Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE  nr. 11 din 30 august 2023  privind modificarea Regulamentului pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 11 din 30 august 2023 privind modificarea Regulamentului pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020

EMITENT: Camera Consultanţilor Fiscali
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 831 din 15 septembrie 2023
    În baza prevederilor art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile art. 37 alin. (1) lit. e) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 3/2022, cu modificările şi completările ulterioare,
    Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali, întrunit în şedinţa din 30 august 2023, hotărăşte:
    ART. I
    Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 843 din 15 septembrie 2020, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 2, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 2
    (1) Examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent se poate desfăşura în următoarele modalităţi:
    a) examen cu prezenţă fizică la sală;
    b) examen în sistem online;
    c) examen interviu."

    2. La articolul 3, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 3
    (1) Componenţa comisiilor de examen se va stabili la fiecare examen. Aceste comisii vor fi formate atât din consultanţi fiscali membri ai Camerei Consultanţilor Fiscali, cât şi din specialişti în domeniul disciplinelor de examen."

    3. La articolul 5 alineatul (2), literele a), b) şi i^1) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) cererea de înscriere la examen, prevăzută în anexa nr. 1, este pusă la dispoziţie de către Camera Consultanţilor Fiscali;
b) informarea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal destinată candidaţilor la examen/membrilor Camerei Consultanţilor Fiscali şi declaraţia de consimţământ, prevăzute în anexa nr. 5, sunt puse la dispoziţie de către Camera Consultanţilor Fiscali;
    ...............................................................................................
i^1) declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu; modelul declaraţiei este pus la dispoziţie de către Camera Consultanţilor Fiscali."

    4. La articolul 5 alineatul (2), litera j) se abrogă.
    5. La articolul 5, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Documentele în copie prevăzute la alin. (2) vor fi certificate de titular pentru conformitate cu originalul, folosind sintagma «conform cu originalul» şi semnătura."

    6. La articolul 6 alineatul (2), literele a), b) şi i^1) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) cererea de înscriere la examen, prevăzută în anexa nr. 2, este pusă la dispoziţie de către Camera Consultanţilor Fiscali;
b) informarea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal destinată candidaţilor la examen/membrilor Camerei Consultanţilor Fiscali şi declaraţia de consimţământ, prevăzute în anexa nr. 5, sunt puse la dispoziţie de către Camera Consultanţilor Fiscali;
    ...............................................................................................
i^1) declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu; modelul declaraţiei este pus la dispoziţie de către Camera Consultanţilor Fiscali."

    7. La articolul 6 alineatul (2), litera j) se abrogă.
    8. La articolul 6, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Documentele în copie prevăzute la alin. (2) vor fi certificate de titular pentru conformitate cu originalul, folosind sintagma «conform cu originalul» şi semnătura."

    9. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 7
    Colectivul verifică dosarele primite şi respinge dosarele candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 5 sau 6."

    10. La articolul 8, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 8
    (1) Dosarul de înscriere va conţine şi dovada achitării taxei de înscriere la examen."

    11. La articolul 9, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 9
    (1) Colectivul, după primirea şi verificarea dosarului, comunică fiecărui candidat datele prelucrate în baza de date a Camerei Consultanţilor Fiscali, precum şi rezultatul verificării dosarului primit în format fizic."

    12. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 10
    Candidaţii au obligaţia de a verifica exactitatea datelor primite şi de a sesiza imediat Colectivul cu privire la eventualele neconcordanţe între înregistrările din liste şi datele din documentele din dosarul de înscriere, potrivit instrucţiunilor primite."

    13. La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 11
    (1) În cazul examenului organizat cu prezenţă fizică la sală sau în sistem online, Comisia de examinare va elabora subiectele pentru examen conform tematicii şi bibliografiei, astfel:
    a) legislaţia fiscală şi vamală, legislaţia procedural-fiscală, 77,5%;
    b) dreptul comercial şi dreptul financiar-fiscal, 10%;
    c) gestiunea financiară şi contabilitatea întreprinderii, 10%,
    d) prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, 2,5%."

    14. La articolul 11, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Pentru promovarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, candidaţii trebuie să acumuleze un minimum de 75 de puncte dintr-un total de 100 de puncte."

    15. La articolul 11, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) În arhivă se vor păstra, pentru o perioadă de 5 ani, toate subiectele atât cele propuse, cât şi cele extrase."

    16. Titlul secţiunii a 2-a se modifică şi va avea următorul cuprins:
    " SECŢIUNEA a 2-a
    Examenul cu prezenţă fizică la sală
"

    17. Articolul 30 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 30
    După încheierea perioadei de înscriere la examen, Camera Consultanţilor Fiscali verifică validitatea informaţiilor cu privire la datele de contact ale candidaţilor, inclusiv adresa de e-mail."

    18. Articolul 38 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 38
    (1) Taxa de înscriere la examen se restituie, în proporţie de 50%, candidaţilor care nu au îndeplinit condiţiile de înscriere la examen şi dosarul a fost respins, precum şi candidaţilor care şi-au retras dosarul de înscriere până la data publicării pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali a listelor cu soluţionarea dosarelor, conform art. 9 alin. (2).
    (2) Candidaţii care sunt declaraţi absenţi la sesiunea de examen precum şi candidaţii care nu promovează examenul nu beneficiază de restituirea contravalorii taxei de înscriere la examen.
    (3) Dreptul candidaţilor, prevăzuţi la alin. (1), de a solicita restituirea taxei de înscriere la examen se prescrie în termen de 30 de zile de la data examenului."

    19. Anexele nr. 1-5 la regulament se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-5, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
    20. La anexa nr. 6 capitolul I, punctul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "5. Contestaţia se formulează, doar în nume propriu, şi se transmite prin e-mail, online pe site-ul www.ccfiscali.ro - secţiunea EXAMEN, potrivit instrucţiunilor comunicate de către Camera Consultanţilor Fiscali, ori direct la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali sau prin servicii poştale cu scrisoare recomandată cu confirmare."



    ART. II
    Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.



                    Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,
                    Dan Manolescu

    Bucureşti, 30 august 2023.
    Nr. 11.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la regulament)
    Nr. de înregistrare/.............
    CERERE
    de înscriere la examenul pentru atribuirea
    calităţii de consultant fiscal, sesiunea ..............
    Subsemnatul(a), ....................................., legitimat(ă) cu C.I./paşaport, seria ....... nr. ........., eliberat(ă) de .............................. la data de ...................., CNP .................................., cetăţenia ...................., domiciliat(ă) în .........................., str. ............................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ....., ap. ....., judeţul/sectorul .................., adresa de e-mail .................., telefon ...................., solicit înscrierea la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea ..........................
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente, conform art. 5 alin. (2) şi art. 8 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare:
    - C.I./paşaport, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – diploma de licenţă (profil economic), sesiunea ........., seria ........ nr. ........, emisă de .................... la data de ..............., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator*), seria ........... nr. ..........., emis(ă) de ................... la data de ................, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    *) Alte documente care atestă experienţa profesională.

    – certificatul de căsătorie, seria .......... nr. ........., emis de ................. la data de ............., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul, în cazul schimbării numelui;
    – certificatul de cazier judiciar, seria ....... nr. ....., emis de .............. la data de ............., în perioada de valabilitate;
    – certificatul de cazier fiscal, seria ....... nr. ......, emis de ................ la data de ............., în perioada de valabilitate;
    – adeverinţa medicală, seria ........ nr. ..........., emisă de ................ la data de ...............;
    – declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu;
    – curriculum vitae;
    – informarea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal destinată candidaţilor la examen/membrilor Camerei Consultanţilor Fiscali şi declaraţia de consimţământ;
    – documentul de plată a taxei de înscriere la examen, nr. ......... din ..................

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile Codului penal, că am desfăşurat activităţile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. b) din regulamentul aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

┌────────┬───────────┬────────┬────┬───────┬──────────┐
│ │ │Perioada│Nr. │ │ │
│Unitatea│Activitatea├───┬────┤de │Funcţia│Observaţii│
│ │desfăşurată│de │până│luni│ │ │
│ │ │la │la │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │
│perioadă│ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴───┴────┴────┴───────┴──────────┘


    Data ..................
    Semnătura ...................

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 2 la regulament)
    Nr. de înregistrare/.............
    CERERE
    de înscriere la examenul pentru atribuirea calităţii
    de consultant fiscal asistent, sesiunea ............
    Subsemnatul(a), .................................................................., legitimat(ă) cu C.I./paşaport, seria ....... nr. ..........., eliberat(ă) de ................................ la data de ..........................., CNP .................................., cetăţenia ......................................, domiciliat(ă) în ........................., str. ............................................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ....., judeţul/sectorul .................., adresa de e-mail .................., telefon ...................., solicit înscrierea la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal asistent, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea ....................
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente, conform art. 6 alin. (2) şi art. 8 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare:
    - C.I./paşaport, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – diploma de licenţă, sesiunea ........., seria ........ nr. ........, emisă de .................... la data de ..............., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    – carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator*), seria .............. nr. .............., emis(ă) de ...................... la data de ...................., în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul;
    *) Alte documente care atestă experienţa profesională.

    – certificatul de căsătorie, seria ............. nr. ............, emis de .................... la data de ................, în copie certificată de titular pentru conformitate cu originalul, în cazul schimbării numelui;
    – certificatul de cazier judiciar, seria ............ nr. ........, emis de ................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – certificatul de cazier fiscal, seria ............ nr. ........., emis de .................... la data de ................, în perioada de valabilitate;
    – adeverinţa medicală, seria ........... nr. .............., emisă de ................... la data de ...................;
    – declaraţia pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exerciţiu;
    – curriculum vitae;
    – informarea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal destinată candidaţilor la examen/membrilor Camerei Consultanţilor Fiscali şi declaraţia de consimţământ;
    – documentul de plată a taxei de înscriere la examen, nr. ............. din ................

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile Codului penal, că am desfăşurat activitate conform art. 6 alin. (1) lit. b) din regulamentul aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2020, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

┌────────┬───────────┬────────┬────┬───────┬──────────┐
│ │ │Perioada│Nr. │ │ │
│Unitatea│Activitatea├───┬────┤de │Funcţia│Observaţii│
│ │desfăşurată│de │până│luni│ │ │
│ │ │la │la │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───┼────┼────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │
│perioadă│ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴───┴────┴────┴───────┴──────────┘


    Data ................
    Semnătura ....................

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 3 la regulament)
    CAMERA CONSULTANŢILOR FISCALI
    Colectivul pentru organizarea examenului
    de atribuire a calităţii de consultant fiscal
    Loc foto
    LEGITIMAŢIE
    de examen cu prezenţă fizică la sală nr. ...../.....
    Numele şi prenumele candidatului ......................................, CNP ..................., C.I. seria ..... nr. ....., emisă de .................... la data de .....................
    Prezenta legitimaţie s-a eliberat ca urmare a depunerii Dosarului de înscriere nr. ...... din data de ..... la examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal, sesiunea .....
    Identificarea candidatului se face pe baza prezentei legitimaţii şi a actului de identitate.
    Taxa de înscriere la examen, în sumă de ....., a fost achitată cu ...... nr. ..... din .....
    Valabilă pe perioada examenului, sesiunea .....
    Semnătura şi ştampila
    .........................

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 4 la regulament)
    CAMERA CONSULTANŢILOR FISCALI
    Colectivul pentru organizarea examenului
    de atribuire a calităţii de consultant fiscal asistent
    Loc foto
    LEGITIMAŢIE
    de examen cu prezenţă fizică la sală nr. ...../.....
    Numele şi prenumele candidatului ..................................., CNP ............................, C.I. seria ..... nr. ....., emisă de .................. la data de .......................
    Prezenta legitimaţie s-a eliberat ca urmare a depunerii Dosarului de înscriere nr. ..... din data de .... la examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal asistent, sesiunea ....
    Identificarea candidatului se face pe baza prezentei legitimaţii şi a actului de identitate.
    Taxa de înscriere la examen, în sumă de ...., a fost achitată cu ..... nr. ..... din .....
    Valabilă pe perioada examenului, sesiunea .....
    Semnătura şi ştampila
    ...................................

    ANEXA 5

    (Anexa nr. 5 la regulament)
    INFORMARE
    cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal destinată
    candidaţilor la examen/membrilor Camerei Consultanţilor Fiscali
    Camera Consultanţilor Fiscali, organizaţie profesională, cu sediul în str. Alexandru Constantinescu nr. 61, sectorul 1, Bucureşti, cod poştal: 011472, CIF 18677087, telefon 021.311.09.66, e-mail office@ccfiscali.ro, denumită în continuare CCF, în calitate de operator, în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale şi unui interes legitim, prelucrează şi colectează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale în materie de prelucrare a datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
    În data 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
    Scopul principal al acestuia este creşterea nivelului de protecţie a datelor personale şi crearea unui climat de încredere care să permită fiecărei persoane controlul asupra propriilor date. Astfel, considerăm că este oportun să vă informăm despre modul în care CCF respectă prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.
    Rolul prezentei informări este de a explica modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate şi scopul pentru care sunt prelucrate.
    Astfel, potrivit art. 21 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările şi completările ulterioare, organizaţia noastră prelucrează următoarea categorie de date:
    - numele şi prenumele;
    – date privind studiile/calificările profesionale;
    – numărul carnetului profesional;
    – localitatea de domiciliu;
    – alte date de identificare ale persoanei, iar prin documentele de înscriere în Registrul consultanţilor fiscali şi corespondenţă ulterioară, CCF prelucrează următoarele date cu caracter personal, dar fără a se limita la acestea: nume, prenume, semnătură, CNP, CI/serie, număr, telefon, adresă, e-mail, cont bancar, imagine foto/video.

    Scopul pentru care datele dumneavoastră sunt prelucrate are ca temei organizarea examenului, seminarelor, conferinţelor, comunicarea diverselor informaţii către candidaţi sau membri, atât în format electronic, cât şi letric, precum şi desfăşurarea activităţii CCF.
    De asemenea, pentru a facilita desfăşurarea activităţilor ce rezultă din calitatea de membru al CCF, precum şi pentru buna desfăşurare a activităţii CCF, aceasta din urmă poate transmite datele cu caracter personal, în măsura în care persoana vizată şi-a dat consimţământul sau transmiterea este permisă pentru realizarea unui interes predominant, de principiu, în următoarele situaţii:
    - soluţionarea potenţialelor litigii, deferite instanţelor de drept comun;
    – recuperarea creanţelor;
    – asigurarea măsurilor de securitate necesare (supraveghere video);
    – instituţiilor statului, respectiv Ministerul Finanţelor - Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Ministerul Justiţiei, şi la cerere către alte autorităţi publice şi organe judiciare.

    CCF se obligă să stocheze datele personale ale candidaţilor, respectiv ale membrilor, în siguranţă maximă, pe suport fizic şi/sau electronic, să nu le folosească la alt scop decât cel declarat, să nu le vândă sau înstrăineze.
    Menţionăm că, pentru a determina o perioadă pentru care vor fi prelucrate datele dumneavoastră, luăm în calcul termenele legale de arhivare sau procedurale, după caz.
    Conform Regulamentului (UE) 679/2016, vă informăm despre drepturile dumneavoastră legate de datele personale, adică dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de ştergere, dreptul de a restricţiona procesarea, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la obiecţii, drepturi legate de luarea de decizii automatizate şi de profilare.
    Totuşi, în cazul exercitării dreptului de ştergere sau limitare a unor informaţii, poate fi afectată colaborarea între dumneavoastră şi CCF. Detalii despre aceste drepturi sunt afişate la sediul CCF şi pe site-ul acesteia. Vă informăm că orice întrebare despre prelucrarea datelor personale sau orice nemulţumire o puteţi trimite la gdpr_dpo@ccfiscali.ro. Pentru reclamaţii, puteţi apela şi la anspdcp@dataprotection.ro.
    Am luat cunoştinţă.
    Candidat la examen/Membru:
    ...................................................
    (numele şi prenumele în clar, semnătura)
    Data ............................
    DECLARAŢIE
    privind consimţământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
    Subsemnatul(a), ...................................., domiciliat(ă) în .........................., str. ............................. nr. ....., ap. ....., et. ....., judeţul/sectorul .........................................., în calitate de candidat la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, declar că:
    Am fost informat(ă) de către Camera Consultanţilor Fiscali, organizaţie profesională, cu sediul în str. Alexandru Constantinescu nr. 61, sectorul 1, Bucureşti, cod poştal 011472, CIF 18677087, telefon 021.311.09.66, e-mail office@ccfiscali.ro, în calitate de operator, că datele mele cu caracter personal sunt prelucrate în baza consimţământului, a unei obligaţii legale sau a unui interes legitim şi vor fi tratate confidenţial în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date şi:
    [ ] Sunt de acord şi îmi ofer consimţământul în mod expres, liber, neechivoc şi în deplină cunoştinţă de cauză pentru utilizarea datelor mele cu caracter personal în scopul organizării şi desfăşurării examenului pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent.
    [ ] Nu sunt de acord să îmi ofer consimţământul pentru utilizarea datelor mele cu caracter personal în scopul organizării şi desfăşurării examenului pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent.

    Am înţeles că datele personale ar putea fi dezvăluite unor terţi numai în baza unui temei legal. Exercitarea drepturilor de acces, de intervenţie şi de opoziţie în condiţiile prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 se poate realiza printr-o cerere scrisă, semnată şi datată, trimisă la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali din str. Alexandru Constantinescu nr. 61, sectorul 1, Bucureşti, sau pe adresa de e-mail gdpr_dpo@ccfiscali.ro.
    De asemenea, am înţeles că nu sunt obligat(ă) să furnizez datele, cu excepţia cazurilor prevăzute de lege, însă refuzul determină/poate determina imposibilitatea derulării activităţilor în scopul mai sus menţionat.
    Data ..........................
    Semnătura ......................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016