Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
 HOTĂRÂRE nr. 121 din 23 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa ordinară a Camerei Auditorilor Financiari din România organizată în anul 2017
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 121 din 23 decembrie 2016  privind aprobarea Normelor pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa ordinară a Camerei Auditorilor Financiari din România organizată în anul 2017    Twitter Facebook
Cautare document

 HOTĂRÂRE nr. 121 din 23 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa ordinară a Camerei Auditorilor Financiari din România organizată în anul 2017

EMITENT: CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.061 din 29 decembrie 2016

    Având în vedere:
    - art. 6 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    - art. 6, art. 9 alin. (3) şi art. 15 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 433/2011;
    - Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 95/2007 cu privire la delegarea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România privind aprobarea normelor de reprezentare la Conferinţă;
    - Procesul-verbal nr. 11.671 din data de 23 decembrie 2016 privind votul valabil exprimat de către membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România,

    Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România hotărăşte:

    ART. 1
    Se aprobă Normele pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa ordinară a Camerei Auditorilor Financiari din România organizată în anul 2017, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 2
    Departamentele din cadrul aparatului executiv al Camerei Auditorilor Financiari din România vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
    ART. 3
    Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


            Preşedintele Camerei Auditorilor Financiari din România,
                                  Gabriel Radu

    Bucureşti, 23 decembrie 2016.
    Nr. 121.


    ANEXĂ



                                     NORME
           pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari
            la Conferinţa ordinară a Camerei Auditorilor Financiari
                      din România organizată în anul 2017


    ART. 1
    Prezentele norme reglementează modalitatea de desemnare a reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa ordinară a Camerei Auditorilor Financiari din România (denumită în continuare CAFR sau Camera) organizată în anul 2017.
    ART. 2
    Conferinţa Camerei este organul superior de conducere al CAFR, formată din toţi membrii cu drept de vot ai acesteia.
    ART. 3
    (1) Se stabileşte ziua de 1 aprilie 2017 ca dată la care se va întruni Conferinţa ordinară a Camerei, în Bucureşti.
    (2) Locul, ora de desfăşurare, precum şi ordinea de zi a Conferinţei ordinare se stabilesc prin hotărârea Consiliului Camerei privind convocarea Conferinţei, care va fi adoptată conform art. 9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 433/2011.
    ART. 4
    La Conferinţa ordinară a Camerei pentru anul 2017 norma de reprezentare este de 1 (un) reprezentant la 1 (un) auditor financiar.
    ART. 5
    Membrii Camerei cu drept de vot la Conferinţa ordinară organizată în anul 2017 sunt auditorii financiari înscrişi în Registrul public electronic la data de 31 decembrie 2016 şi care şi-au îndeplinit obligaţiile către Cameră la data de 31 decembrie 2016, după cum urmează:
    a) au achitat cotizaţia fixă la termenele stabilite de Cameră pentru anul 2016, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2016;
    b) au achitat cotizaţia variabilă conform raportului de activitate pentru anul 2015 la termenele stabilite de Cameră pentru anul 2016, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2016;
    c) au depus raportul anual de activitate pentru anul 2015/declaraţia privind lipsa activităţii pentru anul 2015, după caz, până cel târziu la 31 decembrie 2016;
    d) au efectuat pregătirea profesională structurată (obligatorie) aferentă Programului de pregătire profesională continuă 2016 până cel târziu la 31 decembrie 2016.
    ART. 6
    (1) Lista membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa ordinară organizată în anul 2017, conform art. 5, se publică pe site-ul CAFR la data de 6 februarie 2017.
    (2) Orice persoană interesată poate formula contestaţie împotriva listei prevăzute la alin. (1) cel târziu până la data de 8 februarie 2017. Nerespectarea termenului de formulare a contestaţiilor atrage decăderea din dreptul de a contesta lista prevăzută la alin. (1).
    (3) Contestaţiile se depun, în scris, la sediul Camerei Auditorilor Financiari din România cel târziu până la data de 8 februarie 2017, ora 16,00, sau prin poştă, cu confirmare de primire, la adresa sediului Camerei din Bucureşti, Str. Sirenelor nr. 67-69, sectorul 5. În cazul transmiterii prin poştă, contestaţiile se consideră a fi formulate în termen dacă sunt depuse la oficiul poştal cel târziu până la data de 8 februarie 2017.
    ART. 7
    (1) Contestaţiile formulate conform art. 6 vor fi soluţionate de o comisie formată din 3 membri, după cum urmează: un membru al Consiliului Camerei desemnat în acest scop de către Consiliu, un membru din cadrul Departamentului de servicii pentru membri desemnat de directorul executiv şi directorul executiv al Camerei.
    (2) Termenul de soluţionare a contestaţiilor este de două zile lucrătoare de la data expirării termenului stabilit la art. 6 alin. (2), respectiv până la data de 10 februarie 2017, ora 16,00. Rezultatul contestaţiilor este definitiv.
    (3) Lista membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa ordinară organizată în anul 2017, stabilită în urma soluţionării contestaţiilor formulate conform art. 6, se înaintează spre aprobare Consiliului Camerei.
    ART. 8
    (1) Lista membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa ordinară organizată în anul 2017, întocmită conform art. 5 şi art. 6 alin. (1), rămasă definitivă în urma soluţionării contestaţiilor formulate conform art. 6 alin. (2) şi (3) şi aprobată de către Consiliul Camerei conform art. 7, reprezintă lista finală a membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa ordinară a CAFR organizată în anul 2017.
    (2) Lista finală prevăzută la alin. (1) se publică pe site-ul Camerei până la data de 14 februarie 2017.
    ART. 9
    (1) Au calitatea de reprezentanţi ai auditorilor financiari la Conferinţa ordinară a Camerei organizată la data de 1 aprilie 2017 auditorii financiari înscrişi în lista prevăzută la art. 8.
    (2) Dreptul reprezentanţilor auditorilor financiari prevăzuţi la alin. (1) de a participa la lucrările Conferinţei ordinare a Camerei din anul 2017, de a dezbate subiectele înscrise pe ordinea de zi şi de a exercita dreptul de vot pe baza acestora nu poate fi exercitat prin mandatar.
    ART. 10
    Auditorii financiari cuprinşi în lista prevăzută la art. 8 sunt convocaţi în scris prin scrisoare sau electronic prin e-mail, cel târziu la data de 22 februarie 2017, să participe la Conferinţa ordinară a Camerei din data de 1 aprilie 2017.
    ART. 11
    (1) Auditorii financiari convocaţi de Cameră conform art. 10 şi care doresc să participe la Conferinţă confirmă participarea până cel târziu la data de 10 martie 2017, ora 16,00, prin unul dintre următoarele mijloace de corespondenţă: fax: nr. 031.433.59.40, e-mail: conferinta2017@cafr.ro, poştă: la adresa: Str. Sirenelor nr. 67-69, Bucureşti, sectorul 5.
    (2) Auditorul financiar care a confirmat prezenţa la Conferinţă, însă se află în imposibilitatea de a fi prezent la Conferinţa ordinară a Camerei din data de 1 aprilie 2017 trebuie să înştiinţeze Camera privind absenţa sa, până cel târziu la data de 22 martie 2017, ora 16,00.
    (3) Auditorul financiar înscris în lista prevăzută la art. 8, care a confirmat prezenţa la Conferinţă şi care absentează fără să înştiinţeze Camera, conform alin. (2), poate fi obligat la plata cheltuielilor cu cazarea şi masa efectuate de Cameră pentru asigurarea prezenţei sale la Conferinţă.
    (4) În cazul în care auditorii financiari înscrişi în lista prevăzută la art. 8 şi care au fost convocaţi de Cameră conform art. 10 nu confirmă participarea la Conferinţa ordinară a Camerei din data de 1 aprilie 2017 în termenul prevăzut la alin. (1), vor putea participa la Conferinţă fără asigurarea de către Cameră a serviciilor de cazare şi masă.
    (5) Prin excepţie de la prevederile art. 5, în cazul în care o persoană care a fost înscrisă în lista prevăzută la art. 8 şi a fost convocata de Cameră conform art. 10, după caz, pierde dreptul de exercitare a profesiei de auditor financiar până la data de 1 aprilie 2017, data organizării Conferinţei ordinare, atunci persoana respectivă nu are dreptul de a participa la Conferinţa ordinară a Camerei din anul 2017.
    ART. 12
    (1) Auditorii financiari care se regăsesc pe lista prevăzută la art. 8 participă la dezbaterile Conferinţei ordinare a Camerei organizate în anul 2017 şi aprobă prin vot deschis materialele supuse aprobării, cuprinse în ordinea de zi a Conferinţei.
    (2) În funcţie de transpunerea la nivel naţional a prevederilor Directivei 2014/56/UE de modificare a Directivei 2006/43/CE privind auditul legal al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare consolidate, Consiliul Camerei va stabili până la data de 14 februarie 2017 cu privire la organizarea alegerilor pentru Consiliul Camerei şi Comisia de auditori statutari în anul 2017.
    ART. 13
    Prezentele norme se completează cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 433/2011, referitoare la Conferinţa ordinară a Camerei şi cu prevederile Normelor pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor organizate pentru Consiliul Camerei şi Comisia de auditori statutari, adoptate de CAFR.

                                         -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016