Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 263 din 6 aprilie 2021  privind aprobarea criteriilor de selecţie a membrilor Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 263 din 6 aprilie 2021 privind aprobarea criteriilor de selecţie a membrilor Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie

EMITENT: Prim-Ministrul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 350 din 6 aprilie 2021
    Având în vedere propunerea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, formulată prin Adresa nr. 31.929 din 12 martie 2021, înregistrată la Secretariatul General al Guvernului cu nr. 20/1.323/T.H.G. din 15 martie 2021,
    în temeiul art. 29 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 645/2020 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Administraţie,
    prim-ministrul emite prezenta decizie.
    ARTICOL UNIC
    Se aprobă criteriile de selecţie a membrilor Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.



                    PRIM-MINISTRU
                    FLORIN-VASILE CÎŢU
                    Contrasemnează:
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Tiberiu Horaţiu Gorun

    Bucureşti, 6 aprilie 2021.
    Nr. 263.
    ANEXA 1

    CRITERIILE
    de selecţie a membrilor Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie
    I. Nominalizarea pentru calitatea de membru şi membru supleant
    1. Instituţiile şi organizaţiile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. c), d), f) şi g) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2016 privind înfiinţarea Institutului Naţional de Administraţie, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, transmit Secretariatului General al Guvernului nominalizările pentru calitatea de membru şi membru supleant în Consiliul de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie în termen de 15 zile de la primirea solicitării.
    2. Nominalizările prevăzute la pct. 1 vor fi însoţite de următoarele documente:
    a) curriculum vitae semnat, în format Europass, al persoanei nominalizate, din care să rezulte experienţa în formare profesională sau în managementul funcţiei publice;
    b) declaraţie semnată a persoanei nominalizate privind faptul că va acţiona imparţial, cu bunăcredinţă şi în interesul corectei funcţionări a Institutului Naţional de Administraţie, precum şi că nu a suferit condamnări pentru orice faptă de natură penală pentru care nu a intervenit reabilitarea;
    c) scrisoare de intenţie a persoanei nominalizate în care enumeră pe scurt motivele care stau la baza acceptării nominalizării.

    3. Analiza nominalizărilor se realizează de o comisie de selecţie formată din 3 membri, constituită la nivelul Secretariatului General al Guvernului, prin ordin al secretarului general al Guvernului.
    4. În situaţia în care comisia constată că nu sunt îndeplinite condiţiile de la pct. 2, Comisia de selecţie solicită instituţiilor şi organizaţiilor prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. c), d), f) şi g) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, transmiterea, în termen de 15 zile de la primire, a unei noi nominalizări care să respecte condiţiile obligatorii stabilite.

    II. A. Depunerea candidaturilor reprezentanţilor organizaţiilor neguvernamentale/sindicatelor reprezentative
    1. Organizaţiile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, transmit către Secretariatul General al Guvernului, în termen de 15 zile de la publicarea anunţului de intenţie privind selectarea reprezentanţilor organizaţiilor neguvernamentale/sindicatelor reprezentative pentru administraţia publică, propunerile pentru calitatea de membru şi membru supleant în Consiliul de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie.
    2. Anunţul de intenţie menţionat la pct. 1 se publică pe paginile de internet ale Secretariatului General al Guvernului şi Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei.

    B. Selecţia propunerilor organizaţiilor neguvernamentale/sindicatelor pentru calitatea de membru şi membru supleant în Consiliul de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie
    1. Candidaturile transmise de organizaţiile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, vor fi însoţite de următoarele documente:
    a) curriculum vitae semnat, în format Europass, al persoanei nominalizate, din care să rezulte experienţa în formare profesională sau în managementul funcţiei publice;
    b) declaraţie semnată a persoanei nominalizate privind faptul că va acţiona imparţial, cu bună-credinţă şi în interesul corectei funcţionări a Institutului Naţional de Administraţie, precum şi că nu a suferit condamnări pentru orice faptă de natură penală pentru care nu a intervenit reabilitarea;
    c) scrisoare de intenţie a persoanei nominalizate în care enumeră pe scurt motivele care stau la baza acceptării nominalizării.

    2. Comisia de selecţie prevăzută la pct. I.3 analizează candidaturile primite din partea organizaţiilor în vederea îndeplinirii condiţiilor obligatorii stabilite mai sus.
    3. În situaţia în care Comisia de selecţie constată că acestea nu sunt îndeplinite, candidaturile sunt respinse.
    4. După finalizarea etapei de verificare a documentelor obligatorii, Comisia de selecţie realizează selectarea reprezentanţilor organizaţiilor neguvernamentale/sindicatelor reprezentative pentru administraţia publică, pe baza experienţei în domeniul formării profesionale sau managementul funcţiei publice (sub 3 ani - 1 punct, între 3 ani şi 7 ani - 2 puncte, peste 7 ani - 3 puncte).
    5. Persoana care obţine punctajul cel mai mare va fi nominalizată în calitatea de membru al Consiliului de coordonare, urmând ca persoana clasată pe a doua poziţie să fie nominalizată în calitatea de supleant.
    6. În cazul în care două sau mai multe candidaturi obţin acelaşi punctaj, va fi selectată candidatura cu cea mai mare experienţă dovedită în domeniul formării profesionale sau managementul funcţiei publice.



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016