Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 61 din 21 martie 2011  privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor-manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 61 din 21 martie 2011 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor-manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

EMITENT: AGENTIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR SI PROGRAMELOR PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 253 din 11 aprilie 2011

    Având în vedere prevederile anexei nr. 3/35/27 la <>Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010, ale <>art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>art. 3 lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor <>art. 5 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al prevederilor pãrţii a III-a, cap. I, art. 15 alin. (5) şi art. 16 pct. B lit. a) din <>Ordinul ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri nr. 658/2009 privind aprobarea <>Regulamentului de organizare şi funcţionare al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu modificãrile ulterioare,

    preşedintele Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii emite prezenta decizie.

    ART. 1
    Se aprobã Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta decizie.
    ART. 2
    Prezenta decizie se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare în termen de 5 zile lucrãtoare de la data publicãrii.

                          Preşedintele Agenţiei pentru
                    Implementarea Proiectelor şi Programelor
                     pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii,
                                Cristian Haiduc

    Bucureşti, 21 martie 2011.
    Nr. 61.

    ANEXÃ

                                   PROCEDURÃ
               de implementare a Programului naţional multianual
               pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii
                 antreprenoriale în rândul femeilor-manager din
                   sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii

                                  - PS-04.04 -

    1. Obiectivul programului
    Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire, care sã faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncã şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicãrii lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi al prejudecãţilor existente la nivel local.
    Programul urmãreşte:
    - stimularea autoangajãrii şi creşterea numãrului de femeiîntreprinzãtor în cadrul comunitãţilor de afaceri;
    - dezvoltarea capacitãţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;
    - îmbunãtãţirea performanţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregãtire a personalului acestora, ca urmare a educaţiei antreprenoriale;
    - accesul egal al femeilor la economia bazatã pe cunoaştere şi dezvoltarea abilitãţilor inovative pentru consolidarea unui mediu economic competitiv;
    - schimburi de experienţã între femei de afaceri şi stabilirea unor legãturi parteneriale;
    - creşterea standardului de viaţã şi a veniturilor proprii;
    - creşterea numãrului de noi locuri de muncã create în cadrul întreprinderilor conduse de femei şi a beneficiilor aduse economiei naţionale;
    - crearea unui climat propice dezvoltãrii unei reţele de antreprenoriat feminin în România în colaborare cu asociaţii ale femeilor de afaceri;
    - stimularea dorinţei femeilor de reprezentare în societatea civilã a propriilor interese.
    Programul include acţiuni specifice Sãptãmânii europene a IMM-urilor 2011, care va avea loc în cursul lunii octombrie.
    Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor 2011 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamã largã de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltãrii activitãţilor acestora.
    Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor 2011 încurajeazã şi ajutã IMM-urile sã îşi atingã potenţialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzãtorii potenţiali sã ia iniţiativã şi sã facã ceea ce este necesar pentru a-şi atinge obiectivele.
    Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor 2011 este coordonatã de Direcţia generalã întreprinderi şi industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe evenimente din cadrul Sãptãmânii europene a IMM-urilor 2011 sunt organizate de cãtre organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate sã acorde sprijin, autoritãţile locale şi regionale şi alte entitãţi din ţãrile participante. Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor 2011 este una dintre mãsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politicã-cadru exhaustivã pentru IMM-uri din Uniunea Europeanã şi statele sale membre.
    Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor 2011 urmãreşte sã:
    ● informeze: prin difuzarea de informaţii în legãturã cu asistenţa oferitã de Uniunea Europeanã şi autoritãţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;
    ● ofere asistenţã: prin crearea unui parteneriat EU-IMM, subliniind pe de o parte faptul cã Europa este mai puternicã dacã existã IMM-uri competitive, iar pe de altã parte faptul cã Uniunea Europeanã este gata sã le susţinã şi sã le ofere consiliere;
    ● inspire: prin motivarea IMM-urilor existente sã îşi lãrgeascã orizonturile şi sã îşi dezvolte şi extindã activitatea;
    ● împãrtãşeascã: prin difuzarea de idei şi împãrtãşirea experienţelor în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori;
    ● încurajeze: prin încercarea de a convinge tinerii cã antreprenoriatul este o opţiune profesionalã atractivã.
    2. Bugetul programului
    2.1. Programul se finanţeazã din bugetul pe anul 2011 al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, denumitã în continuare Agenţie, care a fost aprobat prin anexa nr. 3/35/27 la <>Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010.
    2.2. Agenţia administreazã, gestioneazã şi deruleazã direct programele de încurajare şi stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, denumite în continuare O.T.I.M.M.C., şi asigurã managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care transpune în legislaţia naţionalã Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicatã în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L124 din data de 20 mai 2003.
    2.3. Pentru realizarea programului se alocã de la bugetul de stat pe anul 2011 suma de 500.000 lei, astfel:
    a) etapa I - 66.000 lei pentru elaborarea şi publicarea broşurii;
    b) etapa a II-a - 394.000 lei, din care:
    - 76.000 lei, pentru efectuarea serviciului de training în cele 8 locaţii. Acest serviciu va fi organizat de Agenţie şi presupune cheltuieli cu onorariile lectorilor;
    - 318.000 lei, repartizaţi în mod egal fiecãrui O.T.I.M.M.C., pentru organizarea şi desfãşurarea cursurilor de educaţie antreprenorialã (cheltuieli privind tipãrirea şi multiplicarea materialelor de curs) pe durata a 4 (patru) zile în 8 (opt) locaţii arondate celor 8 (opt) O.T.I.M.M.C.;
    c) etapa a III-a - 40.000 lei, repartizaţi în mod egal fiecãrui O.T.I.M.M.C., pentru organizarea campaniilor de informare din cadrul caravanei "Zilele femeilor întreprinzãtor" în 8 locaţii arondate celor 8 (opt) O.T.I.M.M.C.
    2.4. Din bugetul alocat desfãşurãrii activitãţilor specifice programului se finanţeazã urmãtoarele: editarea de broşuri, editarea de materiale de promovare şi prezentarea/ editarea/multiplicarea de materiale de curs, închirierea de spaţii, achiziţia de rechizite, transmiterea de invitaţii, onorariile trainerilor, precum şi alte cheltuieli necesare organizãrii campaniilor de informare şi cursurilor antreprenoriale, inclusiv masa şi cazarea participantelor la a II-a etapã a programului.
    2.5. În cadrul programului, pentru desfãşurarea activitãţilor specifice Agenţiei şi O.T.I.M.M.C., se pot încheia contracte generatoare de venit cu alţi parteneri (camere de comerţ, patronate, firme de consultanţã ş.a.).
    3. Derularea programului
    Înregistrarea formularelor de participare se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro, conform procedurii de înscriere on-line şi înregistrãrii în Registrul unic electronic, aprobatã prin decizia preşedintelui Agenţiei. Programul se va derula în 3 etape, astfel:
     3.1. Etapa I - elaborarea şi publicarea broşurii:
    "SELECŢII DE BUNE PRACTICI ANTREPRENORIALE FEMININE ÎN IMM-urile DIN ROMÂNIA"
    3.2. Etapa a II-a - organizarea şi desfãşurarea de cursuri de pregãtire antreprenorialã pe durata a 4 zile în fiecare dintre cele 8 locaţii.
    (1) Perioada şi locaţiile de desfãşurare a cursurilor de pregãtire antreprenorialã, precum şi tematica acestora se vor publica pe pagina de web a Agenţiei, pe site-urile O.T.I.M.M.C. şi în presa localã.
    (2) Înscrierea participantelor se va face prin completarea formularului de înscriere on-line la cursuri (anexa nr. 1), la adresa www.aippimm.ro, pe parcursul a 5 zile. Data începerii înscrierilor va fi afişatã pe site-ul www.aippimm.ro cu cel puţin 5 zile înainte de a fi deschisã aplicaţia pentru înscriere.
    (3) Dupã expirarea perioadei de înscriere, Agenţia va publica lista beneficiarelor eligibile pe pagina de web www.aippimm.ro
    (4) Aplicantele eligibile vor depune la sediul O.T.I.M.M.C. care organizeazã activitãţile sau prin e-mail documentele justificative în termen de 5 zile de la publicarea listei cu participantele eligibile, dupã cum urmeazã:
    a) fotocopie a buletinului/cãrţii de identitate al/a solicitantei;
    b) fotocopie a diplomei de bacalaureat sau a ultimei diplome de studii sau, dupã caz, adeverinţa de liceu sau facultate care sã ateste absolvirea;
    c) angajament (anexa nr. 5);
    (5) Numãrul maxim de cursante pentru fiecare locaţie este de 30.
    (6) Solicitãrile vor fi analizate de cãtre unitãţile de programare, selecţie, evaluare şi contractare (denumite în continuare UPSEC) din cadrul O.T.I.M.M.C., conform principiului "primul venit - primul servit", în limita locurilor disponibile, în concordanţã cu data şi ora înregistrãrii on-line, precum şi cu documentele justificative şi în baza verificãrii datelor din formular privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate a beneficiarelor.
    (7) Aplicantele eligibile au obligaţia de a confirma la O.T.I.M.M.C. (anexa nr. 4) prezenţa la seminar şi prezenţa la cursuri. În cazul în care persoanele admise la cursuri nu respectã programul stabilit (absenţã de la curs), acestea nu vor mai primi certificat de participare la curs. În cazul neprezentãrii la cursuri, beneficiarele vor formula în scris o scrisoare de renunţare pe care o vor transmite prin fax sau e-mail la O.T.I.M.M.C./Agenţie.
    (8) Beneficiarelor programului cu activitate şi prezenţã completã li se vor acorda certificate de participare care sã ateste cunoştinţele dobândite la cursurile organizate în cadrul programului.
    3.3. Etapa a III-a - organizarea campaniei de informare "Zilele femeilor-întreprinzãtor", având ca tematicã asistenţa oferitã IMM-urilor de Uniunea Europeanã, competitivitatea acestora şi dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor.
    (1) Agenţia şi O.T.I.M.M.C. demareazã implementarea programului în termen de 5 zile lucrãtoare de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României a Procedurii de implementare a programului.
    (2) Perioada şi locaţia de desfãşurare a campaniilor de informare din cadrul caravanei "Zilele femeilor-întreprinzãtor" se vor stabili de fiecare O.T.I.M.M.C. şi vor fi anunţate cu cel puţin 10 zile lucrãtoare înainte de eveniment, atât pe site-ul Agenţiei, www.aippimm.ro, cât şi în presa localã.
    (3) Fiecare seminar se va derula pe parcursul zilei urmãtoare datei-limitã de înscriere pentru fiecare locaţie stabilitã.
    (4) Înscrierea participantelor la manifestãrile din cadrul campaniei de informare se face completându-se formularul de participare on-line (anexa nr. 2) pe pagina de web www.aippimm.ro
    (5) Se considerã cã prin înscrierea în program aplicanta este de acord cu furnizarea în favoarea Agenţiei a anumitor date cu caracter personal (de exemplu: CNP, adresã de domiciliu etc.), date care vor fi securizate în cadrul Registrului unic electronic al programului.
    4. Beneficiarele programului
    4.1. Beneficiazã de prevederile programului femeile care au cetãţenie românã şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere urmãtoarele criterii de eligibilitate:
    - au vârsta peste 18 ani;
    - au cel puţin studii medii definitivate;
    - s-au înscris la activitãţile prevãzute în program, pe baza formularelor de înscriere corespunzãtoare (anexele nr. 1 şi 2).
    4.2. Pentru participarea la cursuri în fiecare locaţie se alocã prioritar minimum 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate şi minoritãţi etnice, numãrul acestor locuri putându-se extinde pânã la completarea locurilor rãmase disponibile, dar nu mai mult decât numãrul maxim stabilit prin procedurã.
    4.3. Nu pot aplica la etapa a II-a a acestui program persoanele care desfãşoarã activitãţi de consultanţã de orice tip şi absolventele cursurilor de pregãtire antreprenorialã derulate în cadrul programului în anii 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.
    5. Constituirea unitãţilor de programare, selecţie, evaluare şi contractare
    5.1. În vederea implementãrii corespunzãtoare a programului, în cadrul O.T.I.M.M.C. se constituie UPSEC. Structura organizatoricã, numãrul de persoane, atribuţiile şi responsabilitãţile vor fi stabilite prin decizie a ordonatorului terţiar de credite al O.T.I.M.M.C.
    5.2. Evaluarea şi selecţia beneficiarelor se va face de cãtre UPSEC din cadrul O.T.I.M.M.C., pe baza procedurii operaţionale de selecţie, evaluare şi contractare a programului, aprobatã prin decizia preşedintelui Agenţiei.
    6. Confidenţialitate
    6.1. Formularele şi documentele justificative depuse de cãtre solicitante în cadrul programului sunt confidenţiale, membrii UPSEC având obligaţia de a nu dezvãlui informaţii menţionate în acestea cãtre terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
    6.2. Agenţia şi O.T.I.M.M.C. sunt autorizate sã publice, în orice formã şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarei şi activitatea la care participã.
    6.3. Documentele depuse de cãtre beneficiare în vederea participãrii în cadrul programului vor fi pãstrate la sediul fiecãrui O.T.I.M.M.C.
    7. Raportarea şi evaluarea rezultatelor
    7.1. Participantele la activitãţile din cadrul programului vor completa şi vor transmite cãtre O.T.I.M.M.C. - Unitatea de monitorizare, control şi raportare (UMCR) formularul de raportare tehnicã prevãzut în anexa nr. 3. Transmiterea formularului de raportare tehnicã este obligatorie pentru toate beneficiarele etapei a II-a din cadrul programului, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2012.
    7.2. Evaluarea rezultatelor obţinute de cãtre beneficiarele programului se va face de cãtre UMCR din cadrul O.T.I.M.M.C., pe baza procedurii operaţionale de monitorizare şi control a programului, aprobatã prin decizia preşedintelui Agenţiei.
    7.3. UMCR din cadrul O.T.I.M.M.C. va transmite Unitãţii de informare şi monitorizare, impact programe - UIMIP din cadrul Agenţiei centralizatorul datelor culese din formularele de raportare tehnicã depuse de beneficiarele programului 2011, conform procedurii operaţionale de monitorizare, control şi raportare în cadrul programelor pentru întreprinderile mici şi mijlocii de încurajare şi de stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii acestora.
    7.4. Pe baza evaluãrii rezultatelor din centralizator se vor îmbunãtãţi şi diversifica programa cursurilor de specializare, precum şi condiţiile de participare în cadrul programului.
    8. Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezenta procedurã.

    ANEXA 1
    la procedurã

                             FORMULAR DE ÎNSCRIERE
                  în Programul naţional multianual pe perioada
                     2005-2012 pentru dezvoltarea culturii
                 antreprenoriale în rândul femeilor-manager din
                   sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii

                        Curs de educaţie antreprenorialã
                                - PS-04.04.01 -

    Locaţia unde doriţi sã participaţi la cursul de educaţie antreprenorialã 2011 .....................

    DATE PERSONALE*1)
    Numele şi prenumele .................................
    Cetãţenia ...........................................
---------
    *1) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul programului.

    Minoritate etnicã:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi ...............................

    Mediu social dezavantajat:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi ...............................

    Vârsta ..........
    Codul numeric personal .................
    Adresa de domiciliu: str. ....... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., localitatea ......., judeţul ......, sectorul ....., codul poştal .........
    Telefon fix ......, telefon mobil ......., fax ......., e-mail ......, website .........

    Sunteţi cãsãtoritã: Aveţi copii:
    [] Nu [] Nu
    [] Da [] Da

    Nivelul educaţiei:
    [] Studii liceale:
    Liceul ......., localitatea ......, judeţul ......., specializarea ......., perioada ......
    [] Studii tehnice/postliceale absolvite:
       Unitatea de învãţãmânt ......., localitatea ......., judeţul ......, specializarea ....., perioada ...... .
    [] Studii universitare absolvite:
       Unitatea de învãţãmânt ......., localitatea ......, judeţul ......, specializarea ......, perioada ......, licenţã în .............
    [] Studii postuniversitare absolvite:
       Unitatea de învãţãmânt ......, localitatea ......, judeţul ......., specializarea ......, perioada ........

    Experienţa profesionalã:


┌────────────────┬───────────────┬───────────────┐
│ Firma │ Funcţia │ Perioada │
├────────────────┼───────────────┼───────────────┤
│ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼───────────────┤
│ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼───────────────┤
│ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼───────────────┤
│ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼───────────────┤
│ │ │ │
└────────────────┴───────────────┴───────────────┘



    Menţionaţi localitatea unde doriţi sã participaţi la cursuri: .................

    ÎNTREBÃRI
    1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat?
    ...........................................................
    ...........................................................
    ...........................................................
    2. Care sunt, în opinia dumneavoastrã, principalele calitãţi necesare unui întreprinzãtor? Detaliaţi.
    ...........................................................
    ...........................................................
    ...........................................................

    3. Aţi încercat vreodatã sã începeţi o afacere proprie?
    [] Nu
    [] Da
    În ce domeniu? ............................................
    Ce tip de activitate? .....................................
    Ce s-a întâmplat cu aceastã afacere? ......................
    ...........................................................
    ...........................................................
    4. Aveţi o afacere în prezent?
      [] Nu
      [] Da
    Denumirea întreprinderii ..................................
    Adresa ....................................................
    CUI/CIF ...................................................
    Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ..........
    Ani de existenţã ..........................................
    Numãrul de angajaţi în prezent ............................
    Numãrul de angajaţi femei în prezent ......................
    Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei?
    ...............................................................
    Cifra de afaceri în anul fiscal 2010 (lei) ....................

    Tipul întreprinderii:

    [] microîntreprindere [] partenerã
    [] întreprindere micã [] legatã
    [] întreprindere mijlocie [] autonomã

    Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ................
    Care este poziţia dumneavoastrã în cadrul acestei afaceri? .........
    Care sunt problemele cu care vã confruntaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi.
    ............................................................
    5. Care este tipul de afacere pe care doriţi sã o începeţi? De ce? Detaliaţi.
    ....................................................................
    ....................................................................
    6. Cum realizaţi echilibrul dintre viaţa profesionalã şi cea de familie? Detaliaţi.
    ....................................................................
    ....................................................................
    7. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastrã de a începe o afacere proprie sau de a dezvolta afacerea deja existentã? (Marcaţi doar un singur rãspuns)
    [] slabã [] medie [] foarte puternicã
    8. În ce stadiu vã aflaţi în legãturã cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriţi sã o transformaţi într-o afacere?
    [] Nu am început sã lucrez planul afacerii şi strategia.
    [] Am început documentarea (colectarea de materiale şi informaţii) necesarã elaborãrii planului de afaceri.
    [] Am început sã lucrez la elaborarea planului de afaceri.
    [] Am elaborat un plan de afaceri pentru finanţare.
    9. Care sunt factorii care determinã succesul unei afaceri?
    ..............................................................
    ..............................................................
    10. Care este tipul de instruire de care aveţi nevoie pentru a începe şi/sau a dezvolta o afacere?
    [] instruire generalã în domeniul afacerilor
    [] consultanţã juridicã
    [] consultanţã financiar-contabilã
    [] consultanţã în marketing
    [] consultanţã în management
    [] alt gen de sprijin (specificaţi) .....................................
    11. Ce alte module consideraţi cã sunt utile în cadrul tematicii cursurilor acestui program? Argumentaţi.
    ...............................................................
    ...............................................................
    12. Cum aţi aflat despre acest program?
    [] campanie de informare, seminare, conferinţe ................
    [] presã ....................
    [] radio ....................
    [] TV .......................
    [] internet .................
    [] altele (prieteni, la serviciu etc.) ..............
    13. Ce v-aţi propus sã obţineţi în urma participãrii la acest curs? (Marcaţi un singur rãspuns.)
    [] dezvoltarea şi aprofundarea culturii antreprenoriale
    [] însuşirea cunoştinţelor necesare demarãrii şi dezvoltãrii unei afaceri
    [] informaţii privind accesarea surselor de finanţare
    [] punerea în practicã a ideii de afaceri
    [] altele: detaliaţi
    14. La ce cursuri sau seminare de educaţie antreprenorialã aţi mai participat?


┌──────────────────────┬─────────────────┬────────────┐
│ Denumirea cursului │ Organizatorul │ Perioada │
├──────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
└──────────────────────┴─────────────────┴────────────┘



    15. În ce fel v-au ajutat aceste cursuri? Detaliaţi.
    ..............................................................
    ..............................................................
    ..............................................................
    ..............................................................
    16. Ce cunoştinţe aveţi despre antreprenoriatul feminin în România?
    ....................................................................
    ....................................................................
    ....................................................................
    17. Sunteţi membrã a unei asociaţii a femeilor-întreprinzãtor?
    [] Da (rugãm nominalizaţi) .........................................
    [] Nu
    [] Sunt interesatã de a deveni membrã a unei organizaţii a femeilor-întreprinzãtor.
    18. Desfãşuraţi activitãţi de consultanţã?
    [] Da (detaliaţi) ..................................................
    [] Nu
    19. Aţi absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii?
    [] Da [] Nu

    Dacã [] Da, specificaţi anul ........
    Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
    Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul programului.
    Mã oblig sã furnizez informaţii despre rezultatele obţinute în urma absolvirii acestui curs, prin completarea formularului de raportare tehnicã anual.

        Semnãtura aplicantei
        ....................

        Localitatea ........
        Data ...............

    NOTÃ:
    Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


    ANEXA 2
    la procedurã

                             FORMULAR DE ÎNSCRIERE
             la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2012
             pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul
             femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi
               mijlocii Caravana "Zilele femeilor-întreprinzãtor"

                                - PS-04.04.02 -

    Locaţia unde doriţi sã participaţi la Caravana "Zilele femeilor-întreprinzãtor".........

    DATE PERSONALE*1)
    Numele şi prenumele .....................................
    Cetãţenia ...............................................
---------
    *1) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul programului.

    Minoritate etnicã:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi .....................

    Mediu social dezavantajat:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi .....................

    Vârsta: .......................
    Codul numeric personal: ........................
    Adresa de domiciliu: str. ...... nr. ...., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., localitatea ......., judeţul ......, sectorul ..., cod poştal ....., telefon fix ......, telefon mobil ......, fax ...., e-mail ......, website ......

    Sunteţi cãsãtoritã: Aveţi copii:
    [] Nu [] Nu
    [] Da [] Da

    Nivelul educaţiei:

    [] Studii liceale:
    Liceul ......, localitatea ......, judeţul ....., specializarea ....., perioada ....... .

    [] Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
    Unitatea de învãţãmânt ....., localitatea ....., judeţul ....., specializarea ......, perioada ...... .
    [] Studii universitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
    Unitatea de învãţãmânt ......., localitatea ......, judeţul ....., specializarea ....., perioada ....., licenţã în ...... .
    [] Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
    Unitatea de învãţãmânt ......., localitatea ......, judeţul ......, specializarea ......, perioada ........ .

    Experienţa profesionalã:


┌───────────────┬────────────────┬────────────────┐
│ Firma │ Funcţia │ Perioada │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │
└───────────────┴────────────────┴────────────────┘



    Menţionaţi oraşul unde doriţi sã participaţi la campania de informare: .........

    ÎNTREBÃRI
    1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat feminin?
    .................................................................
    .................................................................

    2. Aveţi o afacere în prezent?
    [] Nu
    [] Da
    Denumirea întreprinderii: .......................................
    Adresa ..........................................................
    CUI/CIF .............................
    Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ..........
    Ani de existenţã ................................................
    Numãrul de angajaţi în prezent ..................................
    Numãrul de angajaţi femei în prezent ............................
    Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei?
    .................................................................
    Cifra de afaceri în anul fiscal 2010 (lei) ....................
    Tipul întreprinderii: .........................................
    [] microîntreprindere [] partenerã
    [] întreprindere micã [] legatã
    [] întreprindere mijlocie [] autonomã

    Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ................
    Care este poziţia dumneavoastrã în cadrul acestei afaceri?
    ...............................................
    3. Care sunt dificultãţile pe care le întâmpinaţi în cadrul afacerii?
    Detaliaţi ................................................
    4. Cum aţi aflat despre acest program?.............................
    5. Ce alte subiecte doriţi sã fie abordate în cadrul seminarului? Detaliaţi.
    ...................................................................
    6. Doriţi sã expuneţi în cadrul seminarului produsele şi/sau serviciile întreprinderii dumneavoastrã?
    [] Da
    [] Nu
    7. Doriţi sã împãrtãşiţi din experienţa dumneavoastrã antreprenorialã participantelor la seminar?
    [] Da
    [] Nu
    8. Ce speraţi sã obţineţi în urma participãrii la aceste manifestãri?
    ................................................................
    9. Cum apreciaţi rolul Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii de promotor al antreprenoriatului feminin?
    ................................................................
    10. La ce alte seminare, cursuri, ateliere de lucru, mese rotunde, dezbateri pe tema antreprenoriatului feminin aţi mai participat?



┌───────────────────────┬─────────────────┬────────────┐
│Denumirea evenimentului│ Organizatorul │ Perioada │
├───────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │
└───────────────────────┴─────────────────┴────────────┘



    Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
    Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul programului.

        Semnãtura aplicantei
        ......................

        Localitatea ............
        Data ...................

    NOTÃ:
    Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.

    ANEXA 3
    la procedurã

                        FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICÃ*1)
                    pentru Programul naţional multianual pe
                 perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii
                 antreprenoriale în rândul femeilor-manager din
                   sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii

                                - PS-04.04.03 -

    (Se completeazã toate rubricile.)
    Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba românã.
    Perioada pentru raportare: anul ...............

    Date personale*2)

    Subsemnata, ......, identificatã cu CI/BI seria ... nr. ..., CNP ......, domiciliatã în ......, str. ....... nr. ..., localitatea ........, judeţul ......, cod poştal ......, telefon ......, mobil ......, e-mail ....., declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
    [] Sunt absolventã a Cursului de pregãtire antreprenorialã promoţia 2011.
    [] DA, am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie (OTIMMC) de tipul*3):
    [] microîntreprindere;
    [] întreprindere micã;
    [] întreprindere mijlocie.

    Data înregistrãrii IMM: ...............
    Denumirea .............................
    Adresa sediului social ................
    Numãrul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului (dupã caz) .......
    Codul unic de înregistrare (dupã caz) ..............
    Obiectul principal de activitate: ..................
    Codul CAEN: ........................................
    Tipul IMM*3): [] IMM autonomã
                  [] IMM partenerã (detalii)
                  [] IMM legatã (detalii)
    Numãrul mediu anual de salariaţi: ..............................
    Numãrul de angajaţi femei în prezent .........................
    Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei? .......
    Cifra de afaceri anualã netã (lei) ...........................
    Active totale (lei) ....................................................
    [] NU am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre OTIMMC
    [] DA, am calitatea de administrator al Societãţii Comerciale: .........
    [] NU am calitatea de administrator al unei IMM.
    [] AM calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã.
    Autorizaţie nr. ....... din data ........
    [] NU am calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã.
    [] DA, sunt membrã a unei societãţi cooperative (detalii).
    [] NU sunt membrã a unei societãţi cooperative.
    [] DA, desfãşor activitãţi de consultanţã de tipul ........ .
    [] NU desfãşor activitãţi de consultanţã.
    [] DA, am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul IMM, promoţia 2011.
    [] NU am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul IMM, promoţia 2011.
    Aţi reuşit sã înfiinţaţi o firmã în urma absolvirii acestui curs?
    [] Nu
    [] Da: [] microîntreprindere
                 [] întreprindere micã
                 [] întreprindere mijlocie

    Data înregistrãrii IMM: ..........................
    Denumirea ........................................
    Adresa sediului social ...........................
    Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) .........
    Codul unic de înregistrare (dupã caz) ...............................
    Obiectul principal de activitate: ...................................
    Codul CAEN:
    Tipul IMM: [] IMM autonomã
                  [] IMM partenerã (detalii)
                  [] IMM legatã (detalii)
    Numãrul mediu anual de salariaţi: ............................
    Cifra de afaceri anualã netã (lei) ...........................
    Active totale (lei) ..........................................
    S-a îmbunãtãţit activitatea firmei ca urmare a participãrii dumneavoastrã la curs? Cum?
    În ce fel v-a ajutat absolvirea acestui curs?
    Aţi diseminat şi aplicat cunoştinţele acumulate la curs în activitatea firmei?
    Care sunt propunerile dumneavoastrã pentru procedura acestui program în anii urmãtori?
    Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.

    Semnãtura absolventei cursului Funcţia (dupã caz) în cadrul societãţii
    ...................

    Data semnãrii
    ...................

------------
    *1) Transmiterea formularului este obligatorie pentru beneficiarii etapei a II-a în cadrul programului, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2012.
    *2) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate în cadrul unor studii şi statistici în cadrul programului.
    *3) Conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    NOTÃ:
    Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte dintre elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.

    ANEXA 4
    la procedurã

                                     LISTA
                   oficiilor teritoriale pentru întreprinderi
                         mici şi mijlocii şi cooperaţie

                                - PS-04.04.04 -


┌────┬──────────────┬──────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Nr. │ OTIMMC │ │ │
│crt.│ (judeţe │ Adresa │ Telefon/fax │
│ │ arondate) │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 1.│Braşov │Str. Turnului nr. 5, sc. B, │tel. 0368-434.154 │
│ │Braşov │et. 4, Braşov, C.P. 500209 │fax 0368-434.155 │
│ │Covasna │ │tel. 0268-548.018 │
│ │Sibiu │ │fax 0268-548.017 │
│ │ │ │www.aippimm.ro │
│ │ │ │oficiubrasov@aippimm.ro │
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 2.│Cluj-Napoca │Str. Horea nr. 13, │tel. 0264-487.224 │
│ │Bihor │Cluj-Napoca, C.P. 400174 │fax 0264-487.244 │
│ │Bistriţa- │ │www.aippimm.ro │
│ │Nãsãud │ │oficiucluj@aippimm.ro │
│ │Cluj │ │ │
│ │Maramureş │ │ │
│ │Satu Mare │ │ │
│ │Sãlaj │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 3.│Constanţa │Bd. Tomis nr. 79-81, et. 1, │tel. 0241-661.253 │
│ │Brãila │Constanţa, C.P. 900669 │fax 0241-661.254 │
│ │Buzãu │ │www.aippimm.ro │
│ │Constanţa │ │oficiuconstanta@aippimm.ro │
│ │Galaţi │ │ │
│ │Tulcea │ │ │
│ │Vrancea │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 4.│Craiova │Str. Ştefan cel Mare nr. 12, │tel./fax 0251-510.785 │
│ │Dolj │et. 3, Craiova, C.P. 200130 │www.aippimm.ro │
│ │Gorj │ │oficiucraiova@aippimm.ro │
│ │Mehedinţi │ │ │
│ │Olt │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 5.│Iaşi │Str. Elena Doamna nr. 61 A, │tel./fax 0232-261.101 │
│ │Bacãu │et. 2, Iaşi, C.P. 700398 │tel. 0232-240.213 │
│ │Botoşani │ │www.aippimm.ro │
│ │Iaşi │ │oficiuiasi@aippimm.ro │
│ │Neamţ │ │ │
│ │Suceava │ │ │
│ │Vaslui │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 6.│Ploieşti │Str. Cuza Vodã nr. 8, │tel. 0244-522.085 │
│ │Argeş │Ploieşti, C.P. 100019 │fax 0244-544.054 │
│ │Bucureşti │ │www.aippimm.ro │
│ │Cãlãraşi │ │oficiuploiesti@clicknet. ro│
│ │Dâmboviţa │ │oficiuploiesti@aippimm.ro │
│ │Giurgiu │ │ │
│ │Ialomiţa │ │ │
│ │Ilfov │ │ │
│ │Prahova │ │ │
│ │Teleorman │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 7.│Târgu Mureş │Piaţa Victoriei nr. 5, et. 2, │tel. 0265-311.660 │
│ │Harghita │Târgu Mureş, C.P. 540029 │fax 0265-260.818 │
│ │Mureş │ │www.aippimm.ro │
│ │Alba │ │oficiutargumures@aippimm.ro│
├────┼──────────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 8.│Timişoara │Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22,│tel. 0256-292.739 │
│ │Arad │Timişoara, C.P. 300575 │fax 0256-292.767 │
│ │Caraş-Severin │ │www.aippimm.ro │
│ │Hunedoara │ │otimmctimisoara@aippimm.ro │
│ │Timiş │ │ │
└────┴──────────────┴──────────────────────────────┴───────────────────────────┘



    ANEXA 5
    la procedurã

                                   ANGAJAMENT
                                - PS-04.04.05 -

    Subsemnata, ........, identificatã cu CI/BI seria .... nr. ..., CNP ......, domiciliatã în ......., str. ....... nr. ..., localitatea ........, judeţul ......, codul poştal ...., telefon ......, mobil ......, e-mail ......, mã angajez sã transmit Formularul de raportare tehnicã - anexa nr. 3 la procedurã pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2012, la oficiul teritorial pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie în raza cãruia sunt arondatã.

         Semnãtura Funcţia (dupã caz) în cadrul societãţii
         .......... ......................................

         Data semnãrii
        ...............

                                 ----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016