul activităţilor înregistrate în ultimii 3 ani.
(4) Numărul de posturi stabilit potrivit alin. (3) nu poate fi mai mic decât cel prevăzut la alin. (2)."

    4. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 5
    Coordonarea şi controlul metodologic ale serviciilor publice comunitare de paşapoarte se asigură de Direcţia Generală de Paşapoarte."

    5. La articolul 7, alineatele (2) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Criteriile privind selecţionarea personalului şi organizarea concursurilor sau a examenelor pentru ocuparea funcţiilor prevăzute în statele de funcţii ale serviciilor publice comunitare de paşapoarte se stabilesc în mod unitar, de Direcţia Generală de Paşapoarte, atât în cazul poliţiştilor, cât şi al personalului contractual.
    .............................................................................................
(4) Comisiile de concurs şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor constituite în vederea ocupării funcţiilor vacante de poliţişti şi personal contractual se stabilesc prin dispoziţie a directorului general al Direcţiei Generale de Paşapoarte şi sunt formate din specialişti ai acestei instituţii. În cazul funcţiilor vacante de conducere din cadrul serviciilor publice comunitare de paşapoarte, din componenţa comisiilor fac parte şi reprezentanţi ai instituţiei prefectului."

    6. În tot cuprinsul hotărârii, termenii „prefecturi/prefectură/prefecturilor judeţene/Prefecturii“ se înlocuiesc cu sintagmele „instituţii ale prefectului/instituţia prefectului/ instituţiilor prefectului/Instituţiei Prefectului“.


    ART. II
    Dispoziţiile art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte, cu completările ulterioare, astfel cum a fost modificat prin prezenta hotărâre, nu se aplică în cazul procedurilor de concurs sau examen pentru ocuparea funcţiilor vacante de poliţişti şi personal contractual demarate şi nefinalizate până la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

    ART. III
    Hotărârea Guvernului nr. 1.693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 968 din 21 octombrie 2004, cu completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.



                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    Ministrul afacerilor interne,
                    Lucian Nicolae Bode
                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marius-Constantin Budăi

    Bucureşti, 10 februarie 2022.
    Nr. 199.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016