Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 4 decembrie 2008  la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 4 decembrie 2008 la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 806 din 2 decembrie 2010


   CAPITOLUL II-2
    Construcţie - protecţia contra incendiului, detectarea şi stingerea incendiului

    PARTEA A
    Generalitãţi

    Regula 1 - Aplicare
    1. Dupã paragraful 2.3 existent se adaugã un nou paragraf, paragraful 2.4:
    "2.4 Urmãtoarele nave, cu încãperi de marfã pentru transportul mãrfurilor periculoase ambalate, trebuie sã respecte prevederile regulii 19.3, cu excepţia cazului în care se transportã mãrfuri periculoase din clasele 6.2 şi 7 şi mãrfuri periculoase în cantitãţile limitate*) şi cantitãţile exceptate**) în conformitate cu tabelele 19.1 şi 19.3, nu mai târziu de data primei inspecţii de reînnoire efectuate la 1 ianuarie 2011 sau dupã aceastã datã:
________
    *) Se face referire la cap. 3.4 din Codul IMDG.
    **) Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.

    .1 navele de marfã cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 septembrie 1984 sau dupã aceastã datã, dar înainte de 1 ianuarie 2011; şi
    .2 navele de marfã cu un tonaj brut mai mic de 500 construite la 1 februarie 1992 sau dupã aceastã datã, dar înainte de 1 ianuarie 2011,
    şi fãrã a aduce atingere acestor prevederi:
    .3 navele de marfã cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 septembrie 1984 sau dupã aceastã datã, dar înainte de 1 iulie 1986, nu trebuie sã respecte prevederile regulii 19.3.3 cu condiţia ca acestea sã respecte prevederile regulii 54.2.3, aşa cum s-au adoptat prin Rezoluţia MSC.1(XLV);
    .4 navele de marfã cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 iulie 1986 sau dupã aceastã datã, dar înainte de 1 februarie 1992, nu trebuie sã respecte prevederile regulii 19.3.3, cu condiţia ca acestea sã respecte prevederile regulii 54.2.3, aşa cum s-au adoptat prin Rezoluţia MSC.6(48);
    .5 navele de marfã cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 septembrie 1984 sau dupã aceastã datã, dar înainte de 1 iulie 1998, nu trebuie sã respecte prevederile regulilor 19.3.10.1 şi 19.3.10.2; şi
    .6 navele de marfã cu un tonaj brut mai mic de 500 construite la 1 februarie 1992 sau dupã aceastã datã, dar înainte de 1 iulie 1998, nu trebuie sã respecte prevederile regulii 19.3.10.1 şi 19.3.10.2."

    PARTEA E
    Cerinţe funcţionale

    Regula 16 - Operaţiuni
    2. În paragraful 2.1, referirea la "Codul de reguli practice pentru transportul în siguranţã al mãrfurilor solide în vrac" se înlocuieşte cu referirea la "Codul maritim internaţional pentru mãrfuri solide în vrac (Codul IMSBC)".

    PARTEA G
    Cerinţe speciale

    Regula 19 - Transportul mãrfurilor periculoase
    3. Nota 1 de la tabelul 19.1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
    "1 Nu se aplicã containerelor închise care transportã mãrfuri solide din clasele 4 şi 5.1. Pentru mãrfurile din clasele 2, 3, 6.1 şi 8 care sunt transportate în containere închise, viteza ventilaţiei poate fi redusã pânã la cel puţin douã schimburi de aer pe orã. Pentru lichidele din clasele 4 şi 5.1 care sunt transportate în containere închise, viteza ventilaţiei poate fi redusã pânã la cel puţin douã schimburi de aer pe orã. În sensul acestei prevederi, prin tanc portabil se înţelege un container închis."
    4. La nota 10 de la tabelul 19.2, cuvintele "Codul de reguli practice pentru transportul în siguranţã al mãrfurilor solide în vrac, adoptat prin Rezoluţia A.434(XI)" se înlocuiesc cu cuvintele "Codul maritim internaţional pentru mãrfuri solide în vrac (Codul IMSBC)".
    5. Tabelul 19.3 existent se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
    Tabelul 19.3 - Aplicarea cerinţelor pentru diferite clase de mãrfuri periculoase exceptând mãrfurile periculoase solide în vrac

----------
    NOTÃ(CTCE)
    Reprezentarea graficã a tabelului nr. 19.3, se gãseşte în Monitorul Oficial al României Partea I, nr. 806 din 2 decembrie 2010, la pagina 11, (a se vedea imaginea asociatã).


    6. În paragraful 2.1, dupã cuvintele "cu excepţia cazului în care se transportã mãrfuri periculoase în cantitãţi limitate" se adaugã urmãtoarele cuvinte: "şi cantitãţile exceptate"*).
________
    *) Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.

    7. În paragraful 3.4, titlul existent se înlocuieşte dupã cum urmeazã: "3.4 Instalaţia de ventilaţie".
    8. Urmãtorul text se adaugã la sfârşitul primei fraze din paragraful 3.6.1:
    "şi trebuie sã fie selectate ţinând seama de pericolele asociate substanţelor chimice ce urmeazã a fi transportate, precum şi de standardele elaborate de Organizaţie conform categoriei din care fac parte şi stãrii lor fizice"*).
__________
    *) Pentru mãrfurile solide în vrac, îmbrãcãmintea de protecţie trebuie sã respecte prevederile pentru echipament specificate în programele corespunzãtoare din Codul IMSBC pentru anumite substanţe. Pentru mãrfurile ambalate, îmbrãcãmintea de protecţie trebuie sã respecte prevederile pentru echipament specificate în procedurile de urgenţã (MmS) din Suplimentul la Codul IMDG pentru anumite substanţe."

    9. La sfârşitul paragrafului 4 se adaugã cuvintele "şi cantitãţile exceptate".

   CAPITOLUL VI
    Transportul de mãrfuri

    PARTEA A
    Prevederi generale

    10. Dupã regula 1 existentã se adaugã urmãtoarele noi reguli, regulile 1-1 şi 1-2:
    "Regula 1-1
    Definiţii
    În sensul acestui capitol, în afara de cazul în care se prevede în mod expres altfel, se aplicã urmãtoarele definiţii:
    1. Codul IMSBC înseamnã Codul maritim internaţional pentru mãrfuri solide în vrac (Codul ISMBC) adoptat de Comitetul securitãţii maritime al Organizaţiei prin Rezoluţia MSC.268(85), aşa cum poate fi amendat de Organizaţie, cu condiţia ca aceste amendamente sã fie adoptate, puse în vigoare şi sã aibã efect în conformitate cu prevederile art. VIII din prezenta Convenţie privind procedurile de amendare aplicabile, cu excepţia prevederilor cap. 1 al acesteia.
    2. Marfa solidã în vrac înseamnã orice marfã, alta decât lichidele sau gazele, care se compune dintr-o combinaţie de particule, granule sau orice alte bucãţi mai mari de materie, în general cu o compoziţie uniformã, care se încarcã direct în spaţiile de marfã ale unei nave fãrã vreo altã formã intermediarã de ambalare.
    Regula 1-2
    Cerinţele pentru transportul mãrfurilor solide în vrac, altele decât cerealele
    Transportul mãrfurilor solide în vrac, altele decât cerealele, trebuie sã respecte prevederile corespunzãtoare din Codul IMSBC."
    Regula 2 - Informaţii asupra mãrfii
    11. Alineatul .2 existent din paragraful 2 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
    ".2 în cazul mãrfii solide în vrac, informaţiile prevãzute la secţiunea 4 din Codul IMSBC."
    12. Paragraful 2.3 existent se eliminã.
    Regula 3 - Echipamentul de detectare gaze şi analizã a oxigenului
    13. În paragraful 1, cuvântul "solide" se introduce în prima frazã, dupã cuvintele "Atunci când transportul unei încãrcãturi...".
    PARTEA B
    Prevederi speciale pentru mãrfurile în vrac, altele decât cerealele
    14. Titlul pãrţii B se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
    "Prevederi speciale pentru mãrfurile solide în vrac"
    Regula 6 - Condiţii de acceptare a mãrfii pentru transport
    15. În paragraful 1 existent, cuvântul "solide" se introduce în prima frazã, dupã cuvintele "Înainte de încãrcarea unei mãrfi".
    16. Paragrafele 2 şi 3 existente se eliminã.
    Regula 7 - Încãrcarea, descãrcarea şi arimarea mãrfurilor în vrac
    17. În titlul regulii se introduce cuvântul "solide" dupã cuvântul "mãrfurilor".
    18. Paragrafele 4 şi 5 existente se eliminã şi paragrafele ulterioare se renumeroteazã în mod corespunzãtor.

   CAPITOLUL VII
    Transportul mãrfurilor periculoase

    PARTEA A-1
    Transportul mãrfurilor solide periculoase în vrac

    Regula 7-1 - Aplicare
    19. În paragraful 3 din regulã, cuvintele "detaliate privind transportul în siguranţã al mãrfurilor periculoase solide în vrac care trebuie sã includã instrucţiunile" se eliminã.
    20. Dupã regula 7-4 se introduce o nouã regulã, regula 7-5:
    "Regula 7-5
    Cerinţe pentru transportul mãrfurilor solide periculoase în vrac
    Transportul mãrfurilor solide periculoase în vrac trebuie sã respecte prevederile corespunzãtoare din Codul IMSBC, aşa cum s-au definit în regula VI/1-1.1."

                   _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016