Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere prevederile art. 3 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 465/2016 privind înfiinţarea, organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Departamentului CENTENAR, cu modificările ulterioare,
în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,
prim-ministrul emite prezenta decizie.
ARTICOL UNIC
Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, secretarul de stat care conduce Departamentul CENTENAR exercită următoarele atribuţii:
1. solicită ministerelor şi autorităţilor publice propuneri de manifestări, acţiuni şi proiecte de aniversare a Centenarului şi supune spre aprobare prim-ministrului manifestările, acţiunile şi proiectele de aniversare a Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;
2. coordonează, la nivel naţional, pregătirea, organizarea şi desfăşurarea manifestărilor, acţiunilor şi proiectelor de aniversare a Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;
3. asigură reprezentarea Departamentului CENTENAR în raporturile cu ministerele şi cu autorităţile administraţiei publice implicate în punerea în aplicare a aniversării şi marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial, în raporturile cu persoanele fizice şi juridice, române şi străine, precum şi cu alte instituţii publice şi organizaţii neguvernamentale;
4. aprobă programul dezbaterilor pe teme legate de marcarea şi aniversarea Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial organizate de Departamentul CENTENAR;
5. înaintează prim-ministrului şi instituţiilor implicate documente, analize, rapoarte şi sinteze dedicate aniversării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;
6. fundamentează şi propune prim-ministrului oportunitatea participării, reprezentării sau transmiterii de mesaje la manifestările naţionale şi internaţionale dedicate aniversării şi marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;
7. constituie grupuri de lucru pentru fundamentarea unor proiecte şi puncte de vedere sau pentru pregătirea şi organizarea manifestărilor dedicate marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;
8. aprobă, prin ordin, Regulamentul de ordine interioară al Departamentului CENTENAR;
9. organizează şi conduce activitatea Departamentului CENTENAR;
10. aprobă, prin ordin, norme interne şi proceduri de lucru aplicabile în activitatea Departamentului CENTENAR;
11. propune secretarului general al Guvernului încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncă sau de serviciu, după caz, precum şi iniţierea procedurii de cercetare disciplinară a personalului Departamentului CENTENAR, cu respectarea dispoziţiilor legale;
12. solicită secretarului general al Guvernului demararea procedurilor necesare în vederea organizării examenului sau concursului de promovare pentru personalul Departamentului CENTENAR, în condiţiile legilor specifice;
13. aprobă fişele de post ale personalului Departamentului CENTENAR pe care le înaintează secretarului general al Guvernului.
PRIM-MINISTRU
DACIAN JULIEN CIOLOŞ
Contrasemnează:
---------------
Secretarul general al Guvernului,
Florin Marius Tacu
Bucureşti, 1 noiembrie 2016.
Nr. 343.
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: