Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 761 din 11 septembrie 2007  privind activitatea de control    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 761 din 11 septembrie 2007 privind activitatea de control

EMITENT: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 637 din 18 septembrie 2007
Având în vedere dubla calitate a Consiliului Naţional al Audiovizualului, de garant al interesului public şi de unicã autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale,
în conformitate cu dispoziţiile art. 10 alin. (4) şi (5), ale <>art. 17 alin. (4) din Legea audiovizualului nr. 504/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 18 alin. (1)-(3), ale art. 88 alin. (1) şi (3), ale <>art. 89 şi 91 din Legea audiovizualului nr. 504/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Naţional al Audiovizualului,

Consiliul Naţional al Audiovizualului emite urmãtoarea decizie:

ART. 1
(1) Personalul de control din cadrul Serviciului inspecţie al Consiliului Naţional al Audiovizualului este alcãtuit din corpul de inspectori.
(2) Inspectorii dispun de legitimaţie de serviciu, în baza cãreia îşi exercitã activitatea de control, precum şi de ştampilã, care va fi aplicatã pe documentele de control, întocmite şi semnate personal.
(3) În activitatea de control, inspectorul are obligaţia sã se legitimeze şi sã precizeze motivul sau obiectivul controlului.
(4) Constatãrile rezultate în urma activitãţilor de control se consemneazã într-un raport de monitorizare sau de constatare, semnat, datat şi ştampilat de inspector, care va fi transmis şefului Serviciului inspecţie.
ART. 2
Personalului din cadrul Serviciului inspecţie îi revin urmãtoarele atribuţii principale:
a) verificarea conţinutului programelor audiovizuale;
b) verificarea respectãrii structurii serviciilor de programe;
c) verificarea ofertei de servicii de programe retransmise;
d) verificarea respectãrii datelor din deciziile de autorizare audiovizualã;
e) verificarea respectãrii şi punerii în aplicare a deciziilor de sancţionare, precum şi a celor cu caracter normativ emise de Consiliul Naţional al Audiovizualului;
f) primirea şi analizarea plângerilor sau a sesizãrilor adresate de orice persoanã fizicã ori juridicã, primite prin orice mijloc de comunicare;
g) informarea publicului cu privire la drepturile acestuia în relaţia cu radiodifuzorii, distribuitorii de servicii şi Consiliul Naţional al Audiovizualului;
h) informarea radiodifuzorilor, distribuitorilor de servicii şi a altor persoane interesate, la solicitarea acestora, cu privire la deciziile, instrucţiunile şi recomandãrile adoptate de Consiliul Naţional al Audiovizualului;
i) alte sarcini şi obiective stabilite de Consiliul Naţional al Audiovizualului.
ART. 3
(1) Verificarea conţinutului programelor audiovizuale sau al programelor retransmise se realizeazã, de regulã, la sediul teritorial al Consiliul Naţional al Audiovizualului în care îşi desfãşoarã activitatea inspectorul sau, dupã caz, la sediul radiodifuzorului ori al staţiei cap de reţea.
(2) În cazul serviciilor de programe difuzate în alte localitãţi decât cele în care îşi are Consiliul Naţional al Audiovizualului sediul teritorial, verificarea se poate realiza şi la sediul radiodifuzorului din localitatea respectivã sau, dupã caz, al staţiei cap de reţea.
(3) Inspectorul poate solicita radiodifuzorului punerea la dispoziţie a înregistrãrilor programelor difuzate.
ART. 4
În absenţa reprezentantului legal al radiodifuzorului sau al distribuitorului de servicii ori a persoanelor competente sã dea relaţiile necesare, inspectorul poate solicita, în scris, prezentarea acestora la sediul teritorial al Consiliului Naţional al Audiovizualului, în scopul lãmuririi aspectelor constatate. În invitaţie se vor preciza data şi ora, precum şi documentele necesare a fi prezentate.
ART. 5
În cazul primirii unor plângeri sau sesizãri scrise, acestea vor fi înregistrate şi înaintate Serviciului inspecţie pentru a fi prezentate Consiliului Naţional al Audiovizualului, care va dispune mãsurile ce se impun. În situaţia în care plângerea sau sesizarea este transmisã sub altã formã (mijloc de comunicare), inspectorul o va aduce imediat la cunoştinţã şefului Serviciului inspecţie, care o va prezenta Consiliului Naţional al Audiovizualului.
ART. 6
În cazul refuzului nejustificat de a permite inspectorului exercitarea atribuţiilor ce îi revin, Consiliul Naţional al Audiovizualului poate decide sancţionarea radiodifuzorului sau a distribuitorului de servicii, conform prevederilor <>art. 91 din Legea audiovizualului nr. 504/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 7
În activitatea desfãşuratã, inspectorii, în calitate de funcţionar public, se supun normelor de conduitã prevãzute de <>Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, şi de <>Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduitã a funcţionarilor publici, republicatã.
ART. 8
La data intrãrii în vigoare a prezentei decizii se abrogã <>Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 86/2003 privind activitatea de control, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 298 din 6 mai 2003.

Preşedintele Consiliului Naţional
al Audiovizualului,
Rãsvan Popescu

Bucureşti, 11 septembrie 2007.
Nr. 761.
_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016