Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 7 noiembrie 1991  la Conventia privind Organizatia Maritima Internationala (institutionalizarea Comitetului de Facilitare)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 7 noiembrie 1991 la Conventia privind Organizatia Maritima Internationala (institutionalizarea Comitetului de Facilitare)

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 303 din 8 mai 2002

Textul articolului 11 va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 11
Organizaţia va fi alcãtuitã din Adunare, Consiliu, Comitetul Siguranţei Maritime, Comitetul Juridic, Comitetul Protecţiei Mediului Marin, Comitetul Cooperãrii Tehnice, Comitetul de Facilitare şi din alte organe auxiliare pe care Organizaţia le va considera necesare, precum şi din Secretariat."
La articolul 15, paragraful (1) va avea urmãtorul cuprins:
"(1) adoptarea deciziilor cu privire la convocarea de conferinţe internaţionale sau la respectarea oricãrei alte proceduri corespunzãtoare pentru adoptarea convenţiilor internaţionale ori a amendamentelor la orice convenţie internationala, care au fost elaborate de Comitetul Siguranţei Maritime, Comitetul Juridic, Comitetul Protecţiei Mediului Marin, Comitetul Cooperãrii Tehnice, Comitetul de Facilitare sau de alte organe ale Organizaţiei;"
Articolul 21 va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 21
(a) Consiliul va analiza proiectul programului de lucru şi proiectul de buget pregãtite de secretarul general pe baza propunerilor Comitetului Siguranţei Maritime, Comitetului Juridic, Comitetului Protecţiei Mediului Marin, Comitetului Cooperãrii Tehnice, Comitetului de Facilitare şi ale altor organe ale Organizaţiei şi, luând în considerare aceste elemente, va elabora şi va prezenta Adunãrii programul de lucru şi bugetul Organizaţiei, având în vedere interesul general şi prioritãţile Organizaţiei.
(b) Consiliul va primi rapoartele, propunerile şi recomandãrile Comitetului Siguranţei Maritime, Comitetului Juridic, Comitetului Protecţiei Mediului Marin, Comitetului Cooperãrii Tehnice, Comitetului de Facilitare şi ale altor organe ale Organizaţiei şi le va transmite Adunãrii sau, dacã aceasta nu este în sesiune, membrilor, spre informare, împreunã cu observaţiile şi recomandãrile Consiliului.
(c) Problemele care cad sub incidenta art. 28, 33, 38, 43 şi 48 vor fi analizate de Consiliu doar dupã obţinerea punctelor de vedere ale Comitetului Siguranţei Maritime, Comitetului Juridic, Comitetului Protecţiei Mediului Marin, Comitetului Cooperãrii Tehnice sau Comitetului de Facilitare, dupã caz."
La articolul 25, paragraful (b) va avea urmãtorul cuprins:
"(b) Luând în considerare dispoziţiile partii a XVI-a şi relaţiile avute cu alte structuri de respectivele comitete, în conformitate cu art. 28, 33, 38, 43 şi 48, Consiliul va fi responsabil pentru relaţiile cu alte organizaţii, între sesiunile Adunãrii."
Se introduce partea a XI-a cu urmãtorul cuprins:
"PARTEA a XI-a
Comitetul de Facilitare
ARTICOLUL 47
Comitetul de Facilitare va fi format din toţi membrii.
ARTICOLUL 48
Comitetul de Facilitare va analiza orice problema de competenta Organizaţiei, referitoare la facilitarea traficului maritim internaţional şi, în principal:
(a) va îndeplini astfel de funcţii, care îi revin sau îi pot fi conferite de Organizaţie, prin sau în conformitate cu dispoziţiile convenţiilor internaţionale pentru facilitarea traficului maritim internaţional, în special în ceea ce priveşte adoptarea şi amendarea mãsurilor sau a altor dispoziţii, în conformitate cu prevederile acestor convenţii;
(b) având în vedere prevederile art. 25, Comitetul de Facilitare, la solicitarea Adunãrii sau a Consiliului ori în cazul în care considera o astfel de acţiune utila pentru interesele activitãţii sale, va menţine relaţii strânse cu alte structuri a cãror activitate poate completa scopurile Organizaţiei.
ARTICOLUL 49
Comitetul de Facilitare va prezenta Consiliului:
(a) recomandãri şi instrucţiuni redactate de Comitet;
(b) un raport de activitate al Comitetului de la sesiunea anterioarã a Consiliului.
ARTICOLUL 50
Comitetul de Facilitare se va întruni cel puţin o data pe an. Îşi va alege functionarii o data pe an şi îşi va adopta propriile reguli de procedura.
ARTICOLUL 51
În conformitate cu prevederile art. 47 şi prin derogare de la dispoziţiile contrare ale acestei convenţii, Comitetul de Facilitare, în exercitarea funcţiilor conferite prin prevederile oricãrei convenţii internaţionale sau altui instrument ori în conformitate cu aceste prevederi, va respecta dispoziţiile relevante ale convenţiei sau instrumentului respectiv, în special cu privire la regulile care reglementeazã procedurile care trebuie urmate."
Articolul 56 va fi renumerotat ca articolul 61 şi va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 61
Orice membru care nu îşi îndeplineşte obligaţiile financiare fata de Organizaţie în termen de un an de la data scadentei nu are dreptul de a vota în Adunare, Consiliu, Comitetul Siguranţei Maritime, Comitetul Juridic, Comitetul Protecţiei Mediului Marin, Comitetul Cooperãrii Tehnice sau Comitetul de Facilitare, cu excepţia cazului în care Adunarea, la discretia sa, decide sa deroge de la aceasta dispoziţie."
Articolul 57 va fi renumerotat ca articolul 62 şi va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 62
Cu excepţia cazului în care convenţia sau orice alt acord internaţional care conferã funcţii Adunãrii, Consiliului, Comitetului Siguranţei Maritime, Comitetului Juridic, Comitetului Protecţiei Mediului Marin, Comitetului Cooperãrii Tehnice sau Comitetului de Facilitare dispune altfel, votul în aceste organe se va desfasura în conformitate cu urmãtoarele dispoziţii:
(a) fiecare membru dispune de un vot;
(b) deciziile sunt luate prin votul majoritar al membrilor prezenţi şi care au luat parte la vot, iar, în cazul deciziilor pentru care se cere o majoritate de doua treimi, prin votul majoritar a doua treimi din numãrul celor prezenţi;
(c) în scopul convenţiei, sintagma membrii prezenţi şi care au luat parte la vot înseamnã membrii prezenţi exprimand un vot afirmativ sau negativ. Membrii care se abtin de la vot vor fi consideraţi <<ca nu voteazã>>."
Amendamente consecutive


────────────────────────
- În articolele 5, 6 şi 7 referirile la articolul 71 sunt înlocuite cu referiri la articolul 76.
- În articolul 8 referirea la articolul 72 este înlocuitã cu o referire la articolul 77.
- În articolul 15 referirea în paragraful (g) la partea a XII-a este înlocuitã cu o referire la partea a XIII-a.
- În articolul 25 referirea în paragraful (a) la partea a XV-a este înlocuitã cu o referire la partea a XVI-a.
- Pãrţile XI-XX sunt renumerotate ca pãrţile XII-XXI.
- Articolele 47-77 sunt renumerotate ca articolele 52-82.
- Articolul 66 va fi renumerotat ca articolul 71.
- Referirea la articolul 73 este înlocuitã cu o referire la articolul 78.
În anexa II:
- Referirea din titlu la articolul 65 este înlocuitã cu o referire la articolul 70.
- În articolele 67 şi 68, renumerotate ca articolele 72 şi, respectiv, 73, referirile la articolul 66 sunt înlocuite cu referiri la articolul 71.
- În articolul 70, renumerotat ca articolul 75, referirea la articolul 69 este înlocuitã cu o referire la articolul 74.
- În articolul 72, renumerotat ca articolul 77, referirea din paragraful (d) la articolul 71 este înlocuitã cu o referire la articolul 76.
- În articolul 73, renumerotat ca articolul 78, referirea din paragraful (b) la articolul 72 este înlocuitã cu o referire la articolul 77.
- În articolul 74, renumerotat ca articolul 79, referirea la articolul 71 este înlocuitã cu o referire la articolul 76.

────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016