Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 198 din 7 martie 2024  pentru punerea în aplicare a măsurilor instituite prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene şi prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 81/2023 privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor, exercitarea controlului financiar de specialitate al statului, pentru unele reglementări specifice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, precum şi pentru abrogarea art. IV din Hotărârea Guvernului nr. 1.239/2023 pentru punerea în aplicare a măsurilor privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor instituite prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 81/2023 privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor, exercitarea controlului financiar de specialitate al statului, pentru unele reglementări specifice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi pentru modificarea unor acte normative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 198 din 7 martie 2024 pentru punerea în aplicare a măsurilor instituite prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene şi prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 81/2023 privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor, exercitarea controlului financiar de specialitate al statului, pentru unele reglementări specifice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, precum şi pentru abrogarea art. IV din Hotărârea Guvernului nr. 1.239/2023 pentru punerea în aplicare a măsurilor privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor instituite prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 81/2023 privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor, exercitarea controlului financiar de specialitate al statului, pentru unele reglementări specifice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi pentru modificarea unor acte normative

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 211 din 13 martie 2024
    Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 81/2023 privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor, exercitarea controlului financiar de specialitate al statului, pentru unele reglementări specifice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu completările ulterioare, şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 52 din 28 ianuarie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2 alineatul (2), după litera hh) se introduc patru noi litere, lit. ii)-ll), cu următorul cuprins:
    "ii) de coordonare a activităţii de analiză a cheltuielilor publice;
jj) de gestionare şi implementare a mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră la nivel naţional, conform prevederilor Regulamentului (UE) 2023/956 al Parlamentului European şi al Consiliului din 10 mai 2023;
kk) de gestionare a pachetului de acte normative prin prisma elementelor de taxare necesar în vederea conformării planului Uniunii Europene de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră cu 55% până în 2030 şi de a ajunge la neutralitate climatică până în 2050;
ll) de coordonare şi de gestionare a relaţiei cu Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică în domeniul infracţiunilor fiscale, denumită în continuare Tax crime."

    2. La articolul 3 alineatul (1), punctul 79 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "79. soluţionează plângerile prealabile formulate împotriva dispoziţiei obligatorii emise de către organul de inspecţie economico-financiară, cu respectarea prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 94/2011 privind organizarea şi funcţionarea inspecţiei economico-financiare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 107/2012, cu modificările ulterioare, contestaţiile administrative formulate împotriva titlurilor de creanţă emise de structura de control din cadrul Ministerului Finanţelor, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, plângerile prealabile formulate împotriva actului administrativ emis de către organul de inspecţie economico-financiară, în condiţiile Ordonanţei Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, soluţionează contestaţiile administrative formulate împotriva titlului de creanţă emis de către structura de control din cadrul Ministerului Finanţelor, în condiţiile art. 19 şi art. 20 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 70/2022 privind prevenirea, verificarea şi constatarea neregulilor/dublei finanţări, a neregulilor grave apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor externe nerambursabile/rambursabile alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora şi recuperarea creanţelor rezultate, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 227/2023, precum şi contestaţiile administrative formulate împotriva titlurilor de creanţă emise de către structura de control din cadrul Ministerului Finanţelor, în cazul delegării atribuţiei de control de către autorităţile de management pentru Programele regionale 2021-2027;"

    3. La articolul 3 alineatul (1), după punctul 79 se introduce un nou punct, pct. 79^1, cu următorul cuprins:
    "79^1. soluţionează plângerile prealabile formulate împotriva deciziilor emise de Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN - S.A., în condiţiile Ordinului ministrului finanţelor nr. 3.244/2022 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea de către Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN - S.A. a procedurilor privind monitorizarea şi stoparea/recuperarea ajutorului de stat, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi plângerile prealabile formulate împotriva deciziilor emise de Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii - S.A. - IFN, în condiţiile Ordinului ministrului finanţelor nr. 3.904/2022 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea de către Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii - S.A. - IFN a procedurilor privind monitorizarea şi stoparea/recuperarea ajutorului de stat;"

    4. La articolul 3 alineatul (1), punctele 80, 87 şi 105 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "80. reprezintă, prin Direcţia generală juridică, statul român sau instituţia publică implicată, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 126/2005 privind reprezentarea României sau a instituţiilor publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii şi în faţa altor instanţe judiciare şi arbitrale internaţionale, aprobată prin Legea nr. 168/2006, cu modificările şi completările ulterioare, în litigiile respective;
    ..................................................................................................
87. asigură aplicarea legislaţiei în domeniul resurselor umane pentru personalul din autoritatea sa;
    ..................................................................................................
105. realizează activităţi de control privind constatarea neregulilor şi stabilirea creanţelor bugetare apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 70/2022, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 227/2023, sau în cazul delegării atribuţiei de control de către autorităţile de management pentru Programele regionale 2021-2027;"

    5. La articolul 3 alineatul (1), după punctul 105 se introduc două noi puncte, pct. 105^1 şi 105^2, cu următorul cuprins:
    "105^1. soluţionează contestaţiile în situaţia în care autoritatea cu competenţe în gestionarea fondurilor europene identifică cheltuieli care nu îndeplinesc condiţii de eligibilitate, în cadrul proiectelor pentru care aceasta sau persoana juridică desemnată ca autoritate cu competenţe în gestionarea fondurilor europene are calitatea de beneficiar, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare;
105^2. îndeplineşte funcţia de control conform prevederilor acordurilor de delegare şi cu respectarea prevederilor legale privind constatarea neregulilor apărute în utilizarea fondurilor europene şi/sau fondurilor publice naţionale aferente acestora, în calitate de organism intermediar pentru Programele regionale 2021-2027;"

    6. La articolul 3 alineatul (1), după punctul 146 se introduc şaptesprezece noi puncte, pct. 147-163, cu următorul cuprins:
    "147. efectuează periodic, împreună cu ordonatorii principali de credite, analize ale cheltuielilor instituţiilor publice finanţate integral sau parţial de la bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. a)-h) din Legea nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi urmăreşte stadiul de ducere la îndeplinire a măsurilor dispuse prin rapoartele de analiză a cheltuielilor publice;
148. monitorizează execuţia bugetară pe baza datelor şi informaţiilor gestionate de Ministerul Finanţelor la nivelul ordonatorilor de credite şi instituţiilor publice aflate sub autoritatea/coordonarea/subordonarea acestora cu privire la cheltuielile efectuate;
149. exercită controlul cheltuielilor curente şi de capital, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 81/2023 privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor, exercitarea controlului financiar de specialitate al statului, pentru unele reglementări specifice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu completările ulterioare, pentru categoriile de cheltuieli care înregistrează o creştere cu mai mult de 20% faţă de costul mediu al achiziţiilor de produse/servicii/echipamente şi/sau execuţie de lucrări sau costul mediu al cheltuielilor curente şi de capital aferente unor instituţii publice similare, după caz;
150. controlează modul de evidenţiere a bunurilor proprietate publică/privată a statului la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale;
151. pune în aplicare prevederile Regulamentului (UE) 2023/956 al Parlamentului European şi al Consiliului din 10 mai 2023 privind instituirea unui mecanism de ajustare a carbonului la frontieră;
152. soluţionează cererile privind solicitările importatorilor de a obţine statutul de declarant autorizat în registrul CBAM;
153. solicită constituirea unei garanţii pentru a autoriza un declarant, în cazul în care declarantul nu a fost stabilit pe parcursul celor două exerciţii financiare anterioare anului în care a fost depusă cererea;
154. iniţiază/gestionează, după caz, actele normative prin prisma elementelor de taxare în vederea conformării planului UE de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră cu 55% până în 2030 şi de a ajunge la neutralitate climatică până în 2050;
155. face schimb de informaţii cu autorităţile competente;
156. analizează şi propune avizarea proiectelor de acte normative, instrucţiuni şi norme metodologice care vizează domeniul taxelor verzi, prin prisma elementelor de taxare;
157. asigură participarea personalului Ministerului Finanţelor la cursuri, seminare, schimburi de experienţă organizate în ţară şi străinătate care au ca obiect domeniul CBAM şi al taxelor verzi;
158. participă la reuniunile Comitetului CBAM şi la sesiunile de instruire organizate la nivelul Comisiei Europene şi asigură pregătirea materialelor necesare participării la aceste reuniuni;
159. colaborează la nivel naţional cu instituţiile şi autorităţile cu atribuţii în domeniul infracţiunilor fiscale Tax crime în vederea analizării şi implementării recomandărilor formulate de OCDE în domeniul Tax crime;
160. asigură coordonarea relaţiei cu OCDE în domeniul infracţiunilor fiscale Tax crime, alături de instituţiile şi autorităţile cu atribuţii specifice în acest domeniu;
161. organizează activitatea de control financiar preventiv propriu, îndrumând metodologic entităţile din structurile ministerului;
162. organizează, coordonează şi ţine evidenţa bunurilor din domeniul public şi privat al statului aflate în administrarea Ministerului Finanţelor şi instituţiilor subordonate, iniţiind şi promovând în acest sens proiecte de acte normative;
163. efectuează plata despăgubirilor, a taxelor de timbru şi a onorariilor de expertiză judiciară, inclusiv a celor provenite din aplicarea legislaţiei privind creanţele fiscale administrate de Ministerul Finanţelor şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, a altor daune stabilite ca fiind datorate în nume propriu sau în reprezentarea intereselor statului, pe baza hotărârilor executorii ale instanţelor judecătoreşti sau arbitrale, precum şi a obligaţiilor băneşti ale statului român născute din aplicarea Convenţiei europene a drepturilor omului şi constatate prin acorduri de soluţionare amiabilă, prin decizii ale Comitetului Miniştrilor Consiliului Europei şi hotărâri ale Curţii Europene a Drepturilor Omului, precum şi a sancţiunilor pecuniare aplicate statului român de către Curtea de Justiţie a Uniunii Europene."

    7. La articolul 7, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Finanţelor este de 2.077, exclusiv demnitarii."

    8. La articolul 10, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) Ministrul finanţelor este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 7 secretari de stat, numiţi prin decizie a prim-ministrului."

    9. La articolul 15, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 15
    (1) Structurile de specialitate şi structurile-suport din cadrul unităţilor subordonate şi al structurilor subordonate acestora, care au corespondent la nivelul ministerului, se află în coordonarea metodologică a structurilor de specialitate şi a structurilor-suport din cadrul aparatului propriu al ministerului, pentru îndeplinirea atribuţiilor şi responsabilităţilor ministerului."

    10. Anexele nr. 1-3 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 la prezenta hotărâre.


    ART. II
    Articolul IV din Hotărârea Guvernului nr. 1.239/2023 pentru punerea în aplicare a măsurilor privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor instituite prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 81/2023 privind consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Finanţelor, exercitarea controlului financiar de specialitate al statului, pentru unele reglementări specifice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi pentru modificarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1111 din 11 decembrie 2023, se abrogă.



                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Ministrul finanţelor,
                    Marcel-Ioan Boloş
                    Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene,
                    Adrian Câciu

    Bucureşti, 7 martie 2024.
    Nr. 198.
    ANEXA 1

    *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 34/2009)
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a Ministerului Finanţelor
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 34/2009)
    UNITĂŢILE
    aflate în subordinea, administrarea sau sub autoritatea
    Ministerului Finanţelor şi societăţile la care Ministerul Finanţelor
    exercită calitatea de reprezentant al statului ca acţionar

┌──────────────────────────────┬───────┐
│ │Numărul│
│ │maxim │
│ │de │
│ │posturi│
├──────────────────────────────┼───────┤
│A. Unităţi care funcţionează │ │
│în subordinea Ministerului │ │
│Finanţelor │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│I. Cu finanţare de la bugetul │ │
│de stat │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│1. Agenţia Naţională de │22.287^│
│Administrare Fiscală │1) │
├──────────────────────────────┼───────┤
│2. Oficiul Naţional pentru │52^2) │
│Achiziţii Centralizate │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│3. Oficiul Naţional pentru │211^3) │
│Jocuri de Noroc │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│4. Oficiul Naţional de │ │
│Prevenire şi Combatere a │160^4) │
│Spălării Banilor │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│5. Autoritatea Vamală Română │3.090^ │
│ │5) │
├──────────────────────────────┼───────┤
│II. Cu finanţare din venituri │ │
│proprii şi, în completare, │ │
│subvenţii de la bugetul de │ │
│stat │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│1. Autoritatea pentru │ │
│Supravegherea Publică a │25^6) │
│Activităţii de Audit Statutar │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│B. Instituţii şi activităţi │ │
│care funcţionează pe lângă │ │
│Ministerul Finanţelor │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│1. Tipărirea şi difuzarea │ │
│publicaţiei „Revista Finanţe │ │
│Publice şi Contabilitate“*) │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│C. Companii naţionale, │ │
│societăţi naţionale şi │ │
│societăţi aflate în │ │
│administrarea sau sub │ │
│autoritatea Ministerului │ │
│Finanţelor, la care acesta │ │
│exercită calitatea de │ │
│reprezentant al statului ca │ │
│acţionar │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│1. Compania Naţională │ │
│„Imprimeria Naţională“ - S.A. │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│2. CEC BANK - S.A. │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│3. Banca de Export-Import a │ │
│României EXIMBANK - S.A. │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│4. Fondul Român de │ │
│Contragarantare S.A.**) │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│5. Fondul Naţional de │ │
│Garantare a Creditelor pentru │ │
│Întreprinderi Mici şi Mijlocii│ │
│- F.N.G.C.I.M.M. - S.A. - IFN │ │
│şi filialele sale***) │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│6. Banca de Investiţii şi │ │
│Dezvoltare - S.A.****) │ │
└──────────────────────────────┴───────┘

    *) Conform Hotărârii Guvernului nr. 1.515/2002 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Finanţelor Publice a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii, cu modificările şi completările ulterioare.
     **) Conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 23/2009 privind înfiinţarea Fondului Român de Contragarantare, aprobată cu modificări prin Legea nr. 312/2009, cu modificările ulterioare.
     ***) Conform Hotărârii Guvernului nr. 1.211/2001 privind înfiinţarea Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii - S.A. - IFN, republicată, cu modificările ulterioare.
    ****) Conform Hotărârii Guvernului nr. 1.204/2022 privind constituirea, organizarea şi funcţionarea Băncii de Investiţii şi Dezvoltare - S.A., cu modificările şi completările ulterioare.
    ^1) În numărul maxim de posturi sunt incluşi preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, vicepreşedinţii şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor.
    ^2) În numărul maxim de posturi nu este inclus demnitarul.
    ^3) În numărul maxim de posturi sunt incluşi preşedintele, vicepreşedintele, secretarul general şi posturile aferente cabinetului preşedintelui.
    ^4) În numărul maxim de posturi sunt incluşi demnitarii şi cabinetele acestora.
    ^5) În numărul maxim de posturi sunt incluşi preşedintele, vicepreşedintele şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor.
    ^6) În numărul maxim de posturi este inclus demnitarul.


    ANEXA 3

    (Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 34/2009)
    MIJLOACELE DE TRANSPORT
    pentru activităţi specifice

┌────┬────────────┬─────────────┬────────┐
│ │Ministerul │Tipul │Numărul │
│Nr. │Finanţelor -│mijlocului de│maxim │
│crt.│aparat │transport │aprobat │
│ │propriu │ │(bucăţi)│
├────┼────────────┼─────────────┼────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────┼────────────┼─────────────┼────────┤
│ │Parc auto │ │ │
│ │demnitari, │ │ │
│ │înalţi │ │ │
│1. │funcţionari │autoturism │11 │
│ │publici şi │ │ │
│ │asimilaţi ai│ │ │
│ │acestora*) │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼────────┤
│2. │Parc auto │autoturism │4 │
│ │comun*) │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼────────┤
│ │Parc auto │ │ │
│ │transport │ │ │
│ │marfă, │autoturism │11 │
│3. │persoane, │autoutilitară│1 │
│ │delegaţii şi│microbuz │1 │
│ │activităţi │ │ │
│ │specifice**)│ │ │
└────┴────────────┴─────────────┴────────┘

    *) Numărul autoturismelor este reglementat de art. 5 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Numărul autoturismelor este stabilit potrivit prevederilor art. 5 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

    NOTĂ:
    Autoturismele din parcul auto al aparatului propriu al ministerului pot fi conduse şi de demnitari sau de alte categorii de salariaţi, nominalizaţi prin ordin al ministrului finanţelor.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016