Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 166 din 28 februarie 2024  privind unele măsuri necesare procesului de pregătire, organizare şi găzduire a Misiunii Economice a Francofoniei ce va avea loc la Bucureşti în perioada 27-29 martie 2024    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 166 din 28 februarie 2024 privind unele măsuri necesare procesului de pregătire, organizare şi găzduire a Misiunii Economice a Francofoniei ce va avea loc la Bucureşti în perioada 27-29 martie 2024

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 165 din 29 februarie 2024
    Având în vedere prevederile art. 4 alin. (3) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, precum şi al art. 4 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Se aprobă normativele de cheltuieli, respectiv limitele maxime de cheltuieli şi alte măsuri necesare, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, pentru desfăşurarea normală şi eficientă a acţiunilor/activităţilor de protocol, necesare în procesul de pregătire, organizare şi găzduire a Misiunii Economice a Francofoniei ce va avea loc la Bucureşti în perioada 27-29 martie 2024, precum şi a evenimentelor conexe (dacă acestea există).
    (2) Finanţarea cheltuielilor aferente organizării acţiunii prevăzute la alin. (1), în valoare estimată de 2.986.020 lei, se suportă de la bugetul de stat aprobat pentru anul 2024 prin Legea bugetului de stat pe anul 2024 nr. 421/2023, alocat prin Secretariatul General al Guvernului, Agenţiei Române pentru Investiţii şi Comerţ Exterior, la capitolul 51.01 „Autorităţi publice şi acţiuni externe“, titlul II „Bunuri şi servicii“.

    ART. 2
    (1) Agenţia Română pentru Investiţii şi Comerţ Exterior se angajează să efectueze, în condiţiile legii, cheltuielile necesare pregătirii, organizării şi derulării în condiţii optime a Misiunii Economice a Francofoniei, incluzând cheltuieli pentru organizare de conferinţe, evenimente conexe, evenimente media şi acţiuni de promovare, cadouri, închirieri de mijloace de transport, servicii de catering, materiale personalizate, servicii de traducere şi interpretariat, servicii de protocol, închiriere de spaţii pentru conferinţă, respectiv amenajarea şi dotarea acestora cu mobilier, echipamente tehnice şi elemente de identitate vizuală, şi alte cheltuieli eligibile pentru buna desfăşurare a evenimentului.
    (2) În sensul prezentei hotărâri, prin participanţi la acţiunile/activităţile derulate în cadrul Misiunii Economice a Francofoniei, precum şi la evenimentele conexe ce vor avea loc la Bucureşti în perioada 27-29 martie 2024 se înţeleg: reprezentanţi ai mediului de afaceri din cele 88 de state membre Organizaţiei Internaţionale a Francofoniei, delegaţi oficiali, reprezentanţi ai mass-mediei, personal de securitate şi organizatori, străini şi români.
    (3) Misiunea Economică a Francofoniei se realizează sub înaltul patronaj al Preşedintelui României.

    ART. 3
    Din punct de vedere logistic şi financiar, atribuţiile Agenţiei Române pentru Investiţii şi Comerţ Exterior, ce decurg din calitatea de organizator al Misiunii Economice a Francofoniei, sunt următoarele:
    a) asigurarea de servicii de amenajare şi dotare integrate (inclusiv preluare logistică, montaj, demontaj, mentenanţă, asistenţă tehnică permanentă, producţie de produse informative etc.), cu mobilier, echipamente audio-foto-video, echipamente pentru interpretariat pentru traducere simultană, sistem complet de conferinţă (căşti, microfon, emiţătoare şi alte echipamente specifice), a sălilor de conferinţă, sălilor de reuniuni, birourilor, holurilor şi a spaţiilor conexe de la Palatul Parlamentului;
    b) asigurarea serviciilor şi a cheltuielilor pentru masă (coffee break, prânz şi dineul oficial);
    c) organizarea conferinţei de presă;
    d) asigurarea transportului intern;
    e) asigurarea elementelor de identitate vizuală.




                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Mircea Abrudean
                    Şeful Cancelariei Prim-Ministrului,
                    Alexandru-Mihai Ghigiu
                    Preşedintele Agenţiei Române pentru Investiţii şi Comerţ Exterior,
                    Rareş-Ştefan Burlacu
                    p. Ministrul finanţelor,
                    Carmen Moraru,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 28 februarie 2024.
    Nr. 166.
    ANEXA 1

    NORMATIVELE DE CHELTUIELI
    pentru unele acţiuni de protocol, precum şi pentru evenimentele conexe
    planificate cu ocazia pregătirii, organizării şi găzduirii Misiunii Economice a Francofoniei
    a) Prânz/Dineu de lucru, mese oficiale oferite de prim-miniştri, miniştri, conducătorii celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale: 500 lei/persoană/zi
    b) Prânz/Dineu de lucru, mese oficiale oferite de secretari de stat, subsecretari de stat, secretari generali, secretari generali adjuncţi: 400 lei/persoană/zi
    c) Recepţie oferită de persoanele prevăzute la lit. a) şi b): 350 lei/persoană/eveniment
    d) Cocktail oferit de persoanele prevăzute la lit. a) şi b): 180 lei/persoană/eveniment
    e) Coffee break oferite participanţilor la evenimente: 120 lei/persoană/zi
    f) Cadouri ce pot fi oferite participanţilor: 150 lei/persoană
    g) Materiale informative şi de lucru: 450 lei/persoană
    h) Servicii de interpretariat: 200 lei/interpret/oră
    i) Asigurarea de servicii de amenajare şi dotare integrate (inclusiv preluare logistică, montaj, demontaj, mentenanţă, asistenţă tehnică permanentă, producţie de produse informative etc.), cu mobilier, echipamente audio-foto-video, echipamente pentru interpretariat pentru traducere simultană, sistem complet de conferinţă (căşti, microfon, emiţătoare şi alte echipamente specifice), a sălilor de conferinţă, sălilor de reuniuni, birourilor, holurilor şi a spaţiilor conexe de la Palatul Parlamentului: 1.709.000 lei

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016