Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 18 mai 1998  la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 18 mai 1998 la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 892 bis din 10 decembrie 2002

Anexa 1 la <>Legea nr. 624/2002

Amendamentele la Convenţia internationala din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, adoptate de Organizaţia Maritima Internationala prin Rezoluţia MSC.69 (69)a Comitetului Securitãţii Maritime la Londra la 18 mai 1998

CAPITOLUL II-1

CONSTRUCŢIE - COMPARTIMENTARE ŞI STABILITATE, MAŞINI ŞI INSTALAŢII ELECTRICE

PARTEA B - COMPARTIMENTARE ŞI STABILITATE

Regula 14 - Construcţia şi proba iniţialã a pereţilor etansi etc., la navele de pasageri şi la navele de marfa

1 Textul existent al paragrafului 3 se înlocuieşte cu urmãtorul:
"3 Încercarea compartimentelor principale prin umplerea cu apa nu este obligatorie. Dacã nu este facuta proba prin umplere cu apa, se va efectua încercarea cu jet de apa, dacã este practic posibil. Aceasta trebuie efectuatã în stadiul cel mai avansat posibil al amenajãrii navei. Dacã încercarea cu jet de apa nu este posibila, deoarece poate produce o eventuala avarie a maşinilor, izolatiei echipamentului electric sau a elementelor amenajãrii, ea trebuie înlocuitã printr-o examinare vizuala atenta a imbinarilor sudate, completatã, dacã este necesar, cu metode cum ar fi examinarea cu lichide penetrante sau încercarea la etanseitate cu ultrasunete sau o încercare echivalenta. În orice caz, trebuie efectuat un examen amãnunţit al pereţilor etansi."

CAPITOLUL IV
RADIOCOMUNICATII

Regula 1 - Aplicare
2 În paragraful 1, cuvintele "Dacã nu se prevede în mod expres altfel" se introduc înaintea cuvintelor "acest capitol".
Regula 2 - Termeni şi definiţii
Urmãtorul nou alineat .16 al paragrafului 1 se adauga dupã alineatul .15 existent:
". 16 Identificari din Sistemul mondial pentru caz de sinistru şi pentru siguranta navigaţiei pe mare (GMDSS) înseamnã identificarea serviciilor maritime mobile, indicativul de apel al navei, identificarile Inmarsat şi numãrul de serie, care pot fi transmise prin echipamentul navei şi utilitate pentru identificarea navei."
4 Textul existent al paragrafului 2 se înlocuieşte cu urmãtorul:
"2 Toţi ceilalţi termeni şi abrevierile folosite în acest capitol şi care sunt definite în Regulamentul radiocomunicatiilor şi în Convenţia internationala din 1979 privind cãutarea şi salvarea pe mare (SAR. 1979), asa cum poate fi amendata, vor avea sensurile definite în acel Regulament şi în Convenţia SAR."
5 Dupã regula 5 existenta se adauga noua regula 5-1:
"Regula 5-1
Identificari din Sistemul mondial pentru caz de sinistru şi pentru siguranta navigaţiei pe mare
1 Aceasta regula se aplica tuturor navelor pentru toate voiajele.
2 Fiecare Guvern Contractant se obliga sa asigure luarea mãsurilor corespunzãtoare pentru înregistrarea identificarilor din Sistemul mondial pentru caz de sinistru şi pentru siguranta navigaţiei pe mare (GMDSS) şi pentru ca centrele de coordonare a operaţiilor de salvare sa aibã acces la informaţiile cu privire la aceste identificari timp de 24 de ore din 24. Dacã este cazul, organizaţiile internaţionale ce pãstreazã o baza de date cuprinzând aceste identificari vor fi informate de cãtre Guvernul Contractant cu privire la atribuirea acestor identificari."
Regula 13 - Surse de energie
6 În paragraful 8, cuvintele "..., inclusiv receptorul de navigaţie menţionat în regula 18," sunt introduse dupã cuvântul "capitol".
Regula 15 - Cerinţe privind întreţinerea
7 Un nou paragraf 9 se adauga dupã paragraful 8 existent:
"9 La intervale care nu depãşesc 12 luni radiobalizele pentru localizarea sinistrelor prin satelit trebuie sa fie încercate din toate punctele de vedere ale functionarii eficiente, acordand o atentie deosebita stabilitatii frecvenţei, puterii semnalului şi codificarii. Totuşi, în cazurile în care este oportun şi justificat, Administraţia poate extinde aceasta perioada la 17 luni. Încercarea poate fi efectuatã la bordul navei sau la un centru autorizat de încercãri/service."
8 Dupã regula 17 existenta se adauga noua regula 18:
"Regula 18
Actualizarea poziţiei navei
Toate echipamentele de comunicaţie de emisie-recepţie de la bordul unei nave la care se aplica acest capitol, care pot include automat poziţia navei în semnalul de alertare în caz de pericol, trebuie sa primeascã automat aceasta informaţie de la un receptor de navigaţie intern sau extern, dacã este instalat vreunul. Dacã un astfel de receptor nu este instalat, poziţia navei şi ora la care aceasta poziţie a fost determinata vor fi manual actualizate la intervale ce nu depãşesc patru ore, pe perioada în care nava este în mars, astfel încât aceste date sa poatã fi oricând transmise cu ajutorul acestor echipamente."

CAPITOLUL VI
TRANSPORTUL DE MĂRFURI

Regula 5 - Arimare şi siguranta
9 Textul existent al paragrafului 6 este înlocuit cu urmãtorul:
"6 Toate mãrfurile, altele decât cele solide şi lichide în vrac, trebuie încãrcate, arimate şi asigurate pe toatã durata voiajului în conformitate cu Manualul de asigurare a mãrfii aprobat de cãtre Administraţie. La navele cu încãperi de marfa ro-ro, asa cum sunt definite în regula II-2/3.14, toate mãrfurile de acest tip trebuie sa fie asigurate, în conformitate cu Manualul de asigurare a mãrfii, înaintea plecãrii navei. Manualul de asigurare a mãrfii trebuie întocmit la un standard cel puţin echivalent cu instrucţiunile elaborate de cãtre Organizaţie."

CAPITOLUL VII
TRANSPORTUL MĂRFURILOR PERICULOASE

Regula 5 - Documente
10 Paragraful 6 existent se elimina.
Regula 6 - Condiţii de arimare
11 Titlul acestei reguli se înlocuieşte cu "Arimare şi siguranta".
13 Dupã paragraful 5 existent se adauga un nou paragraf 6:
"6 Toate mãrfurile, altele decât cele solide şi lichide în vrac, trebuie încãrcate, arimate şi asigurate pe toatã durata voiajului în conformitate cu Manualul de asigurare a mãrfii aprobat de cãtre Administraţie. La navele cu încãperi de marfa ro-ro, asa cum sunt definite în regula II-2/3.14, toate mãrfurile de acest tip trebuie sa fie asigurate, în conformitate cu Manualul de asigurare a mãrfii, înaintea plecãrii navei. Manualul de asigurare a mãrfii trebuie întocmit la un standard cel puţin echivalent cu instrucţiunile elaborate de cãtre Organizaţie."

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016