Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 780 din 14 octombrie 2009  privind acordarea autorizatiei de functionare POOL-ULUI DE ASIGURARE IMPOTRIVA DEZASTRELOR NATURALE - S.A. pentru desfasurarea activitatii de asigurare obligatorie a locuintelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 780 din 14 octombrie 2009 privind acordarea autorizatiei de functionare POOL-ULUI DE ASIGURARE IMPOTRIVA DEZASTRELOR NATURALE - S.A. pentru desfasurarea activitatii de asigurare obligatorie a locuintelor

EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 916 din 28 decembrie 2009
În conformitate cu prevederile <>Legii nr. 260/2008 privind asigurarea obligatorie a locuinţelor împotriva cutremurelor, alunecãrilor de teren sau inundaţiilor şi ale normelor emise în aplicarea acesteia,
în baza Hotãrârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor din data de 14 octombrie 2009, prin care s-a acordat autorizaţia de funcţionare POOL-ULUI DE ASIGURARE ÎMPOTRIVA DEZASTRELOR NATURALE - S.A. pentru desfãşurarea activitãţii de asigurare obligatorie a locuinţelor,

Comisia de Supraveghere a Asigurãrilor decide:

ART. 1
Se acordã autorizaţia de funcţionare POOL-ULUI DE ASIGURARE ÎMPOTRIVA DEZASTRELOR NATURALE - S.A. (PAID) pentru desfãşurarea activitãţii de asigurare obligatorie a locuinţelor.
ART. 2
Societatea are obligaţia prezentãrii la Comisia de Supraveghere a Asigurãrilor a copiilor documentelor care atestã înregistrarea societãţii ca persoanã juridicã: actul constitutiv, atestat de un consilier juridic/avocat sau autentificat de un notar public, hotãrârea judecãtoreascã de înfiinţare, certificatul de înregistrare emis de oficiul registrului comerţului şi certificatul constatator cuprinzând toate datele de identificare ale societãţii.
ART. 3
În termen de 3 luni de la data obţinerii autorizaţiei de funcţionare, PAID are obligaţia:
- sã transmitã studiul de fezabilitate pentru urmãtorii 3 ani, care va cuprinde urmãtoarele:
a) estimarea marjei de solvabilitate minime;
b) elementele fondului minim de siguranţã, în conformitate cu prevederile <>art. 16 alin. (6) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurãrilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale normelor emise în aplicarea acesteia;
c) estimarea cheltuielilor generale de administraţie şi a cheltuielilor cu comisioanele, precum şi sursele de finanţare a acestora;
d) estimarea cheltuielilor aferente membrilor consiliului de administraţie, persoanelor din conducerea executivã şi persoanelor care ocupã funcţiile de conducere menţionate în anexa nr. 7 la Normele privind autorizarea asigurãtorilor, puse în aplicare prin <>Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor nr. 16/2009 , cu excepţia conducãtorului activitãţii de asigurãri de viaţã şi a medicului. Estimarea se va defalca pe fiecare categorie în parte;
e) proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli, proiectul contului de profit şi pierdere, proiectul contului tehnic al asigurãrii generale, proiectul contului netehnic;
f) estimarea primelor subscrise şi a daunelor ce vor fi plãtite;
g) resursele financiare pentru acoperirea cheltuielilor;
- sã transmitã copia contractului/contractelor de reasigurare, lista cuprinzând reasigurãtorii, cu menţionarea cotei de participare a fiecãruia, dovada plãţii ratelor primelor de reasigurare, precum şi alte documente sau informaţii solicitate de Comisia de Supraveghere a Asigurãrilor;
- sã încadreze persoane care îndeplinesc condiţiile de pregãtire şi de competenţã profesionalã şi sã prezinte documentaţia în vederea aprobãrii, pentru funcţiile menţionate în anexa nr. 7 la Normele privind autorizarea asigurãtorilor, puse în aplicare prin <>Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor nr. 16/2009 , cu excepţia conducãtorului activitãţii de asigurãri de viaţã şi a medicului, cu respectarea şi în conformitate cu prevederile normelor mai sus menţionate;
- sã distribuie poliţele tipãrite asigurãtorilor autorizaţi într-un termen de 90 de zile de la constituirea PAID;
- sã prezinte programul de reasigurare întocmit în conformitate cu prevederile Normelor privind autorizarea asigurãtorilor, puse în aplicare prin <>Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor nr. 16/2009 . În vederea acoperirii dezastrelor naturale, astfel cum sunt definite la <>art. 2 lit. b) din Legea nr. 260/2008 privind asigurarea obligatorie a locuinţelor împotriva cutremurelor, alunecãrilor de teren sau inundaţiilor, PAID va prezenta Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor calculul expunerii (sau acumulãrii) maxime pe clasa de asigurare practicatã, modul de estimare a daunei maxime posibile, precum şi programul de reasigurare privind astfel de riscuri, din care sã rezulte capacitatea PAID de a le subscrie, respectiv reţinerea netã.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor,
Angela Toncescu


Bucureşti, 14 octombrie 2009.
Nr. 780.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016