Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 258 din 16 septembrie 2003  privind difuzarea operelor audiovizuale europene    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 258 din 16 septembrie 2003 privind difuzarea operelor audiovizuale europene

EMITENT: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 677 din 24 septembrie 2003
Având în vedere dubla calitate a Consiliului Naţional al Audiovizualului, de garant al interesului public şi de unica autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale,
în scopul armonizarii legislaţiei romane cu prevederile Directivei europene "Televiziunea fãrã frontiere",
în temeiul art. 22 alin. (1) şi al <>art. 25 din Legea audiovizualului nr. 504/2002 ,

membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului adopta urmãtoarea decizie:

ART. 1
Începând cu data de 1 ianuarie 2007 radiodifuzorii aflaţi în jurisdicţia României au obligaţia de a asigura, în cadrul fiecãrui serviciu de programe de televiziune, îndeplinirea urmãtoarelor cerinţe:
a) sa rezerve operelor europene, astfel cum sunt definite la <>art. 23 din Legea audiovizualului nr. 504/2002 , un procent de minimum 50% din timpul de difuzare, cu excepţia timpului consacrat informaţiilor, manifestãrilor sportive, jocurilor, publicitãţii, precum şi serviciilor de teletext şi teleshopping;
b) sa rezerve operelor europene create de producãtori independenţi cel puţin 10% din timpul de difuzare sau din bugetul de programe.
ART. 2
Radiodifuzorii care, dupã data de 1 ianuarie 2007, nu pot atinge proporţia majoritara prevãzutã la art. 1 lit. a) o vor realiza progresiv în interval de un an, în funcţie de responsabilitãţile lor educaţionale, culturale şi de divertisment fata de public.
ART. 3
(1) Sunt exceptate de la prevederile art. 1 serviciile de programe de televiziune care îndeplinesc simultan urmãtoarele condiţii:
a) au o audienta potenţiala de pana la 3% din populaţia recenzata a tarii;
b) nu difuzeazã filme artistice de lung metraj şi seriale pentru televiziune;
c) conţinutul serviciului de programe este exclusiv de interes local.
(2) Serviciile de programe de televiziune difuzate în baza unei licenţe acordate pentru municipiul Bucureşti sunt exceptate de la prevederile art. 1 dacã îndeplinesc simultan urmãtoarele condiţii:
a) nu difuzeazã filme artistice de lung metraj şi seriale pentru televiziune;
b) conţinutul serviciului de programe este exclusiv de interes local.
ART. 4
Consiliul Naţional al Audiovizualului va monitoriza îndeplinirea dispoziţiilor art. 1 şi 2 prin evaluarea şi autorizarea grilelor de programe ale radiodifuzorilor.
ART. 5
Începând cu data de 1 ianuarie 2007 radiodifuzorii vor prezenta trimestrial Consiliului Naţional al Audiovizualului un raport, conform modelului cuprins în anexa care face parte integrantã din prezenta decizie.
ART. 6
Încãlcarea de cãtre radiodifuzori a prevederilor prezentei decizii se sancţioneazã în conformitate cu dispoziţiile <>art. 91 din Legea nr. 504/2002 .

Preşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului,
Ralu Filip

Bucureşti, 16 septembrie 2003.
Nr. 258.



ANEXA


RAPORT
privind procentul rezervat operelor europene în perioada .......

Denumirea radiodifuzorului (titularul licenţei audiovizuale):

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea Procent Opere europene create de
serviciului de din timpul producãtori independenţi
programe/licenta de difuzare ────────────────────────────────── Observaţii
audiovizuala rezervat Procent din timpul Opere recente,
nr. ........ operelor de difuzare sau din procent
europene bugetul de programe din col. 3
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016