Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 148 din 4 decembrie 2007  privind aprobarea principalelor modele standard utilizate in activitatea de inspectie si control a Inspectiei Sociale, precum si a metodologiei de completare a acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 148 din 4 decembrie 2007 privind aprobarea principalelor modele standard utilizate in activitatea de inspectie si control a Inspectiei Sociale, precum si a metodologiei de completare a acestora

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE - INSPECTIA SOCIALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 869 din 19 decembrie 2007
Având în vedere prevederile art. 14 lit. t) şi ale <>art. 22 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale,
în temeiul dispoziţiilor <>art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socialã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 , şi al prevederilor <>art. 14 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale,

inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale decide:

ART. 1
Se aprobã principalele modele standard utilizate de cãtre Inspecţia Socialã în activitatea de inspecţie şi control, precum şi metodologia de completare a acestora, cuprinse în anexele nr. 1-5.
ART. 2
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezenta decizie.
ART. 3
Inspecţia Socialã, prin compartimentele cu atribuţii în acest sens, va duce la îndeplinire prevederile prezentei decizii.

Inspectorul general de stat
al Inspecţiei Sociale,
Maria Muga

Bucureşti, 4 decembrie 2007.
Nr. 148.

ANEXA 1

Nr. ........ din .........

NOTIFICARE

În atenţia (se menţioneazã persoana/funcţia cãreia îi este adresatã notificarea)

Prin prezenta vã aducem la cunoştinţã faptul cã Inspecţia Socialã, prin echipa de inspecţie formatã din ......, inspectori sociali în judeţele/sectoarele ......, în perioada ....., va efectua inspectarea/controlul serviciului ........... din localitatea ........., judeţul .........
Activitatea de inspecţie este inclusã în Planul anual de control, evaluare şi consiliere, aprobat de ministrul muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, şi are în vedere urmãtoarele obiective:
* ............................................................;
* ............................................................;
* ........................................................... .
Vã solicitãm sã le puneţi la dispoziţie toate dosarele şi toate documentele pe care doresc sã le consulte, de îndatã ce veţi lua cunoştinţã de prezenta notificare. De asemenea, vã rugãm sã facilitaţi accesul inspectorilor în toate serviciile din instituţia dumneavoastrã şi sã permiteţi discuţiile cu personalul din subordinea dumneavoastrã şi, dupã caz, cu beneficiarii.
Dupã terminarea misiunii, vã vom transmite raportul inspectorilor sociali, în versiune provizorie, înainte de ....(data)......, ca sã puteţi face cunoscute în termen de 15 zile observaţiile dumneavoastrã cu privire la constatãrile efectuate, la propunerile, recomandãrile, concluziile şi sancţiunile stabilite de echipa de inspecţie.
Dupã analiza observaţiilor dumneavoastrã, raportul va fi redactat în formã definitivã, comunicat celor în drept şi on-line pe site-ul Inspecţiei Sociale.

Inspectorul general de stat,
....................

Organismul/autoritatea/instituţia (se menţioneazã datele de identificare a persoanei juridice de drept public/privat)

ANEXA 2

Aprob
Inspector general de stat

RAPORT DE INSPECŢIE

1. Baza legalã a inspecţiei efectuate:
Inspecţia desfãşuratã la ...... a avut loc în temeiul <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socialã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 , <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale şi al Ordinului de misiune nr. ..... din ..... al inspectorului general de stat.
2. Obiectivele misiunii de inspecţie:
Obiectivele misiunii de inspecţie sunt stabilite în Planul anual de control, evaluare şi consiliere (acestea sunt variabile şi sunt în funcţie de tipul serviciului inspectat).
3. Perioada inspecţiei:
4. Echipa de inspecţie:
5. Denumirea entitãţii inspectate şi a locaţiei acesteia (adresa):
6. Desfãşurarea inspecţiei:
* întâlniri cu organele de conducere (se vor preciza funcţiile şi numele persoanelor cu responsabilitãţi în entitatea inspectatã);
* interviuri individuale (se vor preciza calitatea persoanei, numãrul persoanelor şi metoda folositã pentru intervievarea acestora);
* întâlniri, interviuri cu alte persoane;
* metode şi mijloace utilizate pentru realizarea inspecţiei;
* documente relevante pentru efectuarea inspecţiei (acestea se vor lista);
* alte activitãţi relevante pentru realizarea obiectivelor inspecţiei.
7. Constatãri:
* Descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridicã a acestora.
8. Concluzii:
9. Recomandãri, responsabili şi termene de remediere:
10. Organismul abilitat sã aplice sancţiunile corespunzãtoare sau, dupã caz, sancţiunea aplicatã direct de echipa de inspectori:
11. Semnãturile membrilor echipei de inspecţie:

ANEXA 3

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE
INSPECŢIA SOCIALĂ
Inspectoratul Social Regional ...............
Str. .... nr. ...., localitatea .............,
judeţul/sectorul ...., telefon ...., fax ....

Seria .... nr. .....

PROCES - VERBAL
de constatare şi sancţionare a contravenţiilor
privind nerespectarea dispoziţiilor legale
referitoare la protecţia socialã

Încheiat astãzi, anul ...., luna ........, ziua ...., ora ...., în localitatea ......., judeţul/sectorul ........
I. Subsemnatul/Subsemnata ...., având funcţia de .... în cadrul ...., legitimaţia nr. ...., împuternicit prin Decizia nr. .... din .... a inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale,
în temeiul prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socialã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 , al prevederilor Hotãrârii Guvernului nr.r. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale şi al Ordinului de misiune nr. .... din .... al inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale, cu ocazia misiunii de inspecţie efectuate, am constatat urmãtoarele:
II. Persoana juridicã/fizicã ......., cu sediul/domiciliul în ........., str. ....... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ........, CNP ........, constituitã în baza ........, înmatriculatã la oficiul registrului comerţului sub nr. ...., având codul fiscal ........, cont nr. .... la ...., reprezentatã legal prin domnul/doamna ........., în calitate de ........, domiciliat/domiciliatã în .........., str. ......., bl. ..., sc. ..., ap. ...., judeţul/sectorul .........., având BI/CI seria ..., nr. ...., eliberat/eliberatã de .... la data de ...., CNP ...., a contravenit dispoziţiilor:
1. art. .... alin. .... lit. .... din ....;
2. art. .... alin. .... lit. .... din ....;
3. art. .... alin. .... lit. .... din .....
(Se vor completa, în clar, de cãtre inspectorul/inspectorii social/sociali prevederile articolului, alineatului şi literei din actul normativ, ale cãror dispoziţii au fost încãlcate.)
III. La data, ora şi locul menţionate mai sus au fost constatate urmãtoarele fapte:
1. .....................................................;
2. .....................................................;
3. ....................................................., fapte prevãzute şi sancţionate de:
1. art. .... alin. .... lit. .... din ....;
2. art. .... alin. .... lit. .... din ....;
3. art. .... alin. .... lit. .... din .... .

Inspector/inspectori social/sociali, Martor, Contravenient,
.................. ......... ............

IV. Sancţiunea aplicatã şi mãsurile dispuse:
Avertisment/Amendã contravenţionalã, în cuantum de .... (....) lei,
Mãsuri dispuse: .......................................................
Termen de realizare: ........ (Se bareazã cu o linie continuã situaţiile care nu corespund.).....
V. Amenda se va achita în contul ...., deschis la Trezoreria ...., iar documentul doveditor al plãţii va fi prezentat sau comunicat prin poştã Inspecţiei Sociale, la adresa: municipiul Bucureşti, str. Vasile Lascãr nr. 87, sectorul 2, în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţãrii de platã.
Conform dispoziţiilor legale, contravenientul poate achita în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, dupã caz, de la data comunicãrii acestuia jumãtate din minimul amenzii prevãzute în actul normativ ale cãrui dispoziţii au fost încãlcate, adicã suma de .... lei.
(Se va completa doar dacã în actul normativ de stabilire a contravenţiei aceastã posibilitate este menţionatã în mod expres.)
VI. În conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânãrii/comunicãrii acestuia.
VII. Plângerea, însoţitã de copia procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, se depune la Inspecţia Socialã, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Vasile Lascãr nr. 87, sectorul 2.
VIII. Plângerea împreunã cu dosarul cauzei vor fi înaintate de îndatã instanţei judecãtoreşti competente, în a cãrei circumscripţie a fost sãvârşitã contravenţia.
IX. Contravenientul nu se aflã de faţã/refuzã sã semneze sau nu poate lua la cunoştinţã despre conţinutul procesului-verbal (se bareazã cu o linie continuã situaţiile care nu corespund), fapt atestat de martor, domnul/doamna ......., domiciliat/domiciliatã în ............, str. ....... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ...., judeţul/sectorul ........, având BI/CI seria .... nr. ........., eliberat/eliberatã de ........ la data de ........, CNP ......... .
X. Alte menţiuni ......... (Se pot menţiona observaţiile/obiecţiile contravenientului.)........
Prezentul proces-verbal conţine .... pagini şi a fost întocmit în .... exemplare, din care un exemplar s-a înmânat contravenientului, astãzi, ...., sau se va comunica acestuia în cel mult o lunã de la data încheierii.

Inspector/inspectori Martor, Contravenient,
social/sociali ............... Am primit un exemplar
.................... al procesului-verbal
şi al înştiinţãrii de platã.
...................

ANEXA 4

Seria .... nr. ....

ÎNŞTIINŢARE DE PLATĂ

1. Subsemnatul/Subsemnata ............., având funcţia de ......... în cadrul ..........., vãzând cele consemnate în Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei ........... nr. ... din ......, pun în vedere:
2. Persoanei juridice/fizice .........., cu sediul/domiciliul în .........., str. ...... nr. ..., bl. ..., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul .........., înmatriculatã la oficiul registrului comerţului sub nr. ........, având codul fiscal ......., cont nr. .... la .........., reprezentatã legal prin domnul/doamna ......., în calitate de ........, domiciliat/domiciliatã în .........., str. .........., bl. ..., sc. ..., ap. ...., judeţul/sectorul ........, având BI/CI seria .... nr. ....., eliberat/eliberatã de ........... la data de ........., CNP ........, ca în termenul prevãzut în procesulverbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei sã achite contravaloarea amenzii stabilite, respectiv suma de .... (....) lei.
3. Amenda se va achita în contul .........., deschis la Trezoreria ........., iar documentul doveditor al plãţii va fi prezentat sau comunicat prin poştã Inspecţiei Sociale la adresa ............, în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţãrii de platã.
4. Contravenientul nu se aflã în ţarã, refuzã sã semneze sau nu poate sã semneze prezenta înştiinţare de platã. (Se bareazã cu o linie continuã situaţiile care nu corespund).
5. Prezenta înştiinţare de platã face parte integrantã din Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor seria .... nr. ....... din data de ........
6. Alte menţiuni: ......................................................

Inspector social, Contravenient,
................. ................
Am primit un exemplar.

ANEXA 5

Vizat
Inspector general de stat

NOTĂ DE CONSTATARE
încheiatã azi .............

Între:
* Inspectorii .......(numele, prenumele şi funcţia membrilor echipei de inspecţie).........., împuterniciţi de inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale prin Ordinul de misiune nr. .... din .......
* Instituţia supusã verificãrii: ...., cu sediul în ............, reprezentatã prin .............., în calitate de .........
* Temeiul legal: ...................................
* Obiectivele misiunii: ............................
* Constatãri .......................................
* La realizarea misiunii de inspecţie au mai participat: domnul/doamna ..... (numele/prenumele/funcţia/instituţia)....
* Cu ocazia misiunii de inspecţie au fost solicitate urmãtoarele documente: ...........................................................................
* Prezenta notã de constatare a fost întocmitã în 2 (douã) exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatarã.

Echipa de inspecţie, Alţi participanţi, Reprezentant,
.................... ................ ..............
.................... ................ ..............
.................... ................ ..............


------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016