Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 65 din 23 mai 2000  privind adoptarea Normelor obligatorii pentru publicitate, teleshopping si sponsorizare in domeniul audiovizualului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 65 din 23 mai 2000 privind adoptarea Normelor obligatorii pentru publicitate, teleshopping si sponsorizare in domeniul audiovizualului

EMITENT: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 352 din 27 iulie 2000
În temeiul art. 32 şi cu respectarea dispoziţiilor <>art. 29 din Legea audiovizualului nr. 48/1992 ,
în vederea armonizarii legislaţiei interne cu legislaţia europeanã în domeniul audiovizualului,
în scopul reglementãrii modului de efectuare a publicitãţii, a teleshoppingului şi a sponsorizarii, în domeniul audiovizualului,

Consiliul Naţional al Audiovizualului decide adoptarea prezentelor norme.

CAP. 1
Dispoziţii generale

SECŢIUNEA 1
Definiţii

ART. 1
În înţelesul prezentei decizii termenii şi expresiile de mai jos se definesc dupã cum urmeazã:
a) publicitate audiovizuala înseamnã orice forma de mesaj difuzat prin mijloace de comunicare audiovizuala, pe baza de contract, în schimbul unei sume de bani, al unui serviciu echivalent sau al altor valori mobile ori imobile, în scopul de a promova numele, marca, imaginea, activitatea, produsele sau serviciile unui agent economic;
b) autopublicitate înseamnã orice tip de publicitate promovata de titularul de licenta al unui mijloc de comunicare audiovizuala, prin intermediul acestui mijloc, în legatura cu activitãţile sale de orice natura, autopublicitatea trebuind sa se supunã, în consecinta, tuturor regulilor obligatorii privind publicitatea;
c) autopublicitatea difuzatã în scop promotional nu este aducatoare de venituri directe, se referã strict la prezentarea cu anticipatie a unor emisiuni din grila de program a postului prin care se face anunţul sau a oricãrui alt post aparţinând aceluiaşi titular de licenta şi nu este inclusã în durata maxima de timp destinatã publicitãţii, dar nu poate fi inseratã, în intervalul orar 19,00-23,00, decât între emisiuni ori în pauzele acestora;
d) publicitatea mascatã este prezentarea în scop publicitar nedeclarat, în cadrul programelor audiovizuale, prin cuvinte, sunete sau imagini, a numelui, a marcii sau a activitãţii unui agent economic, atunci când o astfel de prezentare este facuta de postul de difuzare, în mod intentionat;
e) publicitatea inselatoare induce sau poate induce în eroare persoana cãreia îi este adresatã sau care ia contact cu aceasta publicitate în orice fel, inclusiv prin modul de prezentare, afectandu-i comportamentul economic şi lezandu-i interesul de consumator;
f) publicitatea comparativa este orice publicitate care se referã explicit sau implicit la un concurent sau la bunurile ori serviciile oferite de acesta;
g) ofertele fãcute direct publicului pentru vânzarea, cumpãrarea sau închirierea de produse şi pentru furnizarea de servicii, cu precizarea modului de plata, constituie un tip special de publicitate, denumit teleshopping;
h) spotul izolat de publicitate sau de teleshopping face excepţie de la regulile privind forma de prezentare grupata a publicitãţii şi a teleshoppingului; spotul izolat constituie o excepţie, se referã în mod obligatoriu la un singur subiect şi nu va avea, în cazul publicitãţii, o durata mai mare de 30 de secunde;
i) sponsorizarea este contribuţia directa sau indirecta a unei persoane juridice care nu este producãtor în domeniul audiovizual şi nu deţine licenţe audiovizuale la finanţarea, totalã sau parţialã, a unei emisiuni sau a unui program audiovizual, facuta în scopul de a-şi promova numele, marca sau obiectul activitãţii;
j) sponsor reprezintã orice persoana juridicã, publica sau privatã, din România sau din strãinãtate, care efectueazã o sponsorizare în condiţiile legii;
k) intervalele de teleshopping sunt perioadele cu o durata neîntreruptã de minimum 10 minute, care cuprind integral oferte fãcute direct publicului, prin prezentarea sau promovarea unor produse sau servicii, în scopul vânzãrii sau al închirierii de produse sau/şi al furnizarii de servicii, contra cost.

SECŢIUNEA a 2-a
Condiţii generale

ART. 2
Publicitatea şi teleshoppingul difuzate în cadrul programelor audiovizuale se vor conformã urmãtoarelor cerinţe:
a) sa fie loiale şi oneste;
b) nu trebuie sa prejudicieze interesele consumatorilor;
c) în spiritul concurentei loiale, trebuie sa promoveze, nu sa descurajeze;
d) în cadrul programelor audiovizuale sunt interzise publicitatea mascatã, publicitatea inselatoare şi publicitatea comparativa;
e) trebuie sa conţinã explicit informaţia vizuala şi/sau sonora prin care sa se poatã identifica în mod clar şi fãrã echivoc produsul ori serviciul cãruia i se face publicitate.
ART. 3
Publicitatea şi teleshoppingul trebuie sa evite prejudicierea intereselor minorilor şi sa ţinã seama de sensibilitatea lor deosebita, conformându-se urmãtoarelor criterii:
a) sa nu recomande minorilor sa cumpere un produs, sa solicite un serviciu sau sa practice o activitate, bazându-se pe lipsa de experienta şi pe credulitatea lor;
b) sa nu incurajeze minorii sa îşi convingã pãrinţii sau alte persoane sa obţinã respectivele bunuri sau servicii;
c) sa nu exploateze încrederea pe care minorii o au în pãrinţi, în profesori sau în alte persoane;
d) sa nu prezinte în mod nejustificat minori în situaţii periculoase sau vulgare.
ART. 4
Este interzisã orice influenta din partea beneficiarului publicitãţii asupra structurii şi conţinutului programelor în care se insereaza publicitatea.
ART. 5
În cadrul publicitãţii şi al teleshoppingului sunt interzise:
a) manifestãrile obscene, contrare bunelor moravuri;
b) prejudicierea demnitãţii, a onoarei şi a vieţii particulare a persoanei;
c) incitarea la violenta, ura nationala, rasialã, de clasa sau religioasã ori discriminãri bazate pe considerente de rasa, sex sau naţionalitate;
d) stimularea comportamentelor care pot prejudicia sãnãtatea şi siguranta personalã;
e) încurajarea comportamentelor care pot prejudicia protecţia mediului înconjurãtor;
f) aducerea de ofense la adresa convingerilor religioase sau politice.
ART. 6
(1) Prezentarea publicitãţii şi a teleshoppingului se face în limba romana; anunţurile publicitare pot fi difuzate într-o alta limba, în cadrul portiunilor de program radiofonic transmise în limba respectiva, în conformitate cu grila de program aprobatã.
(2) Este interzis ca publicitatea şi teleshoppingul sa facã uz de însemnele naţionale ori sa evoce, prin combinarea de culori, de semne grafice sau de sunete, drapelul sau imnul naţional al României.

CAP. 2
Publicitatea şi teleshoppingul

SECŢIUNEA 1
Prezentarea şi forma

ART. 7
(1) Publicitatea şi teleshoppingul trebuie sa fie în mod clar identificabile şi separate de restul programului prin mijloace optice şi/sau acustice. Publicitatea şi teleshoppingul trebuie sa fie transmise grupat.
(2) Fac excepţie de la prevederile alineatului precedent spoturile publicitare şi de teleshopping izolate, pentru care este însã obligatorie separarea de programul în care sunt inserate, prin ecrane neutre cu o durata de minimum o secunda.
(3) Un mesaj publicitar va fi transmis o singura data în acelaşi grupaj de publicitate.
ART. 8
(1) Publicitatea mascatã fiind interzisã, sunt interzise în consecinta descrierea într-o emisiune a calitãţilor, a performantelor sau a avantajelor conferite de produsele, mãrcile comerciale sau de serviciile furnizorului, precum şi anunţarea adresei şi/sau a telefonului acestuia.
(2) La efectuarea unei transmisii sau la înregistrarea unei emisiuni producãtorul sau realizatorul va evita prezentarea produselor, marcilor comerciale sau a serviciilor prezente în cadrul acelei emisiuni prin alegerea unghiurilor de încadrare, iar dacã respectarea acestei condiţii nu este posibila, se va evita aducerea lor în prim plan sau în plan detaliu.
ART. 9
Este interzisã în cadrul publicitãţii şi al teleshoppingului prezenta imaginii sau a vocii persoanelor care prezintã regulat emisiunile de ştiri sau alte emisiuni de actualitati.
ART. 10
Publicitatea şi teleshoppingul care folosesc tehnici subliminale sunt interzise.

SECŢIUNEA a 2-a
Inserarea publicitãţii şi a teleshoppingului

ART. 11
(1) Publicitatea şi teleshoppingul trebuie sa fie inserate între emisiuni; sub rezerva unor condiţii stabilite la alin. (2)-(4) publicitatea şi teleshoppingul pot fi inserate şi în timpul emisiunilor, astfel încât sa nu afecteze integritatea şi valoarea emisiunilor şi sa nu aducã prejudicii deţinãtorilor de drepturi.
(2) În emisiunile sportive şi în spectacolele cuprinzând pauze publicitatea şi teleshoppingul nu pot fi inserate decât în pauze.
(3) Lungmetrajele cinematografice şi filmele concepute pentru televiziune (cu excepţia serialelor, a foiletoanelor, a emisiunilor de divertisment sau a documentarelor), având o durata care depãşeşte 45 de minute, pot fi întrerupte o singura data la fiecare perioada completa de 45 de minute; o întrerupere suplimentarã este permisã dacã durata totalã a producţiei respective este cu cel puţin 20 de minute mai mare decât doua sau mai multe perioade complete de 45 de minute.
(4) Când alte emisiuni decât cele la care se referã alin. (2) şi (3) sunt întrerupte de publicitate, între sfârşitul şi, respectiv, începutul a doua grupaje publicitare sau autopublicitare, difuzate succesiv în interiorul emisiunii, trebuie sa se scurgã o perioada de cel puţin 20 de minute.
(5) Este interzisã inserarea publicitãţii şi a teleshoppingului în cadrul serviciilor religioase transmise în direct, în reluare sau înregistrate şi transmise ulterior.
ART. 12
(1) Sunt interzise publicitatea şi teleshoppingul în emisiunile de ştiri, în alte emisiuni de actualitati, în filmele documentare, în emisiunile cu caracter religios şi în emisiunile pentru copii, a cãror durata este mai mica de 30 de minute; când aceste emisiuni au o durata de minimum 30 de minute, se aplica dispoziţiile art. 11 alin. (4) şi (5).
(2) Transmisiunile în direct ale unor manifestãri politice, culturale, sportive etc., care au o desfãşurare continua, pot fi întrerupte pentru inserare de publicitate sau de teleshopping numai cu condiţia unei înţelegeri prealabile, scrise, între pãrţile interesate.
ART. 13
Prevederile art. 11 şi 12 se aplica tuturor formelor de mesaje cu conţinut publicitar, inclusiv anunţurilor publicitare care apar în cadru, fãrã întreruperea emisiunii, şi anunţurilor pentru serviciile telefonice cu valoare adãugatã.

SECŢIUNEA a 3-a
Timpul acordat publicitãţii şi teleshoppingului

ART. 14
Timpul de transmisie consacrat publicitãţii nu trebuie sa depãşeascã 15% din timpul de transmisie zilnica a programului; acest procent poate ajunge la 20% dacã publicitatea include oferte fãcute direct publicului pentru vânzarea, cumpãrarea sau închirierea de produse şi pentru furnizarea de servicii (teleshopping), cu condiţia ca timpul consacrat publicitãţii sa nu depãşeascã 15% din timpul de transmisie zilnica a programului.
ART. 15
Fac excepţie de la prevederile art. 14 intervalele de tip teleshopping reglementate în secţiunea a 6-a din prezentul capitol.
ART. 16
În interiorul unui interval de 60 de minute timpul de transmisie consacrat publicitãţii nu trebuie sa depãşeascã 20%; intervalul de 60 de minute se delimiteaza prin orele exprimate în numere întregi; pentru intervalele de emisie mai scurte decât un interval orar întreg durata publicitãţii nu va depãşi 20% din durata respectivei fracţiuni orare.
ART. 17
Anunţurile de utilitate publica şi apelurile umanitare transmise gratuit nu se includ în calculul timpului afectat publicitãţii.

SECŢIUNEA a 4-a
Interdicţii şi restrictii pentru anumite produse

ART. 18
Publicitatea şi teleshoppingul pentru tigari şi alte produse din tutun sunt interzise.
ART. 19
(1) Publicitatea şi teleshoppingul pentru bãuturile alcoolice de orice fel se supun urmãtoarelor reguli:
a) nu se vor adresa în special minorilor şi nici nu va fi prezenta o persoana minora în publicitatea pentru bãuturi alcoolice;
b) nu se va asocia consumul de alcool cu îmbunãtãţirea performantelor fizice sau cu conducerea automobilului;
c) nu se va sugera ca bãuturile alcoolice au proprietãţi terapeutice sau ca au un efect stimulativ, sedativ ori ca pot rezolva probleme personale;
d) nu se va incuraja consumul de bãuturi alcoolice şi nu se va crea o imagine negativa despre abstinenta sau despre consumul moderat de alcool;
e) nu se va evidenţia, ca o calitate pozitiva, conţinutul bogat în alcool al bãuturilor;
f) în orele de maxima audienta publicitatea pentru bãuturi alcoolice nu va conţine gestul bautului.
(2) Publicitatea pentru bãuturi alcoolice nu va fi inseratã în timpul emisiunilor destinate copiilor şi al transmisiunilor sportive.
ART. 20
(1) Publicitatea şi teleshoppingul pentru medicamentele şi tratamentele pentru care este necesarã o prescripţie medicalã sunt interzise.
(2) Publicitatea şi teleshoppingul pentru celelalte medicamente, tratamente şi aparate medicale vor fi în mod clar identificabile ca atare, loiale, veridice şi controlabile şi trebuie sa se conformeze cerintei de a nu avea efecte periculoase pentru individ, fapt care va trebui atestat de organismul abilitat de Ministerul Sãnãtãţii.
ART. 21
Publicitatea pentru orice tip de arme, muniţii, explozivi şi mijloace pirotehnice va fi facuta numai cu aprobarea Ministerului de Interne, pentru fiecare obiect al publicitãţii.
ART. 22
(1) Publicitatea pentru filmele cinematografice şi pentru spectacolele interzise minorilor, precum şi pentru filmele cu scene socante sau de o violenta excesiva este permisã numai în intervalul orar 0,00-5,00.
(2) Publicitatea pentru convorbirile telefonice erotice se va difuza numai în intervalul orar 0,00-5,00.
(3) Autopublicitatea promotionala privind difuzarea unor producţii cinematografice sau a altor genuri de emisiuni din categoria celor erotice, precum şi a celor de o violenta excesiva este interzisã.

SECŢIUNEA a 5-a
Prezentarea produselor şi a serviciilor oferite prin teleshopping

ART. 23
(1) Produsele sau serviciile vor fi descrise într-un mod cat mai precis, prin prezentarea parametrilor de calitate şi a tuturor elementelor cantitative care sunt stabilite şi/sau declarate de cãtre agentul economic producãtor sau vânzãtor în documentele de însoţire a produselor, impuse prin reglementãrile în vigoare.
(2) Imaginile, fotografiile şi desenele prezentate vor reproduce fidel calitãţile reale ale produsului sau ale serviciului prezentat şi nu vor conţine ambiguitãţi despre elementele ce definesc dimensiunile, greutatea şi parametrii calitativi.
ART. 24
(1) Oferta de vânzare va fi precisa şi cat mai completa posibil în ceea ce priveşte principalele sale componente: preţ, performanţe, garanţie, modalitãţi de vânzare.
(2) Vor fi specificate condiţiile de valabilitate a preţurilor (durata, data limita), precum şi intervalul în care cumpãrãtorul poate returna produsul pentru schimbare sau pentru rambursarea costului, fãrã penalizãri, în afarã cheltuielilor de returnare.
(3) Condiţiile de efectuare a comenzii vor fi clar precizate, fãrã nici un echivoc în ceea ce priveşte angajamentele menţionate mai sus.
ART. 25
Marca, numele fabricantului sau al distribuitorului unui produs ori al prestatorului unui serviciu oferit spre vânzare, respectiv furnizare, nu vor fi menţionate sau prezentate pe post şi nu vor face obiectul unui alt mod de anuntare sau de publicare cu referire la emisiune; marca va trebui sa fie precizatã, în cazul unei comenzi, împreunã cu numele producãtorului şi al agentului economic care asigura garanţia.
ART. 26
Teleshoppingul nu va incita minorii sa încheie contracte pentru cumpãrarea sau închirierea de bunuri ori pentru furnizarea de servicii.
ART. 27
Este interzisã oferta de produse sau de servicii pentru care publicitatea este interzisã printr-o reglementare în vigoare.

SECŢIUNEA a 6-a
Intervalele de teleshopping

ART. 28
(1) Intervalele de teleshopping pot fi difuzate pe cale radioelectrica, terestra sau prin satelit de posturile de televiziune, precum şi prin reţelele de distribuţie prin cablu, care oferã serviciile definite la <>art. 21 lit. b) şi c) din Legea audiovizualului nr. 48/1992 .
(2) Intervalele de teleshopping pot fi programate între orele 0,00-11,00 şi 14,00-16,00, cu excepţia zilelor de duminica şi a sarbatorilor legale, când pot fi difuzate între orele 0,00-9,00.
(3) Numãrul de intervale de teleshopping va fi de maximum 6 într-un program zilnic de 24 de ore, fãrã a depãşi o durata totalã de doua ore pe zi; numãrul lor se va reduce proporţional, în funcţie de numãrul de ore de program difuzate zilnic de postul respectiv.
(4) Intervalele de teleshopping vor fi clar identificate şi separate de celelalte emisiuni prin generice care sa anunţe fãrã echivoc intervalele de teleshopping care nu pot fi întrerupte de anunţuri publicitare sau de alte programe.
(5) Intervalele de teleshopping nu se difuzeazã în interiorul altor emisiuni.

SECŢIUNEA a 7-a
Elemente specifice programelor audiovizuale distribuite prin cablu

ART. 29
(1) În cazul programelor audiovizuale distribuite prin cablu prevederile prezentelor norme se aplica numai pentru publicitatea şi teleshoppingul difuzate în cadrul programelor de conceptie proprie şi al celor înregistrate prin diverse mijloace.
(2) Publicitatea transmisã prin procedeul videotext, în cadrul serviciului menţionat la <>art. 21 lit. b) din Legea nr. 48/1992 , este permisã în limita unei durate de maximum doua minute, într-un interval de o ora de program; anunţurile privind activitatea şi programul statiei, precum şi anunţurile cu caracter umanitar sau de interes public, transmise gratuit prin procedeul videotext, nu se includ în calculul timpului afectat publicitãţii.
(3) La retransmisia prin reţelele de distribuţie prin cablu a programelor audiovizuale recepţionate pe cale radioelectrica, terestra sau prin satelit, aprobate de Consiliul Naţional al Audiovizualului, responsabilitãţile ce decurg din aplicarea prezentelor norme nu sunt în sarcina organizatorului retransmisiei.
(4) La retransmisia prin reţelele de distribuţie prin cablu a unor programe audiovizuale autorizate, provenind din alte state, este obligatorie respectarea prevederilor art. 30.

CAP. 3
Publicitatea transfrontiera

ART. 30
(1) Mesajele publicitare sau de teleshopping difuzate pe posturi aflate sub jurisdicţia altor tari membre ale Consiliului Europei, care sunt retransmise în România, nu trebuie sa contravina normelor prevãzute în Convenţia europeanã pentru televiziunea transfrontiera.
(2) Dispoziţiile alineatului precedent nu se aplica în cazurile în care România a încheiat acorduri bilaterale sau multilaterale în acest domeniu cu ţãrile care nu sunt membre ale Consiliului Europei şi sub jurisdicţia cãrora se afla posturile de emisie în cauza.
(3) Mesajele publicitare sau de teleshopping incluse în programele difuzate de posturi aflate sub jurisdicţia altor state şi destinate exclusiv retransmiterii pe teritoriul României sau incluse în programe care nu sunt recepţionate, direct sau indirect, de publicul unuia sau mai multor state membre ale Consiliului Europei, vor respecta prevederile prezentei decizii.

CAP. 4
Sponsorizarea

SECŢIUNEA 1
Modalitãţi de realizare a sponsorizarii

ART. 31
(1) Sponsorizarea unor emisiuni sau programe de radiodifuziune ori de televiziune va fi anunţatã la începutul acestora şi este permisã numai în urmãtoarele condiţii:
a) numele, sigla sau imaginea de marca a sponsorului poate fi comunicatã la începutul şi/sau la sfârşitul emisiunii sau al programului;
b) la transmisiile în direct ale unor manifestãri sportive şi ale unor evenimente sociale, politice sau culturale este permisã prezenta în spaţiul din care se face transmisia a numelor, siglelor, marcilor sau a imaginilor unor agenţi economici ori a unor produse ale acestora, cu condiţia ca între titularul de licenta şi agenţii economici în cauza sa nu existe o relatie contractualã directa sau indirecta de sponsorizare ori de publicitate pentru evenimentul respectiv;
c) prezenta numelui, a siglei, a marcii sau a imaginii de marca a sponsorului este permisã, în interiorul emisiunilor ori al programelor care transmit manifestãri sportive sau culturale ori în emisiunile-concurs sau de divertisment, la intervale de cel puţin 20 de minute.
(2) Sponsorul nu va influenta conţinutul, forma sau programarea emisiunilor ori a programelor şi nu va afecta în nici un fel independenta editoriala a postului respectiv de televiziune sau de radiodifuziune.
(3) Publicitatea în favoarea produselor şi a serviciilor sponsorului sau ale unui terţ în timpul programelor sau al emisiunilor sponsorizate este interzisã.

SECŢIUNEA a 2-a
Restrictii privind sponsorizarea

ART. 32
Este interzisã sponsorizarea programelor sau a emisiunilor de ştiri şi a celor politice.
ART. 33
(1) Persoanele juridice din România nu pot efectua activitãţi de sponsorizare din surse obţinute de la bugetul de stat.
(2) Nu pot fi sponsori partidele şi formaţiunile politice.
(3) Emisiunile şi programele de televiziune sau de radiodifuziune nu pot fi sponsorizate de societãţi ale cãror principale activitãţi sunt producerea şi vânzarea de tigari sau de alte produse din tutun.
(4) Sponsorizarea emisiunilor sau a programelor de televiziune ori de radiodifuziune de cãtre societãţile a cãror activitate include, printre altele, producerea sau vânzarea de medicamente ori administrarea de tratamente medicale este permisã cu condiţia prezentãrii numelui şi, eventual, a imaginii societãţii, fãrã a se promova medicamente sau tratamente medicale pentru care este necesarã recomandarea medicului.

CAP. 5
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 34
În eventualitatea acordãrii de licenţe unor posturi ale cãror programe sunt afectate exclusiv teleshoppingului, Consiliul Naţional al Audiovizualului va elabora norme speciale pentru aceste posturi.
ART. 35
Orice aspecte de natura juridicã, financiarã sau privind modul de procedura în domeniul sponsorizarii, la care nu se fac în mod expres referiri în prezentele norme, vor fi interpretate în sensul prevederilor <>Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu completãrile şi modificãrile ulterioare.
ART. 36
Nerespectarea prezentelor norme se sancţioneazã în funcţie de gravitatea faptelor şi de responsabilitate, potrivit prevederilor <>cap. V din Legea nr. 48/1992 .
ART. 37
Prezentele norme intra în vigoare în termen de 60 de zile de la data publicãrii lor în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 38
La data intrãrii în vigoare a prezentelor norme îşi înceteazã valabilitatea Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 19/1995, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 131 din 29 iunie 1995, Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 43/1997, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 96 bis din 21 mai 1997, Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 105/1993, publicatã în forma revizuitã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 290 din 7 august 1998, şi Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 172/1998, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 67 din 18 februarie 1999, precum şi orice alte dispoziţii contrare.

PREŞEDINTELE CONSILIULUI
NAŢIONAL AL AUDIOVIZUALULUI,
MIRCEA SORIN MOLDOVAN

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016