Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 1.075 din 28 octombrie 1997  pentru aprobarea Normelor tehnice privind procedura de agreare a expertilor vamali autorizati, retragerea atestatului nominal si autorizarea comisionarilor in vama    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 1.075 din 28 octombrie 1997 pentru aprobarea Normelor tehnice privind procedura de agreare a expertilor vamali autorizati, retragerea atestatului nominal si autorizarea comisionarilor in vama

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR DIRECTIA GENERALA A VAMILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 305 bis din 10 noiembrie 1997
Secretar de stat, directorul general al Direcţiei Generale a Vamilor,
având în vedere prevederile art. 93 alin. (2) din Regulamentul de aplicare a Codului vamal al României, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 626 din 6 octombrie 1997 , publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 271 şi nr. 271 bis din 9 octombrie 1997,

emite urmãtorul ordin:

ARTICOL UNIC
Se aproba Normele tehnice privind procedura de agreare a experţilor vamali autorizaţi, retragerea atestatului nominal şi autorizarea comisionarilor în vama.

Directorul general al Direcţiei
Generale a Vamilor,
Nini Sapunaru,
secretar de stat


NORME TEHNICE
privind procedura de agreare a experţilor vamali autorizaţi, retragerea atestatului nominal şi autorizarea comisionarilor în vama

I. Procedura de agreare a experţilor vamali autorizaţi

1. În vederea emiterii, de cãtre Direcţia Generalã a Vamilor, a atestatului nominal de agreare în calitatea de expert vamal autorizat, persoana fizica solicitanta depune la Direcţia Generalã a Vamilor - Direcţia organizare, salarizare, resurse umane şi învãţãmânt o cerere însoţitã de un curriculum vitae conţinând în mod minimal: numele şi prenumele, data şi locul naşterii, domiciliul stabil şi studiile absolvite, activitatea desfasurata, cursurile de specialitate, motivatia pentru care solicita agrearea în calitatea de expert vamal autorizat.
2. Cererea de agreare trebuie sa fie însoţitã de urmãtoarele acte:
a) originalele şi copiile de pe actul de identitate şi de pe diploma de studii;
b) originalul şi copia de pe recomandarea de la ultimul loc de munca, din care sa rezulte buna comportare şi respectarea legilor în vigoare;
c) cazierul judiciar în copie şi în original;
d) o adeverinta eliberata de cãtre organele financiare, din care rezulta ca nu este debitor.
3. Persoana fizica, care solicita agrearea în calitatea de expert vamal autorizat, rãspunde în fata legii pentru exactitatea datelor declarate şi pentru veridicitatea actelor prezentate în susţinerea acestora.
4. Actele în original, prezentate în susţinerea cererii de agreare, se înapoiazã solicitantului, dupã ce pe copii s-a fãcut menţiunea "conform cu originalul" de cãtre Direcţia organizare, salarizare, resurse umane şi învãţãmânt.
5. Pe baza cererii depuse şi a documentelor prevãzute la pct. 1 şi 2 din prezentele norme tehnice se procedeazã la înregistrarea lor în vederea examinãrii, dacã sunt îndeplinite condiţiile legale.
6. Preşedintele comisiei mixte de examinare stabileşte o data pentru verificarea cunoştinţelor de specialitate şi convoacã pe membrii comisiei.
Data examinãrii, tematica, precum şi bibliografia obligatorie pentru examinare este adusã la cunostinta solicitantului cu cel puţin 15 zile înainte.
7. Verificarea cunoştinţelor de specialitate ale persoanei care solicita agrearea în calitatea de expert vamal autorizat se face în scris, potrivit Regulamentului de aplicare a Codului vamal al României. Subiectele ce fac obiectul examinãrii se stabilesc de cãtre comisia de examinare. Durata examinãrii este de doua ore, din momentul anunţãrii subiectelor.
Examinarea se desfãşoarã pe parcursul a 3 zile, dupã cum urmeazã:
- prima zi de examinare: legislaţie şi tehnica vamalã;
- a doua zi de examinare: legislaţie de comerţ exterior;
- a treia zi de examinare: un studiu de caz privind efectuarea unei operaţiuni vamale.
Nota minima de promovare a fiecãrui examen este 8. Aceasta este stabilitã pe baza unui sistem de punctaj, corespunzãtor fiecãrui test.
Fiecare membru al comisiei mixte de examinare acorda note pentru lucrarea scrisã.
Nota de promovare obţinutã la fiecare dintre probe rãmâne valabilã, iar testul este considerat promovat. Reluarea examinãrii în cazul nepromovãrii uneia sau a celorlalte doua probe se va face doar pentru acestea, la o data ulterioara, stabilitã şi comunicatã conform procedurii instituite prin prezentele norme tehnice.
Secretariatul comisiei mixte de examinare va fi asigurat de cãtre Direcţia organizare, salarizare, resurse umane şi învãţãmânt, care îndeplineşte urmãtoarele activitãţi:
- asigura elaborarea testelor pentru fiecare dintre cele trei teste, precum şi a sistemului de punctaj corespunzãtor, necesar aprecierii de cãtre comisia de examinare;
- ia mãsurile necesare asigurãrii confidenţialitãţii subiectelor;
- întocmeşte bibliografia obligatorie pentru examinare şi o aduce la cunostinta persoanelor care au solicitat agrearea în calitatea de expert vamal autorizat;
- gestioneazã evidenta privind promovarea completa, promovarea parţialã sau nepromovarea examenului;
- comunica persoanelor care au solicitat agrearea în calitatea de expert vamal autorizat datele calendaristice de sustinere a examenului.
Imediat ce procesul de examinare a luat sfârşit, iar notele au fost stabilite, Direcţia organizare, salarizare, resurse umane şi învãţãmânt asigura emiterea atestatelor nominale pentru candidaţii admişi; câte o copie de pe fiecare atestat nominal eliberat se transmite Direcţiei reglementãri şi proceduri vamale din cadrul Direcţiei Generale a Vamilor.
Preşedintele comisiei mixte de examinare poate stabili o periodicitate în susţinerea examenelor.
8. Formularul atestatului nominal de agreare în calitatea de expert vamal autorizat este cel prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme tehnice.
9. În exercitarea activitãţii sale, expertul vamal autorizat are urmãtoarele obligaţii:
- sa desemneze, prin împuternicire pentru vamuire, scrisã, persoanele angajate ale comisionarului în vama, de a cãrui activitate rãspunde în mod solidar, care pot întocmi şi semna declaraţii vamale;
- sa prezinte biroului vamal un exemplar din împuternicirea pentru vamuire, scrisã, menţionatã la alineatul anterior; modelul de împuternicire este prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme tehnice;
- sa asigure îndeplinirea corecta a obligaţiilor fata de autoritatea vamalã de cãtre agentul economic autorizat în calitate de comisionar în vama, al cãrui angajat este;
- sa prezinte autoritãţilor vamale, ori de câte ori acestea solicita, orice informaţie privind operaţiunile derulate;
- sa comunice autoritãţilor vamale orice informaţie privind încãlcarea legislaţiei vamale.
10. Anularea agrearii în calitatea de expert vamal autorizat survine, în funcţie de gradul de vinovãţie, în urmãtoarele situaţii:
a) în cazul în care comisionarului în vama i se anuleazã autorizaţia de funcţionare ca urmare a unei fraude vamale sãvârşite din culpa expertului vamal autorizat;
b) atunci când expertul vamal autorizat nu-şi îndeplineşte obligaţiile ce-i revin în exercitarea activitãţii sale, iar fapta incriminata are un grad mare de gravitate;
c) atunci când, conform punctajului de stabilire graduala a culpei, în funcţie de gradul de vinovãţie, ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor ce revin comisionarului în vama pentru care lucreazã, expertul vamal autorizat acumuleaza un numãr de 100 de puncte.
11. Suspendarea agrearii în calitatea de expert vamal autorizat survine, în funcţie de gradul de vinovãţie şi conform punctajului de stabilire graduala a culpei în funcţie de gradul de vinovãţie, ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor ce revin comisionarului în vama pentru care lucreazã, când expertul vamal autorizat acumuleaza un numãr de 50 de puncte.
12. Stabilirea graduala a culpei, în funcţie de gradul de vinovãţie, se face conform urmatorului punctaj:
- neîndeplinirea obligaţiei de a desemna, prin împuternicire pentru vamuire, scrisã, persoanele angajate ale comisionarului în vama, de a cãrui activitate rãspunde în mod solidar, care pot întocmi şi semna declaraţii vamale - 10 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de asigurare a integritãţii mãrfurilor, în cazul în care acestea sunt depozitate în spaţiile proprii ale comisionarului în vama - 5 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de plata, cãtre birourile vamale, a drepturilor cuvenite bugetului de stat, pentru mãrfurile declarate de cãtre comisionarul în vama, în cazul în care aceasta nu s-a efectuat direct de cãtre titularul operaţiunii - 10 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a comunica autoritãţilor vamale schimbarea sediului, a spaţiului de lucru şi orice alte modificãri în ceea ce priveşte personalul şi activitatea de comisionar în vama - 5 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a organiza şi de a tine evidenta operaţiunilor în mod identic cu evidenta biroului vamal pe lângã care funcţioneazã comisionarul în vama - 5 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a pãstra, timp de 5 ani, toate documentele referitoare la operaţiunile efectuate - 10 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a primi în custodie şi de a asigura depozitarea şi conservarea, cu titlu gratuit, a bunurilor ridicate în vederea confiscãrii de cãtre organele de cercetare penalã şi de cãtre birourile vamale - 10 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a pãstra secretul operaţiunilor vamale, comerciale şi financiare şi al datelor şi informaţiilor obţinute, care nu sunt destinate publicitãţii - 10 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a informa conducerea biroului vamal pe lângã care funcţioneazã comisionarul în vama cu privire la orice încãlcare a reglementãrilor vamale de care ia cunostinta - 5 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a asigura completarea corecta a documentelor vamale cu datele cerute de formularistica în vigoare pentru efectuarea cu exactitate a calculului sumelor cuvenite bugetului de stat - 10 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a asigura depunerea declaraţiei vamale la biroul vamal pe lângã care îşi desfãşoarã activitatea comisionarul în vama, al cãrui angajat este, prin procedee informatice compatibile sistemului informatic integrat al activitãţii vamale - 10 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a elibera titularilor operaţiunilor o factura în care sa apara data şi felul prestaţiei, precum şi preţul achitat - 5 puncte;
- neîndeplinirea obligaţiei de a constitui la biroul vamal o garanţie care sa acopere nivelul drepturilor de import şi de export corespunzãtoare mãrfurilor supuse vamuirii şi aflate în depozitele sau în gestiunea comisionarilor în vama - 5 puncte.
13. Acumularea punctelor prezentate la paragraful 12 al prezentelor norme tehnice produce efecte de suspendare sau de anulare a agrearii în calitatea de expert vamal autorizat, doar pentru anul calendaristic în care se produc actele generatoare. Începând cu data de 1 ianuarie a fiecãrui an, acumularea punctajului respectiv începe de la zero.
14. Stabilirea punctajului, precum şi ţinerea evidentei punctelor acumulate revin biroului vamal pe lângã care funcţioneazã comisionarul în vama, al cãrui angajat este expertul vamal autorizat, care face subiectul neîndeplinirii obligaţiilor. Acestea sunt transmise, atunci când se constata acumularea unui numãr de 100 şi, respectiv, 50 de puncte, Direcţiei reglementãri şi proceduri vamale.
15. Comisionarul în vama sau expertul vamal autorizat, angajat al acestuia, poate solicita, în orice moment, biroului vamal care tine evidenta acumularii punctelor ce pot determina suspendarea sau anularea agrearii, informaţii privind situaţia existenta.
16. Anularea sau suspendarea agrearii în calitatea de expert vamal autorizat se face prin decizia directorului general al Direcţiei Generale a Vamilor, pe baza notificãrii Direcţiei reglementãri şi proceduri vamale.
17. Decizia de suspendare sau de anulare a agrearii în calitatea de expert vamal autorizat este comunicatã tuturor birourilor vamale, direcţiilor regionale vamale, expertului vamal autorizat, care face obiectul mãsurii dispuse, precum şi comisionarului în vama, al cãrui angajat este expertul vamal respectiv.
18. Reluarea activitãţii în profesia de expert vamal autorizat, întreruptã prin anularea atestatului nominal, este condiţionatã de reluarea completa a procedurii de agreare. Reluarea procedurii de agreare se face dupã un termen de minimum 3 ani de la anularea atestatului nominal.
În cazul suspendãrii, reluarea activitãţii de expert vamal autorizat se face, automat, dupã expirarea termenului de suspendare.
19. Deciziile de acordare, de anulare sau de suspendare a agrearii în calitatea de expert vamal autorizat se publica obligatoriu în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, pe cheltuiala persoanei în cauza.

II. Procedura de autorizare a comisionarilor în vama

20. Pentru eliberarea autorizaţiei de comisionar în vama, solicitantul trebuie sa depunã la Direcţia reglementãri şi proceduri vamale din cadrul Direcţiei Generale a Vamilor o cerere, care trebuie sa cuprindã urmãtoarele date:
a) denumirea persoanei juridice şi sediul acesteia;
b) numãrul codului fiscal;
c) datele personale ale celor care reprezintã persoana juridicã (numele şi prenumele, data şi locul naşterii, domiciliul);
d) datele personale ale expertului vamal autorizat (numele şi prenumele, data şi locul naşterii, domiciliul, caracterizarea profilului profesional şi moral al acestuia);
e) numãrul contului din banca şi societatea bancarã unde acesta este deschis;
f) indicarea spaţiului de lucru din localitatea în care funcţioneazã biroul vamal pe lângã care îşi va desfasura activitatea;
g) durata pentru care solicita autorizaţia de funcţionare în calitatea de comisionar în vama.
21. Cererea de autorizare trebuie sa fie însoţitã de urmãtoarele acte:
a) certificatul de înmatriculare la Oficiul Registrului comerţului;
b) o copie de pe statutul societãţii comerciale, din care sa rezulte ca în obiectul sau de activitate sunt incluse operaţiuni de comisionar în vama;
c) cazierul judiciar al persoanelor fizice care angajeazã oficial societatea comercialã, al persoanelor fizice care urmeazã sa exercite activitãţi legate de vamuirea mãrfurilor, precum şi al expertului vamal autorizat;
d) dovada din care rezulta ca poseda birotica şi spaţiu de birou, adecvate desfãşurãrii activitãţii, amplasate la o distanta fata de biroul vamal pe lângã care solicita autorizarea care sa permitã desfãşurarea normalã a activitãţii vamale. Îndeplinirea acestei condiţii trebuie sa fie avizatã favorabil de cãtre biroul vamal în cauza.
22. Autorizarea de funcţionare se acorda pe baza concluziilor cuprinse în raportul de cercetare a elementelor cuprinse în cererea de autorizare şi a documentelor depuse împreunã cu acesta.
23. Pentru întocmirea raportului de cercetare, dosarele se transmit direcţiilor regionale vamale în a cãror raza de competenta se afla sediul agentului economic care solicita autorizaţia de funcţionare - pentru verificarea datelor menţionate în cererea de solicitare a autorizaţiei, a importantei şi volumului schimburilor comerciale în care urmeazã sa se implice solicitantul, a bonitaţii şi a îndeplinirii condiţiilor prevãzute în Regulamentul de aplicare a Codului vamal al României. Rezultatele verificãrilor efectuate se transmit la Direcţia reglementãri şi proceduri vamale.
24. Direcţiile regionale vamale, în a cãror raza de competenta se afla sediul agentului economic care solicita autorizaţia de funcţionare, solicita direcţiilor regionale vamale, în subordinea cãrora se afla birourile vamale pe lângã care se solicita autorizarea în calitatea de comisionar în vama, examinarea cunoştinţelor profesionale în domeniul vamal pentru personalul care urmeazã sa întocmeascã şi sa semneze declaraţii vamale.
25. Verificarea cunoştinţelor de specialitate ale persoanelor angajate ale comisionarului în vama, care urmeazã sa întocmeascã şi sa semneze declaraţii vamale în numele acestuia, se face, în scris, de cãtre o comisie de examinare formatã din urmãtoarele persoane:
- directorul direcţiei regionale vamale - ca preşedinte al comisiei de examinare;
- şeful Serviciului proceduri, origine, clasificare tarifara şi drepturi vamale;
- şeful Brigazii de supraveghere şi control vamal;
- şeful Biroului organizare, salarizare, resurse umane şi învãţãmânt.
Subiectele ce fac obiectul examinãrii se stabilesc pe loc, de cãtre comisia de examinare. Durata examinãrii este de 3 ore din momentul anunţãrii subiectelor.
Fiecare membru al comisiei de examinare acorda note pentru lucrarea scrisã.
Nota (media aritmetica dintre notele acordate de cãtre fiecare membru al comisiei) minima de promovare este 7.
Secretariatul comisiei de examinare va fi asigurat de cãtre Direcţia organizare, salarizare, resurse umane şi învãţãmânt, care va lua şi mãsurile necesare asigurãrii confidenţialitãţii subiectelor. Acesta va întocmi, totodatã, şi bibliografia obligatorie pentru examinare.
Data stabilitã, precum şi bibliografia obligatorie pentru examinare sunt aduse la cunostinta solicitantului cu cel puţin 10 zile înainte.
Imediat ce procesul de examinare a luat sfârşit, iar notele au fost stabilite, un tabel centralizator, cuprinzând candidaţii şi notele obţinute, va fi transmis Direcţiei reglementãri şi proceduri vamale.
Preşedintele comisiei mixte de examinare poate stabili o periodicitate în susţinerea examinarilor.
26. Pe baza concluziilor rezultate din verificãri şi a examinãrii cunoştinţelor profesionale, Direcţia reglementãri şi proceduri vamale completeazã autorizaţia de funcţionare în calitatea de comisionar în vama şi o înainteazã pentru semnare directorului general al Direcţiei Generale a Vamilor.
27. În aplicarea prevederilor art. 87 alin. (2) din Regulamentul de aplicare al Codului vamal al României, extinderea activitãţii de comisionar în vama pe lângã alte birouri vamale decât cele pentru care s-a emis iniţial autorizaţia se face pe baza unei cereri adresate Direcţiei Generale a Vamilor şi cu aprobarea directorului general al acesteia.
28. Modelul autorizaţiei de comisionar în vama este cel prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme tehnice.

III. Instrucţiuni privind evidentele şi modul de lucru cu comisionarii în vama

29. Cererile de agreare în calitatea de expert vamal autorizat, precum şi cererile de autorizare în calitatea de comisionar în vama se ţin în evidenta, în registre distincte, completate de Direcţia reglementãri şi proceduri vamale.
30. În declaraţia vamalã, la rubrica declarantului, se înscriu denumirea comisionarului în vama şi numele persoanei desemnate de expertul vamal autorizat sa întocmeascã şi sa semneze acest document.
31. În vederea declarãrii corecte a mãrfurilor, organele vamale permit comisionarului în vama ca, înainte de depunerea declaraţiei vamale, sa examineze felul şi cantitatea mãrfurilor. Aceasta examinare se face potrivit reglementãrilor cuprinse în Regulamentul de aplicare a Codului vamal al României.
32. Registrele de evidenta utilizate de comisionarii în vama se certifica de şeful biroului vamal.
33. Şeful biroului vamal poate dispune ca lucrãtorii vamali sa-şi desfãşoare activitatea la sediul comisionarului în vama.
34. Trimestrial, şeful biroului vamal dispune confruntarea evidentelor vãmii cu cele ale comisionarilor în vama şi verificarea exactitatii, în depozit, a mãrfurilor nevamuite. Pentru mãrfurile lipsa ca şi pentru alte nereguli constatate, dispune mãsurile prevãzute de lege.


ANEXA 1




ROMÂNIA
MINISTERUL FINANŢELOR
DIRECŢIA GENERALĂ A VAMILOR


AUTORIZAŢIE
de comisionar în vama
Nr. .......

Societatea Comercialã .....................................................
(denumirea, adresa)
...............................................................................
...............................................................................
este autorizata sa funcţioneze în calitatea de comisionar în vama pe lângã biroul (birourile) vamal(e) (conform anexei de pe verso) pana la data de


(conform anexei de pe verso).
----------------------------


Secretar de stat,


Data emiterii ............ (Format A4)


verso

ANEXA
la autorizaţia de comisionar în vama
Nr. ..........

---------------------------------------------------------------------------
| Biroul vamal | Data limita de autorizare |
|--------------------------------------|------------------------------------|
| (1) | (2) |
|--------------------------------------|------------------------------------|
|--------------------------------------|------------------------------------|
|--------------------------------------|------------------------------------|
|--------------------------------------|------------------------------------|
|--------------------------------------|------------------------------------|
----------------------------------------------------------------------------




ANEXA 2




=============================================================================
|| ||
|| ||
|| VAMA ROMANA ||
|| ||
|| ||
|| ||
|| ||
|| ||
|| ATESTAT NOMINAL ||
|| de agreare în calitatea de expert vamal autorizat ||
|| ||
|| Nr. ...... din ....... ||
|| ||
|| ||
|| ||
|| Domnul (doamna) ................................................., ||
|| cu domiciliul în .................................................... ||
|| ...................................................................., ||
|| este agreat în calitatea de expert vamal autorizat. ||
|| Exercitarea activitãţii se va face cu respectarea obligaţiilor ||
|| ce-i revin conform reglementãrilor în vigoare. ||
|| ||
|| ||
|| ||
|| ||
|| ||
|| Secretar de stat, ||
|| ||
=============================================================================



ANEXA 3




ÎMPUTERNICIRE PENTRU VAMUIRE


Eu .......................................................................,
cu domiciliul stabil în ......................................................,
expert vamal, autorizat prin atestatul nominal nr. ....... din ...............,
angajat şi responsabil în mod solidar cu Societatea Comercialã ...............,
în calitatea de comisionar în vama prin autorizaţia nr. ........ din ........., a carei copie o anexez, împuternicesc urmãtoarele persoane:


Tipul, seria şi
Numele şi Data şi locul numãrul actului de Specimenul
prenumele naşterii identitate cu care se de
legitimeazã semnatura
----------------------------------------------------------------------------
(1) (2) (3) (4)
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------

1. Sa ne reprezinte pe lângã biroul vamal ..................
2. Sa semneze, în numele şi în contul nostru, ca obligaţi principali:
- declaraţiile vamale;
- documentele prin care se regleaza drepturile vamale;
- orice proces-verbal şi alte documente cerute de reglementãrile vamale.
3. Sa regleze taxele şi penalitãţile ce decurg din operaţiunile vamale şi din celelalte acte prevãzute mai sus.
4. Sa primeascã orice rambursare de sume şi sa emita chitanţe.
5. Sa îndeplineascã, în general, orice alte activitãţi ce intereseazã autoritatea vamalã.
Imi asum rãspunderea civilã pentru persoanele desemnate, fãrã a prejudicia rãspunderea eventuala pe plan penal, în special în situaţii de frauda.
Ma angajez sa ma conformez procedurilor legislaţiei şi reglementãrilor de comerţ şi vamale romane şi sa îndeplinesc obligaţia de a pãstra, timp de 5 ani, documentele privind operaţiunile vamale efectuate în baza prezentei împuterniciri şi a le prezenta imediat, la prima cerere, autoritãţii vamale romane.
Prezenta împuternicire intra în vigoare din momentul aprobãrii acesteia de cãtre şeful biroului vamal şi este valabilã pana la primirea de cãtre acesta a notificãrii de revocare a împuternicirii.
În caz de revocare, aceasta va avea efect dupã primirea notificãrii de cãtre şeful biroului vamal.
Persoanele împuternicite nu sunt autorizate sa subdelege puterile ce le-au fost acordate prin prezenta împuternicire.


Data la ..................... la data de ..............
(localitatea)


Expert vamal autorizat, Împuterniciţi,





-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016