Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   GHID din 3 ianuarie 2006  de selectie a centrelor suport pentru educatie la distanta - TVET    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

GHID din 3 ianuarie 2006 de selectie a centrelor suport pentru educatie la distanta - TVET

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 258 din 22 martie 2006
MINISTERUL INTEGRĂRII EUROPENE MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI
CERCETĂRII
PROIECTUL Phare RO 2004-2006
COEZIUNE ECONOMICĂ ŞI SOCIALĂ
COMPONENTA ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL ŞI TEHNIC

GHID
DE SELECŢIE A CENTRELOR SUPORT PENTRU EDUCAŢIE LA DISTANTA - TVET

Cuprins

I. PROGRAMUL DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA PENTRU COEZIUNE ECONOMICA ŞI SOCIALĂ PHARE 2004-2006 COMPONENTA INVATAMANT PROFESIONAL SI TEHNIC

1.1. Cadrul general
1.2. Obiectivele Programului
1.3. Obiectivele specifice componentei "Învãţãmânt profesional şi tehnic"

II. REGULI PRIVIND PARTICIPAREA LA SELECŢIE A ŞCOLILOR
2.1. Condiţii de participare la selecţie
2.1.1. Eligibilitatea Solicitanţilor: cine poate participa la licitaţie
2.1.2. Criterii de conformitate administrativa
2.1.3. Criterii de eligibilitate şi de relevanţã pentru şcoli centre suport pentru educaţia la distanţa
2.2. Proceduri. Completarea documentaţiei şcolii solicitante - cererea de participare la selecţie
2.2.1. Formularul de cerere de participare la selecţie şi documentaţia necesarã
2.2.2. Unde şi cum se trimit cererile de participare la selecţie
2.2.3. Termenul limitã
2.3. Evaluarea şi selectarea cererilor de participare la selecţie
2.4. Informaţii privind decizia de selecţie a şcolilor ce vor participa la program

III. LISTA ANEXELOR
=> Anexa A - Formular de cerere de participare la selecţie
=> Anexa B1 - Grila de Evaluare a unitãţilor de învãţãmânt
=> Anexa B2 - Grila de conformitate administrativa
=> Anexa C - Lista şcolilor eligibile cuprinse în proiectul Phare RO 9405 şi a şcolilor din Proiectul Phare TVET 2001-2002

I. PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA ŞI SOCIALA Phare -INVESTIŢII şi DEZVOLTARE INSTITUŢIONALĂ - componenta ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL şi TEHNIC
1.1. Cadrul general
Programul de coeziune economicã şi socialã Phare 2004-2006 are drept scop implementarea unor mãsuri integrate de asistenţa tehnicã şi financiarã pentru Guvernul României, în vederea dezvoltãrii unor programe de investiţie în sectoare economice şi sociale prioritare. Programul rãspunde cerinţelor strategice ale Planului Naţional de Dezvoltare şi contribuie la consolidarea capacitãţii instituţionale a organizaţiilor centrale şi locale din România, pentru a facilita procesul de aderare la UE.

Cadrul institutional al acestor proiecte pentru componenta învãţãmânt profesional şi tehnic cuprinde:
(1) Ministerul Integrãrii Europene (MIE) în calitate de Autoritate Contractantã
(2) Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii (MEdC) în calitate de Autoritate de Implementare însãrcinatã cu managementul tehnic al programelor Phare -componenta învãţãmânt profesional şi tehnic;
(3) Centrul Naţional de Dezvoltare a Învãţãmântului Profesional şi Tehnic (CNDIPT) în calitate de Unitate de Implementare din partea Autoritãţii de Implementare;
(4) Consiliul Naţional de Dezvoltare Regionalã (CNDR) care a hotãrât constituirea Consorţiilor Regionale;
(5) Consorţiile Regionale (CR) - structuri consultative, constituite cu ocazia implementãrii proiectelor de coeziune socialã şi economicã - componenta TVET, care reunesc reprezentanţii urmãtoarelor instituţii:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Agenţia pentru Dezvoltare Regionalã (ADR) 3 reprezentanţi
Consilii Judeţene (CJ) 1 reprezentant pentru fiecare judeţ
Agenţii Judeţene de Ocupare a Forţei de 1 reprezentant pentru fiecare judeţ
Muncã (AJOFM)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Filiala regionalã a Centrului Naţional
pentru Dezvoltarea Învãţãmântului 1 reprezentant al fiecãrei filiale
Profesional şi Tehnic regionale
(CNDÎPT)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Inspectorate Şcolare Judeţene (ISJ) 1 reprezentant pentru fiecare judeţ
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Comitete Locale pentru Dezvoltarea 1 reprezentant al unei instituţii a
Parteneriatului Social în formarea partenerilor sociali, pentru
profesionalã (CLDPS) fiecare judeţ alta decât cele
nominalizate anterior
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Universitãţi (Univ) 2-3 reprezentanţi
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


(6) Sub-comitetul de coordonare, dezvoltarea resurselor umane si servicii sociale (DRUSS) din cadrul comitetului de coordonare a programelor Phare Coeziune Economicã şi Socialã al programului este format din reprezentanţii Mnisterului Integrãrii Europene, Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, alte ministere, Centrului Naţional pentru Dezvoltarea Învãţãmântului Profesional şi Tehnic, parteneri sociali

1.2. OBIECTIVELE PROGRAMULUI
Obiectivul general al programului Phare - coeziune economicã şi socialã este dezvoltarea şi implementarea politicilor naţionale şi programelor de coeziune socialã şi economicã, pe baze multianuale, în concordanţã cu previziunile Planului Naţional de Dezvoltare (PND) şi a Reglementarii Consiliului Europei 1266/1999 privind extinderea sistemelor de implementare descentralizatã (EDIS) în ţãrile candidate, prin întãrirea capacitãţii instituţionale a ministerelor, a celor opt Agenţii de Dezvoltare Regionalã şi a autoritãţilor locale relevante pentru a pregãti implementarea suportului investiţional ce va fi asigurat prin program.

1.3. OBIECTIVELE SPECIFICE COMPONENTEI ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL şi TEHNIC (TVET)

1. Consolidarea rezultatelor reformei obţinute prin programul Phare VET RO 9405 pentru învãţãmânt profesional şi tehnic precum şi prin programele Phare TVET RO 2001, 2002 şi 2003, Coeziune Economicã şi Socialã (componenta învãţãmânt profesional şi tehnic) pentru a sprijini modernizarea sistemului TVET raţionalizat;
2. Adaptarea şi eficientizarea mecanismelor de conducere şi coordonare a formãrii profesionale prin învãţãmânt profesional şi tehnic, în concordanţã cu aranjamentele instituţionale create pentru dezvoltarea regionalã integratã, economicã şi socialã, aşa cum este prognozatã pe termen mediu şi lung, în Planul Naţional de Dezvoltare precum şi pe baza recomandãrilor programelor Phare 2001 şi 2002;
3. Continuarea asigurãrii de şanse egale pentru toţi tinerii pentru a obţine o bunã calificare profesionalã, comparabile cu cele din Uniunea Europeana, prin asigurarea învãţãmântului profesional şi tehnic care sã rãspundã flexibil nevoilor individuale de dezvoltare personalã şi profesionalã a elevilor, având în vedere realizãrile obţinute în programele Phare anterioare.

II. REGULI PRIVIND PARTICIPAREA LA SELECŢIE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT

Acest ghid stabileşte regulile de depunere a cererilor de participare la selecţie a unitãţilor de învãţãmânt şi de selecţie a acestora pentru cuprinderea lor ca centre pentru educaţia la distanţã în programul Phare 2004-2006 de Coeziune Economicã şi Socialã - componenta Învãţãmânt Profesional şi Tehnic (TVET). Ghidul este elaborat în conformitate cu documentul de programare Phare 2004-2006.
2.1. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA SELECŢIE
Acest ghid stabileşte regulile de depunere a cererilor de participare la selecţie pentru selecţia a 16 şcoli centre suport pentru educaţia la distanţã.
2.1.1. Eligibilitatea solicitanţilor: cine poate participa la selecţie

Proiectele Phare 2004-2006
Solicitanţii reprezintã cele 173 de şcoli din proiectul Phare RO 9405 şi Phare TVET 2001-2002
2.1.2. Criterii de conformitate administrativã
(a) documentaţia de participare la selecţie este transmisã în plic sigilat pânã la data limitã de depunere,
(b) documentaţia de participare la selecţie este transmisã în 1 original şi 2 copii,
(c) documentaţia de participare la selecţie este completã,
(d) anexele sunt complete,
(e) documentaţia de participare la selecţie este editatã în formatul cerut,
(f) documentaţia de participare la selecţie este semnatã şi ştampilatã de unitatea şcolarã solicitantã,
(g) declaraţiile cerute şi certificatele sunt semnate şi ştampilate de emitenţi.
2.1.3. Criterii de eligibilitate şi de relevanţã
Criterii de eligibilitate:
(1) sã fie o unitate de învãţãmânt ce şcolarizeazã în domeniul învãţãmântului profesional şi tehnic, care include în mod obligatoriu învãţãmânt liceal tehnologic şi, care depune o cerere de participare în proiectul Phare TVET 2004-2006, ca solicitant individual,
(2) sã fie inclusã în Lista şcolilor din proiectul Phare RO 9405 şi Phare 2001-2002, aprobatã de MEdC (în anexã).
(3) sã fie direct responsabilã de pregãtirea documentaţiei de participare şi sã nu acţioneze ca intermediar,
(4) sã aibã o infrastructurã minimã pentru a susţine oferta de pregãtire în TVET prin educaţia la distanţã,
(conexiune la internet min. 512 Kbps garantat)
(5) cel puţin 90% din personalul de predare sã fie calificat.

Criterii de relevanţã valabile pentru unitãţile de învãţãmânt care aplicã pentru centre suport pentru educaţia la distanţã in cadrul proiectului Phare TVET RO 2004-2006:
(1) oferta educaţionalã: profilul şcolii trebuie sã rãspundã prioritãţilor de dezvoltare economicã la nivel regional şi local, stabilite prin Planurile Regionale şi Locale de Acţiune pentru Învãţãmânt (PRAI şi PLAI); sunt relevante şcolile care demonstreazã corelarea planului de şcolarizare cu planul de acţiune al şcolii/ planul de dezvoltare instituţionalã precum şi cu PRAI şi PLAI
(2) adaptarea ofertei educaţionale la nevoile individuale ale populaţiei care participã la programe de formare profesionalã: sunt relevante şcolile care au preocupãri pentru adaptarea ofertei educaţionale pentru a rãspunde cerinţelor specifice educaţiei la distanţã (proiecte sau acţiuni de elaborare de curriculum, auxiliare curriculare sau cursuri de educaţie la distanţã, cursuri multimedia on-line desfãşurate individual sau în parteneriat, prin utilizarea în comun a unei platforme de lucru, programe de formare continuã derulate la solicitarea angajatorilor, a agenţiilor judeţene de ocupare a forţei de muncã sau în calitate de academii CISCO)
(3) cultura organizaţionalã, managementul şi parteneriatul social: sunt relevante şcolile care vor demonstra pe baza planului de dezvoltare instituţionalã/planului de acţiune al şcolii, o misiune socialã clarã şi responsabilitãţi la nivel comunitar, precum şi existenţa unor parteneriate sociale active. Sunt relevante şcolile care demonstreazã parteneriate stabile, de duratã, precum şi capacitatea de atragere a fondurilor extrabugetare pentru îmbunãtãţirea ofertei educaţionale.
(4) resurse umane şi materiale: şcolile vor demonstra facilitãţi de spaţiu şi dotãri corespunzãtoare formãrii profesionale, precum şi personal didactic şi didactic auxiliar calificat. Sunt relevante şcolile care demonstreazã o politicã coerentã şi eficientã de investiţii în resursele umane (motivare, formare, promovare etc) şi materiale (amenajãri, investiţii în tehnologia informaţionalã, echipamente adaptate nivelului şi specificului calificãrilor profesionale, altele decât cele procurate prin programele Phare TVET, etc).
(5) sprijin acordat de autoritãţile locale pentru facilitarea investiţiilor şi menţinerea în condiţii calitative a capacitãţii de şcolarizare în învãţãmântul profesional şi tehnic. Şcolile vor proba prin documente de investiţii, acorduri, proiecte de colaborare sau alte dovezi de parteneriat, angajamentul autoritãţilor locale în ce priveşte realizarea investiţiilor şi menţinerea capacitãţii de şcolarizare în învãţãmântul profesional şi tehnic în condiţii de calitate a procesului educaţional. Este recomandabilã prezentarea unei hotãrâri a Consiliului Judeţean/ Consiliului Local, conformã responsabilitãţilor legale în vigoare, cu privire la susţinerea şcolii pentru o perioadã de 5 ani.

2.2. PROCEDURI. COMPLETAREA DOCUMENTAŢIEI ŞCOLII SOLICITANTE - CEREREA DE PARTICIPARE LA SELECŢIE
2.2.1.FORMULARUL DE CERERE DE PARTICIPARE LA SELECTIE SI DOCUMENTATIA NECESARA
Solicitanţii trebuie sã completeze formularul cererii de participare la selecţie anexat prezentului Ghid care este disponibil şi pe paginile web ale Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, www.edu.ro şi ale CNDÎPT www.tvet.ro. Solicitanţii trebuie sã respecte formatul cererii, ordinea itemilor şi ordinea paginilor. Solicitanţii trebuie sã depunã cererea (cu toatã documentaţia anexatã) completatã în limba românã.
Solicitanţii trebuie sã furnizeze suficiente detalii pentru a asigura claritatea informaţiilor, cu accent asupra criteriilor de eligibilitate precum şi asupra urmãtoarelor aspecte:
=> oferta educaţionalã
=> adaptarea ofertei educaţionale la nevoile individuale ale populaţiei care participã la programe de formare profesionalã
=> cultura organizaţionalã, managementul şi parteneriatul social
=> resursele umane şi materiale
=> colaborarea cu autoritãţile locale pentru facilitarea realizãrii, întreţinerii şi reparãrii investiţiilor (infrastructurã şi echipamente) în învãţãmântul profesional şi tehnic
Documentele care însoţesc cererea de participare la selecţie (obligatorii, cu excepţia situaţiilor pentru care este prevãzut altceva) sunt urmãtoarele:
1. Copie dupã documentul de identitate a şcolii (documente de înfiinţare, certificate eliberate de ISJ care atestã înfiinţarea şi funcţionarea);
2. Copie a ultimului Plan de dezvoltare instituţionalã a şcolii/Planului de Acţiune al Şcolii (PAS) actualizat în 2005 şi elaborat dintr-o perspectivã pe cel puţin 5 ani (de dorit pânã în 2013)
3. Copie a Planului de şcolarizare al unitãţii de învãţãmânt structurat pe calificãri şi niveluri de educaţie, pentru anii 2004-2005 si 2005-2006 avizat de ISJ şi CLDPS;
4. Bugetul de venituri şi cheltuieli pe anii 2004 şi 2005 în care sã fie evidenţiate rezultatele financiare extrabugetare pe ultimii doi ani (2004 şi 2005);
5. Planul de investiţii al şcolii pentru anul 2005 şi 2006 avizat de ISJ şi autoritatea localã;
6. Declaraţii de susţinere a dezvoltãrii şcolii din partea autoritãţilor locale (obligatoriu); Opţional, alte declaraţii de susţinere sau de parteneriat (din care sã rezulte interesul şi susţinerea pentru crearea unui centru suport de educaţie la distanţã în cadrul şcolii) vor fi ataşate dacã sunt disponibile;
7. Documente care atestã parteneriatul şcolii cu diferite organizaţii, instituţii, agenţi economici (convenţii, contracte, protocoale, etc), încheiate în anii şcolari 2004-2005 şi 2005-2006
8. CV-urile directorului şcolii, al directorului adjunct - responsabil cu învãţãmântul profesional şi tehnic şi al responsabilului ariei curriculare «Tehnologii»;
9. Lista profesorilor autori de programe şcolare în programul de reformã - ultimii 5 ani
10. Lista profesorilor autori de manuale/auxiliare curriculare în programul de reformã - ultimii 5 ani
11. Lista participanţilor şi documente care atestã participarea la cursuri de formare continuã a personalului didactic şi auxiliar;
12. Copie dupã documentul de autorizare ca furnizor de formare pentru adulţi sau copie dupã documentul de acreditare ca "Academie CISCO" (în cazul în care unitãţile de învãţãmânt nu dispun de astfel de documente vor prezenta un document eliberat de AJOFM/intreprinderi care sã ateste cã unitatea de învãţãmânt a derulat programe de formare profesionalã continuã în anul 2005)
13. Exemple de materiale de învãţare elaborate în cadrul şcolii (în ultimii 2 ani)
14. Ultima evaluare anualã a ISJ
15. Rapoartele de inspecţie din partea ISJ sau MEdC din utimii 2 ani (2004, 2005)
16. Contractul (copie) cu furnizorul de servicii internet (minim 512 kbps garantat)
17. Contractul (copie) de service cu o firmã specializatã pentru administrarea reţelei (dacã e cazul)
18. Contractul de angajare şi CV-ul administratorului de reţea
19. Alte anexe (opţional) în sprijinul aspectelor prezentate în cererea de finanţare
20. Document avizat de ISJ care sã ateste cã unitatea şcolarã are în încadrare personal calificat în proportie de 90%
21. Document elaborat de şcoalã din care sã rezulte corelarea planului de şcolarizare cu planul de acţiune al şcolii/planul de dezvoltare instituţionalã precum şi cu PRAI şi PLAI
Documentele care însoţesc Cererea de participare la selecţie vor fi prezentate în ordinea de mai sus şi ataşate la sumar în ordinea numerelor de identificare, cu o copertã care sã conţinã lista anexelor.

2.2.2. Unde şi cum se trimit cererile de participare la selecţie

Dosarele de cerere (cererea + documentele însoţitoare) vor fi depuse în trei exemplare (1 original, plus 2 copii).

Plicul care conţine dosarul de cerere trebuie sã poarte numele complet al solicitantului, adresa şcolii, titlul proiectului (Phare TVET RO 2004-2006 - selecţie centre suport pentru educaţia la distanţã), precum şi menţiunea "A nu se deschide înainte de sesiunea de evaluare".
Solicitanţii trebuie sã verifice dacã dosarul de cerere de participare la selecţie este complet, pe baza listei de verificare din formularul standard de cerere.
Dosarele de cerere vor fi trimise în plic sigilat prin poşta recomandatã sau mesagerie expresã cu confirmare de primire sau depuse personal la: Centrul Naţional de Dezvoltare a Învãţãmântului Profesional şi Tehnic, str. Spiru Haret nr. 10-12, sector 1, cod 010176, Bucureşti, camera 52.
In cazul depunerii dosarelor la CNDÎPT se va elibera o confirmare de primire care va include data şi ora primirii, numãr de înregistrare şi semnãturã.
Cererile de participare la selecţie trimise prin orice alte mijloace (ex: fax sau e-mail), trimise la alte adrese sau trimise dupã termenul limitã vor fi respinse.
Cererile de participare la selecţie completate de mânã nu vor fi acceptate.

2.2.3. Termenul limitã

Termenul limitã pentru primirea cererilor de participare la selecţie şi a documentaţiei este 15 februarie 2006 (data poştei), ora 16.00.

Orice solicitare primitã dupã termenul limitã va fi respinsã.

2.3. EVALUAREA SI SELECTAREA CERERILOR DE PARTICIPARE LA SELECTIE

Toatã documentaţia solicitanţilor va fi examinatã şi evaluatã de cãtre Comitetul Naţional de Selecţie conform urmatoarelor criterii:
(1) Conformitatea cererii
Se verificã dacã cererea este completã, în acord cu grila de conformitate administrativã.
(2) Eligibilitatea solicitanţilor
Eligibilitatea solicitantului se stabileşte conform criteriilor de eligibilitate.
(3) Evaluarea relevanţei documentaţiilor solicitanţilor
Evaluarea relevanţei documentaţiei solicitanţilor va fi efectuatã în conformitate cu criteriile de relevanţã conţinute în Grila de Evaluare.
Neconformitatea cererii şi neîncadrarea în criteriile de eligibilitate conduc la respingerea solicitãrii.
Criteriile de conformitate şi de eligibilitate sunt eliminatorii. Documentaţia care nu întruneşte aceste criterii este exclusã de la etapa evaluãrii criteriilor de relevanţã.
La evaluarea relevanţei documentaţiei solicitanţilor vã rugãm luaţi notã de urmãtoarele informaţii importante:
Notã privind Punctajul
Evaluarea relevanţei se face pe baza criteriilor de relevanţã, subcriteriilor şi punctajelor descrise în Grila de evaluare. Fiecãrui subcriteriu îi corespunde un punctaj între 1 şi 5 în concordanţã cu urmãtoarele recomandãri:

1 = foarte slab; 2 = slab; 3 = acceptabil; 4 = bun; 5 = foarte bun.

Se va efectua un total al punctajului pentru fiecare solicitant.
Calitatea tuturor dosarelor depuse pentru o regiune va fi evaluatã pe baza grilelor de evaluare în funcţie de care fiecare şcoalã va obţine un punctaj. Decizia finalã se va lua de cãtre Comitetul Naţional de Selecţie dupã ce au fost examinate toate dosarele. Comitetul Naţional de Selecţie va întocmi în final o listã de şcoli propuse pentru a funcţiona ca centre suport pentru educaţia la distanţã cuprinse în proiectul Phare 2004-2006, menţionând punctajul acordat şi domeniile de pregãtire din oferta educaţionalã a şcolii. Selecţia se va efectua în ordinea descrescãtoare a punctajului obţinut în urma evaluãrii dosarelor, la nivel regional şi naţional precum şi pe baza domeniilor de pregãtire profesionalã oferite de şcoli, corelate cu domeniile de dezvoltare din PRAI astfel încât sã nu fie selectate mai multe şcoli cu acelaşi domeniu de pregãtire la nivel naţional. Numãrul maxim de şcoli selectate pe regiune va fi de 2.

2.4. INFORMATII PRIVIND DECIZIA DE SELECTIE A UNITAŢILOR DE INVAŢAMANT CARE VOR PARTICIPA LA PROGRAM CA CENTRE PENTRU EDUCAŢIA LA DISTANTĂ

Lista definitivã a şcolilor selectate este aprobatã de Ministrul Educaţiei şi Cercetãrii prin ordin care va fi publicat pe site-ul www.edu.ro. Solicitanţii vor fi informaţi în scris, la cerere, privind motivele de respingere a cererii de selecţie. Decizia de a respinge o cerere de participare la selecţie va avea la bazã unul din urmãtoarele motive:
● Cererea a fost primitã dupã data de închidere a licitaţiei;
● Dosarul de cerere nu rãspunde criteriilor de conformitate administrativã sau condiţiilor de eligibilitate prestabilite;
● Cererea nu a fost completatã conform precizãrilor din prezentul ghid;
● Cererea a fost scrisã de mânã;
● Calitatea documentaţiei prezentate nu a întrunit punctajul care sã permitã încadrarea în numãrul de şcoli stabilit.

Lista abrevierilor:
ADR - Agenţia de Dezvoltare Regionalã
AJOFM - Agenţia Judeţeanã de Ocupare a Forţei de Muncã
CJ - Consiliul Judeţean
CLDPS - Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social
CNDIPT- Centrul Naţional de Dezvoltare a învãţãmântului Profesional şi Tehnic
ISJ - Inspectoratul Şcolar Judeţean
MEdC - Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii
MIE - Ministerul Integrãrii Europene
TVET - Învãţãmânt Profesional şi Tehnic
PRAI - Plan Regional de acţiune pentru Învãţãmânt Profesional şi Tehnic
PLAI - Plan Local (judeţean) de acţiune pentru Învãţãmânt Profesional şi Tehnic

Anexe:
2.1. Lista şcolilor eligibile din Proiectul Phare TVET 2001-2002
2.2. Lista şcolilor eligibile din proiectul Phare RO 9405
2.3. Lista domenii/ profiluri prioritare pe regiuni de dezvoltare, identificate prin PRAI
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016