Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 12 din 13 ianuarie 2016  privind înfiinţarea Comitetului interministerial în domeniul activităţii de control la nivelul administraţiei publice centrale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 12 din 13 ianuarie 2016 privind înfiinţarea Comitetului interministerial în domeniul activităţii de control la nivelul administraţiei publice centrale

EMITENT: GUVERNUL - PRIM-MINISTRUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 24 din 13 ianuarie 2016

    În temeiul art. 18 alin. (1) şi art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

    prim-ministrul emite prezenta decizie.

    ART. 1
    (1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, se înfiinţează Comitetul interministerial în domeniul activităţii de control la nivelul administraţiei publice centrale, denumit în continuare Comitetul, având componenţa prevăzută în anexa la prezenta decizie.
    (2) Comitetul este condus de secretarul de stat, şeful Corpului de control al primului-ministru, care are calitatea de preşedinte.
    ART. 2
    (1) Comitetul are ca obiectiv elaborarea proiectelor de acte normative pentru reglementarea activităţii de control desfăşurate de către Corpul de control al primului-ministru şi, respectiv, de către corpurile de control de la nivelul ministerelor şi al celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale.
    (2) Proiectele de acte normative, elaborate potrivit prevederilor alin. (1), se transmit Secretariatului General al Guvernului în vederea aplicării dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 561/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, în vederea adoptării/aprobării.

                        PRIM-MINISTRU
                     DACIAN JULIEN CIOLOŞ

                           Contrasemnează:
                           ---------------
                    Secretarul general al Guvernului,
                          Sorin Sergiu Chelmu

    Bucureşti, 13 ianuarie 2016.
    Nr. 12.

    ANEXĂ

                       COMPONENŢA
   Comitetului interministerial în domeniul activităţii de control
        la nivelul administraţiei publice centrale

    1. Valentin Mircea, secretar de stat, şeful Corpului de control al primului-ministru - preşedinte;
    2. Silviu Barbu, judecător delegat, inspector general al afacerilor externe din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, coordonator al Corpului de control şi evaluare diplomatică - coordonator tehnic;
    3. Alina Barbu, personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, Direcţia elaborare acte normative, Ministerul Justiţiei - membru;
    4. Ion Damian, director, Direcţia executare silită cazuri speciale, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - membru;
    5. Constantin Lica, director general, Corpul de control al primului-ministru - membru;
    6. Roxana Chivoiu, director, Direcţia juridică şi administrativă, Corpul de control al primului-ministru - membru.

                     ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016