Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 68 din 24 martie 2011  privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - Romania pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 68 din 24 martie 2011 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - Romania pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii

EMITENT: AGENTIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR SI PROGRAMELOR PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 234 din 4 aprilie 2011

    Având în vedere prevederile anexei nr. 3/35/27 la <>Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010, ale <>art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>art. 3 lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor <>art. 5 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 15 alin. (5) şi art. 16 pct. B lit. a) din partea a III-a cap. I din <>Ordinul ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri nr. 658/2009 privind aprobarea <>Regulamentului de organizare şi funcţionare al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu modificãrile ulterioare,

    preşedintele Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii emite prezenta decizie.

    ART. 1
    Se aprobã Procedura de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta decizie.
    ART. 2
    Prezenta decizie se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare în termen de 5 zile lucrãtoare de la data publicãrii.

                   Preşedintele Agenţiei pentru Implementarea
                Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi
                               Mici şi Mijlocii,
                                Cristian Haiduc

    Bucureşti, 24 martie 2011.
    Nr. 68.

    ANEXÃ

                                   PROCEDURÃ
            de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - România
                pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor
                                mici şi mijlocii

                                 - PS - 04.05-

    1. Obiectivul Programului
    Programul UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, este un program de încurajare şi de stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de cãtre Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, denumitã în continuare AIPPIMM, în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 65/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    EMPRETEC este un program integrat de pregãtire, care oferã întreprinzãtorilor instruire şi asistenţã tehnicã, precum şi un cadru instituţional pentru dezvoltarea capacitãţilor antreprenoriale şi creşterea competitivitãţii pe piaţa localã şi internaţionalã a întreprinderilor mici şi mijlocii.
    EMPRETEC este un program internaţional pentru dezvoltarea şi sprijinirea antreprenorilor. Programul se desfãşoarã sub egida Conferinţei Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare (UNCTAD Geneva) şi este operaţional în peste 25 de ţãri din America Centralã, America Latinã, Africa şi Orientul Mijlociu. România este prima ţarã din Europa în care se implementeazã acest program. AIPPIMM s-a implicat în acest program în calitate de partener al UNCTAD şi finanţator al programului, conform documentului de proiect nr. 641 din 21 decembrie 2001.
    Grupul-ţintã al Programului include antreprenori existenţi sau potenţiali, precum şi top manageri, inclusiv specialişti din organizaţii publice sau private presupuşi a se comporta de o manierã antreprenorialã sau managerialã.
    Obiectivele Programului sunt: susţinerea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, crearea de noi locuri de muncã, creşterea numãrului de întreprinderi mici şi mijlocii capabile sã facã faţã competiţiei şi forţelor concurenţiale în condiţiile globalizãrii pieţelor.
    Programul îşi propune:
    a) identificarea întreprinzãtorilor de succes;
    b) dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale şi a capacitãţii manageriale;
    c) dezvoltarea metodelor moderne de afaceri;
    d) mobilizarea resurselor antreprenoriale româneşti şi întãrirea dinamismului antreprenorial al întreprinderilor mici şi mijlocii din Romania;
    e) facilitarea accesului la finanţãri pentru beneficiarii Programului;
    f) dezvoltarea capacitãţii întreprinderilor mici şi mijlocii de a elabora şi implementa strategii de afaceri competitive;
    g) sprijinirea întreprinderilor mici şi mijlocii pentru extinderea pieţelor de desfacere şi creşterea exporturilor;
    h) dezvoltarea contactelor şi reţelelor de afaceri în afara României şi iniţierea de cooperãri transfrontaliere.
    Pentru 2011 misiunea parteneriatului AIPPIMM şi UNCTAD/EMPRETEC este de a continua integrarea programului EMPRETEC în structura instituţionalã de sprijin a sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii din România şi de a creşte calitatea şi impactul acestuia pentru dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii şi a antreprenoriatului din România.
    2. Bugetul Programului
    2.1. Programul se finanţeazã din bugetul pe anul 2011 al AIPPIMM şi a fost aprobat prin anexa nr. 3/35/27 la <>Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010.
    2.2. AIPPIMM administreazã, gestioneazã şi deruleazã direct sau prin intermediul organizaţiilor ori instituţiilor de drept privat programele de încurajare şi stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, denumite în continuare OTIMMC, a cãror listã este prevãzutã în anexa nr. 2, şi asigurã managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care transpune în legislaţia naţionalã Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicatã în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L124 din data de 20 mai 2003.
    2.3. Pentru realizarea Programului se alocã de la bugetul de stat pe anul 2011 suma de 350.000 lei, din care suma de 10.000 dolari SUA va fi transferatã cãtre UNCTAD pentru activitatea de coordonare şi misiuni de control al calitãţii, conform addendumului nr. 5 din 22 martie 2011 la documentul de proiect nr. 641 din 21 decembrie 2001, iar restul bugetului va fi împãrţit în mod egal celor 8 OTIMMC organizatoare pentru asigurarea onorariilor trainerilor pentru susţinerea celor 8 workshopuri în cadrul Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START.
    3. Derularea Programului
    Prin Program se finanţeazã workshopurile UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii în domenii de interes pentru dezvoltarea capacitãţilor antreprenoriale, în scopul dobândirii cunoştinţelor teoretice şi cu aplicabilitate practicã, necesare începerii şi dezvoltãrii unei afaceri.
    Workshopurile UNCTAD/EMPRETEC vor fi organizate sub coordonarea celor 5 centre EMPRETEC (un centru naţional - AIPPIMM şi 4 centre regionale - OTIMMC Cluj, OTIMMC Constanţa, OTIMMC Craiova şi OTIMMC Iaşi) şi se vor desfãşura în 8 locaţii (arondate celor 8 OTIMMC), care vor fi afişate pe site-ul www.aippimm.ro. În cadrul aceluiaşi workshop nu pot participa rude de gradul I, rude de gradul II şi soţ/soţie.
    În cadrul acestui program, OTIMMC sunt arondate centrelor EMPRETEC astfel:
    - Centrul Naţional EMPRETEC România - AIPPIMM: OTIMMC Ploieşti şi OTIMMC Braşov;
    - Centrul Regional EMPRETEC Transilvania: OTIMMC Cluj şi OTIMMC Târgu Mureş;
    - Centrul Regional EMPRETEC Sud-Est: OTIMMC Constanţa;
    - Centrul Regional EMPRETEC Oltenia - Banat: OTIMMC Craiova şi OTIMMC Timişoara;
    - Centrul Regional EMPRETEC Moldova: OTIMMC Iaşi.
    Centrele EMPRETEC vor asigura organizarea şi desfãşurarea workshopurilor astfel:
    - propun locaţiile de desfãşurare a workshopurilor, astfel încât acestea sã respecte standardele de calitate impuse de UNCTAD;
    - pregãtesc şi organizeazã împreunã cu trainerii interviurile participanţilor;
    - menţin legãtura şi comunicã cu trainerii şi participanţii în vederea bunei organizãri şi desfãşurãri ale workshopurilor.
    OTIMMC organizatoare vor asigura plata cheltuielilor ocazionate de desfãşurarea cursului din bugetul alocat prin program fiecãruia dintre cele 8 OTIMMC (onorariile trainerilor).
    Taxa de participare la cele 8 workshopuri UNCTAD/EMPRETEC din cadrul Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START este de 1.000 lei şi va fi achitatã la sediile OTIMMC de care aparţine fiecare participant selectat în urma interviului organizat în cadrul programului, în termen de 3 zile de la selecţie, dar nu mai târziu de prima zi a cursului.
    La cererea potenţialilor beneficiari, centrele EMPRETEC pot organiza şi alte workshopuri faţã de cele 8 din cadrul Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START.
    Pentru acestea, fiecare centru va fixa cuantumul taxei de participare în funcţie de numãrul de solicitanţi şi cheltuielile ocazionate de desfãşurarea workshopului.
    Produsul de bazã oferit participanţilor la program este atelierul de lucru pentru dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale dezvoltat de Universitatea Harvard împreunã cu Management Systems International şi McBeer & Co, care se va desfãşura pe parcursul a 9 zile calendaristice.
    În vederea implementãrii Programului, serviciile de instruire specifice Programului vor fi efectuate de traineri naţionali certificaţi şi în curs de certificare de cãtre UNCTAD Geneva.
    AIPPIMM/OTIMMC responsabilã/responsabile de desfãşurarea celor 8 workshopuri va/vor face public pe site-ul www.aippimm.ro locaţiile şi perioada de desfãşurare a acestora.
    Înregistrarea formularelor de participare la workshopurile organizate în cadrul etapei I a Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro, conform procedurii de înscriere on-line şi înregistrare în Registrul unic electronic, aprobatã de preşedintele AIPPIMM.
    Se considerã cã prin înscrierea la Program aplicantul este de acord cu furnizarea în favoarea AIPPIMM a anumitor date cu caracter personal (de exemplu: CNP, adresã de domiciliu etc.), date care vor fi securizate în cadrul Registrului unic electronic al Programului.
    AIPPIMM, OTIMMC, precum şi participanţii la Program nu vor permite sau facilita folosirea de cãtre terţi a datelor referitoare la nume, brand, metodologie, logo şi material de training. În acest scop, participanţii la Program vor completa angajamentul prevãzut în anexa nr. 3.
    4. Beneficiarii Programului
    Pot beneficia de prevederile Programului persoanele fizice care îndeplinesc cumulativ, la data depunerii formularului de înscriere în program prevãzut în anexa nr. 1, urmãtoarele criterii de eligibilitate:
    a) sã fie cetãţeni români;
    b) sã aibã studii medii sau superioare definitivate cu diplomã de bacalaureat/licenţã ori adeverinţã care sã ateste finalizarea studiilor;
    c) s-au înscris la activitãţile prevãzute în Program, pe baza formularului de înscriere.
    5. Selecţia participanţilor în cadrul Programului
    Pentru workshopurile organizate în cadrul Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START, selecţia participanţilor se va face pe baza formularului completat on-line pe site-ul www.aippimm.ro şi a interviului organizat de traineri pe baza procedurii UNCTAD.
    Pentru workshopurile organizate la cerere, selecţia participanţilor se va face pe baza formularului completat şi depus la centrele EMPRETEC şi a interviului organizat de traineri pe baza procedurii UNCTAD.
    6. Confidenţialitate
    Formularele şi documentele justificative depuse de cãtre solicitanţi în cadrul Programului sunt confidenţiale, personalul AIPPIMM şi OTIMMC implicat în implementare având obligaţia de a nu dezvãlui informaţii menţionate în acestea cãtre terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
    AIPPIMM şi OTIMMC sunt autorizate sã publice, în orice formã şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarului şi activitatea la care participã.
    Documentele depuse de cãtre beneficiari în vederea participãrii în cadrul Programului vor fi pãstrate la sediul fiecãrui OTIMMC.
    7. Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor
    7.1. Monitorizarea şi controlul beneficiarilor Programului se vor face de cãtre Unitatea de monitorizare, control şi raportare (UMCR) din cadrul OTIMMC, pe baza procedurii de monitorizare şi control al Programului aprobate prin decizie a preşedintelui AIPPIMM.
    7.2. Participanţii la activitãţile din cadrul Programului vor completa şi vor transmite OTIMMC - UMCR formularul de raportare tehnicã prevãzut în anexa nr. 4. Transmiterea formularului de raportare tehnicã este obligatorie pentru toţi beneficiarii din cadrul Programului, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2012.
    7.3. Pe baza rezultatelor monitorizãrii derulãrii Programului şi a evaluãrii rezultatelor acestuia se va îmbunãtãţi şi se va diversifica programa workshopurilor.
    7.4. Reprezentanţii AIPPIMM şi cei ai OTIMMC au dreptul sã verifice veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, documentelor şi activitãţilor fãcute în cadrul Programului.
    7.5. Rapoartele de evaluare a cursanţilor întocmite de traineri vor fi transmise de AIPPIMM cãtre UNCTAD.

    ANEXA 1
    la procedurã

                             FORMULAR DE ÎNSCRIERE
              la Programul de dezvoltare antreprenorialã EMPRETEC

                               - PS - 04.05.01 -


    1. Numele şi prenumele: ...................................................
    2. Sexul: [] Masculin [] Feminin
    3. Adresa de acasã: Adresa de la serviciu:
    .......................................... ...............................
    .......................................... ...............................
    Telefon: ................................. Telefon: ......................
                                                 E-mail: .......................
    4. Vârsta: ...............................
    5. Starea civilã: [] Necãsãtorit [] Cãsãtorit [] Divorţat [] Vãduv/ã
    6. Aveţi copii? [] Da [] Nu
    7. Nivelul educaţiei (marcaţi rãspunsul/rãspunsurile corect/e):
    [] Aţi absolvit şcoala gimnazialã? [] Da [] Nu
    Numele (nr.) şcolii: .................................
    [] Aţi absolvit liceul? [] Da [] Nu
    Aţi obţinut diploma de bacalaureat? [] Da [] Nu
    Numele liceului: ......................................................
    [] Aţi absolvit şcoalã tehnicã/postlicealã/
    colegiu? [] Da [] Nu
    Câţi ani? .............................................................
    Aţi obţinut diploma de absolvire? [] Da [] Nu
    Ce specializare aţi avut? .............................................
    Denumirea unitãţii de învãţãmânt: .....................................
    [] Studii superioare (de orice fel) ............ Câţi ani? ............
    Aţi obţinut o diplomã universitarã? [] Da [] Nu
    Ce specializare aţi avut? .............................................
    Denumirea unitãţii de învãţãmânt: .....................................
    8. Aţi fost vreodatã ucenic? [] Da [] Nu
    În ce meserie? ........................................................
    Organizaţia/Persoana: .................................................
    9. A avut mama sau tatãl dumneavoastrã propria
    afacere? [] Da [] Nu
    Daca da, aţi lucrat în cadrul acelei afaceri? [] Da [] Nu
    10. A avut una dintre rudele dumneavoastrã, în afarã de pãrinţi, propria
    afacere?
                                                      [] Da [] Nu
    Dacã da, i-aţi ajutat vreodatã în afacerea
    respectivã? [] Da [] Nu
    11. Gândiţi-vã la 3 dintre prietenii dumneavoastrã
    cei mai apropiaţi.
    Completaţi numele şi ocupaţia lor:
    Numele şi prenumele prietenului #1 ...............
    Are acest/aceastã prieten(ã) propria afacere? [] Da [] Nu
    Numele şi prenumele prietenului #2 ...............
    Are acest/aceastã prieten(ã) propria afacere? [] Da [] Nu
    Numele şi prenumele prietenului #3 ...............
    Are acest/aceastã prieten(ã) propria afacere? [] Da [] Nu
    12. Au pãrinţii vreunuia dintre prietenii
    dumneavoastrã propria afacere? [] Da [] Nu
    13. Câţi dintre oamenii pe care îi cunoaşteţi
    personal au propria afacere? .....................................
    14. Aţi fost primul copil la pãrinţi? [] Da [] Nu
    15. Aţi cãlãtorit în strãinãtate? [] Da [] Nu
    Dacã da, menţionaţi ţãrile în care aţi cãlãtorit cel mai des şi de câte
    ori aţi cãlãtorit în fiecare dintre aceste ţãri.
                  Ţara Numãrul de vizite
         .................... .......................
         .................... .......................
         .................... .......................

    De câte ori pe an cãlãtoriţi în interiorul ţãrii, în afara regiunii unde
    v-aţi nãscut sau în afara regiunii în care locuiţi? .......................
    16. Vã rugãm completaţi în tabelul urmãtor datele referitoare la experienţa
    dumneavoastrã profesionalã începând cu actualul/ultimul loc de muncã:
┌──────────────────┬─────────────┬──────────────┬──────────────┬───────────────┐
│ Angajatorul │ Adresa │ Telefon │ Funcţia │ Perioada │
├──────────────────┼─────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────────┴─────────────┴──────────────┴──────────────┴───────────────┘

    17. Aţi încercat vreodatã sã începeţi o afacere
    proprie? [] Da [] Nu
    Ce tip de afacere? ......................................................
    Ce s-a întâmplat cu aceastã afacere? ....................................
    18. Aveţi în prezent o afacere proprie? [] Da [] Nu
    Ce tip de afacere? ......................................................
    19. Dacã intenţionaţi sã începeţi o afacere sau sã o extindeţi pe cea
    existentã, ce tip de afacere aţi începe/extinde? (Vã rugãm sã
    detaliaţi) ..........................................................
    20. Dacã nu intenţionaţi sã începeţi o afacere chiar acum, cum intenţionaţi
    sã folosiţi experienţa acumulatã la acest seminar de
    instruire? ..........................................................
    21. De ce capital credeţi cã aveţi nevoie ca sã începeţi sau sã extindeţi
    o afacere? ..........................................................
    22. Estimaţi suma de bani din fiecare dintre sursele menţionate mai jos pe
    care o puteţi folosi în începerea/extinderea afacerii dumneavoastrã:
                Bani personali ......................................
                Împrumuturi sau bani oferiţi de familie .............
                Împrumuturi sau bani oferiţi de prieteni ............
                Alte surse: .......... Specificaţi: .................
    23. Aveţi casa, apartamentul sau terenul dumneavoastrã
    personalã/personal? [] Da [] Nu
    24. Care dintre lucrurile menţionate mai jos consideraţi cã reprezintã
    ingredientul cel mai important în succesul unei afaceri? (Marcaţi o
    singurã opţiune.)
    [] Banii [] Educaţia [] Prietenii [] Motivaţia [] Altele
    25. Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia urmãtoare?
    "Este mai important pentru un loc de muncã sã ofere oportunitãţi
    decât siguranţã." [] De acord [] Nu sunt de acord
    26. Folosiţi-vã imaginaţia şi încercaţi sã vã gândiţi la cât mai multe
    utilizãri ale rumeguşului sau ale produselor care se pot face din rumeguş.
          1. ................... 4. ..............
          2. ................... 5. ..............
          3. ................... 6. ..............
    27. Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia urmãtoare?
    "Sunt oportunitãţi suficiente pentru ca oameni ca mine sã înceapã o afacere
    în ţara asta." [] De acord [] Nu sunt de acord
    28. Imaginaţi-vã cã fratele sau sora dumneavoastrã vã oferã un cadou
    de 30.000 dolari SUA pentru a-i cheltui cum doriţi dumneavoastrã.
    Ce aţi face cu ei?
    Prima utilizare: ............................................
    A doua utilizare: ...........................................
    A treia utilizare: ..........................................
    29. Dacã aţi putea avea locul de muncã şi salariul şefului dumneavoastrã
    pentru urmãtorii 5 ani, aţi accepta? [] Da [] Nu
    30. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastrã de a începe o afacere proprie sau
    de a extinde afacerea dumneavoastrã deja existentã? (Marcaţi un singur
    rãspuns.)
    [] Nu ştiu [] Medie [] Destul de puternicã [] Foarte puternicã
    31. În aceastã etapã, care sunt şansele de succes ale afacerii
    dumneavoastrã? (Marcaţi un singur rãspuns.)
    [] 10% [] 20% [] 30% [] 40% [] 50%
    [] 60% [] 70% [] 80% [] 90% [] 100%
    Vã rugãm sã explicaţi rãspunsul.........................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    32. Sunteţi dispus sã investiţi 9 zile neîntrerupt din timpul dumneavoastrã
    pentru a participa la un atelier intensiv de lucru?
    [] Da [] Nu
    33. Cum aţi auzit de acest program? ....................................
    34. La ce alte cursuri sau seminare de dezvoltare antreprenorialã sau a
    afacerilor aţi mai participat? Vã rugãm sã oferiţi detalii.

           ┌─────────────────┬───────────────────┐
           │ Cursul │ Perioada │
           ├─────────────────┼───────────────────┤
           │ │ │
           ├─────────────────┼───────────────────┤
           │ │ │
           ├─────────────────┼───────────────────┤
           │ │ │
           ├─────────────────┼───────────────────┤
           │ │ │
           └─────────────────┴───────────────────┘

    35. Descrieţi afacerea dumneavoastrã sau ideea de afaceri:
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................


    Semnãtura aplicantului:



    ANEXA 2
    la procedurã

                              LISTA
                oficiilor teritoriale ale întreprinderilor
                       mici şi mijlocii şi cooperaţie

                              - PS - 04.05.02 -



┌────┬────────────────────┬──────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Oficiile teritoriale│ │ │
│crt.│ale întreprinderilor│ Adresa │ Telefon/Fax │
│ │mici şi mijlocii şi │ │ │
│ │ cooperaţie │ │ │
│ │ (judeţe arondate) │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1.│BRAŞOV │ │tel. 0368-434.154 fax 0368-434.155│
│ │Braşov │Str. Turnului nr. 5, sc. B, et. 4, Braşov,│tel. 0268-548.018 fax 0268-548.017│
│ │Covasna │cod poştal 500209 │www.aippimm.ro │
│ │Sibiu │ │oficiubrasov@aippimm.ro │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2.│CLUJ-NAPOCA │ │ │
│ │Bihor │ │ │
│ │Bistriţa-Nãsãud │str. Horea nr. 13, │tel. 0264-487.224 fax 0264-487.244│
│ │Cluj │Cluj-Napoca, cod poştal 400174 │www.aippimm.ro │
│ │Maramureş │ │oficiucluj@aippimm.ro │
│ │Satu Mare │ │ │
│ │Sãlaj │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3.│CONSTANŢA │ │ │
│ │Brãila │ │ │
│ │Buzãu │bd. Tomis nr. 79-81, et. 1, Constanţa, │tel. 0241-661.253 fax 0241-661.254│
│ │Constanţa │cod poştal 900669 │www.aippimm.ro │
│ │Galaţi │ │oficiuconstanta@aippimm.ro │
│ │Tulcea │ │ │
│ │Vrancea │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 4.│CRAIOVA │ │ │
│ │Dolj │str. Ştefan cel Mare nr. 12, et. 3, │tel./fax 0251-510.785 │
│ │Gorj │Craiova, cod poştal 200130 │www.aippimm.ro │
│ │Mehedinţi │ │oficiucraiova@aippimm.ro │
│ │Olt │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 5.│IAŞI │ │ │
│ │Bacãu │ │ │
│ │Botoşani │str. Elena Doamna nr. 61 A, et. 2, Iaşi, │tel./fax 0232-261.101 │
│ │Iaşi │cod poştal 700398 │tel. 0232-240.213 │
│ │Neamţ │ │www.aippimm.ro │
│ │Suceava │ │oficiuiasi@aippimm.ro │
│ │Vaslui │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 6.│PLOIEŞTI │ │ │
│ │Argeş │ │ │
│ │Bucureşti │ str. Cuza Vodã nr. 8, │tel. 0244-522.085 fax 0244-544.054│
│ │Cãlãraşi │ Ploieşti, cod poştal 100019 │www.aippimm.ro │
│ │Dâmboviţa │ │oficiuploiesti@clicknet. ro │
│ │Giurgiu │ │oficiuploiesti@aippimm.ro │
│ │Ialomiţa │ │ │
│ │Ilfov │ │ │
│ │Prahova │ │ │
│ │Teleorman │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 7.│TÂRGU MUREŞ │ │tel. 0265-311.660 fax 0265-260.818│
│ │Harghita │Piaţa Victoriei nr. 5, et. 2, Târgu Mureş,│www.aippimm.ro │
│ │Mureş │cod poştal 540029 │oficiutargumures@aippimm.ro │
│ │Alba │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 8.│TIMIŞOARA │ │tel. 0256-292.739 fax 0256-292.767│
│ │Arad │Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, Timişoara, │www.aippimm.ro │
│ │Caraş-Severin │cod poştal 300575 │otimmctimisoara@aippimm.ro │
│ │Hunedoara │ │ │
│ │Timiş │ │ │
└────┴────────────────────┴──────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘



    ANEXA 3
    la procedurã

                               ANGAJAMENT

                             - PS - 04.05.03 -

    Subsemnatul/Subsemnata, ............, domiciliat(ã) în ..........., identificat(ã) cu B.I./C.I. seria ..... nr. ........, eliberat(ã) de ....... la data de ........., administrator/asociat unic al S.C. ........, cu sediul în ..........., mã oblig prin prezentul angajament sã nu permit sau sã facilitez folosirea de cãtre terţi a datelor referitoare la nume, brand, metodologie, logo şi material de training folosite în cadrul workshopurilor EMPRETEC.


       Semnãtura .........................
                  (numele şi prenumele)

      Data ...............


    ANEXA 4
    la procedurã

                  FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICÃ*)

                           - PS - 04.05.04 -

    Perioada raportãrii: anul .........................
    Numele şi prenumele: ..............................
    Am participat la Programul UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii în perioada ..........................................
    Anterior participãrii la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
    [] Am deţinut o societate comercialã sau calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
    [] Nu am deţinut o societate comercialã sau calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
    Dacã rãspunsul este DA, precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC în dezvoltarea afacerii în care sunteţi implicat.
    .................................................................
    .................................................................
    Ulterior participãrii la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
    [] Am înfiinţat o societate comercialã sau am dobândit calitatea de acţionar, asociat ori administrator în cadrul unei întreprinderi.
    [] Nu am înfiinţat o societate comercialã sau nu am dobândit calitatea de acţionar, asociat ori administrator în cadrul unei întreprinderi.
    Dacã rãspunsul este NU, vã rugãm sã precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC.
    .................................................................
    .................................................................
    Dacã rãspunsul este DA, vã rugãm sã completaţi câmpurile de mai jos.
    Datele de identificare ale societãţii:
    Denumirea societãţii comerciale ..............................
    Adresa ..........................., telefon ......., fax ....., e-mail .....
    Data înregistrãrii societãţii comerciale ..................................
    Numãrul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului .................
    Codul unic de înregistrare .................................................
    Calitatea deţinutã în cadrul societãţii comerciale .........................
    Date de raportare tehnicã:
    - cifra de afaceri ..................................... lei;
    - profitul brut ........................................ lei;
    - numãrul mediu scriptic anual de personal ............. .
    Subsemnatul/Subsemnata, ......................, identificat(ã) cu actul de identitate seria ........ nr. ............, eliberat de ........... la data de ........., cu domiciliul în localitatea ............, str. ........... nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. ......, sectorul/judeţul .........., în calitate de reprezentant legal al societãţii (dupã caz) ..........., declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezentul formular sunt corecte şi complete.


    Numele şi prenumele .........................
    Semnãtura ...................................
    Funcţia .....................................
    Data semnãrii ...............................
    Ştampila
------------
    *) Se completeazã toate rubricile în limba românã, prin tehnoredactare.

                                  -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016