Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 128 din 15 februarie 2023  pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585/2016     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 128 din 15 februarie 2023 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585/2016

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 146 din 21 februarie 2023
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585/2016, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 660 din 29 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) În situaţia în care persoanele prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c), după angajarea în întreprinderea socială de inserţie, nu mai sunt beneficiare de ajutor social sau de alocaţie pentru susţinerea familiei, apartenenţa la grupul vulnerabil definit conform art. 6 alin. (1) lit. j) din lege se dovedeşte conform prevederilor alin. (1) lit. g).
(3) Apartenenţa la grupul vulnerabil definit conform art. 6 alin. (1) lit. j) din lege, dovedită prin documentul prevăzut la alin. (1) lit. g), se verifică anual la solicitarea întreprinderii sociale de inserţie."

    2. La articolul 3, după alineatul (1^1) se introduce un nou alineat, alin. (1^2), cu următorul cuprins:
    "(1^2) Scopul social urmăreşte realizarea interesului general sau a interesului unei comunităţi şi contribuie la reducerea excluziunii sociale prin ocuparea forţei de muncă, prin îmbunătăţirea accesului la educaţie şi formare profesională, prin furnizarea de servicii sociale persoanelor din grupul vulnerabil, urmărind dezvoltarea durabilă, economică, socială şi de mediu."

    3. La articolul 8, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alin. (3^1), cu următorul cuprins:
    "(3^1) În situaţia în care întreprinderea socială nu poate prezenta atestatul retras în vederea arhivării prevăzute la alin. (3), pe motivul pierderii sau distrugerii documentului, persoana juridică de drept privat depune o declaraţie pe propria răspundere în acest sens."

    4. Articolul 8^1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 8^1
    (1) Anularea atestatului se face de către agenţia de ocupare, dacă întreprinderea socială nu dovedeşte înlăturarea cauzelor care au stat la baza luării măsuri de suspendare a atestatului prevăzute la art. 7 alin. (3) şi nu face dovada plăţii amenzilor stabilite, după caz.
    (2) Anularea se realizează prin decizie a directorului executiv al agenţiei de ocupare în baza unei note justificative, care conţine motivele în fapt şi în drept ce impun anularea, întocmite de compartimentul de economie socială din agenţia de ocupare.
    (3) Decizia prevăzută la alin. (2) se comunică de către agenţia de ocupare, prin compartimentul pentru economie socială, întreprinderii sociale, în termen de 3 zile lucrătoare de la data emiterii acesteia.
    (4) În cazul constatării de către agenţia de ocupare, de către întreprinderea socială sau de către organele de control a unor erori de completare în formularul tipizat al atestatului, agenţia de ocupare eliberează un nou atestat, completat în mod corect, care înlocuieşte atestatul completat în mod eronat.
    (5) Noul atestat eliberat potrivit alin. (4) conţine următoarea notă: «Prezentul atestat înlocuieşte Atestatul seria ..... nr. ...... din data ........, deoarece conţinea erori», care se completează şi pe matca carnetului.
    (6) Noul atestat prevăzut la alin. (4) este eliberat pe aceeaşi durată de valabilitate cu cea consemnată în atestatul înlocuit.
    (7) Atestatul completat în mod eronat se arhivează de către agenţia de ocupare."

    5. Articolul 8^2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 8^2
    (1) Renunţarea la atestat se face prin notificarea scrisă a întreprinderii sociale, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 11, depusă sau transmisă prin poştă cu confirmare de primire la agenţia de ocupare prevăzută la art. 3 alin. (2), însoţită de atestatul prevăzut la art. 8 alin. (1) din lege.
    (2) În situaţia în care întreprinderea socială nu poate depune atestatul prevăzut la art. 8 alin. (1) din lege odată cu notificarea de renunţare, deoarece acesta a fost pierdut sau distrus, persoana juridică de drept privat depune o declaraţie pe proprie răspundere în acest sens."

    6. La articolul 10, alineatele (2) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Condiţia prevăzută la art. 10 alin. (1) lit. a) din lege se consideră îndeplinită în situaţia în care, permanent, cel puţin 30% din personalul angajat cu contract individual de muncă sau convenţie individuală de muncă, după caz, aparţine grupului vulnerabil şi timpul de lucru cumulat al acestor angajaţi, stabilit prin contractul individual de muncă sau convenţia individuală de muncă, după caz, reprezintă cel puţin 30% din totalul timpului de lucru cumulat al tuturor angajaţilor, stabilit prin contractele individuale de muncă şi convenţiile individuale de muncă.
    ..................................................................................................
(4) Condiţia prevăzută la art. 10 alin. (1) lit. a) din lege şi alin. (2) se consideră îndeplinită şi în situaţia în care, în termen de 30 de zile calendaristice de la încetarea contractului individual de muncă sau a convenţiei individuale de muncă, după caz, al/a unei persoane aparţinând grupului vulnerabil, întreprinderea socială de inserţie angajează cel puţin o persoană aparţinând grupului vulnerabil, cu respectarea condiţiei prevăzute la art. 10 alin. (1) lit. a) din lege şi alin. (2), precum şi cu respectarea obligaţiei prevăzute la art. 27 alin. (3) din lege."

    7. La articolul 17, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alin. (4), cu următorul cuprins:
    "(4) În situaţia în care întreprinderea socială de inserţie nu poate prezenta certificatul retras în vederea arhivării, pe motivul pierderii sau distrugerii documentului, persoana juridică de drept privat depune o declaraţie pe propria răspundere în acest sens."

    8. La articolul 17^1, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Nedepunerea certificatului prevăzut la art. 13 alin. (1) odată cu notificarea de renunţare nu permite întreprinderilor sociale de inserţie solicitarea unei noi certificări, cu excepţia situaţiei în care acesta a fost pierdut sau distrus, iar persoana juridică de drept privat depune o declaraţie pe propria răspundere în acest sens."

    9. Articolul 19 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 19
    (1) Marca socială se anulează:
    a) în situaţia în care pe perioada de valabilitate a mărcii sociale expiră valabilitatea atestatului care a stat la baza acordării acesteia;
    b) în situaţia în care, în perioada de valabilitate a mărcii sociale, întreprinderea socială de inserţie nu obţine prelungirea valabilităţii atestatului;
    c) în situaţia anulării atestatului, conform art. 8^1 alin. (1);
    d) în situaţia retragerii atestatului, conform art. 9;
    e) în situaţia renunţării la statutul de întreprindere socială de inserţie în condiţiile art. 13 alin. (5) din lege.
    (2) Anularea mărcii sociale se dispune prin decizie emisă de directorul executiv al agenţiei de ocupare, pe baza unei note de constatare întocmite de către compartimentul pentru economie socială din cadrul agenţiei de ocupare, care conţine motivele în fapt şi în drept ce impun anularea.
    (3) Decizia prevăzută la alin. (2) se comunică, în scris, întreprinderii sociale de inserţie de către compartimentul pentru economie socială din cadrul agenţiei de ocupare, în termen de 3 zile lucrătoare de la data emiterii acesteia.
    (4) Întreprinderile sociale de inserţie cărora le-a fost anulat certificatul prevăzut la art. 13 alin. (1) pot solicita acordarea unui nou certificat, cu respectarea prevederilor art. 11.
    (5) Certificatul anulat în situaţia prevăzută la alin. (1) lit. c) se arhivează.
    (6) În cazul constatării de către agenţia de ocupare, de către întreprinderea socială de inserţie sau de către organele de control a unor erori de completare în formularul tipizat al certificatului, agenţia de ocupare eliberează un nou certificat, completat în mod corect, care înlocuieşte certificatul completat în mod eronat.
    (7) Noul certificat eliberat potrivit alin. (6) conţine următoarea notă: «Prezentul certificat înlocuieşte Certificatul seria ............ nr. ................... din data ...................., deoarece conţinea erori», care se completează şi pe matca carnetului.
    (8) Noul certificat prevăzut la alin. (6) este eliberat pe aceeaşi durată de valabilitate cu cea consemnată în certificatul înlocuit.
    (9) Certificatul completat în mod eronat se arhivează de către agenţia de ocupare."

    10. Anexele nr. 2-4, 5A, 5B, 6 şi 8 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-7 la prezenta hotărâre.


    ART. II
    Cererile depuse în vederea acordării atestatului sau a mărcii sociale aflate în curs de soluţionare la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se analizează potrivit procedurii în vigoare la data înregistrării acestora la agenţia de ocupare.



                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    p. Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Mădălin-Cristian Vasilcoiu,
                    secretar de stat
                    p. Ministrul antreprenoriatului şi turismului,
                    Angel-Iulian Călin,
                    secretar de stat
                    p. Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene,
                    Adrian Răulea,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 15 februarie 2023.
    Nr. 128.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 2 la normele metodologice)

┌──────────────────────────────────────────────────────────┐
│CERERE │
│pentru acordarea atestatului de întreprindere socială │
├──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Domnule/Doamnă director executiv, │
│1. Subsemnatul(a), │
│.........................................................,│
│posesor(oare) al(a) actului de identitate ............. │
│seria ....... nr. .............., eliberat de │
│................. la data de .................., CNP/CIF │
│.............................., în calitate de │
│...........................^1, conform │
│........................................^2, │
│^1 Se completează, după caz, de către reprezentantul legal│
│sau de către persoana împuternicită notarial în acest │
│scop. │
│^2 Se completează tipul şi numărul documentului care │
│dovedeşte calitatea de reprezentant legal sau persoană │
│împuternicită notarial în acest scop. │
│în temeiul Legii nr. 219/2015 privind economia socială, cu│
│modificările şi completările ulterioare (lege), şi al │
│Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.│
│219/2015 privind economia socială, aprobate prin Hotărârea│
│Guvernului nr. 585/2016, cu modificările şi completările │
│ulterioare, solicit acordarea atestatului de întreprindere│
│socială │
│2. pentru persoana juridică de drept privat │
│..............................., cod unic de înregistrare │
│(CUI)/ cod de înregistrare fiscală (CIF) │
│............................, înregistrată în/la │
│........................... cu nr. │
│..............................., │
│3. care aparţine următoarei categorii din cele prevăzute │
│la art. 3 alin. (1) din Legea nr. 219/2015 privind │
│economia socială, cu modificările şi completările │
│ulterioare: │
│[ ] societate cooperativă; │
│[ ] cooperativă de credit; │
│[ ] asociaţie; │
│[ ] fundaţie; │
│[ ] casă de ajutor reciproc a salariaţilor; │
│[ ] casă de ajutor reciproc a pensionarilor; │
│[ ] societate agricolă; │
│[ ] cooperativă agricolă; │
│[ ] federaţie; │
│[ ] uniune a persoanelor juridice de tipul │
│............................................; │
│[ ] alte categorii de persoane juridice de tipul │
│....................................., care respectă: │
│- definiţia economiei sociale prevăzută la art. 2 din │
│lege, conform actelor legale de înfiinţare şi funcţionare,│
│respectiv ............................, pagina │
│...........; │
│- principiile economiei sociale prevăzute la art. 4 din │
│lege, conform actelor legale de înfiinţare şi funcţionare,│
│respectiv ............................, pagina ..........;│
│4. are sediul social în: localitatea │
│..........................., str. ................... nr. │
│...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/ │
│sectorul ............................, cod poştal │
│......................., telefon ......................., │
│fax ................, e-mail .........................., │
│website .................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. în actele de înfiinţare şi funcţionare are prevăzute │
│următoarele: │
│a) scopul social al activităţii desfăşurate; │
│b) criteriile prevăzute la art. 8 alin. (4) din lege. │
├────────────────────────────────┬────────────────┬────────┤
│ │Actul de │Pagină │
│Criteriu │înfiinţare şi │şi │
│ │funcţionare │paragraf│
│ │(denumirea) │ │
├────────────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│a) acţionează în scop social şi/│ │ │
│sau în interesul general al │ │ │
│comunităţii; │ │ │
├────────────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│b) alocă minimum 90% din │ │ │
│profitul/excedentul realizat │ │ │
│scopului social şi rezervei │ │ │
│statutare; │ │ │
├────────────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│c) se obligă să transmită │ │ │
│bunurile rămase în urma │ │ │
│lichidării către una sau mai │ │ │
│multe întreprinderi sociale; │ │ │
├────────────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│d) aplică principiul echităţii │ │ │
│sociale faţă de angajaţi şi │ │ │
│administratori, asigurând │ │ │
│niveluri de salarizare/ │ │ │
│remunerare echitabile, între │ │ │
│care nu pot exista diferenţe │ │ │
│care să depăşească raportul de 1│ │ │
│la 8. │ │ │
├────────────────────────────────┴────────────────┴────────┤
│Opis documente anexate cererii care sunt depuse pentru │
│acordarea atestatului de întreprindere socială │
├────┬───────────────────────────┬────────────────┬────────┤
│Nr. │Denumirea actului │Nr. şi data │Nr. file│
│crt.│ │actului/ Emitent│ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│ │Actele de înfiinţare şi │ │ │
│1. │funcţionare (denumirea │ │ │
│ │fiecărui act în funcţie de │ │ │
│ │tipul solicitantului) │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│ │Copie act identitate │ │ │
│2. │reprezentant legal/ │ │ │
│ │împuternicit semnatar al │ │ │
│ │cererii │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│ │Împuternicire notarială │ │ │
│3. │pentru împuternicit (după │ │ │
│ │caz) │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│ │Declaraţie de consimţământ │ │ │
│4. │privind acordul pentru │ │ │
│ │prelucrarea datelor cu │ │ │
│ │caracter personal │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│5. │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│... │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────┴───────────────────────────┴────────────────┴────────┤
│Prezenta cerere este întocmită într-un exemplar original, │
│pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din │
│Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi│
│completările ulterioare, privind falsul în declaraţii. │
│Data: .................................... │
│Numele şi prenumele ....................... │
│Semnătura .................................. │
└──────────────────────────────────────────────────────────┘


    ANEXA 2

    *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 3 la normele metodologice)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
    ^8 Se completează cu perioada pentru care este prelungit atestatul: zi/lună/an - zi/lună/an.

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 4 la normele metodologice)

┌───────────────────────────────────────────────────────────┐
│CERERE │
│de prelungire a atestatului de întreprindere socială │
├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│Domnule/Doamnă director executiv, │
│1. Subsemnatul(a), │
│................................................, posesor │
│(oare) al(a) actului de identitate .................. seria│
│....... nr. ................., eliberat de │
│......................... la data de .................., │
│CNP/CIF .................................., în calitate de │
│..................................^1, conform │
│......................................^2, │
│^1 Se completează, după caz, de către reprezentantul legal │
│sau de către persoana împuternicită notarial în acest scop.│
│^2 Se completează tipul şi numărul documentului care │
│dovedeşte calitatea de reprezentant legal sau persoană │
│împuternicită notarial în acest scop. │
│în temeiul Legii nr. 219/2015 privind economia socială, cu │
│modificările şi completările ulterioare (lege), şi al │
│Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. │
│219/2015 privind economia socială, aprobate prin Hotărârea │
│Guvernului nr. 585/2016, cu modificările şi completările │
│ulterioare, solicit prelungirea atestatului de │
│întreprindere socială │
│2. pentru persoana juridică de drept privat │
│....................................., cod unic de │
│înregistrare (CUI)/cod de înregistrare fiscală (CIF) │
│........................., înregistrată în/la │
│.................................. cu nr. │
│....................................., │
│3. care deţine Atestatul de întreprindere socială seria │
│........ nr. .................... data │
│........................, anexat în original, │
│4. care aparţine următoarei categorii din cele prevăzute la│
│art. 3 alin. (1) din lege: │
│[ ] societate cooperativă; │
│[ ] cooperativă de credit; │
│[ ] asociaţie; │
│[ ] fundaţie; │
│[ ] casă de ajutor reciproc a salariaţilor; │
│[ ] casă de ajutor reciproc a pensionarilor; │
│[ ] societate agricolă; │
│[ ] cooperativă agricolă; │
│[ ] federaţie; │
│[ ] uniune a persoanelor juridice de tipul │
│..........................................................;│
│[ ] alte categorii de persoane juridice de tipul │
│................................................., care │
│respectă: │
│- definiţia economiei sociale prevăzută la art. 2 din lege,│
│conform actelor legale de înfiinţare şi funcţionare, │
│respectiv ............................, pagina │
│...................; │
│- principiile economiei sociale prevăzute la art. 4 din │
│lege, conform actelor legale de înfiinţare şi funcţionare, │
│respectiv ........................., pagina │
│...................., │
│5. are sediul social în: localitatea │
│.........................., str. ........................ │
│nr. ....., bl. .... sc. ..... et. .... ap. ......, judeţul/│
│sectorul ..................................., cod poştal │
│......................., telefon │
│................................, fax │
│..........................., e-mail │
│....................................., website │
│............................................ │
│6. în actele de înfiinţare şi funcţionare are prevăzute │
│următoarele: │
│a) scopul social al activităţii desfăşurate; │
│b) criteriile prevăzute la art. 8 alin. (4) din lege. │
├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────────────────────────────┬───────────────┬────────┤
│ │Actul de │Pagină │
│Criteriu │înfiinţare şi │şi │
│ │funcţionare │paragraf│
│ │(denumirea) │ │
├──────────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│a) acţionează în scop social şi/ │ │ │
│sau în interesul general al │ │ │
│comunităţii; │ │ │
├──────────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│b) alocă minimum 90% din profitul/│ │ │
│excedentul realizat scopului │ │ │
│social şi rezervei statutare; │ │ │
├──────────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│c) se obligă să transmită bunurile│ │ │
│rămase în urma lichidării către │ │ │
│una sau mai multe întreprinderi │ │ │
│sociale; │ │ │
├──────────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│d) aplică principiul echităţii │ │ │
│sociale faţă de angajaţi şi │ │ │
│administratori, asigurând niveluri│ │ │
│de salarizare/remunerare │ │ │
│echitabile, între care nu pot │ │ │
│exista diferenţe care să │ │ │
│depăşească raportul de 1 la 8. │ │ │
├──────────────────────────────────┴───────────────┴────────┤
│Opis documente anexate cererii care sunt depuse pentru │
│prelungirea atestatului de întreprindere socială │
├────┬─────────────────────────────┬───────────────┬────────┤
│Nr. │ │Nr. şi data │ │
│crt.│Denumirea actului │actului/ │Nr. file│
│ │ │Emitent │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │Actele de înfiinţare şi │ │ │
│ │funcţionare │ │ │
│1. │(denumirea fiecărui act în │ │ │
│ │funcţie de tipul │ │ │
│ │solicitantului) │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │Atestatul de întreprindere │ │ │
│ │socială seria │ │ │
│2. │................ nr. │ │ │
│ │.............. data │ │ │
│ │.........................., │ │ │
│ │anexat în original │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │Copie act identitate │ │ │
│3. │reprezentant legal/ │ │ │
│ │împuternicit semnatar al │ │ │
│ │cererii │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │Împuternicire notarială │ │ │
│4. │pentru împuternicit (după │ │ │
│ │caz) │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │Declaraţie de consimţământ │ │ │
│5. │privind acordul pentru │ │ │
│ │prelucrarea datelor cu │ │ │
│ │caracter personal │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────┴─────────────────────────────┴───────────────┴────────┤
│Prezenta cerere este întocmită într-un exemplar original, │
│pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din │
│Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi │
│completările ulterioare, privind falsul în declaraţii. │
│Data: .................................... Numele şi │
│prenumele ....................... │
│Semnătura .................................. │
└───────────────────────────────────────────────────────────┘


    ANEXA 4

    (Anexa nr. 5A la normele metodologice)
    RAPORT DE ACTIVITATE
    privind activitatea desfăşurată de întreprinderea socială/
    întreprinderea socială de inserţie în anul ..................
    Denumire întreprindere socială/întreprindere socială de inserţie .................
    CUI/CIF ........................................................
    Cod/Coduri CAEN ........................................
    Domeniu de activitate: .................................
    - Număr de salariaţi la finele anului ...........
    – Număr de membri la finele anului ............
    – Număr de voluntari la finele anului ..........

    Seria şi numărul atestatului de întreprindere socială şi perioada de valabilitate a acestuia (Se va preciza dacă pe durata anului de raportare a avut perioade când atestatul a fost suspendat.): ..............................................................
    Seria şi numărul certificatului de întreprindere socială de inserţie şi perioada de valabilitate a acestuia (Se va preciza dacă pe durata anului de raportare a avut perioade când certificatul a fost suspendat.): ..............................................................
    A. Activitatea desfăşurată în anul de raportare
    1. Viziunea, misiunea, scopul, valorile şi principiile întreprinderii sociale
    2. Obiectivele întreprinderii sociale (pentru anul de raportare)
    3. Descrierea activităţii desfăşurate în anul de raportare
    - se va menţiona şi dacă ÎS/ÎSI a avut activitatea suspendată, perioada/perioadele de suspendare a activităţii şi cauzele care au determinat suspendarea activităţii, inlcusiv a activităţii cu scop social.

    4. Facilităţi şi măsuri de sprijin de care a beneficiat întreprinderea socială/întreprinderea socială de inserţie [Se menţionează sprijinul de care a beneficiat conform prevederilor art. 19-21 din Legea nr. 219/2015 privind economia socială, cu modificările şi completările ulterioare (lege)].
    5. Rezultate obţinute conform obiectivelor propuse în anul de raportare

    B. Raportul social
    1. Obiectivele sociale ale întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie (pentru anul de raportare)
    2. Domeniul intervenţiei sociale (de exemplu: servicii sociale; locuinţe şi nevoi de bază; educaţie sau formare profesională; ocuparea forţei de muncă şi instruire; sănătate mintală; sănătate/domeniul medical; bunăstarea socială sau personală; politici publice/educaţie civică; conservarea mediului înconjurător şi schimbarea climatică; altele)
    Activităţile cu caracter social desfăşurate urmăresc realizarea interesului general, interesul unei comunităţi şi contribuie la reducerea excluziunii sociale prin ocupare, prin îmbunătăţirea accesului la educaţie şi formare profesională, prin furnizarea de servicii sociale persoanelor din grupul vulnerabil, urmărind dezvoltarea durabilă, economică, socială şi de mediu.

    3. Resurse utilizate în activitatea desfăşurată (financiare - de exemplu: fonduri europene, internaţionale, altele; materiale; de personal, alte tipuri de resurse)
    4. Nevoi sociale identificate (corespunzător activităţii sociale desfăşurate în anul de raportare)
    5. Grupul-ţintă al intervenţiei sociale (descrierea categoriilor de persoane ale căror nevoi sociale au fost soluţionate prin activitatea întreprinsă, de exemplu: beneficiari direcţi şi familiile beneficiarilor direcţi; propriul personal şi/sau familia acestuia, parteneri, alte categorii de părţi/persoane/grupuri interesate sau implicate în activitatea socială desfăşurată sau care pot influenţa semnificativ desfăşurarea acesteia)
    6. Activitatea socială desfăşurată:
    6.1. rezultate obţinute. Se va ţine cont de relevanţa, eficienţa, eficacitatea, impactul şi sustenabilitatea activităţii în anul de raportare.
    În acest sens, raportul va conţine:
    • enumerarea rezultatelor concrete ale intervenţiei sociale, prezentarea rezultatelor obţinute în funcţie de obiectivele propuse în anul anterior, astfel:
    a) obiective realizate;
    b) obiective nerealizate;
    c) obiective neplanificate şi realizate;

    • descrierea serviciilor prestate/a produselor dezvoltate/a altor activităţi întreprinse şi a modului în care acestea au contribuit la realizarea nevoilor sociale ale actorilor interesaţi;


    6.2. schimbarea socială produsă: prezentarea efectelor/progreselor înregistrate în mod direct ca urmare a activităţii sociale a întreprinderii sociale în viaţa persoanelor aparţinând grupului-ţintă identificat şi a familiilor acestora, respectiv a comunităţii, după caz;
    6.3. factori externi intervenţiei sociale care au influenţat obţinerea rezultatelor sociale (dacă este cazul).

    7. Respectarea condiţiilor specifice prevăzute la art. 10 din lege de către întreprinderile sociale de inserţie

┌───────────┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┐
│Indicator/ │01│02│03│04│05│06│07│08│09│10│11│12│
│Luna │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
│Număr total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│angajaţi/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│membri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cooperatori│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
│Număr │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│angajaţi/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│membri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cooperatori│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│aparţinând │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│grupului │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│vulnerabil │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
│Procent % │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│angajaţi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
│Totalul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│timpului de│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│lucru al │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tuturor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│angajaţilor│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│/membrilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cooperatori│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(ore) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
│Timpul de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│lucru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cumulat al │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│angajaţilor│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│/membrilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cooperatori│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│aparţinând │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│grupului │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│vulnerabil │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(ore) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
│Procent % │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│timp de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│lucru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┘


    8. Măsuri de acompaniament implementate pentru angajaţii/membrii cooperatori aparţinând grupului vulnerabil

┌────────────────────┬─────────────────┐
│ │Număr angajaţi/ │
│ │membri din │
│Măsuri de │grupuri │
│acompaniament │vulnerabile care │
│ │au beneficiat de │
│ │măsuri de │
│ │acompaniament │
├────────────────────┼─────────────────┤
│Informare şi │ │
│consiliere │ │
│profesională │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│Programe de formare │ │
│profesională │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│Medierea muncii │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│Adaptarea şi │ │
│accesibilizarea │ │
│locului de muncă la │ │
│capacitatea │ │
│persoanei │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│Ucenicie şi practică│ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│Alte măsuri de │ │
│acompaniament care │ │
│să asigure inserţia │ │
│profesională şi │ │
│socială (Se │ │
│specifică tipul │ │
│măsurii.) │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│..... │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
└────────────────────┴─────────────────┘



    C. Raport financiar
    1. Prezentarea modului de îndeplinire a criteriului privind reinvestirea procentului minim din profitul/excedentul realizat, conform art. 8 alin. (4) lit. b) din lege    Se vor prezenta conform bilanţului contabil.

┌────┬────────────┬────────────────────────────┐
│ │ │Valoare indicator │
│Nr. │Indicatori ├───────────┬──────────┬─────┤
│crt.│conform │Activitatea│Activitate│Total│
│ │bilanţ │economică │nonprofit │(lei)│
│ │ │(lei) │(lei) │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│1 │Venituri │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│2 │Cheltuieli │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│ │Rezultat │ │ │ │
│3 │financiar │ │ │ │
│ │net: │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│3.1 │Profit/ │ │ │ │
│ │Excedent net│ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│3.2 │Pierdere │ │ │ │
│ │netă │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│ │Valoarea │ │ │ │
│ │profitului/ │ │ │ │
│ │excedentului│ │ │ │
│ │repartizat │ │ │ │
│4 │conform art.│ │ │ │
│ │8 alin. (4) │ │ │ │
│ │lit. b) din │ │ │ │
│ │lege, total │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│4.1 │- Scop │ │ │ │
│ │social │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼──────────┼─────┤
│4.2 │- Rezerva │ │ │ │
│ │statutară │ │ │ │
└────┴────────────┴───────────┴──────────┴─────┘


    Întreprinderea socială/Întreprinderea socială de inserţie a repartizat .........% din profitul/excedentul realizat scopului social şi rezervei statutare, în baza ................................ (Se menţionează documentul statutar prin care s-a realizat repartizarea profitului/excedentului - exemplu: Hotărârea adunării generale a asociaţilor nr. ...... din data ..............).

    2. Prezentarea modului de îndeplinire a criteriului privind principiul echităţii sociale faţă de angajaţi şi administratori, asigurând niveluri de salarizare/remunerare echitabile, între care nu pot exista diferenţe care să depăşească raportul de 1 la 8 conform art. 8 alin. (4) lit. d) din lege
    a) În cazul în care ÎS/ÎSI are angajaţi sau membri cu aceleaşi norme de timp de lucru, conform contractelor individuale de muncă sau convenţiilor individuale de muncă

┌───────────────────────────────┬──────┐
│Denumirea postului cu salariul/│ │
│remuneraţia de bază cel/cea mai│ │
│mare │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Salariul/Remuneraţia de bază │ │
│brut(ă) lunar(ă) cel/cea mai │ │
│mare (lei) │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Denumirea postului cu salariul/│ │
│remuneraţia de bază cel/cea mai│ │
│mic/mică │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Salariul/Remuneraţia de bază │ │
│brut(ă) lunar(ă) cel/cea mai │ │
│mic/mică (lei) │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Raport calculat │1 la │
│ │......│
└───────────────────────────────┴──────┘

    NOTĂ:
    Raportul se calculează prin împărţirea/raportarea salariului/remuneraţiei celui/celei mai mare/mari la salariul/remuneraţia cel/cea mai mic/mică. Rezultatul obţinut se prezintă astfel: 1 la ..... Exemplu: 2.500 lei/ lună salariul pe lună cel mai mic, 5.600 lei/lună salariul cel mai mare - raportul este de 1 la 2,24.


    b) În cazul în care ÎS/ÎSI are angajaţi sau membri cu norme diferite de timp de lucru, conform contractelor individuale de muncă sau convenţiilor individuale de muncă:

┌───────────────────────────────┬──────┐
│Denumirea postului cu salariul/│ │
│remuneraţia de bază cel/cea mai│ │
│mare │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Salariul/Remuneraţia de bază │ │
│brut(ă) pe oră cel/cea mai mare│ │
│(lei) │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Denumirea postului cu salariul/│ │
│remuneraţia de bază cel/cea mai│ │
│mic/mică │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Salariul/Remuneraţia de bază │ │
│brut(ă) pe oră cel/cea mai mic/│ │
│mică (lei) │ │
├───────────────────────────────┼──────┤
│Raport calculat │1 la │
│ │......│
└───────────────────────────────┴──────┘

    NOTĂ:
    Raportul se calculează prin împărţirea/raportarea salariului/remuneraţiei pe oră celui/celei mai mare/mari la salariul/remuneraţia pe oră cel/cea mai mic/mică. Rezultatul obţinut se prezintă astfel: 1 la ..... Exemplu: 50 lei/oră salariul pe oră cel mai mic, 360 lei/oră salariul pe oră cel mai mare - raportul este de 1 la 7,2.




    Reprezentantul întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie,
    ............................................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura şi ştampila
    ............................................................
    Data ................
    Responsabilul financiar al întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie,
    ............................................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    ...................................................

    ANEXA 5

    (Anexa nr. 5B la normele metodologice)
    EXTRAS RAPORT SOCIAL ANUAL
    privind activitatea cu caracter social desfăşurată de întreprinderea
    socială/întreprinderea socială de inserţie .................. în anul ...........
    • Denumirea întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie .................................................
    CUI/CIF .......................
    Cod/Coduri CAEN ..............................
    Domeniu de activitate: .........................

    • Seria şi numărul atestatului de întreprindere socială
    ..............................................................................................

    • Seria şi numărul certificatului de întreprindere socială de inserţie
    .............................................................................................

    1. Obiectivele sociale ale întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie (pentru anul de raportare)
    2. Domeniul intervenţiei sociale (de exemplu: servicii sociale; locuinţe şi nevoi de bază; educaţie sau formare profesională; ocuparea forţei de muncă şi instruire; sănătate mintală; sănătate/domeniul medical; bunăstarea socială sau personală; politici publice/educaţie civică; conservarea mediului înconjurător şi schimbarea climatică; altele)
    Activităţile cu caracter social desfăşurate urmăresc realizarea interesului general, interesul unei comunităţi şi contribuie la reducerea excluziunii sociale prin ocupare, prin îmbunătăţirea accesului la educaţie şi formare profesională, prin furnizarea de servicii sociale persoanelor din grupul vulnerabil, urmărind dezvoltarea durabilă, economică, socială şi de mediu.

    3. Resurse utilizate în activitatea desfăşurată (financiare - de exemplu: fonduri europene, internaţionale, altele; materiale; de personal, alte tipuri de resurse)
    4. Nevoi sociale identificate (corespunzător activităţii sociale desfăşurate în anul de raportare)
    5. Grupul-ţintă al intervenţiei sociale (descrierea categoriilor de persoane ale căror nevoi sociale au fost soluţionate prin activitatea întreprinsă; de exemplu: beneficiari direcţi şi familiile beneficiarilor direcţi; propriul personal şi/sau familia acestuia, parteneri, alte categorii de părţi/persoane/grupuri interesate sau implicate în activitatea socială desfăşurată sau care pot influenţa semnificativ desfăşurarea acesteia)
    6. Activitatea socială desfăşurată:
    6.1. rezultate obţinute. Se va ţine cont de relevanţa, eficienţa, eficacitatea, impactul şi sustenabilitatea activităţii în anul de raportare. În acest sens, raportul va conţine:
    • enumerarea rezultatelor concrete ale intervenţiei sociale, prezentarea rezultatelor obţinute în funcţie de obiectivele propuse în anul anterior, astfel:
    a) obiective realizate;
    b) obiective nerealizate;
    c) obiective neplanificate şi realizate;

    • descrierea serviciilor prestate/produselor dezvoltate/altor activităţi întreprinse şi a modului în care acestea au contribuit la realizarea nevoilor sociale ale actorilor interesaţi;

    6.2. schimbarea socială produsă: prezentarea efectelor/progreselor înregistrate în mod direct ca urmare a activităţii sociale a întreprinderii sociale în viaţa persoanelor aparţinând grupului-ţintă identificat şi a familiilor acestora, respectiv a comunităţii, după caz;
    6.3. factori externi intervenţiei sociale care au influenţat obţinerea rezultatelor sociale (dacă este cazul).

    Reprezentantul întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie,
    .................................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura şi ştampila
    .............................................
    Data ...............
    Responsabilul financiar al întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie,
    .................................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    .............................................

    ANEXA 6

    (Anexa nr. 6 la normele metodologice)

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│CERERE │
│pentru acordarea mărcii sociale │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Domnule/Doamnă director executiv, │
│1. Subsemnatul(a), │
│.................................................................................., │
│posesor(oare) al(a) actului de identitate ............................... seria │
│....... nr. ................, eliberat de │
│.................................................... la data de │
│............................, CNP/CIF │
│............................................, în calitate de │
│..................................^1, conform │
│................................................................................ │
│^2, │
│^1 Se completează, după caz, de către reprezentantul legal sau de către │
│persoana împuternicită notarial în acest scop. │
│^2 Se completează tipul şi numărul documentului care dovedeşte calitatea de │
│reprezentant legal sau persoană împuternicită în acest scop. │
│în temeiul Legii nr. 219/2015 privind economia socială, cu modificările şi │
│completările ulterioare (lege), şi al Normelor metodologice de aplicare a │
│prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială, aprobate prin │
│Hotărârea Guvernului nr. 585/2016, cu modificările şi completările ulterioare, │
│solicit acordarea mărcii sociale │
│2. pentru persoana juridică de drept privat │
│...................................., cod unic de înregistrare (CUI)/cod de │
│înregistrare fiscală (CIF) ................................., înregistrată în/ │
│la ............................................ cu nr. │
│................................................... │
│şi având Atestatul de întreprindere socială (în situaţia în care acesta a fost │
│solicitat şi obţinut anterior solicitării mărcii sociale) seria │
│......................... nr. ......................., │
│3. care aparţine următoarei categorii din cele prevăzute la art. 3 alin. (1) │
│din Legea nr. 219/2015 privind economia socială, cu modificările şi │
│completările ulterioare: │
│[ ] societate cooperativă; │
│[ ] cooperativă de credit; │
│[ ] asociaţie; │
│[ ] fundaţie; │
│[ ] casă de ajutor reciproc a salariaţilor; │
│[ ] casă de ajutor reciproc a pensionarilor; │
│[ ] societate agricolă; │
│[ ] cooperativă agricolă; │
│[ ] federaţie; │
│[ ] uniune a persoanelor juridice de tipul │
│.....................................................................................;│
│[ ] alte categorii de persoane juridice de tipul │
│...................................................., care respectă: │
│- definiţia economiei sociale prevăzută la art. 2 din lege, conform actelor │
│legale de înfiinţare şi funcţionare, respectiv │
│..........................................., pagina .......................; │
│- principiile economiei sociale prevăzute la art. 4 din lege, conform actelor │
│legale de înfiinţare şi funcţionare, respectiv ......................., pagina │
│.......................; │
│4. are sediul social în: localitatea │
│......................................................, str. │
│........................................... nr. ........, bl. .........., sc. │
│.........., et. ..........., ap. ............., judeţul/sectorul │
│..............................................., cod poştal │
│.................................., telefon │
│........................................, fax │
│.............................................., e-mail │
│................................................................................, │
│website ................................., │
│5. în actele de înfiinţare şi funcţionare are prevăzute criteriile de la art. 8 │
│alin. (4) din Legea nr. 219/2015 privind economia socială, cu modificările şi │
│completările ulterioare: │
├─────────────────────────┬───────────────────────────┬────────────────────────────────┤
│ │Actul de înfiinţare şi │ │
│Criteriu │funcţionare │Pagină şi paragraf │
│ │(denumirea) │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│a) acţionează în scop │ │ │
│social şi/sau în │ │ │
│interesul general al │ │ │
│comunităţii │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│b) alocă minimum 90% din │ │ │
│profitul/excedentul │ │ │
│realizat scopului social │ │ │
│şi rezervei statutare │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│c) se obligă să transmită│ │ │
│bunurile rămase în urma │ │ │
│lichidării către una sau │ │ │
│mai multe întreprinderi │ │ │
│sociale │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│d) aplică principiul │ │ │
│echităţii sociale faţă de│ │ │
│angajaţi şi │ │ │
│administratori, asigurând│ │ │
│niveluri de salarizare/ │ │ │
│remunerare echitabile, │ │ │
│între care nu pot exista │ │ │
│diferenţe care să │ │ │
│depăşească raportul de 1 │ │ │
│la 8 │ │ │
├─────────────────────────┴───────────────────────────┴────────────────────────────────┤
│6. şi îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 10 alin. (1) din Legea nr. 219/ │
│2015 privind economia socială, cu modificările şi completările ulterioare, pe │
│baza actelor justificative care însoţesc această cerere │
├─────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┤
│a) are cel puţin 30% din personalul angajat sau │ │
│membrii cooperatori aparţinând grupului vulnerabil şi│ │
│timpul de lucru cumulat al acestor angajaţi │Da [ ] │
│reprezintă cel puţin 30% din totalul timpului de │Nu [ ] │
│lucru cumulat al tuturor angajaţilor, stabilit prin │ │
│contractele individuale de muncă şi convenţiile │ │
│individuale de muncă │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│b) are ca scop lupta împotriva excluziunii, │Da [ ] │
│discriminărilor şi şomajului prin inserţia │Nu [ ] │
│socioprofesională a persoanelor defavorizate │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┤
│Opis documente anexate cererii care sunt depuse pentru acordarea mărcii sociale │
├───────────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────────────┬────────┤
│Nr. │Denumirea actului │Nr. şi data actului/ │Nr. file│
│crt. │ │Emitent │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │Actele de înfiinţare şi │ │ │
│1. │funcţionare (denumirea │ │ │
│ │fiecărui act în funcţie de │ │ │
│ │tipul solicitantului) │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│2. │Atestatul de întreprindere │ │ │
│ │socială (dacă este cazul) │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │Copie act identitate │ │ │
│3. │reprezentant legal/ │ │ │
│ │împuternicit semnatar al │ │ │
│ │cererii │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │Împuternicire notarială │ │ │
│4. │pentru împuternicit (după │ │ │
│ │caz) │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │Situaţia privind personalul │ │ │
│ │angajat cu contract │ │ │
│ │individual de muncă sau │ │ │
│ │convenţie individuală de │ │ │
│5. │muncă (conform modelului │ │ │
│ │prevăzut în anexa nr. 7 la │ │ │
│ │Normele metodologice de │ │ │
│ │aplicare a Legii nr. 219/2015│ │ │
│ │privind economia socială) │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │Contractele individuale de │ │ │
│ │muncă/Convenţiile individuale│ │ │
│6. │de muncă ale persoanelor │ │ │
│ │aparţinând grupului │ │ │
│ │vulnerabil │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │Documente justificative care │ │ │
│7. │atestă apartenenţa la grupul │ │ │
│ │vulnerabil │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│8. │ │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────────┴─────────────────────────────┴───────────────────────┴────────┤
│Prezenta cerere este întocmită într-un exemplar original, pe propria │
│răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul │
│penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind falsul în │
│declaraţii. │
│Prezentul document reprezintă şi cerere pentru acordarea atestatului de │
│întreprindere socială în situaţia în care se solicită împreună atestatul de │
│întreprindere socială şi marca socială. │
│Data: .................................... Numele şi prenumele │
│.......................... │
│Semnătura .......................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    ANEXA 7

    *) Anexa nr. 7 este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 8 la normele metodologice)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
    ^8 Se completează cu perioada pentru care este prelungit certificatul: zi/lună/an - zi/lună/an.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016