Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CRITERII din 13 iulie 2005  de acreditare a programelor de formare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CRITERII din 13 iulie 2005 de acreditare a programelor de formare

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA ANTIDROG
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 696 din 2 august 2005


I. Introducerea şi motivaţia alegerii temei (rezumat pe o jumãtate de paginã):
1. justificarea alegerii temei în contextul general;
2. necesitãţile educaţionale care au stat la baza alcãtuirii acestui program şi grupurile-ţintã cãrora li se adreseazã;
3. scopul programului educaţional propus; rezultate aşteptate, exprimate în termenii utilitãţii pentru beneficiari;
4. conţinutul programului;
5. perioada şi durata;
6. tipuri de activitãţi oferite;
7. tehnici şi instrumente de lucru;
8. tipuri de evaluãri.

II. Evaluarea nevoilor educaţionale:
1. identificarea şi evaluarea nevoilor educaţionale pentru grupul profesional din care au fost selecţionaţi participanţii (grupul-ţintã al programului);
2. precizarea metodelor de identificare şi evaluare a nevoilor educaţionale utilizate şi rezultatele acestora, care susţin aplicarea programului.

III. Obiectivele educaţionale ale programului:
1. obiectivele trebuie sã fie enunţate clar, orientate spre dobândirea de cunoştinţe, abilitãţi şi atitudini;
2. obiectivele trebuie sã fie specifice, mãsurabile, adecvate, realiste şi încadrate în timp (SMART).

IV. Metode şi tehnici de formare utilizate în realizarea activitãţilor incluse în program:
1. orientarea conţinutului şi metodologiei formãrii spre practicã: prelegerile nu vor ocupa mai mult de o treime din timpul de formare, restul fiind reprezentat de activitãţi practice individuale sau de grup, proiecte etc.;
2. metodele şi tehnicile de formare propuse şi conţinutul vizat sunt adecvate pentru atingerea obiectivelor enunţate anterior;
3. materialele auxiliare şi echipamentele necesare realizãrii activitãţilor trebuie sã fie în concordanţã cu tipul de activitate, numãrul participanţilor şi cu numãrul de ore estimate ale programului.

V. Evaluarea evenimentului educaţional (finalã şi/sau pe parcursul derulãrii programului):
1. validitatea şi pertinenţa metodelor de evaluare folosite, în sensul adaptãrii lor la obiectivele vizate (cunoştinţe, abilitãţi şi atitudini);
2. precizarea modului în care vor fi folosite rezultatele evaluãrii.

VI. Evaluarea participanţilor pe parcursul şi la sfârşitul programului:
1. criterii de alegere a metodelor de evaluare pentru a îndeplini condiţiile de validitate şi pertinenţã;
2. stabilirea nivelului acceptabil de performanţã în îndeplinirea obiectivelor educaţionale (evaluare certificatã).

VII. Suport de curs:
1. conţinut adecvat necesitãţilor educaţionale ale grupului-ţintã;
2. actualitatea conţinutului şi a bibliografiei;
3. coerenţa dintre conţinut şi aplicabilitatea rezultatelor în practica curentã a grupului-ţintã cãruia i se adreseazã programul.

VIII. Declaraţie privind respectarea dreptului de copyright, cu menţionarea caracterului public sau privat al programului educaţional respectiv

IX. Resurse umane şi materiale necesare desfãşurãrii programului:
1. resurse umane:
a) coordonatorul profesional şi prestatorii de activitãţi educaţionale în cadrul programului trebuie sã fie cadre universitare sau instructori formatori acreditaţi;
b) personal auxiliar: secretariat, organizare etc.;
2. resurse materiale: materiale consumabile şi echipamente necesare pentru derularea programului, spaţii de învãţãmânt etc.

X. Bugetul de cheltuieli estimat pentru derularea programului:
A. prezentarea cheltuielilor potrivit clasificaţiei bugetare, astfel:
1. cheltuieli de personal: plata pentru prestaţiile didactice, deplasãri etc.;
2. cheltuieli materiale şi prestãri de servicii: pentru consumabile, obiecte de inventar, secretariat etc.;
3. cheltuieli pentru investiţii: echipamente, mijloace fixe etc.;
B. asigurarea concordanţei dintre bugetul de cheltuieli estimat şi activitãţile din programul educaţional, avându-se în vedere resursele umane şi materiale implicate;
C. aprecierea impactului programului asupra indicatorilor de sãnãtate, în termenii reducerii costurilor pentru asistenţa sãnãtãţii.

XI. Declaraţie privind lipsa influenţelor comerciale indezirabile din punct de vedere legal şi deontologic (stipulate în condiţiile contractuale)

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016