Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 21 mai 2010  la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 21 mai 2010 la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 810 din 16 noiembrie 2011

   CAPITOLUL II-1
    Construcţie - structurã, compartimentare şi stabilitate, maşini şi instalaţii electrice

    PARTEA A-1
    Structura navelor

    1. Dupã Regula 3-10 se adaugã noua Regulã 3-11, dupã cum urmeazã:

    "Regula 3-11
    Protecţia împotriva coroziunii a tancurilor de marfã pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportã ţiţei

    1. Paragraful 3 se aplicã petrolierelor care transportã ţiţei*2), astfel cum sunt definite în regula 1 din anexa I la Convenţia internaţionalã din 1973 pentru prevenirea poluãrii de cãtre nave, astfel cum a fost amendatã prin Protocolul din 1978 referitor la aceasta, având un tonaj deadweight de 5000 sau mai mare, şi:
_________
    *2) Se referã la secţiunile 1.11.1 şi 1.11.4 din suplimentul Certificatului internaţional pentru prevenirea poluãrii cu hidrocarburi (model B).

    .1 pentru care contractul de construcţie este încheiat la 1 ianuarie 2013 sau dupã aceastã datã; sau
    .2 în absenţa unui contract de construcţie, dar a cãror chilã a fost pusã sau este într-un stadiu similar de construcţie la 1 iulie 2013 ori dupã aceasta datã; sau
    .3 a cãror livrare este la 1 ianuarie 2016 sau dupã aceastã datã.
    2. Paragraful 3 nu se aplicã navelor pentru transport combinat sau navelor-tanc pentru transportul produselor chimice, aşa cum sunt definite în regula 1 a anexelor I şi II din Convenţia internaţionalã din 1973 pentru prevenirea poluãrii de cãtre nave, aşa cum a fost amendatã prin Protocolul din 1978, referitor la aceasta. În sensul prezentei reguli, navele-tanc pentru transportul produselor chimice includ şi navele pentru transportul produselor chimice autorizate sã transporte hidrocarburi.
    3. Toate tancurile de marfã pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportã ţiţei trebuie:
    .1 sã fie acoperite cu un strat protector în timpul construcţiei navei în conformitate cu Standardul calitãţii pentru acoperiri de protecţie a tancurilor de marfã pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportã ţiţei, adoptat de Comitetul Securitãţii Maritime prin Rezoluţia MSC.288(87), astfel cum poate fi amendatã de Organizaţie, cu condiţia ca aceste modificãri sã fie adoptate, sã intre în vigoare şi sã producã efecte în conformitate cu dispoziţiile art. VIII din prezenta convenţie, cu privire la procedura de modificare aplicabilã anexei, cu excepţia cap. I; sau
    .2 sã fie protejate prin mijloace alternative de protecţie contra coroziunii sau prin utilizarea unui material rezistent la coroziune, care menţine integritatea structurii pentru o perioadã de 25 de ani, conform Standardului calitãţii pentru mijloace alternative de protecţie contra coroziunii tancurilor de marfã pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportã ţiţei, adoptat de Comitetul Securitãţii Maritime prin Rezoluţia MSC.289(87), astfel cum poate fi amendatã de Organizaţie, cu condiţia ca aceste modificãri sã fie adoptate, sã intre în vigoare şi sã producã efecte în conformitate cu dispoziţiile art. VIII din prezenta Convenţie, cu privire la procedura de modificare.
    4. Administraţia poate scuti un petrolier care transportã ţiţei de aplicarea cerinţelor paragrafului 3 pentru a permite utilizarea unui nou sistem de protecţie prototip, alternativ, în locul sistemului de acoperire specificat la paragraful 3.1, pentru probare, cu condiţia ca acest sistem sã facã obiectul unor controale adecvate, sã fie evaluat periodic şi cu condiţia recunoaşterii necesitãţii luãrii imediate a unor mãsuri de remediere în cazul în care sistemul se degradeazã sau sunt indicii cã se va degrada. Aceastã scutire trebuie consemnatã într-un certificat de scutiri.
    5. Administraţia poate scuti un petrolier care transportã ţiţei de aplicarea cerinţelor paragrafului 3, în cazul în care nava este construitã pentru a fi angajatã sã transporte exclusiv mãrfuri şi sã efectueze operaţiuni de manipulare a mãrfurilor care nu provoacã coroziune*3) . Aceastã scutire, precum şi condiţiile pentru care se acordã scutire trebuie consemnate într-un certificat de scutiri.
__________
    *3) Se referã la Îndrumãrile elaborate de Organizaţie.

   CAPITOLUL II-2
    Construcţie - prevenirea, detectarea şi stingerea incendiului

    PARTEA A
    Generalitãţi

    Regula 1 - Aplicare
    2. În paragraful 2.2 la alineatul .4, cuvântul "şi" se şterge; în alineatul 5 la sfârşit se adaugã cuvântul "şi" şi se adaugã un nou alineat .6 dupã actualul alineat .5:
    ".6 regula 4.5.7.1."

    PARTEA B
    Prevenirea incendiilor şi exploziilor

    Regula 4 - Probabilitatea de aprindere

    3. Se înlocuieşte paragraful existent 5.7 cu urmãtorul text:
    "5.7. Mãsurare şi detectarea gazelor
    5.7.1. Instrumente portabile
    Navele-tanc trebuie sã fie echipate cu cel puţin un instrument portabil pentru mãsurarea concentraţiei de oxigen şi altul pentru mãsurarea concentraţiei de vapori inflamabili şi sã aibã un numãr suficient de piese de schimb. Mijloace adecvate trebuie sã fie prevãzute pentru a calibra aceste instrumente.
    5.7.2. Dotãri pentru mãsurarea gazelor în spaţiile dublului corp şi spaţiile dublului fund
    5.7.2.1. Trebuie sã fie prevãzute instrumente portabile adecvate pentru mãsurarea concentraţiei de oxigen şi vapori inflamabili din spaţiile dublului corp şi spaţiile dublului fund. În alegerea acestor instrumente trebuie sã se dea atenţia cuvenitã utilizãrii lor în combinaţie cu sistemele fixe de prelevare de gaze menţionate la pct. 5.7.2.2.
    5.7.2.2. În cazul în care atmosfera din spaţiile dublului corp şi spaţiile dublului fund nu poate fi mãsuratã în mod fiabil utilizând furtunuri flexibile de prelevare de gaz, aceste spaţii trebuie sã fie prevãzute cu tubulaturi fixe de prelevare de probe de gaz permanent. Configuraţia tubulaturilor de prelevare de gaz trebuie sã fie adaptatã la configuraţia unor astfel de spaţii.
    5.7.2.3. Materialele din care sunt fabricate şi dimensiunile tubulaturilor de prelevare de gaz trebuie sã fie astfel încât sã se evite înfundarea lor. În cazul în care sunt folosite materiale plastice, acestea trebuie sã fie conducãtoare de electricitate.
    5.7.3. Dispunerea sistemelor fixe de detectare a gazelor de hidrocarburi în spaţiile dublului corp şi ale dublului fund a petrolierelor
    5.7.3.1. În plus faţã de cerinţele prevãzute la pct. 5.7.1 şi 5.7.2, petrolierele având un tonaj deadweight de 20.000 sau mai mare, construite la sau dupã 1 ianuarie 2012, trebuie sã fie echipate cu un sistem fix de detectare a gazelor de hidrocarburi, în concordanţã cu Codul internaţional pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului, pentru mãsurarea concentraţiilor de gaze de hidrocarburi în toate tancurile de balast, în spaţiile goale ale dublului corp şi spaţiile dublului fund, adiacente tancurilor de marfã, inclusiv în tancul forpic şi în orice alte tancuri, sau spaţii aflate sub puntea pereţilor etanşi adiacente tancurilor de marfã.
    5.7.3.2. Petrolierele echipate cu instalaţii de gaz inert care funcţioneazã permanent în astfel de spaţii nu sunt obligate sã fie dotate cu sisteme de detectare a gazelor de hidrocarburi.
    5.7.3.3. Fãrã a aduce atingere celor de mai sus, camerele pompelor de marfã, sub rezerva dispoziţiilor paragrafului 5.10, nu trebuie sã respecte cerinţele prezentului alineat."
                   _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016