Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 16 din 27 iulie 2023  privind eliberarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România  şi stabilirea procedurii de verificare şi atestare a nivelului profesional al medicilor  care au întrerupt exercitarea profesiei ori s-au aflat într-o situaţie de incompatibilitate  pe o perioadă mai mare de 5 ani    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 16 din 27 iulie 2023 privind eliberarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România şi stabilirea procedurii de verificare şi atestare a nivelului profesional al medicilor care au întrerupt exercitarea profesiei ori s-au aflat într-o situaţie de incompatibilitate pe o perioadă mai mare de 5 ani

EMITENT: Colegiul Medicilor din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 869 din 27 septembrie 2023
    În temeiul art. 390, 392, 414, 416 şi 417 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    văzând prevederile:
    - Ordonanţei Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea şi finanţarea rezidenţiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Ordinului ministrului sănătăţii publice şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.141/1.386/2007 privind modul de efectuare a pregătirii prin rezidenţiat în specialităţile prevăzute de Nomenclatorul specialităţilor medicale, medico-dentare şi farmaceutice pentru reţeaua de asistenţă medicală, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Ordinului ministrului sănătăţii nr. 527/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind încadrarea şi activitatea medicului cu competenţe limitate,

    Consiliul naţional al Colegiului Medicilor din România emite prezenta decizie.
    CAP. I
    Prevederi generale
    ART. 1
    (1) Certificatul de membru reprezintă documentul emis de Colegiul Medicilor din România, prin colegiile teritoriale, în baza căruia titularul poate exercita profesia de medic pe teritoriul României, conform nivelului de pregătire în profesie şi prevederilor legale aplicabile. Certificatul de membru va fi compus din pagina principală şi din avizul anual privind exercitarea profesiei de medic, care vor conţine un cod QR.
    (2) Codul QR este un link web unic pentru fiecare document, accesibil de pe un telefon sau calculator cu camera web.
    (3) Scanarea codului QR oferă posibilitatea validării documentului pe site-ul Colegiului Medicilor din România şi a afişării datelor prevăzute în Registrul medicilor public.

    ART. 2
    (1) Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România se acordă, la cerere, persoanelor prevăzute de art. 376 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
    a) deţin un titlu oficial de calificare în medicină, în sensul art. 377 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) nu se găsesc în vreunul dintre cazurile de nedemnitate sau de incompatibilitate prevăzute de lege;
    c) sunt apte din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei de medic;
    d) nu au întrerupt exercitarea profesiei pe o perioadă mai mare de 5 ani sau au obţinut diploma de licenţă în ultimii 5 ani.

    (2) La primirea în rândul membrilor Colegiului Medicilor din România, medicul va depune jurământul profesional.

    ART. 3
    Certificatele de membru al Colegiului Medicilor din România vor fi emise şi eliberate de colegiul teritorial al Colegiului Medicilor din România în a cărui rază îşi au, după caz, domiciliul/reşedinţa sau locul de muncă/unitatea la care urmează să îşi desfăşoare activitatea medicii solicitanţi, conform modelelor prevăzute în anexele la prezenta decizie.

    CAP. II
    Eliberarea certificatului de membru la înscrierea în Colegiul Medicilor din România
    ART. 4
    (1) Pentru medicii care deţin un titlu profesional potrivit art. 386 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 1 şi 1.1 la prezenta decizie.
    (2) Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:
    a) formular de înscriere completat şi semnat;
    b) documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    c) diploma de absolvire, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    d) titlul/titlurile oficial(e) de calificare în profesia de medic sau, după caz, documentul care atestă recunoaşterea acestuia, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    e) dovada exercitării profesiei de medic în ultimii 5 ani, respectiv adeverinţă de la locul de muncă, dacă este cazul, sau dovada atestării competenţei profesionale, în original sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    f) cazierul judiciar şi certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de provenienţă, dacă este cazul, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţa electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    g) certificatul de sănătate tip A5, care să includă şi viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    h) declaraţia pe propria răspundere privind inexistenţa unei situaţii de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    i) certificatul de căsătorie, dacă este cazul, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    j) alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    k) fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.

    (3) La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată, în original.
    (4) În cazul în care medicul care deţine titlul prevăzut la alin. (1) este şi medic rezident într-o altă specialitate, acesta va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), fotocopie certificată conform cu originalul a carnetului de rezident completat şi vizat la zi sau a adeverinţei de confirmare în rezidenţiat pentru medicii rezidenţi aflaţi în anul I de pregătire.
    (5) În cazul în care medicul care deţine titlul prevăzut de alin. (1) a finalizat pregătirea în rezidenţiat şi într-o altă specialitate, dar nu a promovat examenul de specialitate, va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), fotocopie certificată conform cu originalul a dovezii de finalizare a pregătirii în rezidenţiat.

    ART. 5
    (1) Pentru medicii rezidenţi se eliberează, la cerere, certificatul de membru compus din anexele nr. 2 şi 2.1 la prezenta decizie.
    (2) Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:
    a) formular de înscriere completat şi semnat;
    b) documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    c) diploma de absolvire sau adeverinţă de absolvire a studiilor valabilă până la eliberarea diplomei de licenţă, dar nu mai mult de 12 luni de la data emiterii, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    d) carnetul de medic rezident, completat şi vizat la zi, respectiv adeverinţa de confirmare în rezidenţiat pentru medicii rezidenţi aflaţi în anul I de pregătire alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    e) cazierul judiciar şi certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de provenienţă, dacă este cazul, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţa electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    f) certificatul de sănătate tip A5, care să includă şi viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    g) declaraţia pe propria răspundere privind inexistenţa unei situaţii de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    h) certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    i) alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    j) fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.

    (3) La documentele emise de alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original.

    ART. 6
    (1) Pentru absolvenţii facultăţilor de medicină care au finalizat pregătirea în rezidenţiat, dar nu au promovat examenul de specialitate, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 2 şi 2.1 la prezenta decizie.
    (2) Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:
    a) formular de înscriere completat şi semnat;
    b) documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    c) diploma de absolvire, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau transmisă pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    d) dovada finalizării pregătirii în rezidenţiat, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau transmisă pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    e) cazierul judiciar şi certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de provenienţă, după caz, în original, sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    f) certificatul de sănătate tip A5, care să includă şi viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    g) declaraţia pe propria răspundere privind inexistenţa unei situaţii de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    h) certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    i) alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    j) fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.

    (3) La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original.
    (4) Certificatul de membru prevăzut la alin. (1) are o valabilitate de maximum 5 ani.

    ART. 7
    (1) Pentru absolvenţii facultăţilor de medicină din promoţiile ulterioare anului 2005, care nu au fost confirmaţi în rezidenţiat, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 2 şi 2.1 la prezenta decizie.
    (2) Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:
    a) formular de înscriere completat şi semnat;
    b) documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    c) diploma de absolvire sau adeverinţa de absolvire a studiilor valabilă până la eliberarea diplomei de licenţă, dar nu mai mult de 12 luni de la data emiterii, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    d) cazierul judiciar şi certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de provenienţă, după caz, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    e) certificatul de sănătate tip A5, care să includă şi viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca
    adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;

    f) declaraţia pe propria răspundere privind inexistenţa unei situaţii de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    g) certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    h) alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    i) fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.

    (3) La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original.

    ART. 8
    (1) Pentru absolvenţii facultăţilor de medicină din promoţiile anterioare anului 2005, care nu au dobândit calificarea de medic specialist, dar au întrunit condiţiile de exercitare a profesiei, în conformitate cu art. 64 lit. d) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi, respectiv, cu art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea şi finanţarea rezidenţiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările şi completările ulterioare, se eliberează certificatul de membru compus din anexele nr. 3 şi 3.1 la prezenta decizie.
    (2) Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România prevăzut la alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:
    a) formular de înscriere completat şi semnat;
    b) documentul de identitate, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    c) diploma de absolvire, în copie legalizată sau prezentată în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    d) actele care dovedesc dobândirea dreptului de liberă practică potrivit legislaţiei anterioare anului 2005 sau, după caz, documentul care atestă recunoaşterea dreptului de a exercita profesia, eliberat de către Ministerul Sănătăţii, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau transmis în format electronic pe e-mail de autoritatea emitentă sau de medic cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    e) dovada exercitării profesiei de medic în ultimii 5 ani, respectiv adeverinţă de la locul de muncă, dacă este cazul, sau dovada atestării competenţei profesionale, în original sau în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    f) cazierul judiciar şi certificatul de probitate profesională eliberat de statul membru de origine sau de provenienţă, după caz, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    g) certificatul de sănătate tip A5, care să includă şi viza medicului psihiatru, în original sau emis în format electronic transmis pe e-mail de la adresa de e-mail declarată de medic ca adresă de corespondenţă electronică în relaţia cu Colegiul Medicilor din România sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    h) declaraţia pe propria răspundere privind inexistenţa unei situaţii de incompatibilitate sau de nedemnitate prevăzute de lege, în original sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    i) certificatul de căsătorie, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    j) alt document care atestă schimbarea numelui, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    k) fotocopia dovezii de achitare a taxei de înscriere.

    (3) La documentele emise în alte state se va anexa o traducere legalizată în limba română, în original.
    (4) În cazul în care medicul care deţine titlul prevăzut de alin. (1) este şi medic rezident, acesta va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), carnetul de rezident completat şi vizat la zi sau adeverinţa de confirmare în rezidenţiat pentru medicii rezidenţi aflaţi în anul I de pregătire, după caz, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.
    (5) În cazul în care medicul care deţine titlul prevăzut de alin. (1) a finalizat pregătirea în rezidenţiat, dar nu a promovat examenul de specialitate, va depune, pe lângă documentele prevăzute la alin. (2), dovada de finalizare a pregătirii în rezidenţiat, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.

    ART. 9
    În cazul în care medicul se prevalează de deţinerea uneia dintre calităţile prevăzute de art. 376 alin. (1) lit. c)-g) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, este necesar ca la momentul înscrierii documentele solicitate la art. 4-8 din prezenta decizie să fie însoţite de documentele care fac dovada deţinerii acesteia. Documentele vor fi depuse în fotocopii efectuate ce vor fi certificate de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmise pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau transmise prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.

    ART. 10
    (1) În cazul în care medicul mai deţine şi alte titluri în domeniul medicinei umane (grad universitar, doctor în ştiinţe medicale, master, cercetător ştiinţific, formator), pentru a fi menţionate pe certificatul de membru, titularul va depune documentele care fac dovada deţinerii calităţilor prevăzute mai sus.
    (2) În cazul în care medicul deţine atestate de studii complementare obţinute conform legii, pentru a fi menţionate pe certificatul de membru, titularul va depune documentele care fac dovada deţinerii acestor atestate.
    (3) Documentele prevăzute la alin. (1) şi (2) vor fi depuse în original, după care vor fi efectuate fotocopii ce vor fi certificate de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.

    ART. 11
    (1) Formularul de înscriere în Colegiul Medicilor din România este prevăzut în anexa nr. 5, la prezenta decizie.
    (2) La primirea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, titularul va semna într-un registru al colegiilor teritoriale, care va conţine următoarele rubrici:
    a) numele şi prenumele titularului certificatului;
    b) facultatea şi anul absolvirii;
    c) codul numeric personal sau data naşterii pentru cetăţenii care nu au CNP;
    d) codul unic de identificare a medicului;
    e) seria şi numărul certificatului;
    f) data depunerii jurământului profesional;
    g) data eliberării;
    h) semnătura titularului.


    CAP. III
    Eliberarea unui nou certificat de membru corespunzător nivelului de pregătire şi titlului de calificare profesional deţinut
    ART. 12
    În cazul în care certificatul de membru nu mai corespunde nivelului de pregătire şi titlului de calificare profesională, titularul va solicita eliberarea unui nou certificat de membru corespunzător calificării profesionale superioare dobândite.

    ART. 13
    Noul certificat va fi eliberat pe baza documentelor care atestă dobândirea unui nou titlu de calificare.

    ART. 14
    În cazul efectuării de studii complementare, fiecare menţiune se va face pe baza atestatelor care certifică dobândirea lor de către medicul solicitant.

    CAP. IV
    Eliberarea unui nou certificat de membru în alte situaţii
    ART. 15
    În cazul în care medicul îşi întrerupe activitatea profesională sau se află într-o situaţie de incompatibilitate pe o perioadă mai mare de 5 ani, eliberarea/vizarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România în vederea reluării activităţii medicale se va face înainte de efectuarea stagiului de readaptare profesională şi atestarea competenţei profesionale, conform legii.

    ART. 16
    În cazul modificării datelor personale (ca urmare a schimbării numelui titularului în urma căsătoriei, divorţului, pe cale administrativă etc.), la cererea medicului, se va elibera un nou certificat de membru, pe baza documentelor justificative.

    ART. 17
    (1) În caz de pierdere, furt sau deteriorare a unor componente ale certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România se eliberează un duplicat, care va cuprinde menţiunea „Duplicat“.
    (2) În caz de pierdere sau furt, cererea de eliberare a duplicatului va fi însoţită şi de o declaraţie pe propria răspundere în acest sens a titularului, în original, semnată olograf.
    (3) În caz de deteriorare, cererea de eliberare a duplicatului va fi însoţită şi de documentul deteriorat, în vederea anulării lui.
    (4) Taxa pentru eliberarea duplicatului se stabileşte de consiliul colegiului teritorial emitent.

    CAP. V
    Avizarea anuală a certificatului de membru
    ART. 18
    (1) Avizarea anuală reprezintă procedura prin care se atestată îndeplinirea condiţiilor de exercitare a profesiei de medic prevăzute de lege, conform nivelului de pregătire în profesie, şi se va face pentru specialitatea sau specialităţile în care medicul este confirmat şi nu a întrerupt activitatea medicală mai mult de 5 ani.
    (2) Procedura de avizare anuală a certificatului de membru se desfăşoară la nivelul colegiului teritorial care a eliberat certificatul, după depunerea următoarelor documente:
    a) cererea formulată de titular, prevăzută în anexa nr. 6 la prezenta decizie;
    b) obligatoriu, odată la 5 ani, se va depune o adeverinţă de la locul de muncă sau o declaraţie pe propria răspundere a solicitantului care să ateste practica legală a profesiei;
    c) poliţa sau poliţele de asigurare de malpraxis pentru cazurile de răspundere civilă profesională pentru prejudicii cauzate prin actul medical, care să acopere specialităţile pentru care solicită avizarea, care se depun în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    d) în cazul medicilor pensionari se depun şi certificatul de sănătate şi dovezile de acumulare a minimum 40 de credite EMC (educaţie medicală continuă);
    e) în cazul medicilor rezidenţi se depune carnetul de rezident completat şi vizat la zi sau adeverinţa de confirmare în rezidenţiat pentru medicii rezidenţi aflaţi în anul I de pregătire, după caz, în original, după care va fi efectuată o fotocopie ce va fi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial;
    f) în cazul absolvenţilor facultăţilor de medicină care au finalizat pregătirea în rezidenţiat, dar nu au promovat examenul de specialitate, se depune documentul care atestă finalizarea rezidenţiatului, în copie efectuată şi certificată de persoana desemnată în acest sens de conducerea colegiului teritorial, sau în format electronic transmis pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.

    (3) Documentele prevăzute la alin. (2) pot fi transmise şi prin servicii poştale, de curierat, în format electronic pe e-mail cu semnătură calificată sau avansată, definită potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 şi 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014, sau prin programe informatice puse la dispoziţie de Colegiul Medicilor din România sau colegiul teritorial.
    (4) Procedura de avizare se încheie prin eliberarea avizului anual conform prezentei decizii, ca parte componentă a certificatului de membru.
    (5) Colegiile teritoriale, potrivit principiului autonomiei organizatorice prevăzut de art. 413 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vor decide cu privire la eliberarea avizului anual inclusiv în format electronic.
    (6) În situaţia în care, în cererea de avizare anuală a certificatului de membru, medicul optează pentru transmiterea avizului prin mijloace electronice, timbrul sec, semnătura olografă a preşedintelui şi ştampila colegiului teritorial de pe aviz se vor înlocui cu sigiliul electronic calificat al colegiului teritorial.
    (7) Avizul anual va fi eliberat conform solicitării medicului din cererea de avizare anuală a certificatului de membru, respectiv în format electronic (la adresa indicată de solicitant în cererea de avizare anuală) ori pe suport hârtie.
    (8) Cererea de avizare se depune cu cel puţin 30 de zile calendaristice înainte de expirarea avizului anual şi va fi soluţionată în maximum 30 de zile calendaristice.

    ART. 19
    (1) Odată cu avizarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, colegiul teritorial va actualiza dosarul profesional al medicului cu privire la toate modificările care au survenit de la avizarea anterioară. În acest sens, medicul va depune fotocopii ale certificatelor obţinute la manifestările educaţionale, creditate ca EMC, la care a participat, precum şi copii ale documentelor justificative cu privire la modificările survenite de la ultima avizare.
    (2) Documentele prevăzute în cadrul alin. (1) pot fi transmise şi prin mijloace electronice cu semnătură digitală, prin servicii poştale sau de curierat.

    ART. 20
    Titularul certificatului de membru are dreptul să practice profesia numai în specialităţile şi calificările profesionale în care este avizat, doar în perioada de valabilitate a avizului, interval care va fi de maximum 1 an.

    ART. 21
    (1) Avizul anual prevăzut la anexele nr. 1.1, 2.1, 3.1 şi 4.1 va cuprinde menţiuni cu privire la sancţiuni disciplinare sau pedepse penale ce afectează dreptul de practică al medicului.
    (2) În situaţia în care a fost deja eliberat avizul anual, se va elibera un nou aviz care nu poate depăşi perioada de valabilitate a avizului în vigoare, cu menţiunile privind perioada limitării dreptului de a profesa, conform documentului justificativ.

    CAP. VI
    Înfiinţarea Registrului unic al certificatelor de membru
    ART. 22
    (1) La nivelul Colegiului Medicilor din România se înfiinţează Registrul unic al certificatelor de membru.
    (2) La înscriere, fiecare membru al Colegiului Medicilor din România va primi un certificat de membru în care se va înscrie codul unic de identificare al titularului.

    ART. 23
    (1) În vederea eliberării certificatului de membru, documentele vor fi depuse, înregistrate şi verificate de colegiul teritorial, care va introduce datele în sistemul informatic naţional.
    (2) După introducerea datelor în sistemul informatic naţional şi completarea tuturor menţiunilor necesare, colegiul teritorial va proceda la eliberarea certificatului, conform prezentei decizii.

    CAP. VII
    Procedura de verificare şi atestare a nivelului profesional al medicilor care au întrerupt exercitarea profesiei ori s-au aflat într-o situaţie de incompatibilitate pe o perioadă mai mare de 5 ani
    ART. 24
    (1) În vederea reluării activităţii medicale după o întrerupere mai mare de 5 ani, medicii sunt obligaţi să urmeze un program de readaptare profesională, sub forma unui stagiu practic cu durata de 3, respectiv 6 luni, şi să promoveze un examen de evaluare a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite.
    (2) În vederea parcurgerii programului de readaptare profesională, medicul care a pierdut calitatea de membru al Colegiului Medicilor din România se înscrie în colegiul teritorial în condiţiile legii, înainte de începerea stagiului, şi i se va elibera certificatul prevăzut la anexa nr. 4. Activitatea în cadrul programului de reatestare profesională se va desfăşura în baza avizului prevăzut la anexa 4.1.

    ART. 25
    (1) Durata stagiilor este de 3 luni pentru medicii de medicină generală, medicii în specialitatea medicină de familie şi medicii cu specialităţi medicale şi paraclinice. Pentru medicii cu specialităţi chirurgicale durata stagiului este de 6 luni.
    (2) În cazul întreruperii exercitării profesiei de medic pe o perioadă mai mare de 10 ani, prin excepţie de la prevederile art. 24 alin. (1), durata stagiilor este de două ori mai mare, corespunzător specialităţii.

    ART. 26
    (1) Stagiile practice de readaptare profesională se efectuează în unităţi sanitare acreditate să desfăşoare programe de pregătire în rezidenţiat cu care Colegiul Medicilor din România prin colegiile teritoriale a încheiat contract pentru efectuarea stagiului practic pentru medicii în cauză.
    (2) Medicii în specialitatea medicină de familie şi medicii de medicină generală efectuează stagiul de readaptare profesională în cabinete de medicină de familie, sub îndrumarea medicilor acreditaţi de Colegiul Medicilor din România.
    (3) Acreditarea medicilor prevăzuţi la alin. (2) se realizează prin decizia consiliului colegiului teritorial pe baza următoarelor criterii:
    a) să deţină gradul profesional de medic primar de cel puţin 7 ani;
    b) să nu fi fost sancţionaţi disciplinar sau condamnaţi penal pentru o infracţiune care are legătură cu exercitarea profesiei în ultimii 5 ani;
    c) să aibă aviz anual valabil.


    ART. 27
    (1) Organizarea programului de readaptare profesională, inclusiv a evaluării finale, este în responsabilitatea colegiilor teritoriale.
    (2) Colegiile teritoriale, prin comisiile de specialitate, realizează programele individuale de pregătire profesională pentru fiecare solicitant, în funcţie de specialitate, durata întreruperii şi cerinţele generale şi individuale de perfecţionare.

    ART. 28
    (1) Prin decizia biroului colegiului teritorial vor fi desemnaţi coordonatorii de program din rândul cadrelor didactice cu atribuţii de predare, nominalizaţi conform Ordonanţei Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea şi finanţarea rezidenţiatului, aprobată prin Legea nr. 103/2012, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Pentru specialitatea medicină de familie şi pentru medicii de medicină generală, coordonatorii de program vor fi acreditaţi, prin decizie a biroului colegiului teritorial, din rândul cadrelor didactice cu atribuţii de predare sau al medicilor primari certificaţi ca formatori.
    (3) În situaţia în care în judeţ nu există medici formatori sau cadre didactice disponibile pot fi acreditaţi medici primari în specialitatea medicului care urmează să efectueze stagiul.
    (4) Coordonatorii desemnaţi sunt responsabili de calitatea realizării obiectivelor educaţionale stabilite şi vor face parte din comisia de examinare.

    ART. 29
    (1) La finalizarea stagiului se organizează un examen susţinut în faţa unei comisii de examinare. Componenţa comisiei de examinare este stabilită prin decizie a biroului colegiului teritorial.
    (2) Examenul va avea loc în unitatea sanitară unde s-a desfăşurat pregătirea şi constă în susţinerea unei probe scrise şi a unei probe practice.
    (3) Tematica de examen este corespunzătoare specialităţii şi gradului profesional în care medicul urmează să fie reatestat. Metodologia de examen este stabilită de comisia de examinare.

    ART. 30
    (1) Fiecare probă este eliminatorie. Evaluarea se face cu note de la 1 la 10, pragul de promovare fiind de 7 pentru fiecare probă. Media finală va fi media aritmetică obţinută la cele două probe.
    (2) La sfârşitul probelor, notele obţinute şi media finală vor fi menţionate într-un proces-verbal semnat de toţi membrii comisiei de examinare.
    (3) În situaţia în care medicul a promovat examenul de reatestare profesională, se va elibera un nou certificat de membru şi un nou aviz anual conform prezentei decizii, după caz.
    (4) Dacă medicul nu promovează examenul, are dreptul de a parcurge un nou program de pregătire individuală.
    (5) La solicitarea medicului, comisia de specialitate va stabili după fiecare examen nepromovat un nou program individual de pregătire, în condiţiile prezentei decizii, dar care nu poate avea o perioadă mai mică decât programele anterioare parcurse de medic.
    (6) După finalizarea fiecărui program individual de pregătire, medicul va susţine un nou examen de reatestare profesională organizat conform alin. (1) şi (2).
    (7) În cazul în care medicul nu a finalizat programul stabilit, nu a promovat examenul sau nu doreşte să parcurgă un nou program de pregătire individuală, certificatul de membru emis în condiţiile art. 24 alin. (2) va fi anulat, de drept, în termen de 5 zile de la constatarea acestei situaţii. Medicul are obligaţia să depună originalul la colegiul teritorial.

    ART. 31
    (1) Medicii care au parcurs programul de readaptare profesională conform prezentei decizii beneficiază de acordarea unui număr de 40 de credite EMC.
    (2) Pentru activitatea desfăşurată, în baza adeverinţei eliberate în acest sens de colegiile teritoriale, medicii coordonatori vor beneficia de acordarea unui număr de 40 de credite EMC pentru fiecare persoană îndrumată. Un coordonator poate pregăti cel mult 2 medici pe an.

    ART. 32
    Consiliul colegiului teritorial stabileşte cuantumul taxei de atestare, taxei de examen, taxei de reatestare, taxei de reexaminare şi al taxei privind plata coordonatorului. Aceste taxe se constituie venit la bugetul colegiului teritorial.

    ART. 33
    Medicul este obligat să aducă la cunoştinţa colegiului teritorial orice modificări ale datelor/informaţiilor conţinute în formularul de înscriere/cererea de avizare anuală, sub sancţiunea încălcării art. 450 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 34
    Certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România îşi pierde valabilitatea la momentul încetării calităţii de membru a titularului.

    ART. 35
    În cazul retragerii calităţii de membru al Colegiului Medicilor din România cu titlu de sancţiune disciplinară, titularul are obligaţia remiterii certificatului către colegiul emitent, în vederea anulării.

    ART. 36
    Anexele nr. 1, 1.1, 2, 2.1, 3, 3.1, 4, 4.1, 5 şi 6*) fac parte integrantă din prezenta decizie.
    *) Anexele nr. 1, 1.1, 2, 2.1, 3, 3.1, 4, 4.1 sunt reproduse în facsimil.


    ART. 37
    La data intrării în vigoare a prezentei decizii se abrogă Decizia Consiliului naţional al Colegiului Medicilor din România nr. 16/2016 privind eliberarea certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 542 din 19 iulie 2016, cu modificările şi completările ulterioare, şi Decizia Consiliului naţional al Colegiului Medicilor din România nr. 15/2007 privind stabilirea procedurii de verificare şi atestare a nivelului profesional al medicilor care au întrerupt exercitarea profesiei ori s-au aflat într-o situaţie de incompatibilitate pe o perioadă mai mare de 5 ani, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 402 din 15 iunie 2007.

    ART. 38
    Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la 3 luni de la data publicării.



                    Preşedintele Colegiului Medicilor din România,
                    Daniel Coriu

    Bucureşti, 27 iulie 2023.
    Nr. 16.
    ANEXA 1

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 1.1

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2.1

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 3

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 3.1

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 4

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 4.1

 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 5

    FORMULAR
    de înscriere în Colegiul Medicilor ..........
    Subsemnatul(a), (nume) .........., (iniţiala tatălui) .........., (prenume) .........., solicit înscrierea în Colegiul Medicilor .......... şi eliberarea Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, în conformitate cu datele personale completate mai jos şi cu actele doveditoare anexate cererii.

    Date personale
    CNP: I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I sau data naşterii I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I, act de identitate .......... seria .......... nr. .........., data expirării I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I, permis de şedere (dacă este cazul) seria .......... nr. .........., nume anterior (dacă este cazul) .........., statul de origine .......... cetăţenia 1 ........... cetăţenia 2 ...........
    Titlul oficial de calificare în medicină:
    Diplomă/Adeverinţă (serie/număr/data eliberării) I_I_I_I/I_I_I_I_I_I_I_I/I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I, eliberată de ............, promoţia .............., recunoscută (dacă este cazul) prin Certificatul de recunoaştere având seria/nr. I_I_I_I/I_I_I_I_I_I_I_I/I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I
    Cod parafă I_I_I_I_I_I_I_I_I
    Pregătirea profesională
    • Prima specialitate .......... grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar
    confirmată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I
    • A doua specialitate .......... grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar
    confirmată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I
    • A treia specialitate .......... grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar
    confirmată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I
    • A patra specialitate .......... grad [ ] rezident [ ] specialist [ ] primar
    confirmată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. I_I_I_I din data de I_I_I.I_I_I.I_I_I_I_I

    Atestate de studii complementare: (dacă este cazul) ................................
    ..........................................................
    ..........................................................

    Titluri deţinute în domeniul medicinei umane:
    [ ] grad universitar .......... la Universitatea ..........
    [ ] doctor în medicină
    [ ] master în ..........
    [ ] cercetător ştiinţific gradul ..........
    [ ] formator în ...........

    Loc/Locuri de muncă (Se vor menţiona toate locurile de muncă unde solicitantul desfăşoară în prezent activitate medicală, atât pe teritoriul României, cât şi pe teritoriul altor state.)*:
    1. unitatea medicală .........., adresa .........., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    2. unitatea medicală .........., adresa .........., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    3. unitatea medicală .........., adresa .........., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I


    Adresă de domiciliu
    Str. .................. nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ....., ap. ....., cod poştal I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, localitatea ......................., satul (dacă este cazul) .........................., sectorul (judeţul) .........., tel. fix I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, mobil I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, e-mail .............

    Adresa de corespondenţă (dacă este diferită de cea de domiciliu)
    Str. ......................... nr. ......, bl. ....., sc. ....., et. ...., ap. ...., cod poştal I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, localitatea .........., satul (dacă este cazul) ....................., sectorul (judeţul) ................
    Declar pe propria răspundere că nu mă aflu în niciuna dintre situaţiile prevăzute de art. 388 şi 389 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sunt de acord cu prelucrarea datelor personale, inclusiv a CNP-ului, şi mă oblig să aduc la cunoştinţa Colegiului Medicilor .......... orice modificare a acestor date.
    Data
    ....................
    Semnătura
    ......................................
    .....................................
           (numele şi prenumele)
    Loc/Locuri de muncă (continuare)*
    4. unitatea medicală ................................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    5. unitatea medicală ................................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    6. unitatea medicală ................................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    7. unitatea medicală ................................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    8. unitatea medicală ................................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    9. unitatea medicală ................................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    10. unitatea medicală ..............................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    11. unitatea medicală ..............................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I
    12. unitatea medicală ..............................., adresa ................., tel. I_I I_I_I_I_I_I_I_I_I_I

    Documentul se va tipări faţă-verso.

    ANEXA 6

    CERERE
    de avizare anuală a certificatului de membru
    Subsemnatul(a), (nume) .........., (iniţiala tatălui) .........., (prenume) .........., cod numeric personal I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, act identitate .......... serie .......... nr. .........., nume anterior.........., domiciliat(ă) în oraşul .........., str. .......... nr. .........., bl. .........., sc. .........., et. .........., ap. .........., sectorul (judeţul) .........................., cod poştal I_I_I_I_I_I_I, tel. fix I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, mobil I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, e-mail.........., posesor(posesoare) al(a) Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România nr. .......... din data .........., având codul unic de identificare a medicului nr. I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I, vă rog să îmi aprobaţi avizarea anuală a Certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România pentru următoarele specialităţi şi/sau calificări profesionale:
    1. ..........
    2. ..........
    3. ..........
    4. ..........

    Anexez prezentei cereri:
    1. copia poliţei de asigurare civilă pentru greşeli în activitatea profesională care acoperă specialităţile sau calificările pentru care doresc acordarea vizei, certificată conform cu originalul;
    2. documente doveditoare atât pentru completarea punctajului EMC, cât şi pentru modificările care au survenit de la comunicarea anterioară, pe care le declar conforme cu originalul;
    3. copia adeverinţei/declaraţiei privind locul de muncă (în cazul în care ultima depusă la colegiul teritorial este mai veche de 5 ani).

    Declar pe propria răspundere că:
    [ ] Nu au intervenit modificări în datele furnizate de subsemnatul în formularul de înscriere în Colegiul Medicilor .......... şi în cazul în care vor interveni modificări le voi comunica într-un termen de maximum 30 de zile.
    [ ] Datele furnizate cu ocazia înscrierii/avizării anterioare s-au modificat după cum urmează: ..........
    [ ] Locul/Locurile de muncă actual(e) sunt:
    1. ..........
    2. ..........
    3. ..........
    4. ..........


    Sunt de acord ca numărul de telefon şi adresa de e-mail să fie făcute publice, astfel:
    [ ] telefon ................ \u-3928? e-mail ..................

    Doresc ca avizul anual să îmi fie transmis astfel:
    1. [ ] ridicare personal/împuternicit;
    2. [ ] prin servicii de curierat cu plata la destinatar;
    3. [ ] prin mijloace electronice (se va indica obligatoriu adresa de e-mail pentru transmiterea avizului anual şi numărul de telefon).

    Pentru transmiterea avizului anual se va opta pentru o singură variantă din cele 3 menţionate la paragraful de mai sus.
    Data
    .................................
    Semnătura,
    .................................
    Domnului Preşedinte al Colegiului Medicilor din ..........................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016