Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 344 din 21 aprilie 2015  pentru modificarea şi completarea Deciziei preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 629/2010 privind procedura de autorizare a furnizării serviciilor de programe audiovizuale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 344 din 21 aprilie 2015 pentru modificarea şi completarea Deciziei preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 629/2010 privind procedura de autorizare a furnizării serviciilor de programe audiovizuale

EMITENT: AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU ADMINISTRARE ŞI REGLEMENTARE ÎN COMUNICAŢII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 280 din 27 aprilie 2015


    În temeiul prevederilor art. 60, ale art. 61 alin. (3), ale art. 73 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (2) pct. 10 şi 12, ale art. 11 alin. (1) şi (7), precum şi ale art. 12 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 22/2009 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, aprobată prin Legea nr. 113/2010, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii emite prezenta decizie.

    ART. I
    Decizia preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 629/2010 privind procedura de autorizare a furnizării serviciilor de programe audiovizuale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 660 din data de 24 septembrie 2010, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La articolul 2, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) În cuprinsul prezentei decizii:
    a) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 140/2012, cu modificările şi completările ulterioare, va fi denumită în continuare Ordonanţa-cadru;
    b) Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, va fi denumită Legea audiovizualului.
    (3) În cuprinsul prezentei decizii sunt, de asemenea, aplicabile definiţiile relevante prevăzute în Ordonanţa-cadru şi Legea audiovizualului."

    2. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 3. - Utilizarea efectivă a frecvenţelor radio în vederea furnizării unui serviciu de programe audiovizuale în sistem analogic ori în sistem digital terestru este permisă numai după obţinerea, potrivit legii, a licenţei de emisie (LE) sau a LUF, după caz, şi a autorizaţiei tehnice."

    3. La articolul 6, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) Solicitantul persoană străină care intenţionează să obţină LE va depune documentele prevăzute la alin. (4) cu respectarea cerinţelor privind utilizarea actelor oficiale care au fost întocmite pe teritoriul altui stat şi echivalente celor solicitate persoanelor române."

    4. La articolul 9 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) solicitantul are debite scadente aferente tarifului de utilizare a spectrului pentru licenţele de emisie acordate anterior sau eventuale creanţe accesorii aferente acestuia;".

    5. La articolul 9, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
    "(3) Condiţia prevăzută de alin. (1) lit. c) nu se aplică pentru debitele scadente înscrise în tabelul definitiv de creanţe în cazul persoanei aflate în procedură de reorganizare judiciară conform legii."

    6. La articolul 11, alineatul (2) se abrogă.

    7. La articolul 11, alineatele (3) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(3) Cererii prevăzute la alin. (1) i se vor ataşa, în mod obligatoriu, în copie, toate documentele care certifică modificarea datelor de identificare.
    (4) ANCOM va modifica LE în termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii documentelor prevăzute la alin. (1) şi (3), respectiv AT în termen de 15 zile calendaristice de la data comunicării licenţei de emisie."

    8. La articolul 12, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) În cazul în care, în termen de 6 luni de la modificarea prevăzută la alin. (3), titularul licenţei nu implementează modificările tehnice din licenţă, LE va fi modificată din oficiu de către ANCOM, prin revenirea la datele tehnice prevăzute în licenţa anterioară."

    9. La articolul 12, alineatul (6) se abrogă.

    10. La articolul 15, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Prelungirea termenului de valabilitate al LE se realizează în baza unei cereri scrise a titularului acesteia. Cererea semnată de reprezentantul legal, iar în cazul persoanei juridice va purta şi ştampila acesteia, va fi transmisă la sediul central al ANCOM cu cel puţin 45 de zile calendaristice înainte de expirarea termenului de valabilitate al licenţei."

    11. La articolul 15, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(5) În termen de 45 de zile calendaristice de la data depunerii cererii prevăzute la alin. (3), ANCOM va modifica LE şi, în mod corespunzător, AT în termen de 15 zile de la data comunicării licenţei de emisie prelungite."

    12. Articolul 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 16. - Termenul de valabilitate al licenţei de emisie nu va fi prelungit în situaţia în care titularul se găseşte în una dintre situaţiile prevăzute la art. 9 alin. (1) lit. d) şi e)."

    13. După articolul 16 se introduce un nou articol, articolul 16^1, cu următorul cuprins:
    "Art. 16^1. - Dacă la data expirării termenului de valabilitate al licenţei de emisie nu au fost îndeplinite condiţiile de prelungire prevăzute la art. 15 alin. (3) şi (4), titularul licenţei audiovizuale prelungite poate solicita ANCOM, cu parcurgerea procedurii descrise de art. 6-8, art. 9 alin. (1) lit. a), b), d), e) şi alin. (2), acordarea unei licenţe de emisie al cărei termen de valabilitate se va împlini la data expirării licenţei audiovizuale prelungite."

    14. La articolul 17, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) În cazul persoanei juridice, cererea prevăzută la alin. (1) va fi semnată de reprezentantul legal şi va purta ştampila acesteia."

    15. La articolul 18, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 18. - (1) În termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii sau completării, după caz, documentaţiei prevăzute la art. 17, direcţia regională a ANCOM efectuează verificările tehnice ale staţiei de emisie, în conformitate cu reglementările specifice prevăzute de legislaţia în vigoare."

    16. La articolul 19, litera c) se abrogă.

    17. La articolul 21, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Prevederile art. 18 se aplică în mod corespunzător."

    18. Articolul 22 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 22. - În situaţia în care modificarea parametrilor tehnici ai staţiei de emisie are implicaţii asupra frecvenţei sau zonei de difuzare prevăzute în licenţa audiovizuală analogică, respectiv asupra datelor tehnice cuprinse în licenţa de emisie, modificarea efectivă a staţiei de emisie şi a AT aferente se realizează după modificarea licenţei audiovizuale analogice şi a licenţei de emisie."

    19. Articolul 23 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 23. - În situaţia modificării altor date decât cele tehnice prevăzute în licenţa audiovizuală analogică, modificare ce are implicaţii asupra datelor cuprinse în licenţa de emisie, modificarea AT se va realiza în mod corespunzător după modificarea licenţei audiovizuale analogice şi a licenţei de emisie."

    20. La articolul 27, literele b), c) şi d) se modifică şi vor avea următorul cuprins :
    "b) solicitantul va propune asignările efective pentru fiecare staţie de emisie din componenţa reţelei de comunicaţii electronice, în limitele alocărilor şi în condiţiile tehnice şi operaţionale prevăzute în LUF, prin transmiterea la sediul central al ANCOM a unui studiu tehnic de compatibilitate radioelectrică a staţiilor componente ale reţelei, studiu realizat conform reglementărilor în vigoare şi întocmit în conformitate cu conţinutul-cadru disponibil pe pagina de internet a ANCOM;
    c) ANCOM analizează documentaţia prevăzută la lit. a) şi b) şi, în cazul în care documentaţia este completă şi este asigurată compatibilitatea radioelectrică cu asignările/alocările existente, acordă AAF;
    d) în cazul în care parametrii propuşi afectează funcţionarea altor reţele de comunicaţii electronice, ANCOM solicită titularului LUF efectuarea modificărilor care se impun, în scopul asigurării compatibilităţii radioelectrice cu asignările/alocările existente;".

    21. La articolul 28, alineatul (2) se abrogă.

    22. La articolul 29, alineatul (3) se abrogă.

    23. La articolul 30, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Prelungirea valabilităţii LUF se realizează în baza unei cereri scrise, în original, transmisă la ANCOM cu cel puţin 9 luni, dar nu mai devreme de 24 luni înainte de împlinirea termenului prevăzut în licenţă."

    24. La articolul 30, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) ANCOM va comunica rezultatul analizei sale în termen de 60 de zile de la data depunerii cererii de prelungire. În cazul în care sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de lege, ANCOM va prelungi termenul de valabilitate a LUF şi, în mod corespunzător, a AT aferente."

    25. La articolul 33, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 33. - (1) După obţinerea AAF şi ulterior realizării staţiei de emisie, în vederea obţinerii AT, titularul LUF va transmite către direcţia regională a ANCOM în a cărei rază de acţiune se află staţia de emisie o cerere, în original, de efectuare a verificărilor tehnice şi de eliberare a AT. Formularul-tip al cererii poate fi obţinut de la sediul central al ANCOM, de la direcţiile regionale sau de pe pagina de internet a ANCOM. Lista care cuprinde arondarea zonelor de alocare la direcţiile regionale este disponibilă pe pagina de internet a ANCOM."

    26. La articolul 35, litera c) se abrogă.

    27. Articolul 38 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 38. - (1) Verificările tehnice nu vor fi efectuate în situaţia în care titularul se găseşte în una dintre situaţiile prevăzute la art. 35 lit. a).
    (2) AT nu va fi acordată dacă titularul LUF se află în una din situaţiile prevăzute la art. 35 lit. a) şi b)."

    28. La articolul 39 alineatul (4), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) semnătura reprezentantului/reprezentanţilor legal/legali, în condiţiile legii, şi ştampila cedentului;".

    29. La articolul 39 alineatul (6), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "a) angajamentul cesionarului, în original, cu privire la asumarea tuturor obligaţiilor cuprinse în LE sau în LUF, semnat de reprezentantul/reprezentanţii legal/legali, în condiţiile legii, şi purtând ştampila cesionarului;".

    30. La articolul 40 alineatul (1), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "b) cedentul ori cesionarul are debite scadente aferente tarifului de utilizare a spectrului pentru alte licenţe acordate anterior sau eventuale creanţe accesorii aferente acestuia;".

    31. La articolul 40 alineatul (1), litera e) se abrogă.

    32. La articolul 40, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu următorul cuprins:
    "(2^1) Condiţia prevăzută de alin. (2) nu se aplică pentru debitele scadente înscrise în tabelul definitiv de creanţe în cazul persoanei/persoanelor aflate în procedură de reorganizare judiciară conform legii."

    33. La articolul 41, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 41. - (1) Ulterior obţinerii acordului prealabil, cesionarul va completa şi va transmite către ANCOM o cerere, în original, privind modificarea licenţei. Cererea va fi însoţită, în mod obligatoriu, de acordul de cesiune al licenţei încheiat, în formă autentică."

    34. La articolul 41 alineatul (3), formula introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Acordul de cesiune al licenţei încheiat între părţi va conţine cel puţin menţiuni referitoare la: [...]".

    35. La articolul 41 alineatul (3), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "a) atributele de identificare legală ale părţilor (denumire/nume, număr de înregistrare la oficiul registrului comerţului sau într-un alt registru public, cod unic de înregistrare, sediul social şi alte elemente de identificare, în condiţiile legii);".

    36. La articolul 41 alineatul (3), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) data încheierii acordului de cesiune, semnătura reprezentanţilor legali ai părţilor, în condiţiile legii, sau a persoanelor împuternicite să le reprezinte, dacă este cazul."

    37. La articolul 41, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(5) În termen de 30 de zile de la data transmiterii documentelor prevăzute la alin. (1), în cazul în care acordul de cesiune a fost încheiat cu respectarea condiţiilor stabilite în prezenta decizie, ANCOM va acorda, după caz, LE ori LUF şi AAF cesionarului şi, în mod corespunzător, AT aferente."

    38. La articolul 42 alineatul (1), litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "e) la data dizolvării ori a încetării, în orice alt mod, a existenţei titularului licenţei;".

    39. La articolul 42, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Încetarea dreptului de utilizare a frecvenţelor radio în cazurile prevăzute la alin. (1) lit. a), d) şi e) se constată prin decizie a preşedintelui ANCOM."

    40. La articolul 43, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) În toate situaţiile în care comunicarea deciziei de revocare prevăzute la alin. (2) nu poate fi realizată în conformitate cu dispoziţiile legale, aceasta se va considera comunicată de la data afişării la sediul principal, la sediul ales în raporturile cu ANCOM sau la sediul punctului de lucru, după caz, şi pe pagina de internet a ANCOM."

    41. La articolul 44, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) În toate situaţiile în care comunicarea deciziei de revocare prevăzute la alin. (2) nu poate fi realizată în conformitate cu dispoziţiile legale, aceasta se va considera comunicată de la data afişării la sediul principal, la sediul ales în raporturile cu ANCOM sau la sediul punctului de lucru, după caz, şi pe pagina de internet a ANCOM."

    ART. II
    Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                   Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru
                  Administrare şi Reglementare în Comunicaţii,
                            Marius Cătălin Marinescu

    Bucureşti, 21 aprilie 2015.
    Nr. 344.


                                   ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016