CERERE PENTRU ÎNCEPEREA PROCEDURII DE ACREDITARE
Stimate domnule preşedinte,
Având în vedere prevederile art. 3 alin. (3) pct. 3 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autoritãţii Naţionale pentru Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 415/2007 , în temeiul dispoziţiilor <>art. 36 din Legea nr. 455/2001 privind semnãtura electronicã şi ale <>art. 16 din Normele tehnice şi metodologice pentru aplicarea Legii nr. 455/2001 privind semnãtura electronicã, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.259/2001 , cu modificãrile ulterioare, vã solicitãm sã dispuneţi începerea procedurii de acreditare a .......(numele şi prenumele/denumirea solicitantului)......, furnizor de servicii de certificare, având domiciliul/sediul în .......... (adresa completã, inclusiv telefon şi fax)........, înregistratã la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângã Tribunalul .........., cod unic de înregistrare/cod de identificare fiscalã ........, reprezentat legal prin .......(numele şi prenumele)......, domiciliat(ã) în .........(adresa completã, inclusiv telefon)......, identificat(ã) prin actul de identitate .........(serie, numãr, cod numeric personal).....
Semnãtura reprezentantului legal şi ştampila solicitantului
............................................................