Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 12 din 29 septembrie 2021  privind modificarea şi completarea Regulamentului pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, şi pentru modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2021 privind susţinerea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent - sesiunea noiembrie 2021    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 12 din 29 septembrie 2021 privind modificarea şi completarea Regulamentului pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, şi pentru modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2021 privind susţinerea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent - sesiunea noiembrie 2021

EMITENT: Camera Consultanţilor Fiscali
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 969 din 11 octombrie 2021
    În baza prevederilor art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile art. 36 alin. (1) lit. e) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 3/2017, cu modificările şi completările ulterioare,
    Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali, întrunit în şedinţa din 29 septembrie 2021, h o t ă r ă ş t e:
    ART. I
    Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 843 din 15 septembrie 2020, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 5 alineatul (2), literele d) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "d) diploma de licenţă, în copie, precum şi copii ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;
e) carnetul de muncă, în copie, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;"

    2. La articolul 5 alineatul (2), după litera i) se introduce o nouă literă, litera i^1), cu următorul cuprins:
    "i^1) declaraţie pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu; modelul declaraţiei poate fi descărcat de pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali;"

    3. La articolul 5, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
    "(3) Documentele în copie prevăzute la alin. (2) vor fi certificate de titular pentru conformitate cu originalul, folosind sintagma «conform cu originalul», numele şi prenumele, semnătura şi data."

    4. La articolul 6 alineatul (2), literele d) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "d) diploma de licenţă, în copie, precum şi copii ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;
e) carnetul de muncă, în copie, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;"

    5. La articolul 6 alineatul (2), după litera i) se introduce o nouă literă, litera i^1), cu următorul cuprins:
    "i^1) declaraţie pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu; modelul declaraţiei poate fi descărcat de pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali;"

    6. La articolul 6, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
    "(3) Documentele în copie prevăzute la alin. (2) vor fi certificate de titular pentru conformitate cu originalul, folosind sintagma «conform cu originalul», numele şi prenumele, semnătura şi data."

    7. La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 11
    (1) În cazul examenului organizat sub formă de probă scrisă sau în sistem online, Comisia de examinare va elabora subiectele pentru examen conform tematicii şi bibliografiei, astfel:
    a) legislaţia fiscală şi vamală, legislaţia procedural-fiscală, 80%;
    b) dreptul comercial şi dreptul financiar-fiscal, 10%;
    c) gestiunea financiară şi contabilitatea întreprinderii, 10%."

    8. La articolul 36, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Nivelul indemnizaţiilor se aprobă prin ordin de către preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali, cu încadrarea în bugetul de venituri şi cheltuieli anual al Camerei Consultanţilor Fiscali."

    9. Anexele nr. 1 şi 2 la regulament se modifică şi se înlocuiesc cu anexele prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.


    ART. II
    Anexele nr. 2 şi 3 la Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2021 privind susţinerea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent - sesiunea noiembrie 2021, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 886 din 15 septembrie 2021, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele prevăzute în anexele nr. 3 şi 4, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. III
    Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,
                    Dan Manolescu

    Bucureşti, 29 septembrie 2021.
    Nr. 12.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la regulament)
    Nr. înregistrare/.............
    CERERE
    de înscriere la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, sesiunea ..............
    Subsemnatul(a), ................................................, născut(ă) la data de ......................... în localitatea ............................., judeţul ................................................., legitimat(ă) cu C.I./paşaport seria ....... nr. ..........., eliberat(ă) de ...................................... la data de ............................., CNP ...................................., cetăţenia ......................., domiciliat(ă) în ..........................................., str. ....................................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ....., judeţul/sectorul .................., adresa de e-mail .................., telefon ...................., solicit înscrierea la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea ..................... .
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente, conform art. 5 alin. (2) şi art. 8 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare:
    - C.I./paşaport, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – diploma de licenţă (profil economic), sesiunea ........., seria ........ nr. ........, emisă de .................... la data de ..............., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator*), seria .............. nr. .............., emis(ă) de ...................... la data de ...................., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    *) Alte documente care atestă experienţa profesională.

    – certificatul de căsătorie, seria ............. nr. ............, emis de .................... la data de ................, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul, în cazul schimbării numelui;
    – certificatul de cazier judiciar, seria ............ nr. ........, emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – certificatul de cazier fiscal, seria ............ nr. ........., emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – adeverinţa medicală, seria ........... nr. .............., emisă de ................... la data de ...................;
    – declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu;
    – curriculum vitae;
    – declaraţia de informare şi de acceptare a operaţiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Camera Consultanţilor Fiscali;
    – documentul de plată a taxei de înscriere la examen nr. ........ din ............;
    – două fotografii de 2/3 cm.

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile Codului penal, că am desfăşurat activităţile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. b) din regulamentul aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

┌────────┬───────────┬────────┬────┬───────┬──────────┐
│ │ │Perioada│ │ │ │
│Unitatea│Activitatea├───┬────┤Nr. │Funcţia│Observaţii│
│ │desfăşurată│de │până│luni│ │ │
│ │ │la │la │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │
│perioadă│ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴───┴────┴────┴───────┴──────────┘



    Data ................
    Semnătura ......................

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 2 la regulament)
    Nr. înregistrare/.............
    CERERE
    de înscriere la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal asistent, sesiunea ............
    Subsemnatul(a), .................................................., născut(ă) la data de ......................... în localitatea ............................., judeţul ....................................., legitimat(ă) cu C.I./paşaport seria ....... nr. ..........., eliberat(ă) de ................................................. la data de ....................................., CNP .........................................., cetăţenia .........................., domiciliat(ă) în ............................., str. ...................................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ....., judeţul/sectorul .................., adresa de e-mail .................., telefon ...................., solicit înscrierea la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal asistent, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea .................... .
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente, conform art. 6 alin. (2) şi art. 8 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare:
    - C.I./paşaport, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – diploma de licenţă, sesiunea ........., seria ........ nr. ........, emisă de .................... la data de ..............., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator*), seria .............. nr. .............., emis(ă) de ...................... la data de ...................., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    *) Alte documente care atestă experienţa profesională.

    – certificatul de căsătorie, seria ............. nr. ............, emis de .................... la data de ................, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul, în cazul schimbării numelui;
    – certificatul de cazier judiciar, seria ............ nr. ........, emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – certificatul de cazier fiscal, seria ............ nr. ........., emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – adeverinţa medicală, seria ........... nr. .............., emisă de ................... la data de ...................;
    – declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu;
    – curriculum vitae;
    – declaraţia de informare şi de acceptare a operaţiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Camera Consultanţilor Fiscali;
    – documentul de plată a taxei de înscriere la examen, nr. ........... din .............;
    – două fotografii de 2/3 cm.

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile Codului penal, că am desfăşurat activitate conform art. 6 alin. (1) lit. b) din regulamentul aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

┌────────┬───────────┬────────┬────┬───────┬──────────┐
│ │ │Perioada│ │ │ │
│Unitatea│Activitatea├───┬────┤Nr. │Funcţia│Observaţii│
│ │desfăşurată│de │până│luni│ │ │
│ │ │la │la │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │
│perioadă│ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴───┴────┴────┴───────┴──────────┘



    Data .......................
    Semnătura .......................

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 2 la Hotărârea nr. 11/2021)
    Nr. înregistrare/.............
    CERERE
     de înscriere la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, sesiunea noiembrie 2021
    Subsemnatul(a), .................................................., născut(ă) la data de ......................... în localitatea ............................., judeţul ....................................., legitimat(ă) cu C.I./paşaport seria ....... nr. ..........., eliberat(ă) de ........................................ la data de ..........................., CNP .................................., cetăţenia ...................., domiciliat(ă) în ............................., str. ............................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., et. ......, ap. ....., judeţul/sectorul .................., adresa de e-mail .................., telefon ...................., solicit înscrierea la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea noiembrie 2021.
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente, conform art. 5 alin. (2) şi art. 8 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare:
    - C.I./paşaport, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – diploma de licenţă (profil economic), sesiunea ........., seria ........ nr. ........, emisă de .................... la data de ..............., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator*), seria .............. nr. .............., emis(ă) de ...................... la data de ...................., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    *) Alte documente care atestă experienţa profesională.

    – certificatul de căsătorie, seria ............. nr. ............, emis de .................... la data de ................, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul, în cazul schimbării numelui;
    – certificatul de cazier judiciar, seria ............ nr. ........, emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – certificatul de cazier fiscal, seria ............ nr. ........., emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – adeverinţa medicală, seria ........... nr. .............., emisă de ................... la data de ...................;
    – declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu;
    – curriculum vitae;
    – declaraţia de informare şi de acceptare a operaţiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Camera Consultanţilor Fiscali;
    – documentul de plată a taxei de înscriere la examen, nr. ........ din ............;
    – două fotografii de 2/3 cm.

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile Codului penal, că am desfăşurat activităţile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. b) din regulamentul aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

┌────────┬───────────┬────────┬────┬───────┬──────────┐
│ │ │Perioada│ │ │ │
│Unitatea│Activitatea├───┬────┤Nr. │Funcţia│Observaţii│
│ │desfăşurată│de │până│luni│ │ │
│ │ │la │la │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │
│perioadă│ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴───┴────┴────┴───────┴──────────┘



    Data ................
    Semnătura .............

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 3 la Hotărârea nr. 11/2021)
    Nr. înregistrare/.............
    CERERE
    de înscriere la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal asistent, sesiunea noiembrie 2021
    Subsemnatul(a), ................................................., născut(ă) la data de ......................... în localitatea ............................., judeţul ..............................................., legitimat(ă) cu C.I./paşaport seria ....... nr. ..........., eliberat(ă) de ......................................... la data de ......................................, CNP .................................., cetăţenia ..............................., domiciliat(ă) în ............................., str. ........................................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ....., judeţul/sectorul ......................., adresa de e-mail .................., telefon ...................., solicit înscrierea la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal asistent, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea noiembrie 2021.
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente, conform art. 6 alin. (2) şi art. 8 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare:
    - C.I./paşaport, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – diploma de licenţă, sesiunea ........., seria ........ nr. ........, emisă de .................... la data de..............., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator*), seria .............. nr. .............., emis(ă) de ...................... la data de ...................., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    *) Alte documente care atestă experienţa profesională.

    – certificatul de căsătorie, seria ............. nr. ............, emis de .................... la data de ................, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul, în cazul schimbării numelui;
    – certificatul de cazier judiciar, seria ............ nr. ........, emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – certificatul de cazier fiscal, seria ............ nr. ........., emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – adeverinţa medicală, seria ........... nr. .............., emisă de ................... la data de ...................;
    – declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu;
    – curriculum vitae;
    – declaraţia de informare şi de acceptare a operaţiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Camera Consultanţilor Fiscali;
    – documentul de plată a taxei de înscriere la examen nr. ...........din .............;
    – două fotografii de 2/3 cm.

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile Codului penal, că am desfăşurat activitate conform art. 6 alin. (1) lit. b) din regulamentul aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

┌────────┬───────────┬────────┬────┬───────┬──────────┐
│ │ │Perioada│ │ │ │
│Unitatea│Activitatea├───┬────┤Nr. │Funcţia│Observaţii│
│ │desfăşurată│de │până│luni│ │ │
│ │ │la │la │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │
│perioadă│ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴───┴────┴────┴───────┴──────────┘



    Data ................
    Semnătura .............
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016