Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
DECIZIE nr. 714 din 7 decembrie 2017 privind stabilirea atribuţiilor domnului Mircea Băcală, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului
Având în vederea propunerea formulată de ministrul delegat pentru fonduri europene prin Adresa nr. 534/MN din 29 noiembrie 2017, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului cu nr. 5/8.042 din 4 decembrie 2017, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari publici, cu modificările şi completările ulterioare, prim-ministrul emite prezenta decizie. ARTICOL UNIC Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Mircea Băcală, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească atribuţii ce intră în sfera de competenţă a Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene, respectiv în domeniul programelor şi fondurilor europene, la nivelul judeţului Timiş. Fişa de descriere a atribuţiilor şi responsabilităţilor şi a modului de raportare a activităţii desfăşurate se stabileşte prin ordin al ministrului delegat pentru fonduri europene. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental şi a celorlalte drepturi aferente se realizează de către Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile legii, pe bază de pontaj şi raport lunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activităţii pe care o desfăşoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite şi/sau reprezentantul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene. Evaluarea anuală se realizează, în condiţiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activităţii desfăşurate.
PRIM-MINISTRU MIHAI TUDOSE Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Roxana-Cezarina Bănică
Bucureşti, 7 decembrie 2017. Nr. 714. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email