Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 144 din 14 martie 2003  privind modificarea si completarea   Deciziei nr. 78/2003 pentru aprobarea utilizarii formularelor unice pe tara, fara regim special, necesare raportarii activitatii furnizorilor de servicii medicale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 144 din 14 martie 2003 privind modificarea si completarea Deciziei nr. 78/2003 pentru aprobarea utilizarii formularelor unice pe tara, fara regim special, necesare raportarii activitatii furnizorilor de servicii medicale

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 10 aprilie 2003
Având în vedere:
- art. 1 alin. (1) lit. m) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate în asistenta medicalã primara, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.512/2002 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 10 din 10 ianuarie 2003, şi art. 1 alin. (2) lit. b) pct. 2 din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sãnãtãţii şi familiei şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 20/12/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate în asistenta medicalã primara, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 78 bis din 6 februarie 2003;
- art. 1 alin. (1) lit. h) şi art. 3 lit. b) şi k) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate în asistenta medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice, paraclinice şi stomatologice, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.510/2002 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 10 din 10 ianuarie 2003;
- art. 1 alin. (1) lit. e) şi o) şi art. 3 lit. b) şi h) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale spitaliceşti, ingrijirilor la domiciliu, serviciilor medicale de urgenta şi de transport sanitar, precum şi a serviciilor de recuperare a sãnãtãţii, în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.511/2002 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 7 din 9 ianuarie 2003;
- Referatul Direcţiei generale norme contractuale şi relaţii cu furnizorii nr. DGA/IV/318 din 4 martie 2003, aprobat de directorul general al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
în temeiul prevederilor <>art. 77 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea şi funcţionarea sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 838 din 20 noiembrie 2002,

preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emite urmãtoarea decizie:

ART. 1
Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003 pentru aprobarea utilizãrii formularelor unice pe ţara, fãrã regim special, necesare raportarii activitãţii furnizorilor de servicii medicale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 136 şi nr. 136 bis din 3 martie 2003, se modifica şi se completeazã astfel:

1. La anexa 1-e, punctul 1 "Numãrul de puncte «per capita»" se completeazã cu litera d) cu urmãtorul conţinut:
"În situaţia unui cabinet din mediul rural cu medic angajat, dacã total rândul 3 mai mare decât 25.000 - - > pana la 25.000 inclusiv se aplica procentul gradului profesional al medicului titular, iar pentru ce depãşeşte 25.000 se aplica procentul gradului profesional al medicului angajat."

2. La anexa 1-e punctul 2 "Corecţia numãrului de puncte «per capita» în raport cu gradul profesional şi cu condiţiile de munca", titlul coloanei 2 "Majorarea/diminuarea numãrului de puncte «per capita» în funcţie de gradul profesional (col. 1x procent de majorare/diminuare)" se completeazã cu un asterisc (*) având urmãtoarea explicaţie prezentatã în subsolul tabelului:
"*) Se aplica numai în alte situaţii decât cele ale medicilor titulari din mediul rural care au medici angajaţi."

3. Se adauga anexa 2-b bis prevãzutã în anexa nr. 1 la prezenta decizie.

4. La anexa 2-i tabelul "Sume pentru servicii medicale spitaliceşti efectuate în ambulatorii autorizate/avizate de MSF sa efectueze aceste servicii" se numeroteaza cu "1" şi se completeazã cu urmãtorul tabel, numerotat cu "2":

2. DESFASURATORUL PE CNP AL SERVICIILOR MEDICALE SPITALICEŞTI EFECTUATE ÎN AMBULATORII AUTORIZATE/AVIZATE DE MSF SA EFECTUEZE ACESTE SERVICII
LUNA/TRIM. .............


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea serviciului Nr./data fişa CNP Total servicii medicale
medical conform cap. I sau registru asigurat spitaliceşti/şedinţe
pct. 2 din anexa nr. 1 de consultatie beneficiar realizate
la Ordinul ministrului
M.S.F. şi al
preşedintelui C.N.A.S
nr. 22/14/2003
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Total col. 3 = total col. 2 din tabelul 1.

5. La anexa 3-a, punctul 1, tabelul "Sume pentru servicii medicale spitaliceşti LUNA/TRIM..." se numeroteaza cu "1.1" şi se completeazã cu urmãtorul tabel, numerotat cu "1.2":

"1.2 EVIDENTA DUPĂ COD NUMERIC PERSONAL A CAZURILOR REALIZATE ŞI A ZILELOR DE SPITALIZARE EFECTIV REALIZATE
LUNA/TRIM. .............


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Secţia Nr. foaie de CNP asigurat - persoana Total zile spitalizare
observatie externata*) aferente fiecãrui CNP
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



---------
*) În situaţia în care un CNP apare evidenţiat la mai multe secţii sau dacã nu este externat în luna/trim. respectiv(a), la total se va numara o singura data, respectiv nu se va lua în calcul, astfel încât totalul col. 2 din tabelul 1.2 sa fie egal cu totalul col. 2 din tabelul 1.1.
Se va marca distinct CNP corespunzãtor sectiei din care s-a efectuat externarea."

6. La anexa 3-a, punctul 2, tabelul "Sume pentru servicii medicale spitaliceşti efectuate în regim ambulatoriu" se numeroteaza cu "2.1" şi se completeazã cu urmãtorul tabel, numerotat cu "2.2":

"2.2 EVIDENTA DUPĂ CNP A BENEFICIARILOR DE SERVICII MEDICALE SPITALICEŞTI EFECTUATE ÎN REGIM AMBULATORIU
LUNA/TRIM. .............
Secţia/compartiment independent ......................



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea serviciului Numãr/numere din CNP Total servicii medicale
medical spitalicesc Registrul**) pentru asigurat spitaliceşti/şedinţe
efectuat în regim evidenta acestor beneficiar realizate***)
ambulatoriu*) servicii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


-------------
*) Conform cap. I pct. 2 din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului sãnãtãţii şi familiei şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 22/14/2003.
**) În situaţia în care se va introduce o alta evidenta pentru aceste servicii, se va trece numãrul acelui document.
***) Total col. 3 = total col. 3 din tabelul 2.1."

7. Dupã anexa 3-a se introduce anexa 3-a bis prevãzutã în anexa nr. 2 la prezenta decizie.

ART. 2
Pentru spitalele participante la programul naţional de finanţare bazatã pe caz se aproba utilizarea formularelor unice pe ţara, fãrã regim special, care includ desfasuratoarele activitãţilor realizate de medicii din asistenta medicalã spitaliceasca, necesare facturarii lunare în vederea decontãrii de cãtre casele de asigurãri de sãnãtate a activitãţii realizate potrivit contractului de furnizare de servicii medicale specificate şi metodologia privind decontarea şi regularizarea, specificate în anexa 3-a bis la Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003.
ART. 3
(1) Spitalele participante la programul naţional de finanţare bazatã pe caz vor raporta serviciile medicale prestate începând cu luna ianuarie 2003, în vederea decontãrii acestor servicii de cãtre casele de asigurãri de sãnãtate, potrivit formularelor aprobate prin Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003 şi prin prezenta decizie.
(2) Spitalele vor raporta în format electronic datele despre pacientii externati, conform <>Ordinului ministrului sãnãtãţii şi familiei nr. 29/2003 privind introducerea colectãrii electronice a Setului minim de date la nivel de pacient (SMDP) în spitalele din România, pana la data de 5 a lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea, însoţite de formularul 1.1 din anexa 3-a bis la Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003, care înlocuieşte formularele 1.1 şi 1.2 din anexa 3-a la Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003.
(3) Trimestrial, pana la data de 17 a lunii urmãtoare trimestrului încheiat, spitalele vor transmite în format electronic cazurile solicitate spre revalidare şi cele neraportate din lunile anterioare, însoţite de formularul 1.2 din anexa 3-a bis la Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003. Cazurile solicitate spre revalidare şi cele neraportate pana la sfârşitul anului pot fi raportate pana la data de 17 aprilie a anului urmãtor.
(4) Lunar, respectiv trimestrial, spitalele vor primi rapoarte de validare a activitãţii pana la data de 12 şi, respectiv, 22 a lunii curente pentru luna, respectiv trimestrul, expiratã/expirat, potrivit formularelor 2.1 şi 2.2 din anexa 3-a bis la Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003.
(5) Pentru decontarea activitãţii lunare, respectiv trimestriale, formularele 1.1 şi 1.2 din anexa 3-a la Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003 vor fi înlocuite cu formularele 3.1 şi 3.2 din anexa 3-a bis la aceeaşi decizie. Cazurile externate, validate şi nedecontate pana la sfârşitul anului, pot fi incluse în prima regularizare a anului urmãtor.
ART. 4
(1) Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta decizie.
(2) Formularele cuprinse în Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 78/2003, precum şi formularele cuprinse în anexele la prezenta decizie constituie modele-tip.
ART. 5
Direcţia generalã norme contractuale şi relaţii cu furnizorii, direcţiile de specialitate din Casa Nationala de Asigurãri de Sãnãtate şi casele de asigurãri de sãnãtate vor duce la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 6
(1) Prevederile prezentei decizii sunt valabile pentru anul 2003.
(2) Prezenta decizie va fi publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
prof. univ. dr. Eugeniu Turlea

Bucureşti, 14 martie 2003.
Nr. 144.





ANEXA 1


(Anexa 2-b bis la Decizia preşedintelui CNAS nr. 78/2003)
---------------------------------------------------------

Casa de asigurãri de sãnãtate .......
Cabinetul medical ...................
Localitatea .........................
Judeţul .............................

Medic de specialitate ...........
Specialitate ....................

DESFASURATOR PE C.N.P. AL CONSULTATIILOR, SERVICIILOR MEDICALE
ŞI TRATAMENTELOR ÎN ASISTENTA MEDICALĂ AMBULATORIE DE SPECIALITATE
PENTRU LUNA ...............



┌─────┬────────────┬──────────┬────────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ Nr. │CNP asigurat│Numãr Fişa│Consultaţii*│Puncte │Servicii │Puncte │
│crt. │ │sau Regis-│(codul) │aferente │medicale* │aferente │
│ │ │tru cons- │ │consulta- │(codul) │servicii- │
│ │ │sultatii │ │tiilor │ │lor │
│ │ │ │ │ │ │medicale │
├─────┼────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │
├─────┼────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴────────────┴──────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │
└─────────────────────────────┴────────────┴──────────┴──────────┴──────────┘



------------
* Consultatiile şi serviciile medicale sunt cele cf. <>cap. I, pct. 1, lit. A şi B din Anexa 1 la Ordinul comun nr. 21/13/2003 . Se pot completa numai codurile consultatiilor din anexa cu acordul casei de asigurãri de sãnãtate.
Se va completa formular distinct pentru pachetul minimal de servicii medicale
Total col. C4 desfasurator servicii din pachetul de baza + total col. C4 desfasurator servicii din pachetul minimal = total col. 4 din Anexa 2-a
Total col. C5 desfasurator servicii din pachetul de baza + total col. C5 desfasurator servicii din pachetul minimal = total col. 6 din Anexa 2-a
Total col. C6 = total col. 4 din Anexa 2-b
Total col. C7 = total col. 6 din Anexa 2-b

Nota:
-----
Formularul se întocmeşte în 2 exemplare din care un exemplar se depune la casa de asigurãri de sãnãtate, de cãtre reprezentantul legal al cabinetului medical, pana la data de 3 a lunii urmãtoare.


Reprezentantul legal al cabinetului Semnatura şi parafa medicului
................................... de specialitate,


ANEXA 2
-------
(Anexa 3-a bis la Decizia preşedintelui CNAS nr. 78/2003)
---------------------------------------------------------


Judeţul ...............
Localitatea ...........
Spitalul ..............


1.1 SITUAŢIA CAZURILOR (PACIENTI) EXTERNATE ŞI RAPORTATE PENTRU
LUNA .............. 2003
(transmis de la Spital cãtre INCDS)



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Secţia │ Nr. cazuri raportate în aplicatia │
│ │ "DRG Naţional" │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ TOTAL SPITAL │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



Datele au fost trimise prin e-mail în data de .............

Director General ..................


Judeţul .............
Localitatea .........
Spitalul ............


1.2 SITUAŢIA CAZURILOR (PACIENTI) EXTERNATE ŞI RAPORTATE* PENTRU
TRIMESTRUL / TRIMESTRELE .............. 2003

(transmis de la Spital cãtre INCDS)



┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Anul │ Luna │ Nr. cazuri raportate │
│ │ │ în aplicarea │
│ │ │ "DRG Naţional" │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ TOTAL SPITAL │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



--------
*) Include numai cazurile transmise spre revalidare şi cele neraportate din lunile anterioare


Datele au fost trimise prin e-mail în data de ..............

Director General ........................



CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SĂNĂTATE


2.1 RAPORT DE ACTIVITATE PE BAZA GRUPELOR DE DIAGNOSTICE
AL SPITALULUI .............
LUNA .............. 2003

(transmis de la CNAS/INCDS cãtre Spital şi CJAS)



┌────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│ Secţia │Nr. cazuri │Nr. cazuri │Cazuri │ ICM │Obsrvatii │
│ │raportate în│raportate şi│nevalidate │ │ │
│ │aplicatia │validate │ │ │ │
│ │"DRG │ │ │ │ │
│ │ Naţional" │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │
│SPITAL │ │ │ │ │ │
└────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘



Director General CNAS ...... Director General INCDS .........



CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SĂNĂTATE



2.2 RAPORT DE ACTIVITATE PE BAZA GRUPELOR DE
DIAGNOSTICE AL SPITALULUI ........

TRIMESTRUL / TRIMESTRELE .............. 2003

(transmis de la CNAS/INCDS cãtre Spital şi CJAS)



┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ Secţia │Nr. cazuri rapor- │Nr. cazuri raporta-│ICM realizat │
│ │tate în aplicatia │te şi validate │ │
│ │"DRG Naţional" │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL SPITAL │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘



Director General CNAS ...... Director General INCDS .........



Judeţul .............
Localitatea .........
Spitalul ............



3.1 RAPORT DE DECONTARE A SERVICIILOR SPITALICEŞTI PE BAZA
GRUPELOR DE DIAGNOSTICE
PE LUNA ...............2003

(transmis de la Spital cãtre CJAS)



┌─────────┬─────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┐
│Nr. │Nr. │ ICM │Nr. ca- │Tarif pe │Suma │Suma │Suma │
│cazuri │cazuri │contrac- │zuri │caz │contrac-│calculatã│solici- │
│raportate│nevali- │tat*3 │pondera-│ponderat │tata │ │tata*5 │
│luna │date luna│ │te │ *4 │ │ │ │
│curenta*1│anterioa-│ │ │ │ │ │ │
│ │ra*2 │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │4=(1-2) │ 5 │ 6 │7=4x5 │ 8 │
│ │ │ │ x 3 │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┘



Director General ...........

--------
*1 Conform Anexei 3-a bis formularul 1.1.
*2 Conform Anexei 3-a bis formularul 2.1.
*3 Conform Anexei 8 la <>Ordinul comun nr. 22/14/2003 .
*4 Conform Anexei 9 la <>Ordinul comun nr. 22/14/2003 .
*5 Conform cu prevederile din Anexa 2 la <>Ordinul comun nr. 22/14/2003 .


Judeţul ..............
Localitatea ..........
Spitalul .............


3.2 RAPORT DE DECONTARE A SERVICIILOR SPITALICEŞTI
PE BAZA GRUPELOR DE DIAGNOSTICE

PE TRIMESTRUL / TRIMESTRELE ................2003

(transmis de la Spital cãtre CJAS)



┌──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│Nr. cazuri│ ICM │Nr. cazuri│Tarif pe │ Suma │ Suma │ Suma │
│raportate │realizat*1│ponderate │caz ponde-│contrac- │calculatã │solicitatã│
│şi valida-│ │validate │rat*2 │tata │ │ *3 │
│te*1 │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 1 │ 2 │3=1x2 │ 4 │ 5 │6=3x4 │ 7 │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┘



Director General ...........

-------------
*1 Conform Anexei 3-a bis formularul 2.2.
*2 Conform Anexei 9 la <>Ordinul comun nr. 22/14/2003 .
*3 Conform cu prevederile din Anexa 2 la <>Ordinul comun nr. 22/14/2003 .


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016