Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 4 din 15 septembrie 2023  pentru modificarea şi completarea Deciziei Consiliului naţional al Colegiului Farmaciştilor din România nr. 5/2021 privind aprobarea procedurii de control şi evaluare a unităţilor farmaceutice cu privire la Regulile de bună practică farmaceutică     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 4 din 15 septembrie 2023 pentru modificarea şi completarea Deciziei Consiliului naţional al Colegiului Farmaciştilor din România nr. 5/2021 privind aprobarea procedurii de control şi evaluare a unităţilor farmaceutice cu privire la Regulile de bună practică farmaceutică

EMITENT: Colegiul Farmaciştilor din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 988 din 31 octombrie 2023
    În temeiul art. 576 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, art. 11 alin. (3) şi art. 31 alin. (3) din Legea farmaciei nr. 266/2008, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, art. 3 alin. (5) lit. i), art. 23 şi art. 42 alin. (2) din Normele privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea unităţilor farmaceutice, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 444/2019, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 3 din Ordinul ministrului sănătăţii nr. 75/2010 pentru aprobarea Regulilor de bună practică farmaceutică,
    Consiliul naţional al Colegiului Farmaciştilor din România decide:
    ART. I
    Decizia Consiliului naţional al Colegiului Farmaciştilor din România nr. 5/2021 privind aprobarea procedurii de control şi evaluare a unităţilor farmaceutice cu privire la Regulile de bună practică farmaceutică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1195 şi 1195 bis din 17 decembrie 2021, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 5 alineatul (2), literele b), d) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "b) la înfiinţarea unităţilor farmaceutice, în vederea emiterii Certificatului de reguli de bună practică farmaceutică şi a anexei cu valabilitate, este necesară inspecţia de evaluare;
    ..........................................
d) la schimbarea deţinătorului de autorizaţie de funcţionare - conducător de unitate farmaceutică, a adresei sediului social sau a punctului de lucru prin reorganizare administrativă, la modificarea numelui farmacistului-şef, precum şi la alte modificări care nu necesită vizită de evaluare, se emite anexa cu menţiune;
e) la schimbarea deţinătorului de autorizaţie de funcţionare - persoană juridică, până la emiterea unei noi autorizaţii de funcţionare, se va înscrie menţiunea Ministerului Sănătăţii pe anexa cu menţiuni. După emiterea unei noi autorizaţii, în vederea emiterii Certificatului de reguli de bună practică farmaceutică şi a anexei cu valabilitate, este necesară inspecţia de evaluare. Certificatul de reguli de bună practică farmaceutică iniţial se anulează, iar noul Certificat de reguli de bună practică farmaceutică (Certificat RBPF) va purta acelaşi număr cu cel anulat, având data din ziua emiterii."

    2. La articolul 7, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 7
    (1) Controlul privind respectarea regulilor de bună practică farmaceutică se face de către o comisie de evaluare formată din doi reprezentanţi desemnaţi de biroul colegiului teritorial, prin decizie semnată de preşedinte. Farmaciştii care fac parte din comisia de evaluare sunt membri ai colegiului teritorial în raza căruia funcţionează unitatea farmaceutică evaluată şi care îşi exercită profesia în una dintre formele prevăzute de art. 568 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Supravegherea respectării regulilor de bună practică farmaceutică se poate face la cerere sau ori de câte ori este nevoie pe parcursul anului în curs."

    3. La articolul 7, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) Evaluarea oficinelor comunitare rurale sau sezoniere se face de către farmacişti desemnaţi de biroul colegiului pe raza căruia funcţionează farmacia coordonatoare sau, în situaţii acceptate în baza unui protocol între colegiile teritoriale, de către farmacişti desemnaţi de biroul colegiului pe raza căruia funcţionează unitatea farmaceutică evaluată. Anexa cu valabilitate va fi emisă de colegiul pe raza căruia funcţionează farmacia coordonatoare. Eventualele neremedieri ale deficienţelor constatate vor fi transmise de către colegiul teritorial pe raza căruia funcţionează farmacia coordonatoare Colegiului Farmaciştilor din România, care, la rândul său, va sesiza Ministerul Sănătăţii."

    4. La articolul 10, alineatul (2) se abrogă.
    5. La articolul 10, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) În cazul în care unitatea farmaceutică are deficienţe şi recomandări de remediere cu termene de îndeplinit, comisia de evaluare a colegiului teritorial va efectua o nouă evaluare la termenele stabilite pentru remedierea deficienţelor. Dacă la această evaluare se constată neremedierea deficienţelor, colegiul teritorial va informa în maximum 5 zile lucrătoare Colegiul Farmaciştilor din România, care, la rândul său, va sesiza Ministerul Sănătăţii."

    6. Articolul 11 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 11
    Conform prevederilor legale, fişa de atribuţii a farmacistului, farmacistului-şef şi a farmacistului responsabil va fi avizată de către colegiul teritorial la angajare sau numirea în funcţie. Fişele de atribuţii ale farmacistului, farmacistului-şef şi farmacistului responsabil, completate conform anexei nr. 8 la prezenta decizie, vor fi semnate de către preşedintele colegiului teritorial şi vor fi asumate prin semnătură şi de către angajator."

    7. Articolul 14 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 14
    (1) Cu ocazia verificării remedierii deficienţelor, a unor sesizări şi reclamaţii, precum şi a verificării respectării exercitării profesiei de farmacist şi a Regulilor de bună practică farmaceutică, ori de câte ori este nevoie, farmaciştii desemnaţi de colegiul teritorial pe raza căruia funcţionează unitatea farmaceutică vor întocmi următoarele documente:
    a) proces-verbal de constatare a remedierii deficienţelor - anexa nr. 9;
    b) proces-verbal de verificare a sesizărilor/reclamaţiilor - anexa nr. 10;
    c) proces-verbal de supraveghere a exercitării profesiei de farmacist şi respectării Regulilor de bună practică farmaceutică - anexa nr. 11.
    (2) În cazul oficinelor comunitare rurale/sezoniere, documentele prevăzute la alin. (1) vor fi întocmite de farmacişti desemnaţi de colegiul unde funcţionează farmacia coordonatoare sau de colegiul unde funcţionează unitatea farmaceutică, prin protocol încheiat între cele două colegii teritoriale."

    8. Articolul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 15
    Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din prezenta decizie."

    9. Anexele nr. 2, 3 şi 5 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1, 2 şi 3 care fac parte integrantă din prezenta decizie.
    10. Modelul procesului-verbal de evaluare a Regulilor de bună practică farmaceutică din cuprinsul anexei nr. 6 se modifică şi are cuprinsul prevăzut în anexa nr. 4 care face parte integrantă din prezenta decizie.
    11. Anexa nr. 8 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 5 care face parte integrantă din prezenta decizie.
    12. După anexa nr. 8 se introduc trei noi anexe, anexele nr. 9-11, al căror cuprins este prevăzut în anexele nr. 6-8 care fac parte integrantă din prezenta decizie.


    ART. II
    Prezenta decizie intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2024.

    ART. III
    Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Colegiului Farmaciştilor din România,
                    Dumitru Lupuliasa

    Bucureşti, 15 septembrie 2023.
    Nr. 4.
    ANEXA 1

    *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 2 la Decizia nr. 5/2021)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 3 la Decizia nr. 5/2021)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 5 la Decizia nr. 5/2021)
    Colegiul Farmaciştilor din .............
    Nr. de înregistrare .............
    Data ....................
    CERERE
    de evaluare/reevaluare
    Subsemnatul(a), ..................., farmacist-şef/asistent medical de farmacie şef la Unitatea farmaceutică ..............., telefon ............., adresă de e-mail ..........., din structura S.C./Unităţii sanitare ............ .........., J..../..../....., CUI .............,
    solicit evaluarea/reevaluarea sediului lucrativ/punctului de lucru:
    [ ] farmacie comunitară;
    [ ] farmacie cu circuit închis;
    [ ] drogherie;
    [ ] oficină comunitară rurală;
    [ ] oficină comunitară sezonieră;
    [ ] oficină de circuit închis,

    cu sediul în .............................,
    pentru:
    [ ] obţinerea Certificatului de reguli de bună practică farmaceutică şi/sau a anexei cu valabilitate;
    [ ] înscrierea de menţiuni, conform autorizaţiei de funcţionare;
    [ ] recalcularea punctajului acordat;
    [ ] alte situaţii.

    Anexez prezentei următoarele documente:
    1. structura personalului de specialitate;
    2. documentele care atestă modificările;
    3. dovada achitării taxei de evaluare, conform Deciziei Consiliului naţional al Colegiului Farmaciştilor din România nr. 5/2021 privind aprobarea procedurii de control şi evaluare a unităţilor farmaceutice cu privire la Regulile de bună practică farmaceutică, cu modificările şi completările ulterioare.


┌────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│Data │Farmacist-şef/Asistent │
│ │medical de farmacie şef │
├────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│............................│............................│
└────────────────────────────┴────────────────────────────┘


    ANEXA 4

    Colegiul Farmaciştilor din .............
    Adresa ..................................
    Tel. ......... E-mail: ...................
    Site: ..................................
 (a se vedea imaginea asociată)
    PROCES-VERBAL
    de evaluare/reevaluare a Regulilor de bună practică farmaceutică
    Nr. .......... din data de ......................
    Subsemnaţii:
    farmacist ...................;
    farmacist ...................,

    membri ai comisiei de evaluare a Regulilor de bună practică farmaceutică din cadrul Colegiului Farmaciştilor din ........, desemnaţi prin Decizia nr. ............ din data de .........., am evaluat/reevaluat unitatea farmaceutică:
    [ ] farmacie comunitară;
    [ ] farmacie cu circuit închis;
    [ ] drogherie;
    [ ] oficină comunitară rurală;
    [ ] oficină comunitară sezonieră;
    [ ] oficină de circuit închis.

    Denumirea unităţii farmaceutice evaluate ..........................
    Denumirea unităţii farmaceutice coordonatoare, când este cazul: .....................
    .......................................

    din structura:
    S.C./Unitatea sanitară ........... - S.R.L.
    CUI: ........., J ......../......../......

    Adresa unităţii farmaceutice evaluate şi a unităţii farmaceutice coordonatoare, când este cazul:
    .......................................

    Autorizaţia de funcţionare a unităţii farmaceutice evaluate/unităţii farmaceutice coordonatoare nr. .......... din data de ................
    Farmacist-şef/Asistent medical de farmacie şef: ...............
    Rezultatul evaluării/reevaluării criteriilor de aplicare a Regulilor de bună practică farmaceutică:
    Punctajul acordat: ............... puncte, conform grilei specifice - anexa nr. 6 la Decizia Consiliului naţional al Colegiului Farmaciştilor din România nr. 5/2021 privind aprobarea procedurii de control şi evaluare a unităţilor farmaceutice cu privire la Regulile de bună practică farmaceutică, cu modificările şi completările ulterioare.

    Recomandări de remediere a deficienţelor, conform anexei nr. 7 la Decizia Consiliului naţional al Colegiului Farmaciştilor din România nr. 5/2021, cu modificările şi completările ulterioare:
    [ ] NU
    [ ] DA

    Constatări/Recomandări cu termene de remediere:
    .......................................
    .......................................
    .......................................
    .......................................
    .......................................
    .......................................
    .......................................

    Obiecţiile farmacistului-şef/asistentului medical de farmacie şef:
    .......................................
    .......................................
    .......................................
    .......................................
    .......................................

    Planul de remediere a deficienţelor constatate, dacă este cazul, se va transmite la sediul Colegiului Farmaciştilor din ...... până la data de ........... de către farmacistul-şef/asistentul medical de farmacie şef.
    Comisia de evaluare:

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│Farmacist │Farmacist-şef, │
│..........................................│ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│Farmacist │Asistent medical de farmacie şef, │
│..........................................│ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
└──────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘


    Un exemplar al prezentului proces-verbal rămâne la unitatea farmaceutică evaluată.

    ANEXA 5

    (Anexa nr. 8 la Decizia nr. 5/2021)

┌──────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│Unitatea farmaceutică │Colegiul Farmaciştilor din │
│.................................. │................................│
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Adresa: │Nr. ........ data │
│..................................................│.................... │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│S.C./Unitatea sanitară │Preşedinte │
│................................ │...................... │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Nr. ........ data .................... │Semnătură │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Semnătură │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘

    FIŞĂ DE ATRIBUŢII
    a postului de farmacist-şef/farmacist
    Unitate farmaceutică:
    [ ] farmacie cu circuit închis
    [ ] oficină de circuit închis

    Atribuţii pentru:
    [ ] farmacist-şef ..................
    [ ] farmacist .............

    Farmacistul-şef sau farmacistul desemnat de către acesta conform art. 50 din Normele privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea unităţilor farmaceutice, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 444/2019, cu modificările şi completările ulterioare:
    - face parte din consiliul medical al unităţii sanitare în care funcţionează farmacia cu circuit închis;
    – poate face parte din comisia de evaluare a ofertelor pentru achiziţionarea de medicamente pentru unitatea sanitară;
    – este membru al comisiei medicamentului existente la nivelul unităţii sanitare şi poate face parte din comisia locală de etică pentru avizarea studiilor clinice;
    – trebuie să participe la raportul de gardă, în vederea îmbunătăţirii permanente a actului terapeutic;
    – poate face parte din colectivul de farmacovigilenţă;
    – farmacistul-şef monitorizează consumul de medicamente, semnalează pericolul de discontinuitate, raportează discontinuităţile apărute.

    Farmacistul coordonează întreaga activitate a unităţii farmaceutice şi are următoarele atribuţii, conform art. 51 alin. (1) şi (2), cu trimitere la art. 23 alin. (6) din Normele privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea unităţilor farmaceutice, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 444/2019, cu modificările şi completările ulterioare:
    - asigură prepararea, conservarea şi eliberarea formulelor magistrale şi oficinale;
    – asigură conservarea şi eliberarea medicamentelor, precum şi a celorlalte produse pe care farmacia le poate deţine;
    – efectuează sau numeşte o comisie pentru recepţia calitativă şi cantitativă a medicamentelor şi a celorlalte produse la primirea lor în farmacie;
    – efectuează, în conformitate cu prevederile Farmacopeei Române în vigoare, controlul de calitate al apei distilate;
    – participă la activitatea de farmacovigilenţă;
    – cooperează cu medicul în legătură cu schema terapeutică în cazul asocierilor de medicamente şi al prescrierii de reţete magistrale;
    – urmăreşte noutăţile terapeutice pe plan naţional şi internaţional;
    – trebuie să cunoască legislaţia farmaceutică şi pe cea sanitară în vigoare;
    – se informează asupra legislaţiei şi reglementărilor organismelor internaţionale în domeniul medicamentului la care România a aderat;
    – supraveghează activitatea asistentului medical de farmacie şi a cursanţilor şcolii sanitare postliceale aflaţi în practică;
    – asigură şi urmăreşte stagiile practice ale studenţilor facultăţii de farmacie; stagiul profesional al farmaciştilor rezidenţi se desfăşoară, conform unui contract de stagiu, sub îndrumarea şi controlul farmacistului-şef sau al unui farmacist cu drept de liberă practică desemnat de către acesta;
    – în întreaga sa activitate, farmacistul va respecta principiile eticii şi deontologiei profesionale - Codul deontologic al farmacistului;
    – verifică elementele de siguranţă şi autenticitatea identificatorilor unici şi scoate din uz identificatorii unici ai medicamentelor ce prezintă cod unic de identificare înregistrat în Sistemul naţional de verificare a medicamentelor;
    – dacă acesta consideră că ambalajul unui medicament a fost modificat ilicit sau există suspiciuni cu privire la autenticitatea medicamentului, farmacistul nu eliberează medicamentul şi informează autoritatea naţională competentă;
    – asigură starea de sănătate a pacienţilor prin urmărirea respectării regulilor de bună practică farmaceutică aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii;
    – este responsabil pentru managementul medicamentelor şi al dispozitivelor medicale aflate în gestiunea unităţii farmaceutice. Acesta se va asigura că există condiţii adecvate pentru depozitarea, prepararea, eliberarea, distribuirea şi distrugerea medicamentelor din unitatea farmaceutică.


┌──────────────────────┬──────────────────────┐
│ │Numele şi prenumele │
│Data │farmacistului/ │
│ │farmacistului-şef │
├──────────────────────┼──────────────────────┤
│......................│......................│
├──────────────────────┼──────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────┼──────────────────────┤
│ │Semnătura │
├──────────────────────┼──────────────────────┤
│ │......................│
└──────────────────────┴──────────────────────┘


┌──────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│Unitatea farmaceutică │Colegiul Farmaciştilor din │
│.................................. │................................│
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Adresa: │Nr. ........ data │
│..................................................│.................... │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│S.C. ................................ │Preşedinte │
│ │...................... │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Nr. ........ data .................... │Semnătură │
├──────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Semnătura │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘

    FIŞĂ DE ATRIBUŢII
    a postului de farmacist-şef - farmacist responsabil - farmacist
    Unitatea farmaceutică:
    [ ] farmacie comunitară
    [ ] oficină comunitară rurală/sezonieră
    [ ] farmacie online
    [ ] drogherie
    [ ] drogherie online

    Atribuţii pentru:
    [ ] farmacist-şef ...................
    [ ] farmacist responsabil ...................
    [ ] farmacist ...................

    Farmacistul-şef sau înlocuitorul acestuia, pe lângă sarcinile prevăzute la art. 23 alin. (6) din Normele privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea unităţilor farmaceutice, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 444/2019, cu modificările şi completările ulterioare, va răspunde de activitatea farmaciei în ansamblu şi de reprezentarea acesteia faţă de orice control al autorităţilor competente, neputând fi substituit de o persoană de altă profesie - art. 23 alin. (3) din normele aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 444/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
    Farmacistul responsabil de vânzarea şi eliberarea prin intermediul serviciilor societăţii informaţionale a medicamentelor care se acordă fără prescripţie medicală, pe lângă sarcinile prevăzute la art. 23 alin. (6), va avea în vedere îndeplinirea sarcinilor prevăzute la art. 35 alin. (1) şi (2) din normele aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 444/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
    Farmacistul organizează şi coordonează întreaga activitate a unităţii farmaceutice şi are următoarele atribuţii, conform art. 23 alin. (6) din normele aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 444/2019, cu modificările şi completările ulterioare:
    - asigură prepararea, conservarea şi eliberarea formulelor magistrale şi oficinale;
    – asigură conservarea şi eliberarea medicamentelor, precum şi a celorlalte produse pe care farmacia le poate deţine;
    – efectuează sau numeşte o comisie pentru recepţia calitativă şi cantitativă a medicamentelor şi a celorlalte produse la primirea lor în farmacie;
    – efectuează, în conformitate cu prevederile Farmacopeei Române în vigoare, controlul de calitate al apei distilate - dacă este cazul;
    – participă la activitatea de farmacovigilenţă;
    – cooperează cu medicul în legătură cu schema terapeutică în cazul asocierilor de medicamente şi al prescrierii de reţete magistrale;
    – urmăreşte noutăţile terapeutice pe plan naţional şi internaţional;
    – trebuie să cunoască legislaţia farmaceutică şi pe cea sanitară în vigoare;
    – se informează asupra legislaţiei şi reglementărilor organismelor internaţionale în domeniul medicamentului la care România a aderat;
    – supraveghează activitatea asistentului medical de farmacie şi a cursanţilor şcolii sanitare postliceale aflaţi în practică;
    – asigură şi urmăreşte stagiile practice ale studenţilor facultăţii de farmacie; stagiul profesional al farmaciştilor rezidenţi se desfăşoară, conform unui contract de stagiu, sub îndrumarea şi controlul farmacistului-şef sau al unui farmacist cu drept de liberă practică desemnat de către acesta;
    – în întreaga sa activitate, farmacistul va respecta principiile eticii şi deontologiei profesionale - Codul deontologic al farmacistului;
    – verifică elementele de siguranţă şi autenticitatea identificatorilor unici şi scoate din uz identificatorii unici ai medicamentelor ce prezintă cod unic de identificare înregistrat în Sistemul Naţional de Verificare a Medicamentelor;
    – dacă acesta consideră că ambalajul unui medicament a fost modificat ilicit sau există suspiciuni cu privire la autenticitatea medicamentului, farmacistul nu eliberează medicamentul şi informează autoritatea naţională competentă;
    – farmacistul va asigura confidenţialitatea datelor pacienţilor. Fiecare răspuns al pacientului va fi validat de către farmacist prin mijloace specifice;
    – farmacistul responsabil de vânzarea şi eliberarea prin intermediul serviciilor societăţii informaţionale a medicamentelor care se acordă fără prescripţie medicală va păstra secretul profesional.


┌──────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ │Numele şi prenumele │
│Data │farmacistului/ │
│ │farmacistului-şef/ │
│ │farmacistului responsabil │
├──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│..........................│..........................│
├──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │Semnătura │
├──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │..........................│
└──────────────────────────┴──────────────────────────┘


    ANEXA 6

    (Anexa nr. 9 la Decizia nr. 5/2021)
    Colegiul Farmaciştilor din .............
    Adresa: .................................
    Tel. .............. E-mail: .................
    Site: .................................
 (a se vedea imaginea asociată)
    PROCES-VERBAL
    de constatare a remedierii deficienţelor
    Nr. ........ din data de ..................
    Subsemnaţii:
    farmacist .............................;
                         farmacist ..............................,

    membri ai comisiei de evaluare a Regulilor de bună practică farmaceutică din cadrul Colegiului Farmaciştilor din ................., desemnaţi prin Decizia nr. ........... din data de ........................, am verificat remedierea deficienţelor la unitatea farmaceutică:
    [ ] farmacie comunitară;
    [ ] farmacie cu circuit închis;
    [ ] drogherie;
    [ ] oficină comunitară rurală;
    [ ] oficină comunitară sezonieră;
    [ ] oficină de circuit închis.

    Denumirea unităţii farmaceutice evaluate ...........................
    Denumirea unităţii farmaceutice coordonatoare, când este cazul:
    .................................
    .................................

    din structura:
    S.C./Unitatea sanitară ............. - S.R.L.
    CUI: ....... J........./......../.............

    Adresa unităţii farmaceutice evaluate şi a unităţii farmaceutice coordonatoare, când este cazul:
    .................................

    Autorizaţie de funcţionare a unităţii farmaceutice evaluate/unităţii farmaceutice coordonatoare nr. ........ din data de ...................
    Farmacist-şef/Asistent medical de farmacie şef: ...............
    Constatări:
    .................................
    .................................
    .................................
    .................................
    .................................
    .................................

    Comisia de evaluare:

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│Farmacist │Farmacist-şef, │
│..........................................│ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│Farmacist │Asistent medical de farmacie şef, │
│..........................................│ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
└──────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘


    Un exemplar al prezentului proces-verbal rămâne la unitatea farmaceutică evaluată.

    ANEXA 7

    (Anexa nr. 10 la Decizia nr. 5/2021)
 (a se vedea imaginea asociată)
    Colegiul Farmaciştilor din ............................
    Adresa: ..................................................
    Tel. ..................... E-mail: ..................
    Site: ............................
    PROCES-VERBAL
    de verificare a sesizărilor/reclamaţiilor
    Nr. ........ din data de ..................
    Pentru verificarea celor înscrise în Sesizarea/Reclamaţia depusă la Colegiul Farmaciştilor din ........... cu nr. ....... din data de ..........., referitor la Unitatea farmaceutică .........., biroul consiliului colegiului teritorial a desemnat prin Decizia nr. ....... din data de ....... o comisie de evaluare a acestei situaţii, formată din:
    farmacist ..................;
    farmacist ................. .

    Constatări:
    .................................
    .................................
    .................................
    .................................
    .................................

    Comisie:

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│Farmacist │Farmacist-şef/Farmacist, │
│..........................................│ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│Farmacist │Asistent medical de farmacie şef/ Asistent│
│..........................................│medical de farmacie, │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
└──────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘


    Un exemplar al prezentului proces-verbal rămâne la unitatea farmaceutică evaluată.

    ANEXA 8

    (Anexa nr. 11 la Decizia nr. 5/2021)
 (a se vedea imaginea asociată)
    Colegiul Farmaciştilor din ............................
    Adresa: .........................
    Tel. ................... E-mail: .................
    Site: .............................
    PROCES-VERBAL
    de supraveghere a exercitării profesiei de farmacist şi
    respectării Regulilor de bună practică farmaceutică
    Nr. ........ din data de ..................
    La Unitatea farmaceutică ...................
    Subsemnaţii,
    farmacist ......................;
                          farmacist ......................;

    desemnaţi de Biroul executiv din cadrul Colegiului Farmaciştilor din ............., ne-am deplasat la unitatea farmaceutică mai sus menţionată pentru efectuarea controlului privind exercitarea profesiei de farmacist şi respectarea Regulilor de bună practică farmaceutică, conform art. 31 alin. (3) din Legea farmaciei nr. 266/2008, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    Constatări:
    .................................
    .................................
    .................................
    .................................
    .................................

    Comisie:

┌──────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│Farmacist │Farmacist-şef/Farmacist, │
│..........................................│ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│Farmacist │Asistent medical de farmacie şef/ Asistent│
│..........................................│medical de farmacie, │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │..........................................│
└──────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘


    Un exemplar al prezentului proces-verbal rămâne la unitatea farmaceutică evaluată.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016