Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operaţional Infrastructură mare 2014-2020, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila-Zoltán Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 10 februarie 2022. Nr. 187. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa“ Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională „Administraţia Porturilor Maritime“ - S.A. - Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa - Port Constanţa, UAT Constanţa Indicatori tehnico-economici:
┌────────────────────┬────┬────────────┐
│- Valoarea totală a │mii │ │
│investiţiei │lei │227.834 │
│(inclusiv TVA): │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│(la cursul InforEuro│ │ │
│din februarie 2018, │ │ │
│1 euro = 4,6513 │ │ │
│lei), │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│din care C+M │mii │188.504 │
│(inclusiv TVA): │lei │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│Valoare rest de │mii │ │
│finanţat (inclusiv │lei │53.891 │
│TVA): │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│din care C+M: │mii │27.438 │
│ │lei │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│- Capacităţi: │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│• suprafaţă totală │mp │1.815.655,80│
│dragaje │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│• suprafaţă dragaj │mp │371.456,20 │
│în portul de lucru │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│• lungime chei care │ml │1.250 │
│necesită protecţie │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│- platformă portuară│mp │2.533,50 │
│nou-creată │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│- sistem hidrografic│buc.│1 │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│- Durata de execuţie│luni│32 │
│a investiţiei │ │ │
├────────────────────┼────┼────────────┤
│- Durată rest de │ │ │
│execuţie a │luni│2 │
│investiţiei │ │ │
└────────────────────┴────┴────────────┘
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic potrivit prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea investiţiei se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operaţional Infrastructură mare 2014-2020, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.