Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 5 decembrie 2000  la Codul IGC, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC. 103(73) a Comitetului Securitatii Maritime la Londra*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 5 decembrie 2000 la Codul IGC, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC. 103(73) a Comitetului Securitatii Maritime la Londra*)

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 193 bis din 26 martie 2003
-----------
*) Acceptate de <>Legea nr. 71 din 11 martie 2003 , publicatã în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 193 din 26 martie 2003


CAPITOLUL 3
AMENAJAREA NAVEI

1 Urmãtorul text se introduce dupã titlul paragrafului 3.7:
"(Paragraful 3.7.2.2 se aplica navelor construite la l iulie 2002 sau dupã aceasta data)"
2 Textul existent al paragrafului 3.7.2 se înlocuieşte cu urmãtorul:
"3.7.2.1 Spaţiile pentru magazii sau cele pentru bariere de la navele dotate cu tancuri independente de tip A trebuie sa fie prevãzute o instalatie de drenare corespunzãtoare pentru manevrarea mãrfii lichide în caz de scurgere sau avariere a tancurilor de marfa. Aceasta instalatie trebuie sa fie prevãzutã pentru redirijarea oricãror scurgeri de marfa în tubulatura de marfa lichidã.
3.7.2.2 Instalatia menţionatã la 3.7.2.1 trebuie prevãzutã cu un racord demontabil."
3 Textul existent al paragrafului 3.7.4 se înlocuieşte cu urmãtorul:
"3.7.4 Spaţiile de balast, inclusiv chila-cheson utilizata ca tubulatura pentru balast, tancurile de combustibil lichid şi spaţiile protejate la gaze pot fi racordate la pompele din încãperile de maşini. Chila cheson cu instalatia de balast care o traverseaza, poate fi racordata la pompele din încãperile de maşini dacã racordurile sunt scoase direct la aceste pompe şi dacã refularile acestora se efectueazã direct peste bord, fãrã sa existe posibilitatea de a se realiza comunicarea prin intermediul unor valvule sau colectoare a instalaţiilor cu tubulaturi care provin de la chila cheson, cu instalaţiile cu tubulaturi care deservesc spaţiile protejate la gaze. Aerisirile pompelor nu trebuie sa aibã deschidere în încãperile de maşini."

CAPITOLUL 4
STOCAREA MĂRFII

4 A treia fraza din paragraful 4.8.3 se înlocuieşte cu urmãtoarea:
"Pentru elementele structurale care leagã invelisul interior de invelisul exterior al corpului, se poate lua temperatura medie pentru determinarea gradului otelului."
5 Prima fraza din paragraful 4.10.10.3.7 se înlocuieşte cu urmãtoarea:
"Testarea pneumatica a recipientelor sub presiune, altele decât tancurile de marfa, trebuie sa facã obiectul numai unei examinari individuale efectuatã de cãtre Administraţie."

CAPITOLUL 5
RECIPIENTE SUB PRESIUNE DE PROCES, INSTALAŢII CU TUBULATURI PENTRU LICHIDE ŞI VAPORI ŞI INSTALAŢII CU TUBULATURI SUB PRESIUNE

6 Urmãtorul text se introduce dupã titlul paragrafului 5.6:
"(Paragraful 5.6.5 se aplica navelor construite la l iulie 2002 sau dupã aceasta data)"
7 Un nou paragraf 5.6.5 se introduce dupã paragraful 5.6.4:
"5.6.5 Timpul de închidere de 30 s pentru valvulele cu închidere rapida menţionate la 5.6.4 trebuie sa fie mãsurat din momentul initierii manuale sau automate pana la finalul închiderii. Acesta se numeşte timp de închidere totalã şi se compune din timpul semnalului de rãspuns şi timpul de închidere al unei valvule. Timpul de închidere al unei valvule trebuie sa fie astfel încât sa se evite suprapresiunea din tubulaturi. Aceste valvule se vor închide în asa fel încât debitele sa se intrerupa lent."
8 Paragraful 5.6.5 se renumeroteaza ca paragraful 5.6.6.

5.7 Furtunurile de marfa ale navei
9 Paragraful 5.7.3 se înlocuieşte cu urmãtorul:
"5.7.3 Pentru furtunurile de marfa instalate la bordul navelor la 1 iulie 2002 sau dupã aceasta data, fiecare tip nou de furtun pentru marfa, completat cu accesorii la extremitati, va trebui supus unei încercãri de prototip la temperatura normalã a mediului ambiant la 200 de cicluri de presiune de la zero la cel puţin de doua ori presiunea maxima conventionala de lucru. Dupã ce s-a efectuat încercarea la presiunea ciclica, încercarea de prototip trebuie sa demonstreze ca presiunea de rupere a furtunului este de cel puţin 5 ori presiunea sa maxima conventionala de lucru la temperatura de serviciu maxima prevãzutã. Furtunurile supuse incercarii de prototip nu trebuie sa fie utilizate pentru lucru în instalatia de marfa. Prin urmare, înainte de a fi pus în exploatare, fiecare element nou de furtun pentru marfa fabricat trebuie sa fie supus la o încercare hidrostatica la temperatura ambianta, la o presiune nu mai mica de 1,5 ori presiunea sa maxima conventionala de lucru, dar nu mai mare de doua cincimi din presiunea de rupere a acestuia. Pe furtunuri trebuie marcat cu vopsea sau prin alte mijloace data incercarii, presiunea maxima conventionala de lucru şi, dacã furtunul este utilizat în exploatare la alte temperaturi decât temperatura ambianta a mediului de lucru, temperaturile sale de lucru maxime şi minime, dupã caz. Presiunea maxima conventionala de lucru nu trebuie sa fie mai mica de 10 bar."

CAPITOLUL 8
INSTALAŢII DE AERISIRE A TANCURILOR DE MARFA

10 Textul existent al primei fraze din paragraful 8.2.7 se înlocuieşte cu urmãtorul:
"Modificarea presiunii de reglare stabilitã la paragraful 8.2.6, precum şi reglarea corespunzãtoare din nou a alarmelor menţionate la 13.4.1, trebuie sa se facã sub supravegherea comandantului, în conformitate cu metodele aprobate de Administraţie şi definite în manualul de exploatare a navei."

CAPITOLUL 9
CONTROLUL ATMOSFEREI

11 Urmãtoarea fraza se adauga la sfârşitul paragrafului 9.5.3:
"Dacã nu se utilizeazã, instalatia pentru gaz inert trebuie sa fie separatã de instalatia de marfa din zona de marfa cu excepţia racordurilor la spaţiile pentru magazii sau la spaţiile dintre bariere."

CAPITOLUL 11
PROTECŢIA CONTRA INCENDIULUI ŞI STINGEREA INCENDIULUI

12 A doua fraza din paragraful 11.2.4 se înlocuieşte cu urmãtoarea:
"Toate ţevile, valvulele, ajutajele şi alte accesorii de combatere a incendiului trebuie sa fie protejate contra efectelor incendiului şi acţiunii corozive a apei."

CAPITOLUL 13
APARATE (DE MĂSURARE, DETECTARE A GAZELOR)

13 Ultimele trei fraze din paragraful 13.3.1 sunt înlocuite cu urmãtoarele:
"Valvula cu închidere rapida prevãzutã la paragrafele 5.6.1 şi 5.6.3 poate fi utilizata în acest scop. Dacã în acest scop se utilizeazã o alta valvula, la bordul navei trebuie sa existe informaţii identice cu cele de la paragraful 5.6.4. De fiecare data când, în timpul încãrcãrii, utilizarea unor asemenea valvule risca sa provoace presiuni excesive în circuitul de încãrcare, autoritatea statului portului poate fi de acord cu diferite mãsuri cum ar fi reducerea debitului de încãrcare, etc."

CAPITOLUL 14
PROTECŢIA PERSONALULUI

14 Paragraful 14.3.2 existent se înlocuieşte cu urmãtorul:
"14.3.2 Nava trebuie sa fie prevãzutã la bord cu un echipament medical de prim ajutor format dintr-un echipament de reanimare cu oxigen şi substanţe antidot pentru mãrfurile transportate, pe baza instrucţiunilor elaborate de cãtre Organizaţie."

CAPITOLUL 18
CERINŢE PRIVIND EXPLOATAREA

15 Paragraful 18.3.3 se înlocuieşte cu urmãtorul:
"18.3.3 Ofiţerii vor fi pregatiti în legatura cu procedurile de urgenta utilizate în caz de scurgeri, deversari sau incendiu care se extind asupra mãrfii respective, pe baza instrucţiunilor elaborate de cãtre Organizaţie şi un numãr suficient dintre ei trebuie sa fie instruit şi pregãtit în mod special ca sa poatã acorda primul ajutor în funcţie de mãrfurile transportate."
16 În paragraful 18.9, referinta la paragraful 17.4.3 se adauga la lista de referinte.



────────────

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016