Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIA din 28 august 2002  Consiliului Directorilor Executivi din 28 august 2002*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIA din 28 august 2002 Consiliului Directorilor Executivi din 28 august 2002*)

EMITENT: FONDUL MONETAR INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 729 din 7 octombrie 2002
*) Traducere.

1. România a avut consultãri cu Fondul, în conformitate cu paragraful 3 (d) al aranjamentului stand-by pentru România (EBS/01/175, Sup. 3, 11/2/01) şi cu al doilea paragraf al scrisorii ministrului finanţelor publice şi a guvernatorului Bãncii Naţionale a României, datatã 17 octombrie 2001, în vederea analizei implementarii programului.
2. Scrisoarea ministrului finanţelor publice şi a guvernatorului Bãncii Naţionale a României, datatã 12 august 2002, împreunã cu Memorandumul suplimentar de politici economice şi financiare atasat (Memorandumul suplimentar) şi cu Memorandumul tehnic de înţelegere (MTI) vor fi anexate la aranjamentul stand-by pentru România, iar scrisoarea datatã 17 octombrie 2001 împreunã cu documentele ataşate vor fi considerate modificate şi completate prin scrisoarea datatã 12 august 2002, cu documentele sale anexate.
3. În mod corespunzãtor, urmãtoarele modificãri vor fi fãcute în textul aranjamentului stand-by pentru România:
a) La paragraful 2a), textul care urmeazã dupã "15 mai 2002" va fi înlocuit cu: "echivalentul a 134,666 milioane DST pana la 15 noiembrie 2002, echivalentul a 189,777 milioane DST pana la 15 februarie 2003, iar echivalentul a 244,888 milioane DST pana la 15 aprilie 2003."
b) Criteriile de performanta cantitativã, la care se face referire în paragrafele 3a) (i) - 3a)(x), pentru 30 septembrie 2002 şi 31 decembrie 2002, vor fi cele menţionate în tabelul 1 din Memorandumul suplimentar şi în MTI atasat la scrisoarea datatã 12 august 2002.
c) Criteriul de performanta stabilit în paragraful 3b) (iii) va fi înlocuit cu:
"(iii) dupã 28 februarie 2003, dacã România nu a finalizat vânzarea BCR cãtre un investitor strategic (semnarea contractului), dupã cum se precizeazã în tabelul 2 şi în paragraful 28 din Memorandumul suplimentar; sau"
d) Dupã paragraful 3b)(iv) se introduce urmãtorul text:
"(v) dupã datele specificate în tabelul 3 din Memorandumul suplimentar, dacã România nu a majorat preţurile la energie electrica pentru consumatorul final, preţurile de producãtor la energie electrica pentru TERMOELECTRICA şi preţurile unificate la gaze naturale pentru consumatorul final, asa cum este prevãzut în tabelul 3; sau
(vi) dupã 31 decembrie 2002, dacã România nu a aprobat bugetele de venituri şi cheltuieli pentru anul 2003 ale companiilor de stat monitorizate, în concordanta cu Hotãrârea Guvernului privind plafoanele trimestriale pentru fondurile de salarii şi numãrul de personal, asa cum este prevãzut în tabelul 2 şi în paragraful 20 din Memorandumul suplimentar."
e) Formularea "14 august 2002" din paragraful 3d) va fi eliminata.
4. Fondul decide ca:
a) prima şi a doua analiza la care se face referire în paragraful 3d) al aranjamentului stand-by pentru România sunt finalizate; şi
b) România poate face cumpãrãri în baza aranjamentului, în ciuda nerespectãrii criteriilor de performanta cantitativã de la sfârşitul lunii martie 2002, cu privire la plafonul fondului de salarii agregat al companiilor de stat monitorizate, limita minima privind ratele de colectare agregate pentru DISTRIGAZ SUD şi DISTRIGAZ NORD şi limita minima privind ratele de colectare cumulate pentru TERMOELECTRICA, specificate în paragrafele 3a)(iv)-3a)(vi) ale aranjamentului, şi în ciuda nerespectãrii criteriului de performanta structuralã de la sfârşitul lunii decembrie 2001, cu privire la aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale regiilor autonome şi ale societãţilor comerciale de stat, a criteriului de performanta structuralã de la sfârşitul lunii februarie 2002, cu privire la anunţarea unei licitaţii pentru BCR, şi a criteriului de performanta structuralã de la 1 martie 2002, cu privire la creşterea preţului la energie electrica pentru consumatorul final, specificate în paragrafele 3b)(i), 3b)(ii) şi, respectiv, 3b)(iv) ale aranjamentului, cu condiţia ca informaţiile furnizate de România referitor la rezultatele obţinute la aceste criterii şi în implementarea mãsurilor menţionate ca preconditii în paragrafele 10, 11, 17, 18, 22, 23, 26, 27, 28, 32 şi în tabelul 2 din Memorandumul suplimentar atasat scrisorii datate 12 august 2002 sa fie exacte.
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016