Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 3.442 din 19 decembrie 2007  privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 3.442 din 19 decembrie 2007 privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale

EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTARE IN COMUNICATII SI TEHNOLOGIA INFORMATIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 893 din 28 decembrie 2007

În temeiul prevederilor art. 6 alin. (1) pct. 15 şi ale <>art. 7 alin. (1), (3) şi (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 134/2006 privind înfiinţarea Autoritãţii Naţionale pentru Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei, precum şi ale <>art. 6 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile poştale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 642/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere <>Ordinul ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei nr. 225/2003 pentru aprobarea Documentului de politicã şi strategie privind implementarea serviciului universal în sectorul serviciilor poştale,

preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei emite prezenta decizie.


CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezenta decizie stabileşte condiţiile şi procedura de desemnare a furnizorilor de servicii poştale ca furnizori de serviciu universal, cu respectarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile poştale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 642/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare <>Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 .
(2) În cuprinsul prezentei decizii sunt aplicabile definiţiile relevante prevãzute la <>art. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 şi la pct. 1.1 din anexa nr. 1 la Decizia preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei nr. 2.858/2007 privind regimul de autorizare generalã pentru furnizarea serviciilor poştale.
ART. 2
Poate fi desemnat ca furnizor de serviciu universal numai un furnizor de servicii poştale autorizat sã furnizeze serviciile incluse în sfera serviciului universal pentru care urmeazã a fi desemnat, în condiţiile regimului de autorizare generalã, care asigurã îndeplinirea condiţiilor prevãzute în <>Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 .
ART. 3
(1) Desemnarea unui furnizor de servicii poştale ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale se realizeazã de cãtre Autoritatea Naţionalã pentru Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei, denumitã în continuare ANRCTI, la cerere sau din oficiu, pentru unul ori mai multe servicii incluse în sfera serviciului universal, aşa cum acestea sunt definite în <>Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 şi în legislaţia secundarã a ANRCTI.
(2) Furnizorii de serviciu universal se desemneazã pentru o perioadã de cel mult 5 ani.
(3) În aplicarea prevederilor prezentei decizii, ANRCTI va urmãri atingerea obiectivelor prevãzute la <>art. 49 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 şi va acţiona în vederea limitãrii posibilelor efecte negative determinate de furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal asupra concurenţei, precum şi a asigurãrii protecţiei intereselor utilizatorilor, cu respectarea prevederilor <>Ordinului ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei nr. 225/2003 pentru aprobarea Documentului de politicã şi strategie privind implementarea serviciului universal în sectorul serviciilor poştale.

CAP. II
Desemnarea la cerere

ART. 4
(1) Orice furnizor de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal, care intenţioneazã sã fie desemnat ca furnizor de serviciu universal, va transmite, la sediul central sau la structurile teritoriale ale ANRCTI, o cerere cu privire la aceastã intenţie, având formatul prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta decizie.
(2) Termenul în care furnizorii de servicii poştale pot transmite cererea prevãzutã la alin. (1) este de 30 de zile de la data la care ANRCTI publicã un anunţ, pe propria paginã de internet şi în cel puţin un cotidian de mare tiraj, cu privire la intenţia de a desemna unul sau mai mulţi furnizori de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal ca furnizori de serviciu universal.
(3) Anunţul prevãzut la alin. (2) va cuprinde cel puţin serviciile incluse în sfera serviciului universal pentru care se intenţioneazã desemnarea furnizorilor de serviciu universal şi perioada de desemnare.
(4) Cererea se transmite împreunã cu celelalte documente necesare numai în unul dintre urmãtoarele moduri:
a) prin depunere, personal sau de cãtre un reprezentant al solicitantului, sub luare de semnãturã;
b) printr-un serviciu poştal;
c) ca înscris în formã electronicã, cãruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnãturã electronicã extinsã, bazatã pe un certificat calificat nesuspendat ori nerevocat la momentul respectiv şi generatã cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnãturii electronice.
(5) Este consideratã datã a transmiterii, dupã caz, data înscrierii în registrul general de intrare-ieşire a corespondenţei al ANRCTI, data confirmãrii primirii documentelor la sediul central al ANRCTI printr-un serviciu poştal cu confirmare de primire sau data confirmãrii primirii înscrisului în formã electronicã.
ART. 5
(1) Cererea de desemnare ca furnizor de serviciu universal va cuprinde urmãtoarele informaţii:
a) datele de identificare ale solicitantului;
b) serviciile incluse în sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea.
(2) La cererea de desemnare ca furnizor de serviciu universal vor fi anexate urmãtoarele informaţii şi documente, care fac parte integrantã din aceasta:
a) certificat constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului privind inexistenţa unei proceduri de dizolvare voluntarã, judiciarã sau ca urmare a aplicãrii procedurilor de insolvenţã;
b) copii ale situaţiilor financiare anuale pentru ultimii 3 ani sau pentru toatã perioada scursã de la înfiinţare, în cazul în care aceasta este mai micã de 3 ani, depuse la organele competente la care se înregistreazã, potrivit legislaţiei în vigoare;
c) o descriere detaliatã a mijloacelor tehnologice, materiale şi umane pe baza cãrora solicitantul garanteazã, pentru furnizarea serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care solicitã desemnarea, respectarea obligaţiilor prevãzute la <>art. 7-10 din Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 ;
d) o descriere detaliatã a cerinţelor de calitate a cãror îndeplinire este garantatã de solicitant, precum şi o descriere a tehnologiilor folosite şi a mãsurilor necesare pentru îndeplinirea acestor cerinţe;
e) propunerea financiarã împreunã cu justificarea eventualelor pierderi determinate de furnizarea serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care solicitã desemnarea, precum şi mãsurile propuse de solicitant în vederea acoperirii acestora;
f) o listã cu amplasamentul tuturor punctelor de acces şi de contact ale reţelei poştale operate de solicitant sau de alţi furnizori de servicii poştale cu care solicitantul a încheiat contracte în acest scop, pentru care acesta garanteazã cã vor fi utilizate în vederea furnizãrii serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care solicitã desemnarea.
(3) Informaţiile prevãzute la alin. (2) lit. d) vor cuprinde, spre exemplu, normele de distribuire a trimiterilor poştale care fac obiectul serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea, numãrul anual de reclamaţii întemeiate privind trimiterile poştale, reclamate ca nepredate, predate deteriorate sau spoliate, care fac obiectul furnizãrii serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea, şi numãrul anual de sesizãri întemeiate referitoare la atitudinea salariaţilor furnizorului faţã de utilizatorii serviciilor poştale din sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea.
ART. 6
(1) În termen de 15 zile de la data publicãrii anunţului prevãzut la art. 4 alin. (2), preşedintele ANRCTI va stabili, prin decizie, o comisie de evaluare a cererilor de desemnare ca furnizor de serviciu universal.
(2) Comisia de evaluare prevãzutã la alin. (1) va fi formatã din specialişti în domeniile economic, tehnic şi juridic şi va avea ca atribuţii:
a) verificarea îndeplinirii condiţiilor de formã ale cererilor de desemnare ca furnizor de serviciu universal, prevãzute la art. 5;
b) verificarea îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate şi a capacitãţii solicitantului de a respecta obligaţiile privind furnizarea serviciilor incluse în sfera serviciului universal, prevãzute de <>Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 , precum şi a propunerii financiare a solicitantului;
c) redactarea proiectului deciziei de desemnare a furnizorului de serviciu universal.
(3) Comisia de evaluare poate cere solicitanţilor orice documente, informaţii suplimentare sau clarificãri, necesare pentru soluţionarea cererilor, indicând şi termenul în care acestea trebuie depuse.
ART. 7
În vederea stabilirii cererii câştigãtoare, comisia de evaluare va lua în considerare urmãtoarele:
a) gradul de acoperire a teritoriului naţional garantat de solicitanţi, inclusiv densitatea punctelor de acces şi de contact ale reţelelor poştale operate de aceştia sau de alţi furnizori de servicii poştale cu care solicitanţii au încheiat contracte în acest scop;
b) experienţa anterioarã în furnizarea serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care s-a solicitat desemnarea sau a altor servicii poştale;
c) capacitatea tehnicã, economicã şi financiarã a solicitanţilor;
d) capacitatea de a asigura un nivel uniform al tarifelor pentru serviciile din sfera serviciului universal pe întreg teritoriul ţãrii;
e) costul net asociat furnizãrii serviciilor poştale din sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea;
f) alte date relevante prezentate de solicitanţi.
ART. 8
Comisia de evaluare poate respinge o cerere de desemnare ca furnizor de serviciu universal în urmãtoarele cazuri:
a) cererea de desemnare ca furnizor de serviciu universal nu îndeplineşte condiţiile de formã prevãzute la art. 5;
b) cererea de desemnare ca furnizor de serviciu universal nu a fost depusã în termenul prevãzut la art. 4 alin. (2);
c) documentele, informaţiile suplimentare sau clarificãrile solicitate de comisia de evaluare în scopul soluţionãrii cererilor de desemnare ca furnizor de serviciu universal nu au fost depuse în termenul indicat de comisia de evaluare potrivit art. 6 alin. (3);
d) solicitantul nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate sau nu face dovada capacitãţii de a respecta obligaţiile privind furnizarea serviciilor incluse în sfera serviciului universal, prevãzute de <>Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 .
ART. 9
(1) Termenul de soluţionare a cererilor de desemnare ca furnizor de serviciu universal este de 120 de zile de la data publicãrii anunţului prevãzut la art. 4 alin. (2).
(2) În cazul în care, potrivit dispoziţiilor art. 6 alin. (3), unui solicitant îi sunt cerute documente, informaţii suplimentare sau clarificãri, termenul prevãzut la alin. (1) se suspendã pânã la primirea acestora sau pânã la expirarea termenului de depunere stabilit de comisia de evaluare.

CAP. III
Desemnarea din oficiu

ART. 10
ANRCTI va putea desemna din oficiu furnizorii de serviciu universal în urmãtoarele cazuri:
a) dacã niciun furnizor de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal nu a depus cerere de desemnare ca furnizor de serviciu universal în termenul prevãzut la art. 4 alin. (2);
b) dacã niciunul dintre furnizorii de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal care au depus cerere de desemnare ca furnizor de serviciu universal în termenul prevãzut la art. 4 alin. (2) nu a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal dupã parcurgerea procedurii prevãzute la cap. II;
c) dacã, dupã parcurgerea procedurii prevãzute la cap. II, nu au fost desemnaţi furnizori de serviciu universal pentru toate serviciile poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care ANRCTI intenţiona sã desemneze furnizori de serviciu universal.
ART. 11
(1) Desemnarea din oficiu se realizeazã prin decizie a preşedintelui ANRCTI, pe baza propunerilor comisiei de evaluare prevãzute la art. 6, cu respectarea procedurii de consultare prevãzute la <>art. 50 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 79/2002 privind cadrul general de reglementare a comunicaţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 591/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Comisia de evaluare propune desemnarea unui furnizor de serviciu universal pe baza unuia sau a mai multora dintre criteriile prevãzute la art. 7, precum şi, dacã este cazul, pe baza altor criterii relevante, cu respectarea principiilor eficienţei, obiectivitãţii, transparenţei şi nediscriminãrii.
(3) Propunerile comisiei de evaluare vor conţine furnizorul de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal propus a fi desemnat ca furnizor de serviciu universal, serviciile incluse în sfera serviciului universal pentru care se propune desemnarea, motivele pentru care este necesarã desemnarea din oficiu, precum şi celelalte date ce urmeazã a fi incluse în decizia de desemnare.

CAP. IV
Decizia de desemnare ca furnizor de serviciu universal

ART. 12
(1) Decizia de desemnare ca furnizor de serviciu universal conferã furnizorului de servicii poştale drepturi şi obligaţii specifice, suplimentare faţã de cele prevãzute în autorizaţia generalã.
(2) Decizia de desemnare a furnizorului de serviciu universal va conţine cel puţin urmãtoarele:
a) serviciile pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal;
b) perioada de desemnare;
c) dreptul de acces cu prioritate la punctele de frontierã şi la organele vamale;
d) dreptul de a instala, întreţine, înlocui şi muta, cu titlu gratuit, cutii poştale pe imobilele aflate în proprietatea publicã a statului sau a unitãţilor administrativ-teritoriale;
e) dreptul de a acţiona în relaţiile internaţionale în calitate de furnizor de serviciu universal şi de a încheia acorduri operaţionale în aceastã calitate;
f) dreptul de a utiliza formularele internaţionale specifice, prevãzute în acordurile internaţionale la care România este parte;
g) dreptul de a beneficia de sumele sau de avantajele de orice altã naturã care i se cuvin în temeiul oricãrui mecanism de compensare a costurilor implicate de prestarea serviciilor poştale din sfera serviciului universal, în condiţiile stabilite de lege şi de ANRCTI;
h) obligaţia de a asigura cel puţin o colectare de la fiecare punct de acces şi cel puţin o livrare la locuinţa fiecãrei persoane fizice şi la sediul fiecãrei persoane juridice, în fiecare zi lucrãtoare, dar nu mai puţin de 5 zile pe sãptãmânã, în fiecare localitate în care presteazã serviciile din sfera serviciului universal pe care are obligaţia sã le furnizeze, cu excepţia cazurilor sau a condiţiilor geografice considerate excepţionale de ANRCTI ori a cazurilor în care ANRCTI stabileşte ca livrarea sã se facã la anumite instalaţii corespunzãtoare, în condiţii determinate;
i) obligaţiile de respectare a cerinţelor esenţiale, de nediscriminare, de furnizare în mod neîntrerupt a serviciilor pentru care a fost desemnat, cu excepţia cazurilor de forţã majorã, şi de dezvoltare;
j) obligaţia de publicare a informaţiilor privind caracteristicile serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care a fost desemnat;
k) obligaţia de a asigura utilizatorilor accesul la reţeaua poştalã publicã pe care o opereazã în condiţii de transparenţã, obiectivitate şi nediscriminare, precum şi, dupã caz, obligaţia de a asigura altor furnizori de servicii poştale accesul la reţeaua poştalã publicã pe care o opereazã;
l) obligaţia de a practica, pentru serviciile incluse în sfera serviciului universal pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal, tarife accesibile, transparente, nediscriminatorii şi fundamentate în funcţie de costuri;
m) obligaţia de a supune aprobãrii ANRCTI tarifele practicate pentru serviciile poştale din sfera serviciului universal pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal, precum şi de a le publica;
n) obligaţia respectãrii principiilor prevãzute de <>Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 la încheierea acordurilor privind cheltuielile terminale pentru trimiterile poştale intracomunitare expediate de pe teritoriul unui stat membru al Uniunii Europene cãtre o adresã aflatã pe teritoriul României;
o) obligaţii privind ţinerea evidenţei contabile separate;
p) obligaţii privind regulile aplicabile serviciilor poştale din sfera serviciului universal pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal;
q) standardele de calitate pe care furnizorul de serviciu universal este obligat sã le respecte;
r) obligaţii privind supunerea spre avizarea de cãtre ANRCTI a contractului-cadru în temeiul cãruia se desfãşoarã relaţiile furnizorului de serviciu universal cu utilizatorii;
s) alte drepturi şi obligaţii relevante în ceea ce priveşte furnizarea serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal.

CAP. V
Dispoziţii speciale

ART. 13
Calitatea de furnizor de serviciu universal poate fi retrasã, prin decizie a preşedintelui ANRCTI, în urmãtoarele cazuri:
a) dacã furnizorul de serviciu universal se face vinovat de nerespectarea, în mod grav şi repetat, a obligaţiilor, condiţiilor, standardelor, regulilor, procedurilor şi termenelor prevãzute în decizia de desemnare;
b) dacã furnizorului de serviciu universal i s-a retras dreptul de a furniza servicii poştale incluse în sfera serviciului universal în condiţiile prevãzute de autorizaţia generalã.
ART. 14
(1) Calitatea de furnizor de serviciu universal înceteazã în urmãtoarele cazuri:
a) ca urmare a încetãrii existenţei furnizorului de serviciu universal, cu excepţia cazurilor de fuziune sau divizare în care activitatea de furnizare de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care furnizorul de serviciu universal a fost desemnat se transmite altor persoane;
b) ca urmare a declanşãrii împotriva furnizorului de serviciu universal a procedurii insolvenţei, în condiţiile <>Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificãrile ulterioare;
c) la expirarea perioadei pentru care a fost desemnat;
d) ca urmare a retragerii acestei calitãţi de cãtre ANRCTI în condiţiile prevãzute la art. 13.
(2) În cazurile de fuziune sau divizare, prevãzute la alin. (1) lit. a), persoana care preia activitatea de furnizare de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care furnizorul de serviciu universal a fost desemnat va fi ţinutã de obligaţiile şi va avea drepturile stabilite prin decizia de desemnare a furnizorului de serviciu universal.
ART. 15
(1) Prezenta decizie se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intrã în vigoare la 3 zile de la data publicãrii.
(2) La data intrãrii în vigoare a prezentei decizii, Decizia preşedintelui Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii nr. 1.351/2003 privind condiţiile şi procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 885 din 12 decembrie 2003, se abrogã.


p. Preşedintele Autoritãţii Naţionale
pentru Reglementare în Comunicaţii
şi Tehnologia Informaţiei,
Alexandrina-Luminiţa Hîrţan

Bucureşti, 19 decembrie 2007.
Nr. 3.442.

ANEXĂ

CERERE
de desemnare ca furnizor de serviciu universal

A. Date necesare identificãrii solicitantului şi comunicãrii eficiente cu acesta:


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea/Numele solicitantului: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Sediul/Domiciliul solicitantului: │
│ │
│Strada: Nr. Bl. Sc. Ap. │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┘ └─┴─┴─┘ │
│ │
│Localitatea: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│Judeţ/Sector: Telefon: Fax: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│E-mail: Pagina de Internet │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Solicitantul este înregistrat în registrul comerţului │
│ │
│Judeţ/Sector: Cod unic de înregistrare: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Reprezentantul solicitantului - date de identificare şi date de contact: │
│ │
│Nume: Prenume: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│CNP: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│Strada: Nr. Bl. Sc. Apt. │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ │
│ │
│Localitatea: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│Judeţ/Sector: Telefon: Fax: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│E-mail: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresa de corespondenţã a solicitantului: │
│ │
│Strada: Nr. Bl. Sc. Apt. │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│Localitatea: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│Judeţ/Sector: Telefon: Fax: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Persoana de contact a solicitantului: │
│ │
│Nume: Prenume: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│Telefon: Fax: E-mail: │
│┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



B. Descrierea serviciilor poştale pe care solicitantul intenţioneazã sã le furnizeze în calitate de furnizor de serviciu universal:
[] B.1. colectarea, sortarea, transportul şi livrarea trimiterilor poştale interne şi internaţionale în greutate de pânã la 2 kg:
[] B.1.1. trimiteri de corespondenţã:
[] B.1.1.1. interne
[] B.1.1.2. internaţionale
[] B.1.2. imprimate:
[] B.1.2.1. interne
[] B.1.2.2. internaţionale
[] B.1.3. trimiteri de publicitate prin poştã:
[] B.1.3.1. interne
[] B.1.3.2. internaţionale
[] B.2. colectarea, sortarea, transportul şi livrarea coletelor poştale în greutate de pânã la 10 kg:
[] B.2.1. interne
[] B.2.2. internaţionale
[] B.3. distribuirea coletelor poştale cu limite de greutate între 10 şi 20 kg expediate din afara teritoriului României cãtre o adresã aflatã pe teritoriul acesteia
[] B.4. serviciul de trimitere recomandatã, având ca obiect:
[] B.4.1. trimiteri poştale în greutate de pânã la 2 kg:
[] B.4.1.1. interne
[] B.4.1.2. internaţionale
[] B.4.2. colete poştale în greutate de pânã la 10 kg:
[] B.4.2.1. interne
[] B.4.2.2. internaţionale
[] B.4.3. colete poştale cu limite de greutate între 10 şi 20 kg expediate din afara teritoriului României cãtre o adresã aflatã pe teritoriul acesteia
[] B.5. serviciul de trimitere cu valoare declaratã, având ca obiect:
[] B.5.1. trimiteri poştale în greutate de pânã la 2 kg:
[] B.5.1.1. interne
[] B.5.1.2. internaţionale
[] B.5.2. colete poştale în greutate de pânã la 10 kg:
[] B.5.2.1. interne
[] B.5.2.2. internaţionale
[] B.5.3. colete poştale cu limite de greutate între 10 şi 20 kg expediate din afara teritoriului României cãtre o adresã aflatã pe teritoriul acesteia

C. La prezenta cerere de desemnare sunt anexate urmãtoarele informaţii şi documente:
[] certificat constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului privind inexistenţa unei proceduri de dizolvare voluntarã, judiciarã sau ca urmare a aplicãrii procedurilor de insolvenţã;
[] copii ale situaţiilor financiare anuale pentru ultimii 3 ani sau pentru toatã perioada scursã de la înfiinţare, în cazul în care aceasta este mai micã de 3 ani, depuse la organele competente la care se înregistreazã, potrivit legislaţiei în vigoare;
[] o descriere detaliatã a mijloacelor tehnologice, materiale şi umane pe baza cãrora se garanteazã, pentru furnizarea serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea, respectarea obligaţiilor prevãzute la <>art. 7-10 din Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile poştale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 642/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
[] o descriere detaliatã a cerinţelor de calitate a cãror îndeplinire este garantatã, precum şi o descriere a tehnologiilor folosite şi a mãsurilor necesare pentru îndeplinirea acestor cerinţe (de exemplu, normele de distribuire a trimiterilor poştale care fac obiectul serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea, numãrul anual de reclamaţii întemeiate privind trimiterile poştale, reclamate ca nepredate, predate deteriorate sau spoliate, care fac obiectul furnizãrii serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea, numãrul anual de sesizãri întemeiate referitoare la atitudinea salariaţilor furnizorului faţã de utilizatorii serviciilor poştale din sfera serviciului universal pentru care se solicitã desemnarea etc.);
[] propunerea financiarã împreunã cu justificarea eventualelor pierderi determinate de furnizarea serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care solicitã desemnarea, precum şi mãsurile propuse în vederea acoperirii acestora;
[] o listã cu amplasamentul tuturor punctelor de acces şi de contact ale reţelei poştale proprii sau operate de alţi furnizori de servicii poştale cu care au fost încheiate contracte în acest scop, pentru care se garanteazã cã vor fi utilizate în vederea furnizãrii serviciilor poştale incluse în sfera serviciului universal pentru care solicitã desemnarea.

D. Subsemnatul, .........., reprezentant al solicitantului, declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal, privind infracţiunea de fals în declaraţii, cã toate datele şi informaţiile cuprinse în prezenta cerere şi în documentele anexate sunt corecte şi complete.

Semnãtura reprezentantului şi ştampila solicitantului
.....................................................

__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016