Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 496 din 1 octombrie 2021  privind constituirea, funcţionarea şi atribuţiile Comitetului interministerial pentru monitorizarea procesului de implementare a Planului naţional de redresare şi rezilienţă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 496 din 1 octombrie 2021 privind constituirea, funcţionarea şi atribuţiile Comitetului interministerial pentru monitorizarea procesului de implementare a Planului naţional de redresare şi rezilienţă

EMITENT: Prim-Ministrul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 940 din 1 octombrie 2021
    Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 29 şi al art. 34 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
    prim-ministrul emite prezenta decizie.
    ART. 1
    (1) Se constituie Comitetul interministerial pentru monitorizarea procesului de implementare a Planului naţional de redresare şi rezilienţă, denumit în continuare Comitetul, organism interministerial cu rol consultativ, fără personalitate juridică.
    (2) Comitetul are ca obiectiv monitorizarea procesului de implementare a Planului naţional de redresare şi rezilienţă (P.N.R.R.).

    ART. 2
    (1) Comitetul este condus de prim-ministrul Guvernului României, în calitate de preşedinte. În lipsa acestuia, Comitetul va fi condus de secretarul general al Guvernului sau de secretarul general adjunct al Guvernului, desemnat în acest sens.
    (2) Comitetul este format din ministerele şi instituţiile publice responsabile cu elaborarea şi implementarea reformelor şi a componentelor aferente reformelor din cadrul P.N.R.R., precum şi din cele care au în subordine/coordonare/sub autoritate entităţi cu competenţe în domeniu, conform componenţei prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.
    (3) Secretariatul tehnic al Comitetului este asigurat de Secretariatul General al Guvernului.
    (4) La reuniunile Comitetului participă viceprim-miniştrii Guvernului şi reprezentanţi ai Administraţiei Prezidenţiale, în calitate de invitaţi permanenţi.

    ART. 3
    (1) În vederea îndeplinirii obiectivului prevăzut la art. 1 alin. (2), Comitetul are următoarele atribuţii:
    a) monitorizează îndeplinirea obiectivelor generale ale P.N.R.R.;
    b) monitorizează procesul de implementare a reformelor şi investiţiilor, conform pilonilor şi prevederilor cuprinse în P.N.R.R.;
    c) monitorizează îndeplinirea obiectivului de complementaritate şi coeziune a P.N.R.R. cu strategiile şi planurile naţionale;
    d) îndeplineşte orice alte atribuţii necesare, în scopul îndeplinirii obiectivului prevăzut la art. 1 alin. (2), în condiţiile legii.

    (2) În vederea îndeplinirii atribuţiilor, ministerele şi instituţiile publice din componenţa Comitetului vor prezenta preşedintelui Comitetului informări periodice.

    ART. 4
    (1) Ministerele sunt reprezentate la reuniunile Comitetului la nivel de ministru sau de secretar de stat, desemnat în acest sens, iar instituţiile publice la nivel de preşedinte sau vicepreşedinte.
    (2) La reuniunile Comitetului participă şi reprezentanţi la nivel tehnic desemnaţi de membrii acestuia. Reuniunile Comitetului sunt precedate de şedinţe ale experţilor din cadrul ministerelor şi instituţiilor publice prevăzute în anexă.
    (3) La propunerea membrilor, la reuniunile comitetului pot participa invitaţi din partea altor autorităţi sau instituţii publice cu atribuţii şi competenţe specifice, care pot oferi date sau informaţii relevante pentru buna desfăşurare a lucrărilor. În aceleaşi condiţii, la reuniunile Comitetului pot fi invitaţi şi reprezentanţi ai sindicatelor, patronatelor şi ai societăţii civile.
    (4) Comitetul va fi sprijinit în activitatea sa de grupuri de lucru care vor fi formate pe teme relevante de discuţie, prin decizia membrilor Comitetului. Grupurile de lucru vor fi formate din experţi tehnici din instituţiile publice cu atribuţii în domeniul respectiv.

    ART. 5
    (1) Şedinţele Comitetului se convoacă, de regulă, săptămânal sau ori de câte ori se impune.
    (2) Agenda şedinţei Comitetului se întocmeşte de către secretariatul tehnic, pe baza propunerilor formulate şi înaintate în acest sens de către membri, şi se aprobă de preşedinte, iar în lipsa acestuia în condiţiile art. 2 alin. (1) din prezenta decizie.
    (3) În cadrul primei şedinţe, Comitetul aprobă regulamentul propriu de organizare şi funcţionare prin care sunt stabilite condiţiile pentru cvorum şi modalitatea de luare a deciziilor.



                    PRIM-MINISTRU
                    FLORIN-VASILE CÎŢU
                    Contrasemnează:
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Tiberiu Horaţiu Gorun

    Bucureşti, 1 octombrie 2021.
    Nr. 496.
    ANEXA 1



                    COMPONENŢA
                    Comitetului interministerial pentru monitorizarea procesului de implementare a
                    Planului naţional de redresare şi rezilienţă

    1. Ministerul Afacerilor Interne
    2. Ministerul Afacerilor Externe
    3. Ministerul Justiţiei
    4. Ministerul Apărării Naţionale
    5. Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului
    6. Ministerul Energiei
    7. Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    8. Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
    9. Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor
    10. Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei
    11. Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene
    12. Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale
    13. Ministerul Sănătăţii
    14. Ministerul Educaţiei
    15. Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării
    16. Ministerul Culturii
    17. Ministerul Tineretului şi Sportului
    18. Secretariatul General al Guvernului
    19. Consiliul Concurenţei
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016