Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE  nr. 166 din 27 iulie 2019  pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comitetului interministerial privind sistemul apelurilor de urgenţă 112    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 166 din 27 iulie 2019 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comitetului interministerial privind sistemul apelurilor de urgenţă 112

EMITENT: Prim-Ministrul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 626 din 27 iulie 2019
    În temeiul art. 29 şi art. 34 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
    prim-ministrul emite prezenta decizie.
    ART. 1
    (1) Se înfiinţează Comitetul interministerial privind sistemul apelurilor de urgenţă 112, denumit în continuare Comitetul.
    (2) Comitetul este condus de domnul Raed Arafat, secretar de stat, şeful Departamentului pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, care are calitatea de preşedinte.
    (3) Ministerele şi instituţiile administraţiei publice centrale care fac parte din Comitet, precum şi reprezentanţii acestora sunt prevăzuţi în anexa nr. 1. Ministerele sunt reprezentate la activităţile Comitetului la nivel de secretar de stat, iar celelalte instituţii ale administraţiei publice centrale, de către conducătorii acestora.
    (4) La lucrările Comitetului participă, ca invitaţi permanenţi, reprezentanţi ai entităţilor prevăzute în anexa nr. 2.

    ART. 2
    (1) Comitetul are ca obiectiv analiza modului de preluare şi localizare a apelurilor de urgenţă 112, precum şi identificarea soluţiilor pe termen scurt, mediu şi lung în vederea îmbunătăţirii preluării apelurilor de urgenţă 112, a localizării apelantului şi a dispecerizării.
    (2) Comitetul va prezenta prim-ministrului informări periodice privind îndeplinirea obiectivului prevăzut la alin. (1).

    ART. 3
    (1) Comitetul se reuneşte în şedinţe ordinare săptămânale sau, ori de câte ori este necesar, în şedinţe extraordinare.
    (2) Convocarea în şedinţe extraordinare se face de către preşedintele Comitetului, la solicitarea oricărui organ de specialitate sau instituţie din cadrul administraţiei publice care face parte din Comitet.
    (3) Secretariatul Comitetului este asigurat de către Ministerul Afacerilor Interne.
    (4) Agenda fiecărei şedinţe a Comitetului se întocmeşte de către secretariatul acestuia pe baza propunerilor formulate şi înaintate în acest sens de către membrii săi şi se aprobă de către preşedintele Comitetului.

    ART. 4
    (1) La lucrările Comitetului pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai altor autorităţi şi instituţii publice, precum şi orice alte persoane a căror prezenţă este considerată utilă, pe baza solicitării formulate de către preşedintele Comitetului.
    (2) Comitetul îşi desfăşoară activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, pe care îl aprobă în prima reuniune de lucru.

    ART. 5
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta decizie.



                    PRIM-MINISTRU
                    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
                    Contrasemnează:
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Toni Greblă


    Bucureşti, 27 iulie 2019.
    Nr. 166.
    ANEXA 1

    Componenţa Comitetului interministerial privind sistemul apelurilor de urgenţă 112
    1. Raed Arafat, secretar de stat, şeful Departamentului pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, preşedinte
    2. Daniel Savu, secretar de stat în cadrul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, membru
    3. General de brigadă Dan Iamandi, inspector general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, membru
    4. Colonel Cristian Radu, prim-adjunct al inspectorului general - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, membru
    5. Marian Murguleţ, secretar de stat pentru tehnologia informaţiei în cadrul Secretariatului General al Guvernului, membru Secretariatul Comitetului interministerial privind sistemul apelurilor de urgenţă 112
    1. Locotenent-colonel Cristian Bărbulescu - Ministerul Afacerilor Interne
    2. Locotenent-colonel Ionuţ-Laurenţiu Amzu - Ministerul Afacerilor Interne

    ANEXA 2

    Invitaţi permanenţi la lucrările Comitetului interministerial privind sistemul apelurilor de urgenţă 112
    1. General-locotenent inginer Sorinel Vasilca, directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale
    2. Colonel Florin Feticu, director Direcţia operare servicii din cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale
    3. Eduard Lovin, vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016