Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 1.325 din 28 octombrie 2022  pentru aprobarea deschiderii punctului internaţional de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal de frontieră pe Aeroportul Internaţional Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 1.325 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea deschiderii punctului internaţional de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal de frontieră pe Aeroportul Internaţional "Braşov-Ghimbav", precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1058 din 1 noiembrie 2022
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 9 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată cu modificări prin Legea nr. 243/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 alin. (2) din Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal al României, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se aprobă deschiderea punctului internaţional de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal de frontieră pe Aeroportul Internaţional „Braşov-Ghimbav“, pentru persoane şi mărfuri.

    ART. 2
    (1) Ministerul Afacerilor Interne, prin Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră Române, Ministerul Sănătăţii, prin Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Braşov, structurile teritoriale ale Ministerului Finanţelor, ale Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi ale Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor asigură personalul necesar pentru efectuarea controlului la trecerea frontierei de stat, potrivit art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată cu modificări prin Legea nr. 243/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Ministerul Sănătăţii, în calitate de autoritate competentă în domeniul materialelor şi obiectelor care vin în contact cu alimentele, asigură, prin personalul împuternicit din cadrul direcţiilor de sănătate publică judeţene, controlul oficial al materialelor şi obiectelor care vin în contact cu alimentele, inclusiv în punctele de trecere a frontierei, potrivit art. 4 alin. (1) pct. 54 din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Spaţiile şi utilităţile necesare pentru desfăşurarea activităţilor de control la trecerea frontierei de stat pentru activitatea vamală şi pentru desfăşurarea activităţilor de control sanitar-uman şi fitosanitar se asigură de către Regia Autonomă „Aeroport Internaţional Braşov-Ghimbav“, în calitate de administrator, cu respectarea prevederilor anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 791/2009 privind condiţiile pentru certificarea aeroporturilor civile internaţionale sau deschise traficului aerian internaţional, cu modificările şi completările ulterioare.
    (4) Personalul, spaţiile şi dotările necesare desfăşurării activităţilor specifice Poliţiei de Frontieră Române în punctul de trecere a frontierei de stat pe Aeroportul Internaţional „Braşov-Ghimbav“ sunt prevăzute în anexa nr. 1.
    (5) Personalul, spaţiile şi dotările necesare biroului vamal de frontieră pentru punctul vamal de trecere a frontierei de stat pe Aeroportul Internaţional „Braşov-Ghimbav“ sunt prevăzute în anexa nr. 2.
    (6) Serviciul de Telecomunicaţii Speciale asigură servicii de telecomunicaţii speciale şi cooperare necesare instituţiilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul Aeroportului Internaţional „Braşov-Ghimbav“.

    ART. 3
    Cheltuielile de personal, pentru dotări şi alte amenajări specifice se suportă de către fiecare ordonator de credite, pentru instituţiile care desfăşoară activităţi în punctul de trecere a frontierei, potrivit art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 243/2002, cu modificările şi completările ulterioare, cu încadrarea în creditele de angajament şi creditele bugetare anuale aprobate, potrivit legii, din bugetul ordonatorilor principali de credite.

    ART. 4
    În punctul de trecere a frontierei de stat şi în biroul vamal de frontieră, deschise potrivit art. 1, se asigură controalele specifice pentru toţi pasagerii şi toate mărfurile fiecărui zbor internaţional.

    ART. 5
    Programul de funcţionare a punctului de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal de frontieră este acelaşi cu cel al Aeroportului Internaţional „Braşov-Ghimbav“, respectiv permanent, în intervalul orar 00.00-24.00.

    ART. 6
    Pentru Poliţia de Frontieră Română şi pentru Autoritatea Vamală Română, posturile necesare efectuării controlului pentru trecerea frontierei de stat, respectiv controlului mărfurilor, vor fi asigurate prin suplimentarea numărului de posturi aprobat Poliţiei de Frontieră Române din numărul total de posturi aprobat Ministerului Afacerilor Interne, respectiv prin suplimentarea numărului de posturi aprobat Autorităţii Vamale Române.

    ART. 7
    La punctul VI din anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 445/2002, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 346 din 24 mai 2002, cu modificările şi completările ulterioare, după subpunctul 16 se introduce un nou subpunct, subpct. 17, cu următorul cuprins:
    "17. Aeroportul Internaţional «Braşov-Ghimbav», judeţul Braşov - aeroportuar."


    ART. 8
    La anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 52 din 28 ianuarie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, la litera A, punctul I.5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "

┌─────────────────────────────┬────────┐
│„5. Autoritatea Vamală Română│3072^5)“│
└─────────────────────────────┴────────┘

"


    ART. 9
    Hotărârea Guvernului nr. 237/2022 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Vamale Române şi pentru modificarea pct. 1 de la lit. C din cadrul anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 791/2009 privind condiţiile pentru certificarea aeroporturilor civile internaţionale sau deschise traficului aerian internaţional, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 167 din 18 februarie 2022, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 10, alineatul (8) va avea următorul cuprins:
    "(8) Numărul maxim de posturi pentru aparatul central al Autorităţii şi structurile teritoriale este de 3.072, inclusiv preşedintele, vicepreşedintele şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor."

    2. La anexa nr. 4 punctul I, numărul curent 3 şi totalul prevăzut al mijloacelor de transport vor avea următorul cuprins:
    "

┌───┬─────────┬───────────────────┬────┐
│ │ │Autoturisme │74 │
│ │ │operative │ │
│ │ ├───────────────────┼────┤
│ │ │.............. │ │
│ │ ├───────────────────┼────┤
│ │ │- Autovehicule │ │
│ │Birouri │operative pentru │ │
│ │vamale de│birourile vamale de│ │
│ │interior │frontieră │ │
│„3.│şi │(transport de │ │
│ │birouri │valori, de bunuri │ │
│ │vamale de│confiscate, al │123 │
│ │frontieră│personalului │ │
│ │ │operativ, │ │
│ │ │supraveghere şi │ │
│ │ │control vamal │ │
│ │ │porturi, zone │ │
│ │ │libere, accize) │ │
│ │ ├───────────────────┼────┤
│ │ │.............. │ │
├───┼─────────┴───────────────────┼────┤
│ │TOTAL │407“│
└───┴─────────────────────────────┴────┘

"



    ART. 10
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 11
    Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2023.



                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    p. Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Bogdan-Stelian Mîndrescu,
                    secretar de stat
                    p. Viceprim-ministru,
                    Mihaela-Ioana Kaitor,
                    secretar de stat
                    p. Ministrul afacerilor interne,
                    Aneta Matei,
                    secretar de stat
                    p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Marin Ţole,
                    secretar de stat
                    Ministrul finanţelor,
                    Adrian Câciu
                    Ministrul sănătăţii,
                    Alexandru Rafila
                    p. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
                    Ion Găman
                    secretar de stat

    Bucureşti, 28 octombrie 2022.
    Nr. 1.325.
    ANEXA 1

    Personalul, spaţiile şi dotările necesare desfăşurării activităţilor specifice Poliţiei de Frontieră Române
    în punctul de trecere a frontierei de stat pe Aeroportul Internaţional „Braşov-Ghimbav“
    I. Personalul necesar sectorului poliţiei de frontieră: 99 de posturi structurate astfel:
    1. conducerea sectorului poliţiei de frontieră - 1 post de ofiţer de poliţie;
    2. conducerea punctului poliţiei de frontieră - 1 post de ofiţer de poliţie;
    3. Compartimentul ture serviciu - 4 posturi de ofiţer de poliţie şi 76 de posturi de agent de poliţie;
    4. Compartimentul prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale şi a infracţionalităţii transfrontaliere - 1 post de ofiţer de poliţie şi 1 post de agent de poliţie;
    a) Componenta de expertiză documente de călătorie şi criminalistică - 1 post de agent de poliţie;
    b) Componenta de analiză de risc - 1 post de agent de poliţie;
    c) Componenta de evidenţă operativă - 1 post de agent de poliţie;

    5. Compartimentul supravegherea şi controlul trecerii frontierei - 1 post de ofiţer de poliţie;
    6. Compartimentul pregătire continuă - 1 post de ofiţer de poliţie şi 1 post de agent de poliţie;
    7. Compartimentul dispecerat - 5 posturi de agent de poliţie;
    8. Compartimentul comunicaţii şi informatică - 1 post de ofiţer de poliţie şi 1 post de agent de poliţie;
    9. Compartimentul administrativ - 1 post de agent de poliţie;
    10. Compartimentul secretariat - 1 post de agent de poliţie.

    II. Clădirea administrativă principală - corp cu destinaţie administrativă, cuprinzând atât birouri dedicate, cât şi spaţiianexă:
    1. o încăpere pentru şeful sectorului poliţiei de frontieră, dotată cu birou directorial şi scaun ergonomic, canapea, masă de şedinţă pentru 4 persoane, 4 scaune pentru vizitatori, televizor, cuier, dulap de lemn, aparat de climatizare;
    2. o încăpere pentru şeful punctului poliţiei de frontieră, dotată cu birou directorial şi scaun ergonomic, canapea, masă de şedinţă pentru 4 persoane, 4 scaune pentru vizitatori, televizor, cuier, dulap de lemn, aparat de climatizare;
    3. o încăpere pentru lucrătorii Compartimentului prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale şi a infracţionalităţii transfrontaliere, dotată cu 3 birouri, 3 scaune, dulap metalic, cuier, aparat de climatizare;
    4. o încăpere pentru lucrătorii compartimentelor supravegherea şi controlul trecerii frontierei şi pregătire continuă, dotată cu 2 birouri, 2 scaune, dulap metalic, cuier, aparat de climatizare;
    5. o încăpere cu destinaţia dispecerat/cameră operaţională, dotată cu un aparat de climatizare, birou pentru lucrător, scaun pentru lucrător, masă tehnică de lucru, 3 dulapuri metalice, din care unul pentru ştampile, unul pentru vize şi unul pentru arhivă, un cuier;
    6. spaţiu pentru păstrarea armamentului, muniţiei şi a echipamentelor de control, cu următoarele caracteristici:
    a) pereţii camerei vor fi construiţi din cărămidă, beton sau bolţari din beton;
    b) uşile şi ferestrele vor fi prevăzute cu grilaje metalice;
    c) camera în care se păstrează armamentul şi muniţia nu trebuie să comunice cu alte magazii sau spaţii prin uşi sau ferestre, altele decât cele de acces;
    d) muniţia şi armamentul se vor păstra în dulapuri rastel separate sau în acelaşi dulap cu rastel prevăzut cu locaşuri separate; dulapurile rastel se vor încuia cu lacăt;
    e) camera va fi prevăzută cu sistem de alarmă perimetrală;

    7. o încăpere pentru lucrătorii Compartimentului comunicaţii şi informatică, dotată cu 2 birouri, 2 scaune, dulap de lemn, cuier, aparat de climatizare;
    8. o încăpere pentru lucrătorii compartimentelor administrativ şi secretariat, dotată cu 2 birouri, 2 scaune, dulap de lemn, dulap metalic, aparat de climatizare;
    9. cameră pentru pregătirea personalului, dotată cu 20 de scaune cu măsuţă individuală, 10 dulapuri de lemn duble, cu încuietoare;
    10. cameră tehnică amenajată cu podea antistatică, împământare perimetrală, aparate de climatizare, priză cu împământare, două prize duble voce-date, suprafaţa minimum 9 metri pătraţi. Camera tehnică va fi conectată la reţeaua electrică de consumatori vitali, legătura de comunicaţii a Ministerului Afacerilor Interne şi cea pusă la dispoziţie de către Serviciul de Telecomunicaţii Speciale vor fi aduse în camera tehnică, iar toate prizele de comunicaţii voce-date destinate structurii Poliţiei de Frontieră Române vor fi aduse, de asemenea, în camera tehnică.

    III. Facilităţi pentru controlul trecerii frontierei
    1. Linia I de control
    a) presemnalizarea zonei de efectuare a controlului la trecerea frontierei, inclusiv a liniilor alocate în funcţie de cetăţenie: EU/EAA/CH şi ALL PASSPORTS, obligatoriu, VISA NOT REQUIRED, dacă se consideră necesar, sau categorie destinată corpului diplomatic, echipajelor şi persoanelor cu mobilitate redusă - dacă se consideră necesar, realizată cu aproximativ 15-25 de metri înainte de cabinele de control, prin indicatoare sau prin marcaje pe podea;
    b) marcarea prin semne vizibile a liniei de discreţie ce semnalizează spaţiul de aşteptare pentru pasageri în faţa cabinelor de control;
    c) 8 cabine duble de control, dotate cu 16 scaune;
    d) 1 cabină dublă de control pentru echipaje, corp diplomatic şi persoane cu mobilitate redusă, dotată cu 2 scaune;
    e) 1 cabină dublă de control în zona de tranzit, dotată cu 2 scaune;
    f) panouri electronice deasupra fiecărei cabine de control pentru semnalizarea fluxurilor de călători, potrivit prevederilor anexei III la Regulamentul (UE) 2016/399 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016 cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul Frontierelor Schengen);
    g) uşi acţionate din interiorul fiecărei cabine, care să asigure ermetizarea pe aliniamentul acestora şi să prevină trecerea sau transmiterea de documente sau bunuri în mod neautorizat;
    h) 9 oglinzi care să permită vizualizarea pasagerilor care se află la control în linia I.

    2. Linia a II-a de control
    a) cameră de control amănunţit al documentelor pe fiecare flux, dotată cu birou pentru lucrător, scaun, dulap metalic, aparat de climatizare, separată fizic de alte încăperi, având o suprafaţă suficientă pentru instalarea echipamentelor necesare şi având vizibilitate directă asupra fluxului de pasageri;
    b) spaţiu alocat intervievării persoanelor supuse verificărilor suplimentare şi eliberării de formulare, dotat cu o masă de interviu, 2 scaune de vizitator, un cuier;
    c) spaţiu securizat pentru colectarea datelor, verificarea şi procesarea lor în Sistemul de informaţii privind vizele, EURODAC, AFIS şi IMAGETRACK, dotat cu birou pentru lucrător, scaun, dulap metalic, aparat de climatizare;
    d) încăperi securizate pentru procedurile de triere, amenajate conform cerinţelor specifice, cu băncuţă fixată în podea, toaletă de inox, gratii la ferestre, sistem de legare a cătuşelor, sisteme de protecţie luminator, cu asigurarea supravegherii directe sau prin mijloace tehnice a persoanelor reţinute;
    e) facilităţi de şedere temporară pentru persoanele cărora li s-a refuzat intrarea pe teritoriul României, supravegheate în permanenţă prin mijloace tehnice sau cu personal şi având acces la utilităţi şi condiţii de şedere decentă, respectiv: canapea, 2 fotolii, măsuţă de cafea, scaune, cuier, un recipient de colectare selectivă;
    f) spaţii pentru persoanele care solicită azil pe teritoriul României, separate în funcţie de sex, având acces la utilităţi şi condiţii de şedere decentă, respectiv: paturi, dulapuri de obiecte personale, mese şi scaune.


    IV. Echipamente tehnice specifice activităţii proprii Poliţiei de Frontieră Române:
    1. 39 de staţii de lucru;
    2. 40 de unităţi de alimentare neîntreruptibile;
    3. 21 de cititoare optice fixe pentru documente;
    4. 21 de dispozitive de preluare a amprentelor digitale;
    5. 21 de sisteme de captură a imaginii faciale;
    6. 12 lămpi cu raze ultraviolete staţionare pentru examinare documente;
    7. 80 de echipamente portabile de examinare documente şi vize;
    8. 2 comparatoare videospectrale;
    9. 2 stereomicroscoape;
    10. 1 trusă narcotest;
    11. 2 truse criminalistice;
    12. 6 scanere documente minori;
    13. 1 sistem de amprentare EURODAC;
    14. 1 echipament complet Sistem naţional de informaţii privind vizele;
    15. 32 de ştampile de trafic (16 pentru ieşire, 16 pentru intrare);
    16. 32 de staţii radio portabile;
    17. 1 staţie tetra fixă;
    18. 21 de telefoane de interior;
    19. 2 telefoane/fax;
    20. 1 aparat multifuncţional pentru tipărire/copiere;
    21. 2 imprimante;
    22. 1 scaner;
    23. 1 rack minim 12 U;
    24. 8 lanterne.

    V. Autovehicule: 2

    ANEXA 2

    Personalul, spaţiile şi dotările necesare Biroului vamal de frontieră pentru punctul internaţional
    de trecere a frontierei de stat pe Aeroportul Internaţional „Braşov-Ghimbav“
    I. Personalul necesar biroului vamal de frontieră, 12 posturi structurate astfel:
    a) 1 post de conducere - şef birou vamal;
    b) 8 posturi de execuţie, respectiv funcţii publice de execuţie - supraveghere şi control vamal;
    c) 1 post de execuţie, respectiv funcţii publice de execuţie - echipe canine;
    d) 1 post de execuţie, respectiv funcţii publice de execuţie - informatizare;
    e) 1 post de execuţie, respectiv funcţii publice de execuţie - financiar-contabilitate.

    II. Clădirea administrativă principală - corp cu destinaţie administrativă, cuprinzând atât birouri dedicate, cât şi spaţii-anexă:
    a) biroul şefului biroului vamal de frontieră;
    b) biroul turei operative a biroului vamal de frontieră;
    c) camera de arhivă a biroului vamal de frontieră;
    d) biroul financiar-contabilitate al biroului vamal de frontieră;
    e) casieria biroului vamal de frontieră;
    f) încăpere (2 m x 3 m) destinată desfăşurării activităţilor de informaţii clasificate, prevăzută cu uşă metalică cu încuietoare tip yale şi gratii la ferestre. Camera video de supraveghere exterioară a acestei încăperi va face parte din sistemul de supraveghere video al punctului de trecere al frontierei;
    g) vestiare pentru personalul biroului vamal de frontieră;
    h) culoarul de ieşire din zona benzilor de bagaje către zona publică trebuie să fie de minimum 15 mp, astfel încât să se poată face selecţia pasagerilor în vederea controlului vamal, iar la capetele culoarului trebuie să existe câte o cabină destinată autorităţii vamale, prima în sensul de mers către ieşire pentru „bunuri de declarat“, iar ultima pentru controlul călătorilor selectaţi pentru control. Ambele cabine trebuie să fie dotate cu geamuri către culoarul de ieşire. Zona va fi marcată corespunzător;
    i) spaţiu pentru echipajul canin;
    j) spaţiu pentru depozitarea bunurilor reţinute.

    III. Dotări necesare biroului vamal de frontieră pentru punctul de trecere a frontierei - echipamente tehnice şi IT, precum şi servicii:
    1. servicii de comunicaţii voce-date: linie telefonică, interconectare la sistemul informatic integrat vamal;
    2. birou de lucru - 6 bucăţi;
    3. casetieră mobilă pentru birou - 6 bucăţi;
    4. etajeră fără uşi, cu poliţe - 4 bucăţi;
    5. dulap pentru acte - 4 bucăţi;
    6. scaune ergonomice - 10 bucăţi;
    7. scaune fixe - 10 bucăţi;
    8. fotoliu - 2 bucăţi;
    9. fişet metalic pentru păstrarea documentelor clasificate - 1 bucată;
    10. seif pentru păstrarea sumelor şi metalelor preţioase reţinute sau confiscate în cadrul controlului vamal de frontieră - 1 bucată;
    11. aparate de climatizare 9.000 BTU cu invertor şi montaj inclus - 2 bucăţi;
    12. televizor LCD LED cu diagonala de 81 cm şi suport de perete fix sau mobil - 1 bucată;
    13. echipamente:
    a) unităţi de staţii de lucru conectate la surse neîntreruptibile de putere cu periferice aferente, pentru interconectarea acestora în reţeaua LAN în scopul utilizării aplicaţiilor informatice din Sistemul Informatic Integrat Vamal, cu procesor I5 gen 6, memorie RAM de 8 GB, 500 GB SSD, USB 3.0, DVD writer, WIFI, placă de reţea LAN 10/100/1000, monitor LCD cu diagonala de 48 cm, licenţă Windows Pro, tastatură şi mouse - 8 bucăţi;
    b) imprimantă laser A4 - 2 bucăţi;
    c) aparate tip fax, cu telefon - 1 bucată;
    d) multifuncţională cu productivitate înaltă, copiere/ tipărire 20-30 de pagini A4/minut, scanare 1.200 dpi/48 biţi, ADF minimum 50 de foi - 1 bucată;


    14. echipamente şi dotări necesare controlului vamal fizic:
    a) lanterne profesionale cu LED şi acumulator - 10 bucăţi;
    b) lămpi ultraviolete sau lanterne UV portabile - 4 bucăţi;

    15. echipamente de control nedistructiv:
    a) truse narcotest - 2 bucăţi;
    b) aparate de identificare a izotopilor radioactivi - 1 bucată;
    c) un echipament/aparat cu raze X pentru controlul bagajelor;
    d) un echipament/aparat de detecţie a drogurilor şi explozivilor cu sursă de ionizare nonradioactivă;
    e) detector/monitor individual de radiaţii - 5 bucăţi;
    f) monitor portabil de radiaţii - 1 bucată;
    g) endoscop - 1 bucată;
    h) scaner cu raze X pentru paleţi - 1 bucată;
    i) scaner cu raze X portabil - 1 bucată;

    16. autovehicule:
    a) autovehicul operativ pentru transport de valori, bunuri confiscate şi personal operativ - 1 bucată;
    b) autovehicul pentru transportul câinilor dresaţi pentru detecţia bunurilor a căror circulaţie este interzisă sau restricţionată - 1 bucată;

    17. servicii:
    a) de mentenanţă a sistemelor informatice;
    b) de curăţenie şi salubrizare în incinta biroului vamal de frontieră;
    c) de punere în funcţiune şi de întreţinere a instalaţiilor de termoficare, electrice şi sanitare;
    d) de mentenanţă a sistemelor de supraveghere şi de semnalizare.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016