Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CRITERII din 27 martie 2008  pe baza carora se determina salariile de baza individuale pentru persoanele care ocupa functii de conducere in comitetul director al serviciilor de ambulanta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CRITERII din 27 martie 2008 pe baza carora se determina salariile de baza individuale pentru persoanele care ocupa functii de conducere in comitetul director al serviciilor de ambulanta

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 264 din 3 aprilie 2008

1. Tipul serviciului de ambulanţã în funcţie de numãrul populaţiei deservite şi complexitatea activitãţii:
* tipul I:
- serviciul de ambulanţã din municipiul Bucureşti;
* tipul II:
- serviciile de ambulanţã din judeţele centre universitare: Cluj, Iaşi, Mureş, Craiova, Timiş, Bihor, Constanţa şi Arad;
* tipul III:
- serviciile de ambulanţã din judeţele care au peste 400.000 de locuitori;
* tipul IV:
- serviciile de ambulanţã din judeţele care au sub 400.000 de locuitori.
2. Servicii de ambulanţã care funcţioneazã în judeţe cu rãspândire geograficã mare, în zone de deal, de munte şi în Delta Dunãrii şi unde drumurile de acces la caz sunt foarte greu accesibile:
* zona I:
- rãspândire geograficã mare, în zone de deal, de munte şi în Delta Dunãrii şi unde drumurile de acces la caz sunt foarte greu accesibile;
* zona II:
- zone de deal, de munte şi în Delta Dunãrii şi unde drumurile de acces la caz sunt foarte greu accesibile;
* zona III:
- drumurile de acces la caz sunt foarte greu accesibile.
3. Gradul de satisfacţie al pacienţilor în funcţie de timpul de rãspuns la solicitare:
* gradul I:
- solicitãri la care se rãspunde într-un interval mai mic de o orã;
* gradul II:
- solicitãri la care se rãspunde într-un interval cuprins între 1-2 ore;
* gradul III:
- solicitãri la care se rãspunde într-un interval mai mare de douã ore.


┌──────┬─────────────────────────┬──────────┬───────────────┬───────────────────┐
│ Nr. │ Criteriile de stabilire │ │ Calificativul │Valoare ponderatã │
│ crt. │ a salariilor de bazã │ Ponderea │ acordat │a criteriilor de │
│ │ │ │ de la 1-5 │ stabilire a │
│ │ │ │ │salariilor de bazã │
│ │ │ │ │ 4 = (2x3)/100 │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ 1.│ Tipul I │ │ 5,0 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ │ Tipul II │ 30 │ 4,5 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ │ Tipul III │ │ 4,0 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ │ Tipul IV │ │ 3,5 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ 2. │ Zona I │ │ 5,0 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ │ Zona II │ 35 │ 4,5 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ │ Zona III │ │ 4,0 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ 3. │ Gradul I │ │ 5,0 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ │ Gradul II │ 35 │ 4,5 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│ │ Gradul III │ │ 4,0 │ │
├──────┼─────────────────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────────┤
│TOTAL:│ x │ x │ x │ │
└──────┴─────────────────────────┴──────────┴───────────────┴───────────────────┘



NOTĂ:
- Se acordã gradul I dacã ponderea de rãspuns la solicitare într-un interval mai mic de o orã este de cel puţin 80%.
- Se acordã gradul II dacã ponderea de rãspuns la solicitare într-un interval mai mic de o orã este de cel puţin 60%, iar ponderea de rãspuns la solicitare într-un interval de 1-2 ore este de cel puţin 40%.
- Se acordã gradul III dacã ponderea de rãspuns la solicitare într-un interval mai mic de o orã este de cel puţin 40%, ponderea de rãspuns la solicitare într-un interval cuprins între 1-2 ore este de cel puţin 40%, iar ponderea de rãspuns la solicitare într-un interval mai mare de douã ore este de cel mult 20%.
Calculul salariului de bazã se face pe baza urmãtoarei formule:
Salariul de bazã = [Salariul minim + (Salariul maxim - Salariul minim)] x procentul determinat pe baza criteriilor
Procentele în funcţie de punctajul realizat sunt:
- 100%, pentru un punctaj maxim de 5;
- 90%, pentru un punctaj între 4,5-4,9;
- 80%, pentru un punctaj între 4,0-4,4;
- 70%, pentru un punctaj de pânã la 3,9.
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016