Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 32 din 29 martie 2001  privind scoaterea la concurs, in sesiunea din anul 2001, a frecventelor pentru statii locale de radiodifuziune (putere mica) si a canalelor pentru statii locale de televiziune (putere mica)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 32 din 29 martie 2001 privind scoaterea la concurs, in sesiunea din anul 2001, a frecventelor pentru statii locale de radiodifuziune (putere mica) si a canalelor pentru statii locale de televiziune (putere mica)

EMITENT: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 185 din 11 aprilie 2001
În temeiul prevederilor art. 12 alin. (2) şi (3) şi ale <>art. 14 alin. (3) din Legea audiovizualului nr. 48/1992 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
cu respectarea art. 29 din aceeaşi lege,

Consiliul Naţional al Audiovizualului decide:

ART. 1
Frecventele pentru staţii locale de radiodifuziune (putere mica) care se scot la concurs în sesiunea din anul 2001 sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 2
Canalele pentru staţii locale de televiziune (putere mica) care se scot la concurs în sesiunea din anul 2001 sunt prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 3
Dosarele de participare la concursul de acordare a licenţelor de emisie pentru frecventele şi canalele prevãzute la art. 1 şi 2 vor fi depuse la sediul Consiliului Naţional al Audiovizualului pana la data de 14 mai 2001.
ART. 4
Conţinutul dosarului de înscriere la concurs, precum şi criteriile de departajare pentru acordarea licenţelor de emisie pentru aceasta sesiune de concurs sunt prezentate în anexele nr. 3 şi 4.
ART. 5
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta decizie.
ART. 6
La data intrãrii în vigoare a prezentei decizii se abroga Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 280 din 15 decembrie 2000 privind scoaterea la concurs, în sesiunea din anul 2001, a frecventelor pentru staţii de radiodifuziune de putere mare şi a frecventelor pentru staţii de radiodifuziune locale de putere mica, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 33 din 18 ianuarie 2001.

p. PREŞEDINTELE CONSILIULUI
NAŢIONAL AL AUDIOVIZUALULUI,
MIRCEA DIACONU





ANEXA 1


UNDE ULTRASCURTE

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Localitatea Frecventa P.A.R. H Pola- Observaţii
crt. libera (kW) efectiv rizare
(MHz) (m)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Aiud 103,20 0,080 35 V Localizare stricta
a serviciului
2. Bacau 101,20 0,100 35 V
3. Bacau 102,10 0,100 35 V
4. Baia Mare 107,40 0,100 35 V
5. Botosani 106,30 0,100 35 V
6. Braşov 94,60 0,100 35 V Se va putea utiliza
numai într-un
amplasament din
municipiul Braşov.
7. Campulung Moldovenesc 100,70 0,100 35 V Localizare stricta
a serviciului
8. Chisineu-Cris 89,80 0,080 35 V În sectorul
215°-250°
P.A.R. = 0,040 kW
9. Cluj-Napoca 87,80 0,100 35 V
10. Cluj-Napoca 88,30 0,100 35 V Intervale orare:
0-8,30;
12,00-18,30;
21,00-24,00
11. Comanesti 95,10 0,050 35 V
12. Dragasani 88,90 0,050 35 V
13. Gheorgheni 91,20 0,100 35 V Statia se va amplasa
în localitate
(se vor evita cotele
dominante)
pentru a proteja
recepţia canalului
5TV în localitãţile
invecinate.
14. Izvoru Muresului 103,90 0,030 35 V Localizare stricta
a serviciului
15. Ludus 100,40 0,100 35 V
16. Lugoj 95,50 0,080 35 V
17. Motru 87,60 0,050 35 V În sectorul
200°-255°
P.A.R. = 0,010 kW
18. Oltenita 99,40 0,050 35 V Localizare stricta
a serviciului
19. Oradea 98,20 0,100 35 V
20. Resita 97,90 0,080 35 V În sectorul
210°-280°
P.A.R. = 0,040 kW
21. Rovinari 102,70 0,050 35 V Localizare stricta
a serviciului
22. Suceava 102,20 0,100 35 V În sectorul 60°-80°
P.A.R. = 0,050 kW
23. Targoviste 98,00 0,080 35 V
24. Toplita 89,50 0,080 35 V Localizare stricta
a serviciului
25. Vatra Dornei 92,20 0,050 35 V Localizare stricta
a serviciului
26. Zalau 91,50 0,100 35 V
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


UNDE HECTOMETRICE

────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Frecventa libera P.A.R.
crt. Localitatea (kHz) (kW)
────────────────────────────────────────────────────────
1. Bacau 1.485 1,000
2. Bacau 1.584 1,000
3. Bistrita 1.602 1,000
4. Botosani 1.485 1,000
5. Focsani 1.602 1,000
6. Iaşi 1.602 1,000
7. Medias 1.485 1,000
8. Piatra-Neamt 1.602 1,000
9. Radauti 1.584 1,000
10. Sighetu Marmatiei 1.584 1,000
11. Suceava 1.584 1,000
12. Sannicolau Mare 1.584 1,000
────────────────────────────────────────────────────────







ANEXA 2

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Localitatea Canal P.A.R. H Pola- Observaţii
crt. liber (kW) efectiv rizare
(m)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Aiud 12 0,100 35 H
2. Braşov 55 0,300 35 H Statia nu se va
amplasa pe cote
dominante fata de
oraş.
3. Brãila 33 0,100 35 H Ca urmare a
expirãrii duratei
de valabilitate a
licenţei de emisie
nr. TV050/20 iulie
1993
4. Deva 37-2M 0,300 35 H
5. Gaesti 35-8P 0,050 35 H
6. Hunedoara 6 0,100 35 H
7. Medias 21 0,300 35 H
8. Oradea 56 0,300 35 H În sectorul
230°-330°
P.A.R. = 0,100 kW
9. Orastie 10-8M 0,050 35 H
10. Tarnaveni 6 0,050 35 H
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 3


CONŢINUTUL
dosarului de înscriere la concursul pentru licenţe de emisie radio-televiziune

1. Cerere de licenta (dactilografiata pe formular-tip C.N.A.)
2. Achitarea taxei de înscriere la concurs
3. Actele juridice ale societãţii, în copii legalizate:
- hotãrârea judecãtoreascã;
- certificatul de înmatriculare a societãţii;
- statutul societãţii;
- tipul de comunicaţie audiovizuala solicitatã trebuie sa fie explicit înscris în statutul societãţii la obiectul de activitate (orice modificare a statutului trebuie doveditã prin actul adiţional şi prin cererea de înscriere de menţiuni);
- contractul societãţii;
- contractul de asociere (dacã este cazul);
- declaraţia notarialã prin care sa se precizeze, pentru fiecare asociat al societãţii, din ce alte societãţi din domeniul audiovizualului mai face parte (investitor, acţionar direct sau indirect) şi care este procentul de participare la capitalul social al altor societãţi.
Prin aceeaşi declaraţie notarialã se va preciza dacã persoana juridicã (societatea care solicita licenta) mai este investitor sau acţionar direct ori indirect la alte societãţi de comunicaţie audiovizuala, cu precizarea procentului deţinut din capitalul social al acestora;
- structura de capital şi actionarii/asociaţii
4. Avizul tehnic prealabil eliberat de Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei
5. Studiul de fezabilitate, oportunitate şi marketing
A. Situaţia economicã şi financiarã a societãţii, la care se anexeazã o copie de pe ultimul bilanţ contabil, cu viza administraţiei financiare, balanţa contabila la data întocmirii bilanţului şi ultima balanţa contabila întocmitã (în cazul societãţilor care nu au desfãşurat activitate, declaraţie vizata de administraţia financiarã):
- investiţii în audiovizual;
- potenţialul financiar;
- scrisoarea de bonitate;
- rezultatele economico-financiare;
- surse de finanţare detaliate (reinvestirea profitului, surse externe - primite sau în curs de finalizare, contracte de sponsorizare, subvenţii - hotãrâri ale Guvernului, ordonanţe ale Guvernului etc., transferuri - în cazul zonelor defavorizate, PHARE etc.)
B. Formularea unei strategii a dezvoltãrii viitoare, construirea unor variante, analiza economicã şi financiarã, justificarea tehnica şi economicã a acestor variante
C. Etapele şi termenele de finalizare ale proiectului (maximum 18 luni din momentul obţinerii licenţei)
D. Resurse umane:
- angajaţi (experienta acumulatã în activitatea audiovizuala, un scurt curriculum vitae);
- colaboratori;
- schema organizatoricã: departament programe, tehnic, economic, administrativ etc.
E. Amplasamentul statiei de emisie, al studiourilor, al spaţiilor tehnice, redactionale şi de producţie aferente (adresa, acte de proprietate sau de închiriere)
F. Tipul şi principalii parametri ai echipamentului utilizat pentru:
- statia de emisie;
- studiouri
G. Grila de program pe zile, ore şi procente (conform <>Deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 21/1999 ):
- prezentarea programelor de conceptie proprie şi a celor cuprinzând retransmisia de producţii audiovizuale înregistrate prin diverse mijloace;
- se va declara intenţia de afiliere a postului (dacã este cazul)
H. Sursele şi proportiile programelor dupã structura
I. Caseta demonstrativa pentru programele de conceptie proprie, cu o durata aproximativã de 20-30 de minute
Eventualele modificãri ale grilei de program existente la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu maximum 15 zile înainte de data prezentãrii la concurs.
Eventualele modificãri în situaţia juridicã existenta la depunerea dosarului de înscriere la concurs se pot efectua cu maximum 15 zile înainte de data prezentãrii la concurs, cu condiţia încadrãrii acestora în prevederile <>Legii nr. 48/1992 .
Paginile dosarului vor fi numerotate.



ANEXA 4


CRITERII
pentru departajarea participanţilor

1. Capacitatea solicitantului de a presta un serviciu performant:
1.1. Calitatea ofertei de programe
[în spiritul <>art. 12 alin. (4) din Legea nr. 48/1992 ]
1.2. Ponderea productiilor audiovizuale naţionale şi europene în ansamblul programelor difuzate
1.3. Durata zilnica a programelor de conceptie proprie, în situaţia afilierii la un post al altui titular de licenta
1.4. Programul local sau zonal oferit de societãţile care preconizeaza retransmiterea programului unei staţii cap de reţea (acolo unde este cazul)
1.5. Ponderea producţiei proprii în ansamblul emisiunilor difuzate
1.6. Nivelul tehnic al echipamentelor utilizate (existente/preconizate)
1.7. Experienta echipei redactionale în audiovizual
2. Investiţii preconizate, spaţiile în care se prevede funcţionarea studioului şi/sau a emitatorului, echipamente deţinute/preconizate
3. Capacitatea solicitantului de a susţine financiar şi economic activitatea postului:
3.1. Volumul şi structura capitalului prevãzut sa fie investit
3.2. Bonitatea societãţii
3.3. Planul de afaceri
3.4. Achitarea obligaţiilor financiare prevãzute de lege
4. Îndeplinirea obligaţiilor prevãzute în licenta de emisie şi în deciziile Consiliului Naţional al Audiovizualului; sancţiuni aplicate de Consiliul Naţional al Audiovizualului*)
5. Situaţia utilizãrii licenţelor de emisie obţinute anterior*).

---------------
*) Se referã la societãţile care deţin licenţe de emisie pentru radiodifuziune şi/sau televiziune transmisã pe cale radioelectrica sau prin cablu.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016