Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 23 mai 1994  la Codul IGC, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.32(63) a Comitetului Securitatii Maritime la Londra*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 23 mai 1994 la Codul IGC, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.32(63) a Comitetului Securitatii Maritime la Londra*)

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 193 bis din 26 martie 2003
----------
*) Acceptate de <>Legea nr. 71 din 11 martie 2003 , publicatã în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 193 din 26 martie 2003


Amendamente în legatura cu aplicarea


────────────────────────────────────

1 Paragrafele existente 1.1.2 şi 1.1.3 sunt înlocuite cu urmãtoarele:

"1.1.2 Dacã nu se prevede în mod expres altfel, Codul se aplica navelor a cãror chila a fost pusã sau care se afla în stadiul în care:
● 1 începe construcţia identificabila cu o nava; şi
● 2 a început asamblarea navei ingloband cel puţin 50 tone sau un procent din masa estimatã a întregului material de structura, luându-se valoarea cea mai mica;

la sau dupã 1 iulie 1998. Navele construite înainte de 1 iulie 1998 trebuie sa corespundã rezoluţiei MSC. 5(48) adoptatã la 17 iunie 1983, ţinând cont de amendamentele adoptate la 11 decembrie 1992 prin rezoluţia MSC.30(61).
1.1.3 O nava, indiferent de data construcţiei, care la sau dupã data de l iulie 1998 este transformata într-o nava pentru transportul gazelor, trebuie consideratã drept nava pentru transportul gazelor construitã la data la care începe aceasta transformare."

Amendamente în legatura cu limitele de umplere
────────────────────────────────────────────────

2 Capitolul 15 existent este înlocuit cu urmãtorul:

"Capitolul 15

LIMITE DE UMPLERE A TANCURILOR DE MARFA

15.1 Generalitati
15.1.1 Nici un tanc de marfa nu trebuie sa aibã o limita de umplere (FL) mai mare de 98% la temperatura de referinta, cu excepţia cazurilor prevãzute la paragraful 15.1.3.
15.1.2 Limita de încãrcare maxima (LL) la care poate fi încãrcat un tanc de marfa este determinata prin urmãtoarea formula:





P(R)
LL = FL ────
P(L)



unde:
LL = limita de încãrcare exprimatã ca procent, fiind volumul maxim admisibil de lichid raportat la volumul tancului la care tancul se poate incarca;
FL = limita de umplere asa cum se specifica la 15.1.1 sau 15.1.3;
P(R) = densitatea relativã a mãrfii la temperatura de referinta; şi
P(L) = densitatea relativã a mãrfii la temperatura şi presiunea de încãrcare.
15.1.3 Administraţia poate autoriza o limita de umplere (FL) mai ridicatã decât limita de 98% prevãzutã la paragraful 15.1.1 la temperatura de referinta, ţinând cont de forma tancului, de dispunerea supapelor de siguranta, de gradul de precizie a aparatelor de mãsurare a temperaturii şi a nivelului mãrfii, ca şi de diferenţa dintre temperatura de încãrcare şi temperatura corespunzãtoare presiunii de vapori de marfa la presiunea de reglare a supapelor de siguranta, cu condiţia respectãrii prevederilor paragrafului 8.2.17.
15.l.4 Doar la aplicarea prevederilor acestui capitol, temperatura de referinta înseamnã:
●1 temperatura corespunzãtoare presiunii de vapori de marfa la presiunea de reglare a supapelor de siguranta în cazul în care nu este prevãzut controlul presiunii de vapori şi a temperaturii mãrfii conform capitolului 7;
●2 temperatura mãrfii la terminarea încãrcãrii, în timpul transportului sau cu ocazia descãrcãrii, oricare dintre acestea este mai mare, dacã nu este prevãzut controlul presiunii de vapori a şi a temperaturii mãrfii conform capitolului 7. Dacã, datoritã acestei temperaturi de referinta, tancul de marfa se umple în întregime cu lichid înainte ca marfa sa fi atins o temperatura corespunzãtoare presiunii de vapori de marfa la presiunea de reglare a supapelor de siguranta prevãzute la secţiunea 8.2, trebuie sa se monteze un dispozitiv suplimentar de reducere a presiunii conform prevederilor secţiunii 8.3.
15.1.5 Administraţia poate autoriza umplerea tancurilor de tip C conform urmãtoarei formule, cu condiţia ca instalatia de aerisire a tancului sa fie aprobatã conform prevederilor de la 8.2.18:


P(R)
LL = FL ────
P(L)



unde:
LL = limita de încãrcare asa cum se specifica la 15.1.2;
FL = limita de umplere asa cum se specifica la 15.1.1 sau 15.1.3;
P(R) = densitatea relativã a mãrfii la cea mai mare temperatura la care poate ajunge marfa la terminarea încãrcãrii, în timpul transportului, sau la descãrcare în condiţiile temperaturii de calcul a mediului ambiant descrise la 7.1.2; şi
P(L) = asa cum se specifica la 15.1.2
Acest paragraf nu se aplica la produsele care necesita tipul 1G de nava.

15.2 Informaţii ce trebuie furnizate comandantului

Limitele de încãrcare maxime admisibile pentru fiecare tanc de marfa trebuie sa fie indicate într-o lista aprobatã de cãtre Administraţie pentru fiecare dintre produsele care pot fi transportate, temperaturile de încãrcare ce se pot fi aplicate şi pentru temperatura de referinta maxima aplicabilã. Trebuie sa se indice în lista, de asemenea, presiunile de reglare a supapelor de siguranta, inclusiv a supapelor prevãzute la secţiunea 8.3. Comandantul trebuie sa pãstreze permanent la bord un exemplar din aceasta lista.

15.3 Capitolul 15 se aplica tuturor navelor indiferent de data construcţiei,"

3 Urmãtoarele cuvinte sunt adãugate la sfârşitul paragrafului existent 8.2.17:
"la limita de umplere maxima admisibilã (FL)".
4 Se adauga urmãtorul nou paragraf 8.2.18 dupã cel existent 8.2.17:
"8.2.18 Conformitatea instalaţiei de aerisire prevãzutã la tancurile încãrcate în virtutea prevederilor de la 15.1.5 trebuie demonstrata cu ajutorul instrucţiunilor elaborate de cãtre Organizaţie. Un certificat corespunzãtor trebuie sa existe permanent la bordul navei. În sensul acestui paragraf, instalatia de aerisire înseamnã:
●l orificiul de refulare al tancului şi tubulatura spre supapa de siguranta;
●2 supapa de siguranta;
●3 tubulatura de la supapa de siguranta la locul de evacuare în atmosfera şi care include orice interconexiuni şi tubulaturi care leagã alte tancuri.
Acest paragraf se poate aplica tuturor navelor indiferent de data construcţiei."

Amendamente în legatura cu instalaţiile de aerisire ale tancului de marfa


─────────────────────────────────────────────────────────────────────────

5 Paragraful existent 8.2.3 este înlocuit de urmãtorul:
"8.2.3 În general, Supapele de siguranta nu trebuie sa fie reglate la o presiune mai mare decât presiunea vaporilor care a fost utilizata la proiectarea tancului. Totuşi, dacã sunt prevãzute doua sau mai multe supape de siguranta, supapele care conţin cel mult 50% din capacitatea totalã de siguranta se pot regla la o presiune de pana la 5% peste MARVS."
6 Urmãtoarele fraze sunt adãugate la paragraful existent 8.2.4
"Supapele trebuie executate din materiale care au un punct de topire peste 925° C. O atentie deosebita se va acorda materialelor cu punctul de topire mai scãzut, destinate utilizãrii la pãrţile interne şi garnituri, dacã utilizarea lor va insemna o imbunatatire importanta în funcţionarea generalã a supapei."
7 Paragraful existent 8.2.9 se înlocuieşte cu urmãtorul.
"8.2.9 Fiecare supapa de siguranta montata pe un tanc de marfa trebuie racordata la o instalatie de aerisire, care trebuie sa fie în asa fel construitã încât evacuarea gazului sa nu fie împiedicatã şi dirijata vertical în sens ascendent înspre ieşire, şi sa fie în asa fel amplasata încât sa reducã la minim posibilitatea patrunderii apei sau zapezii în instalatia de aerisire. Înãlţimea iesirii de aerisire nu trebuie sa fie mai mica de B/3 sau 6 m, care dintre acestea este mai mare, deasupra puntii expuse la intemperii şi 6 m deasupra zonei de lucru, în fata şi spatele paralelei de trecere, tancurilor de depozitare de pe punte şi tubulaturilor de marfa lichidã."
8 Urmãtoarele fraze sunt adãugate dupã paragraful existent 8.2.16:
"Cãderea de presiune în tubulatura de aerisire care leagã tancul de orificiul supapei de siguranta nu trebuie sa depãşeascã 3% din presiunea de reglare a supapei. Pentru supapele de siguranta necompensate, contrapresiunea din tubulatura de evacuare nu trebuie sa depãşeascã 10% din presiunea masurata la orificiul supapei de siguranta cu tubulaturile de aerisire fãcând obiectul expunerii la foc conform celor menţionate la 8.5.2."

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016