Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
DECIZIE nr. 4/2013 privind componenta si functionarea Comisiei fiscale centrale
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 4/2013  privind componenta si functionarea Comisiei fiscale centrale    Twitter Facebook
Cautare document

DECIZIE nr. 4/2013 privind componenta si functionarea Comisiei fiscale centrale

EMITENT: COMISIA CENTRALA FISCALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 720 din 22 noiembrie 2013

    În baza Ordinului viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 688/2013 privind componenţa şi funcţionarea Comisiei fiscale centrale,

    Comisia fiscală centrală decide:

    ARTICOL UNIC
    În scopul aplicării unitare a prevederilor art. 137 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale pct. 18 alin. (1) lit. a) şi b) din titlu VI din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare, în vigoare în perioada 1 ianuarie 2007-31 decembrie 2009:
    a) suma subvenţiei depinde de volumul bunurilor livrate/serviciilor prestate atunci când suma totală a subvenţiei acordate în cursul unei perioade stabilite de persoana care acordă subvenţia creşte sau scade direct proporţional cu numărul de unităţi de măsură subvenţionate, subvenţia fiind acordată pe fiecare unitate de măsură subvenţionată;
    b) se consideră că suma subvenţiei poate fi determinată înainte de desfăşurarea activităţii atunci când beneficiarul subvenţiei cunoaşte înainte de prestarea serviciilor/livrarea bunurilor suma absolută sau procentuală a subvenţiei care va fi acordată pe fiecare unitate de măsură subvenţionată.
                   ________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016