Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 4 decembrie 2008  la Codul international din 2000 pentru siguranta navelor de mare viteza (Codul HSC 2000)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 4 decembrie 2008 la Codul international din 2000 pentru siguranta navelor de mare viteza (Codul HSC 2000)

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 806 din 2 decembrie 2010


   CAPITOLUL 7
    Protecţia contra incendiului
    1. La sfârşitul paragrafului 7.17.1 se adaugã o nouã frazã:
    "Navele construite la 1 iulie 2002 sau dupã aceastã datã, dar înainte de 1 ianuarie 2011, cu încãperi de marfã destinate transportului de mãrfuri periculoase ambalate, trebuie sã îndeplineascã cerinţele de la 7.13.3, cu excepţia cazului în care se transportã mãrfurile periculoase specificate la clasele 6.2 şi 7 şi mãrfurile periculoase în cantitãţi limitate*) şi cantitãţile exceptate**) în conformitate cu tabelele 7.17-1 şi 7.17-3, nu mai târziu de data primei inspecţii de reînnoire la 1 ianuarie 2011 sau dupã aceastã datã."
________
    * Se face referire la cap. 3.4 din Codul IMDG.
    ** Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.

    2. Nota 1 existentã la tabelul 7.17-1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
    "1 Aceste cerinţe nu se aplicã containerelor închise care transportã mãrfuri solide din clasele 4 şi 5.1. Pentru mãrfurile din clasele 2, 3, 6.1 şi 8, care sunt transportate în containere închise, rata de împrospãtare a aerului poate fi redusã la cel puţin douã schimburi de aer pe orã. Pentru mãrfurile lichide din clasele 4 şi 5.1, care sunt transportate în containere închise, rata de împrospãtare a aerului poate fi redusã la cel puţin douã schimburi de aer pe orã. În sensul acestei cerinţe, un recipient mobil este un container închis."
    3. Tabelul 7.17-3 existent se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
    Tabelul 7.17-3
    Aplicarea cerinţelor de la 7.17.3 la diferite clase de mãrfuri periculoase, cu excepţia mãrfurilor solide periculoase în vrac

-----------
    NOTĂ(CTCE)
    Reprezentarea graficã a tabelului 7.17-3, se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 806 din 2 decembrie 2010, la pagina 8, (a se vedea imaginea asociatã).


    4. La paragraful 7.17.1, dupã cuvintele "cu excepţia cazului în care transportã mãrfuri periculoase în cantitãţi limitate" se adaugã urmãtoarele cuvinte: "şi în cantitãţile exceptate"*.
_________
    *) Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.

                  ___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016