Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 12 din 16 septembrie 2019  privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 12 din 16 septembrie 2019 privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor

EMITENT: Biroul Permanent al Camerei Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 752 din 16 septembrie 2019
    În temeiul prevederilor art. 32 alin. (1) lit. o) din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
    Biroul permanent al Camerei Deputaţilor adoptă prezenta decizie.
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor, aprobat prin Decizia Biroului permanent nr. 5/2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 144 din 22 februarie 2019, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 36, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) În cadrul Cancelariei îşi desfăşoară activitatea funcţionari publici parlamentari, personal contractual şi reprezentantul permanent al Camerei Deputaţilor pe lângă Parlamentul european, subordonaţi directorului general."

    2. La articolul 37, după punctul 4 se introduce un nou punct, punctul 4^1, cu următorul cuprins:
    "4^1. comunicarea şi conlucrarea cu structurile Camerei Deputaţilor - Biroul permanent, grupurile parlamentare, comisiile permanente şi alte comisii decât cele permanente, comune cu Senatul, pentru asigurarea resurselor logistice, materiale şi informaţionale necesare activităţii preşedintelui Camerei Deputaţilor."

    3. La articolul 39 alineatul (1), litera e) se abrogă.
    4. Articolul 44 se abrogă.


    ART. II
    Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. III
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor, cu modificările aduse prin prezenta decizie, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

    Această decizie a fost adoptată de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor în şedinţa din 16 septembrie 2019.


                    PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                    ION-MARCEL CIOLACU

    Bucureşti, 16 septembrie 2019.
    Nr. 12.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016