Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CRITERII DE PRIORITATE din 2 mai 2006  in alocarea capacitatilor de infrastructura feroviara pe sectia cu capacitate saturata Fetesti-Constanta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CRITERII DE PRIORITATE din 2 mai 2006 in alocarea capacitatilor de infrastructura feroviara pe sectia cu capacitate saturata Fetesti-Constanta

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 401 din 9 mai 2006

I. În alocarea capacitãţilor de infrastructurã feroviarã vor avea prioritate capacitãţile necesare satisfacerii obligaţiilor de serviciu public social.
II. Dupã satisfacerea criteriului I, vor fi aplicate urmãtoarele criterii:
1. Transportul feroviar de cãlãtori:
1.1. Trenurile de cãlãtori vor avea prioritate în utilizarea de capacitate, în ordinea rangurilor, fiind destinate transportului de persoane.
1.2. Este interzisã utilizarea traselor pentru circulaţia locomotivelor izolate, acestea fiind admise în circulaţie numai ca mijloc de ajutor la trenuri rãmase defecte.
1.3. Circulaţia locomotivelor implicate în procese tehnologice de reparaţii, alimentare şi altele de acest fel va fi admisã numai cu trenurile în circulaţie.
1.4. Îndrumarea vagoanelor defecte care au necesitat scoaterea din trenuri într-o staţie de pe aceastã secţie se face la cererea operatorului de transport feroviar, denumit în continuare OTF, cu aprobarea biroului de conducere centralizatã a traficului feroviar, denumit în continuare BCCTF, numai dupã analizarea posibilitãţilor de înscriere în grafic în cursã izolatã.
1.5. Pentru o utilizare cât mai eficientã a traselor programate şi îndeplinirea contractelor de transport, trenurile vor circula la tonajul şi lungimea maxime solicitate de cãtre OTF şi admise de secţia cu capacitate saturatã.
1.6. În funcţie de fazele de execuţie a lucrãrilor, Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. va pune la dispoziţie OTF variante de grafic, cu respectarea alocãrii numãrului de trase şi cu abateri minime de la orariile anterioare.
1.7. În cazuri de forţã majorã, justificatã printr-un incident în circulaţie sau eveniment de cale feratã, care face ca una dintre liniile curente sã fie închisã, pentru reglarea circulaţiei nu se va mai ţine seama de rangul trenurilor de cãlãtori pentru intervalul de staţie afectat.

2. Transportul feroviar de marfã
2.1. Capetele de secţie, respectiv staţiile Feteşti şi Constanţa (Palas), vor fi considerate puncte de influenţã pentru programarea circulaţiei trenurilor pe secţia cu capacitate saturatã. În acest sens programarea trenurilor pe frontierele regionale se va efectua în mod informativ lunar şi decadal, cantitativ - zilnic, iar pe secţia cu capacitate saturatã, între punctele de influenţã numai cantitativ - zilnic.
2.2. Pentru a se putea realiza sudarea traselor dintre frontierele regionale Lehliu şi Ţãndãrei cu frontiera Feteşti şi viceversa, programarea circulaţiei trenurilor va începe cu sensul plecãrii de la Constanţa şi se va încheia cu sosiri pentru Constanţa.
2.3. Pentru o mai bunã fluidizare a traficului feroviar, în staţiile de pe secţia cu capacitate saturatã Feteşti-Constanţa nu vor fi admise acumulãri de vagoane, cu excepţia cazului în care acestea sunt destinate beneficiarilor de pe aceastã secţie şi când staţia deserveşte şi alte secţii, cum este cazul staţiei Medgidia.
2.4. Programarea circulaţiei trenurilor de marfã pe secţia cu capacitate saturatã se va efectua de cãtre BCCTF, utilizându-se trasele aflate la dispoziţia administratorului de infrastructurã publicã.
2.5. Programarea utilizãrii traselor pe tronsonul Feteşti-Constanţa cãtre OTF se va efectua numai pentru 24 de ore, prin programul zilnic de circulaţie, indiferent de tarifele de rezervare existente.
2.6. Neutilizarea unei trase programate de cãtre OTF atrage aplicarea de penalitãţi. Trasa rãmasã neutilizatã poate fi alocatã de BCCTF în mod operativ altui OTF, dacã existã o solicitare pentru aceasta.
2.7. Dacã un OTF constatã cã prin programul zilnic nu poate utiliza o trasã alocatã, acesta va aviza în mod operativ BCCTF în vederea atribuirii acesteia altui OTF.
2.8. Modul de utilizare a traselor disponibile de cãtre BCCTF va ţine cont de importanţa mãrfurilor transportate, care va avea urmãtoarea ordine de prioritate:
2.8.1 - transporturi militare;
2.8.2 - mãrfuri perisabile;
2.8.3 - trenuri internaţionale;
2.8.4 - transporturi în interesul lucrãrilor;
2.8.5 - trenuri aflate în circulaţie, plecate de pe alte regionale în programul de circulaţie anterior;
2.8.6 - mãrfuri transportate via mare;
2.8.7 combustibili pentru populaţie - pãcurã, CLU - şi lucrãri agricole - motorinã pentru agriculturã;
2.8.8 - alte tipuri de mãrfuri, inclusiv alte mãrfuri petroliere.
Pentru a se putea ţine cont de acest criteriu, OTF vor preciza în solicitarea de programare felul mãrfii, iar pentru exportul via mare, numãrul acceptului portuar, cu precizarea navei.
În cazul în care exportul via mare se va realiza cu depozitarea mãrfurilor în port, transportul respectiv se va încadra la nivelul de prioritate 2.8.6.
2.9. Circulaţia locomotivelor implicate în procese tehnologice de reparaţii, alimentare şi altele va fi admisã numai cu trenurile în circulaţie.
2.10. Pentru eliminarea circulaţiei locomotivelor izolate peste podurile dunãrene, fiecare operator va asigura împingerea trenurilor proprii, iar pentru înapoierea locomotivelor destinate împingerii trenurilor se va putea circula remorcat în trenurile celorlalţi OTF, pe bazã de convenţie şi percepându-se tarif de remorcare.
2.11. Nu vor fi admise în circulaţie locomotive izolate decât ca mijloc de ajutor la trenurile rãmase defecte.
2.12. Îndrumarea vagoanelor defecte care au necesitat scoaterea din trenuri într-o staţie de pe aceastã secţie se face la cererea OTF, cu aprobarea BCCTF, numai dupã analizarea posibilitãţilor de înscriere în grafic în cursã izolatã sau cu condiţia ca aceste vagoane sã nu limiteze viteza de circulaţie a trenului, în cazul introducerii acestora în corpul trenului.
2.13. Pentru o utilizare cât mai eficientã a traselor programate şi îndeplinirea contractelor de transport, trenurile vor circula la tonajul şi lungimea maxime admise de secţia cu capacitate saturatã.
2.14. Se interzice acumularea de bruto în staţia Feteşti, pe liniile de primire-expediere de la nr. 1 la 12, şi în staţia Palas, pe liniile grupei de tranzit.
2.15. În caz de urgenţã sau de necesitate absolutã, justificatã printr-o defectare, eveniment de cale feratã sau forţã majorã, care face ca infrastructura sã fie momentan inutilizabilã, trenurile programate pot fi anulate fãrã preaviz, pe durata necesarã restabilirii sistemului.
2.16. În funcţie de fazele de execuţie a lucrãrilor, Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. va pune la dispoziţie OTF variante de grafic

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016