Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 1.122 din 18 decembrie 2025  pentru aprobarea Notei de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiţii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 1.122 din 18 decembrie 2025 pentru aprobarea Notei de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiţii "Dezvoltarea unui sistem informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA)"

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1197 din 24 decembrie 2025
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se aprobă Nota de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiţii „Dezvoltarea unui sistem informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA)“, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2
    Finanţarea proiectului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din sumele aferente fondurilor externe nerambursabile (FEDR) prin Programul Creştere inteligentă, digitalizare şi instrumente financiare 2021-2027, prioritate: P2 Digitalizare în administraţia publică centrală şi mediul de afaceri, obiectiv specific: Valorificarea avantajelor digitalizării, în beneficiul cetăţenilor, al companiilor, al organizaţiilor de cercetare şi al autorităţilor publice, acţiunea 2.2 E-guvernarea şi digitalizarea în beneficiul cetăţenilor - 2.2.1: E-guv în administraţia/instituţiile publice, măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR şi/sau în concordanţă cu Politica eGuv, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ART. 3
    Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.



                    PRIM-MINISTRU
                    ILIE-GAVRIL BOLOJAN
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Ştefan-Radu Oprea
                    Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,
                    Alexandru Nicolae Bociu
                    Ministrul economiei, digitalizării, antreprenoriatului şi turismului,
                    Radu-Dinel Miruţă
                    Ministrul finanţelor,
                    Alexandru Nazare

    Bucureşti, 18 decembrie 2025.
    Nr. 1.122.
    ANEXA 1

    NOTĂ DE FUNDAMENTARE
    privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului
    de investiţii „Dezvoltarea unui sistem informatic digitalizat în domeniul
    sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA)“
    În prezent, Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, denumită în continuare A.N.S.V.S.A., în calitate de beneficiar, nu oferă servicii publice digitalizate către cetăţeni, medici veterinari sau societăţi comerciale.
    Prin utilizarea serviciilor publice digitale se urmăreşte creşterea eficienţei, transparenţei şi accesibilităţii în relaţia dintre cetăţeni, întreprinderi şi administraţia publică. Această tranziţie către digitalizare are potenţialul de a simplifica procesele administrative, de a economisi timp şi resurse şi de a îmbunătăţi experienţa utilizatorilor în interacţiunile cu instituţiile publice. Serviciile publice digitale româneşti nu sunt încă într-o fază avansată de dezvoltare, chiar dacă se înregistrează eforturi considerabile pentru a deveni disponibile cetăţenilor şi companiilor. Pe lângă disponibilitatea redusă a serviciilor publice digitale, există şi o anumită mentalitate conservatoare, care face ca doar 24% dintre utilizatorii online din România să folosească activ serviciile de e-guvernare, comparativ cu media la nivelul Uniunii Europene (UE), de 74%. În privinţa furnizării de servicii digitale pentru cetăţeni, România înregistrează un scor scăzut, de doar 48 de puncte, comparativ cu media UE, de 77 de puncte. Cu toate acestea, este notabil faptul că scorul său evoluează mai rapid decât media UE. În mod similar, scorul pentru serviciile publice pentru întreprinderi este de 45, sub media UE de 84, dar convergent. Aceste punctaje se menţin scăzute şi în ceea ce priveşte indicatorii de referinţă privind guvernarea electronică (studiile e-Government Benchmark): asistenţa pentru utilizatori, compatibilitate cu dispozitivele mobile şi formularele precompletate. Un obstacol în realizarea transformării digitale a serviciilor publice româneşti îl reprezintă insularitatea - instituţiile lucrează în izolare unele faţă de altele şi utilizează arhitecturi cu diferite niveluri de maturitate digitală. Proiectul implică utilizarea de tehnologii digitale care vor transforma modul în care funcţionează A.N.S.V.S.A. şi serviciile oferite cetăţenilor şi mediului de afaceri. Ca urmare a proiectului va fi implementat un sistem informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA) care va transforma modul în care A.N.S.V.S.A. gestionează siguranţa alimentară şi sănătatea animalelor, întrucât stakeholderii din acest domeniu de intervenţie (fermieri, medici veterinari, societăţi comerciale, publicul larg) vor putea accesa mult mai rapid, prin intermediul unui portal public, serviciile publice puse la dispoziţie de A.N.S.V.S.A., ceea ce va contribui la creşterea gradului de satisfacţie a populaţiei, respectiv a mediului de afaceri faţă de modul de prestare a serviciilor publice de către A.N.S.V.S.A. Impactul la nivel instituţional este unul de amploare prin prisma creşterii eficienţei operaţionale ca urmare a reducerii necesarului de hârtie pentru derularea procedurilor administrative aferente serviciilor publice şi a spaţiilor de arhivare a dosarelor solicitărilor legate de serviciile publice. Mai mult, prin dezvoltarea unei platforme centralizate care să permită colectarea, stocarea şi prelucrarea datelor referitoare la sănătatea animalelor, siguranţa alimentelor şi inspecţiile sanitare vor putea fi luate decizii adecvate pe baza unor date corecte ce pot fi accesate în timp real. Totodată, sistemul va permite generarea de rapoarte şi urmărirea indicatorilor de performanţă ai A.N.S.V.S.A. Sistemul informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA) va putea fi accesat din cloudul guvernamental care reprezintă un pas semnificativ în direcţia atingerii obiectivului deceniului digital de a asigura, până în 2030, disponibilitatea în proporţie de 100% online a serviciilor publice pentru cetăţeni şi întreprinderi. În prezent, România înregistrează o cotă de 48% în ceea ce priveşte disponibilitatea online a serviciilor publice pentru cetăţeni şi 45% în ceea ce priveşte disponibilitatea online a serviciilor publice pentru întreprinderi. Această situaţie evidenţiază că România este sub media UE, care se ridică la 77% pentru serviciile publice digitale pentru cetăţeni şi la 84% pentru serviciile publice digitale pentru întreprinderi (conform DESI 2023). În ianuarie 2023 a fost adoptată Legea nr. 9/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, prin care Guvernul încearcă să simplifice procesele birocratice şi să introducă o nouă etapă de eficienţă şi transparenţă pentru oferta sa de servicii publice. Legea stabileşte premisele transformării digitale a serviciilor publice şi trasează orientări pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor publice digitale, în conformitate cu agenda deceniului digital. Proiectul reprezintă un pas important în direcţia digitalizării serviciilor publice din România, deoarece sistemul informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA) va reprezenta o platformă sigură şi eficientă pentru furnizarea de servicii publice digitale de către A.N.S.V.S.A., reducând procesele pe suport hârtie şi sporind viteza şi acurateţea furnizării serviciilor. Astfel, sistemul SIDISVA va îmbunătăţi calitatea şi accesibilitatea serviciilor publice digitale şi va pune bazele furnizării scalabile, sigure şi eficiente a serviciilor digitale de către A.N.S.V.S.A. către cetăţeni şi firme, conducând la transformarea digitală în sectorul public din România. Proiectul contribuie la modernizarea tehnologiilor A.N.S.V.S.A., aducându-şi aportul la atingerea obiectivului deceniului digital de a oferi cetăţenilor şi întreprinderilor, până în 2030, disponibilitatea în proporţie de 100% online a serviciilor publice. Sistemul informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA) reprezintă un instrument de transformare digitală a serviciilor publice furnizate de A.N.S.V.S.A. pentru a le face mai accesibile, eficiente şi transparente pentru cetăţeni şi afaceri. Acesta este un pas crucial în simplificarea interacţiunii cu administraţia publică şi în îmbunătăţirea calităţii vieţii. Proiectul propune măsuri tehnice şi soluţii necesare pentru a spori accesibilitatea serviciilor digitale pentru utilizatorii vulnerabili, cum ar fi, dar fără a se limita la acestea, persoanele cu handicap, persoanele în vârstă sau persoanele cu un nivel scăzut de competenţe digitale. Astfel, portalul prin intermediul căruia vor putea fi accesate serviciile publice de către cetăţeni şi mediul de afaceri va fi conceput pentru a fi accesibil persoanelor cu dizabilităţi, conform art. 9 din Convenţia ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, respectând standardul WCAG pentru accesibilitatea web şi asigurând suport pentru citirea ecranului, contrast ajustabil şi navigare prin tastatură. Valoarea adăugată a proiectului constă în:
    1. Eficienţă sporită
    - Reducerea timpului de procesare: automatizarea şi digitalizarea permit reducerea timpului necesar pentru prelucrarea cererilor, eliberarea documentelor şi rezolvarea solicitărilor.
    – Eliminarea birocraţiei excesive: digitalizarea reduce necesitatea utilizării documentelor pe suport hârtie şi a formalităţilor inutile.

    2. Accesibilitate îmbunătăţită
    - Acces 24/7: serviciile digitale pot fi accesate în orice moment, fără limitările impuse de programul de lucru al A.N.S.V.S.A.
    – Servicii disponibile de oriunde: cetăţenii pot accesa serviciile publice online din confortul propriei case sau de pe dispozitive mobile, fără a fi nevoiţi să se deplaseze fizic la birourile administraţiei publice.

    3. Costuri reduse
    - Reducerea costurilor operaţionale: automatizarea proceselor şi eliminarea documentelor fizice duc la economii semnificative pentru A.N.S.V.S.A. şi instituţiile subordonate.
    – Costuri mai mici pentru cetăţeni: cetăţenii economisesc bani prin reducerea cheltuielilor legate de deplasare şi timpul pierdut în interacţiunile cu administraţia.

    4. Creşterea transparenţei şi a responsabilităţii
    - Monitorizarea mai uşoară a proceselor: digitalizarea permite urmărirea în timp real a stadiului cererilor şi a proceselor administrative.

    5. Îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor
    - Interfaţă simplificată şi prietenoasă: platforma digitală va fi concepută pentru a fi intuitivă, facilitând astfel accesul la servicii şi informaţii.
    – Feedback rapid: cetăţenii pot oferi mai uşor feedback privind calitatea serviciilor, iar A.N.S.V.S.A. poate ajusta procesele în funcţie de nevoile utilizatorilor.

    6. Stocarea şi analiza datelor
    - Gestionarea eficientă a datelor: datele digitale sunt mai uşor de gestionat, arhivat şi accesat, comparativ cu arhivele fizice.
    – Analiză avansată: digitalizarea facilitează colectarea şi analiza datelor, ceea ce poate duce la îmbunătăţirea politicilor publice şi la luarea unor decizii mai informate.

    7. Protejarea mediului
    - Reducerea consumului de hârtie: eliminarea documentelor tipărite contribuie la conservarea resurselor naturale şi la reducerea amprentei de carbon.
    – Deplasări mai puţine: accesul online la servicii înseamnă mai puţine deplasări cu mijloace de transport, ceea ce ajută la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.


    Realizarea unui proiect de digitalizare a serviciilor publice la nivelul A.N.S.V.S.A. este extrem de relevantă şi aduce beneficii semnificative atât pentru autoritate, cât şi pentru cetăţeni, operatori economici şi alte entităţi implicate în domeniul siguranţei alimentare şi sănătăţii animalelor.
    Principalele motive pentru care acest proiect este important:
    1. îmbunătăţirea transparenţei şi a accesului la informaţie;
    2. eficientizarea proceselor interne;
    3. creşterea capacităţii de reacţie la crize şi situaţii de urgenţă;
    4. îmbunătăţirea trasabilităţii produselor alimentare;
    5. reducerea birocraţiei şi simplificarea interacţiunii cu agenţii economici;
    6. acces la date şi raportare analitică;
    7. optimizarea colaborării interinstituţionale;
    8. respectarea standardelor internaţionale şi asigurarea conformităţii;
    9. reducerea erorilor şi a riscurilor asociate proceselor manuale;
    10. creşterea satisfacţiei cetăţenilor şi a operatorilor economici.

    În concluzie, realizarea proiectului de digitalizare la nivelul A.N.S.V.S.A. este esenţială pentru modernizarea serviciilor publice din domeniul sanitar-veterinar şi siguranţei alimentare. Acest proiect va contribui la o mai bună protecţie a sănătăţii publice, va eficientiza relaţia cu mediul de afaceri şi va creşte încrederea publicului în capacitatea A.N.S.V.S.A. de a gestiona eficient şi transparent siguranţa alimentară şi sănătatea animalelor din România.
    Proiectul este în concordanţă cu politica publică în domeniul e-guvernării, întrucât are ca scop îmbunătăţirea calităţii, eficienţei şi controlului interacţiunilor dintre A.N.S.V.S.A., pe de o parte, şi cetăţeni şi mediul de afaceri, pe de altă parte, în procesul de asigurare a serviciilor publice electronice. Problema de la care porneşte politica publică este insuficienta dezvoltare în România a serviciilor publice electronice, problemă care poate fi tradusă, mai concret, prin numărul mic de servicii publice electronice care depăşesc nivelul 2 de sofisticare digitală, puse la dispoziţie de instituţiile şi autorităţile publice din România. Proiectul este în concordanţă cu Programul european de politică privind deceniul digital 2030 (Digital Decade Policy Programme), instituit prin Decizia (UE) 2022/2.481, care orientează transformarea digitală a tuturor statelor membre ale Uniunii Europene pe patru direcţii principale de acţiune, cu ţinte şi obiective concrete şi măsurabile, respectiv: servicii publice digitale, competenţe digitale, transformarea digitală a întreprinderilor, precum şi infrastructuri sigure şi durabile. Proiectul reprezintă un pas important în direcţia digitalizării serviciilor publice din România, deoarece sistemul informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA) va reprezenta o platformă sigură şi eficientă pentru furnizarea de servicii publice digitale de către A.N.S.V.S.A., reducând procesele pe suport hârtie şi sporind viteza şi acurateţea furnizării serviciilor. Astfel, sistemul digitalizat SIDISVA va îmbunătăţi calitatea şi accesibilitatea serviciilor publice digitale şi va pune bazele furnizării scalabile, sigure şi eficiente a serviciilor digitale de către A.N.S.V.S.A. către cetăţeni şi firme, conducând la transformarea digitală în sectorul public din România. Proiectul contribuie la modernizarea tehnologiilor A.N.S.V.S.A., aducându-şi aportul la atingerea obiectivului deceniului digital de a oferi cetăţenilor şi întreprinderilor, până în 2030, disponibilitatea în proporţie de 100% online a serviciilor publice. Proiectul este în concordanţă cu Strategia naţională pentru dezvoltare durabilă a României (SNDDR) 2030, întrucât adoptarea tehnologiilor digitale la nivelul administraţiei publice este principalul accelerator al economiei româneşti care conduce la reducerea birocraţiei şi la reduceri de costuri. Ţinta pentru 2030 vizează profesionalizarea şi perfecţionarea activităţii tuturor instituţiilor administraţiei publice centrale şi locale, mai ales a compartimentelor care intră în contact direct cu cetăţenii, pentru prestarea unor servicii prompte şi civilizate; extinderea şi generalizarea serviciilor pe internet (online).
    Valoarea maximă totală estimată a investiţiei, inclusiv TVA, este de 103.356.817,61 lei.
    Rezultatul principal aşteptat ca urmare a implementării activităţilor proiectului este reprezentat de sistemul informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA) dezvoltat şi pus în funcţiune prin intermediul proiectului, care oferă avantajul creşterii eficienţei operaţionale pentru instituţie prin prisma unui acces rapid la informaţii reale cu privire la sănătatea animalelor, siguranţa alimentelor şi inspecţiile sanitare. Digitalizarea fluxurilor de lucru va reduce timpul necesar procesării documentelor şi va îmbunătăţi viteza cu care sunt luate deciziile, asigurând o reacţie rapidă la situaţii de urgenţă sanitară veterinară şi alimentară.
    Pentru utilizarea sistemului dezvoltat prin proiect vor beneficia de instruire 144 de utilizatori în calitate de angajaţi din cadrul A.N.S.V.S.A., direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene şi a municipiului Bucureşti, institutelor centrale, medici veterinari, precum şi 3 administratori angajaţi ai A.N.S.V.S.A. pentru administrarea sistemului, configurarea aplicaţiilor, administrarea echipamentelor, securitatea reţelelor de comunicaţii.
    Rezultatele preconizate ca urmare a implementării proiectului constau în:
    - 46 de instituţii publice care beneficiază de sprijin pentru îmbunătăţirea serviciilor digitale [A.N.S.V.S.A., direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene şi a municipiului Bucureşti (42 de direcţii), Institutul de Diagnostic şi Sănătate Animală, Institutul de Igienă şi Sănătate Publică Veterinară, Institutul pentru Controlul Produselor Biologice şi Medicamentelor de Uz Veterinar];
    – 185.000 de utilizatori de servicii publice digitale noi şi optimizate/an;
    – 56 de servicii electronice publice noi sau îmbunătăţite prin proiect.

    În temeiul art. 1 alin. (2) şi art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 941/2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională, cu modificările şi completările ulterioare, Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională a emis Avizul favorabil nr. 1.218CTE din 31.10.2024 pentru specificaţiile tehnice aferente Studiului de fezabilitate şi proiectului tehnic pentru proiectul de investiţii „Dezvoltarea unui sistem informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA)“.
    În conformitate cu prevederile art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, A.N.S.V.S.A. a aprobat documentaţia tehnicoeconomică aferentă proiectului de investiţii „Dezvoltarea unui sistem informatic digitalizat în domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA)“. Investiţia se încadrează la poziţia C „Alte cheltuieli de investiţii“ din programele de investiţii publice, astfel cum sunt prevăzute la art. 38^1 din Legea nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

    Caracteristicile principale ale proiectului „Dezvoltarea unui sistem informatic digitalizat în domeniul sanitarveterinar şi pentru siguranţa alimentelor (SIDISVA)“
    Titular: Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor
    Beneficiar: Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor
    Amplasament: Bucureşti, str. Piaţa Presei Libere nr. 1, corp D1, sectorul 1, România

┌──────────────┬───┬───────┬────┬──────┐
│Valoarea │ │ │ │ │
│totală a │mii│103.357│mii │20.961│
│investiţiei, │lei│ │euro│ │
│inclusiv TVA │ │ │ │ │
├──────────────┼───┼───────┼────┼──────┤
│Eşalonarea │ │ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │ │
├──────────────┼───┼───────┼────┼──────┤
│- anul I │mii│8.231 │mii │1.669 │
│ │lei│ │euro│ │
├──────────────┼───┼───────┼────┼──────┤
│- anul II │mii│78.664 │mii │15.954│
│ │lei│ │euro│ │
├──────────────┼───┼───────┼────┼──────┤
│- anul III │mii│16.462 │mii │3.339 │
│ │lei│ │euro│ │
└──────────────┴───┴───────┴────┴──────┘

    Indicatori prestabiliţi
    Indicatori prestabiliţi de rezultat

┌────┬─────────────────┬─────────┬───────────┬─────────────┐
│Nr. │Denumire │Valoare │Anul de │Valoare-ţintă│
│crt.│indicator │referinţă│referinţă*)│ │
├────┼─────────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│ │RCR11_Utilizatori│ │ │ │
│ │de servicii, │ │ │ │
│ │produse şi │ │ │ │
│ │procese digitale │ │ │ │
│1 │publice noi şi │0 │2025 │144.080,27 │
│ │optimizate │ │ │ │
│ │(utilizatori/an) │ │ │ │
│ │- Regiune mai │ │ │ │
│ │puţin dezvoltată │ │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│ │RCR11_Utilizatori│ │ │ │
│ │de servicii, │ │ │ │
│ │produse şi │ │ │ │
│ │procese digitale │ │ │ │
│2 │publice noi şi │0 │2025 │40.919,73 │
│ │optimizate │ │ │ │
│ │(utilizatori/an) │ │ │ │
│ │- Regiune mai │ │ │ │
│ │dezvoltată │ │ │ │
└────┴─────────────────┴─────────┴───────────┴─────────────┘

    *) Anul semnării contractului de finanţare.

    Indicatori prestabiliţi de realizare

┌────┬────────────────┬─────────┬───────────┬─────────────┐
│Nr. │Denumire │Valoare │Anul de │Valoare-ţintă│
│crt.│indicator │referinţă│referinţă*)│ │
├────┼────────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│ │RCO14_Instituţii│ │ │ │
│ │publice care │ │ │ │
│ │beneficiază de │ │ │ │
│ │sprijin pentru a│ │ │ │
│1 │dezvolta │0 │2025 │4 │
│ │servicii, │ │ │ │
│ │produse şi │ │ │ │
│ │procese digitale│ │ │ │
│ │(instituţii │ │ │ │
│ │publice) │ │ │ │
└────┴────────────────┴─────────┴───────────┴─────────────┘

    *) Anul semnării contractului de finanţare.


    Durata estimată de realizare a proiectului de investiţii: 24 de luni, din care durata maximă estimată de execuţie a investiţiei este de 18 luni.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea proiectului de investiţii se realizează din sumele aferente fondurilor externe nerambursabile (FEDR) prin Programul Creştere inteligentă, digitalizare şi instrumente financiare 2021-2027, prioritate: P2 Digitalizare în administraţia publică centrală şi mediul de afaceri, obiectiv specific: Valorificarea avantajelor digitalizării, în beneficiul cetăţenilor, al companiilor, al organizaţiilor de cercetare şi al autorităţilor publice, acţiunea 2.2 E-guvernarea şi digitalizarea în beneficiul cetăţenilor - 2.2.1: E-guv în administraţia/instituţiile publice, măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR şi/sau în concordanţă cu Politica eGuv, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016